BMWClub: Manuala vs Automata - BMWClub

Jump to content

  • 91 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Manuala vs Automata

Poll: Ce preferati si de ce? (1765 member(s) have cast votes)

Ce preferati si de ce?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#21 User is offline   Cristi HML 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 03-November 04
  • Interests:Cam tot ce e legat de BMW si de masini in general

Posted 16 November 2004 - 10:42

In sfarsit am inteles si eu ce e de fapt SMG-ul :) ca pana acum n-a fost in stare sa ma lamureasca nimeni... Multumesc frumos admin-ului si lui Cristian (tizul meu) ca au facut modificarea si astfel optiunile sunt complete. :blink:
0

#22 User is offline   mike 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 926
  • Joined: 23-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 01 December 2004 - 14:02

eu le-as alege pe toate 3... daca s-ar putea toate 3 pe aceiasi masina... si sa mai fie si interschimbabile...
0

#23 User is offline   cyborg 

  • convertit
  • Group: Members
  • Posts: 1183
  • Joined: 30-November 04
  • Location:Brasov

Posted 01 December 2004 - 16:02

automata. prefer sa gandesca electronica, iar eu sa ma gandesc la altceva decat: "bag a 2-a sau a 3-a dupa curba asta? hai ca bag a 3-a. am bagat-o... aoleu ce panta e si dupa curba asta. tre' sa bag a 2-a... sau poate 1-a?" :blink:
0

#24 User is offline   CRISTIAN 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 195
  • Joined: 13-November 04

Posted 01 December 2004 - 17:37

cyborg... cutia SMG poate functiona si in regim automat avand setat la ce turatie doresti sa schimbe viteza la fel ca o automatica adica hidramata... Doar apesi pe un buton si nu mai trebuie sa schimbi vitezele de la clapetele SMG. Diferenta dintre SMG si Automatica este ceea pe care am scris-o mai sus in detaliu... mai pe scurt ai ambreiaj uscat si nu pierzi putere... dar smuceste un pic la schimbarile de viteze... pentru ca ambreiajul agata nu aluneca perpetu... la fel ca la o manuala!

Cutia automatica clasica este pentru confortul schimbarii vitezei... nu simti nimic cand schimba... pentru mers gen mertan limo... doar atat.

This post has been edited by CRISTIAN: 01 December 2004 - 17:39

0

#25 User is offline   cyborg 

  • convertit
  • Group: Members
  • Posts: 1183
  • Joined: 30-November 04
  • Location:Brasov

Posted 01 December 2004 - 17:40

inteleg. daca as avea cutie SMG as folosi-o numai in regim automat. :blink:
0

#26 User is offline   mike 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 926
  • Joined: 23-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 01 December 2004 - 17:53

@CRISTIAN
cu cyborg si cu mine nu-s sorti de izbanda s-o scoti la capat :)
suntem motociclisti si nevoia de adrenalina ne-o satisfacem la maximum pe 1 sau 2 roti, iar atunci cand ajungem in masina, oricat de puternica ar fi ea, vrem sa fim serviti fara a mai fi necesar sa schimbam viteze, caci oricat ne-am stradui, cu siguranta ca n-am reusi s-o dam pe... 2 roti :)

PS. A conduce o motocicleta in stil sportiv sau a conduce o motocicleta de teren pe teren accidentat, necesita o concentrare si un efort fizic destul de mare, lucru care te extenueaza si dupa care, tot ceea ce-ti doresti este o masina hidramata si o baie fierbinte :blink:
0

#27 User is offline   cyborg 

  • convertit
  • Group: Members
  • Posts: 1183
  • Joined: 30-November 04
  • Location:Brasov

Posted 01 December 2004 - 18:29

credeam ca nu mai eu trec prin astea. :blink: asa este. dupa ce faci plimbarea pe 2 roti, dupa ce prinzi 100 km/h in 3-4 sec, iar 200 in 7-8, intelegi ca nu exista masina care sa-ti dea senzatii mai tari si fara ca sa vrei ajungi sa adoptzi stilul mai batranesc la conducerea masinii, sau cum a zis cristian "mers gen mertan limo".
0

#28 User is offline   alex 83 

  • Nou venit
  • Group: Members
  • Posts: 6105
  • Joined: 16-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 December 2004 - 20:01

Cuti automata e buna in oras.Atat.Eu mai am un cielo hidramat :) si vreau sa zic ca atunci cand merg cu el prin oras e parfum.Nu mai da-i a 3 a a 2 a iar.Baga repde a 1 a la semafor ca daca intarzii 0,5 secunde te claxoneaza toata intersectia :blink: .Dar afara e un chin...consum mare ...nu poti sa faci o depasire...nasol
0

#29 User is offline   test_driver 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 326
  • Joined: 16-November 04
  • Location:Constanta

Posted 02 December 2004 - 00:25

Am votat manuala, nu am vazut SMG, dar oricum alegeam manuala, i-mi place arta volanului, si asta o faci doar cu o manuala, desi sunt si momente, putine cei drept cand as vrea o automata, dar asta doar cund conduc foarte mult prin oras, 150-200 de km in cateva ore in continuu, si stiti cum e te lasa nervi si piciorul stang, noroc ca masina mea are cuplu bun si merg cu a 3 a de la 20-25 la 60, asta in regim de oras si economic ca prinde 130 cu a 3 a, dar la 6000 RPM :blink:

Am espero 1,8 sa nu va ganditi la ceva diesel, cand am 20 cu a 3 a tremura umpic, dar foarte putin.

Bafta!!
0

#30 User is offline   Ionut 

  • Senior
  • Group: Restrictionat
  • Posts: 680
  • Joined: 29-October 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:tot ce tzine de auto....

Posted 02 December 2004 - 09:11

Tot cutia manuala e si la mine pe primul loc. Parerea mea e ca trebuie sa simti tu masina si sa schimbi cand vrei tu, nu sa lasi o masinarie sa faca asta in locul tau.
Deci votez pt. Manuala.
0

#31 User is offline   cyborg 

  • convertit
  • Group: Members
  • Posts: 1183
  • Joined: 30-November 04
  • Location:Brasov

Posted 02 December 2004 - 11:39

test_driver, on 2/Dec/2004, 00:25, said:

i-mi place arta volanului, si asta o faci doar cu o manuala,


aia este arta schimbatorului :blink:
0

#32 User is offline   cyborg 

  • convertit
  • Group: Members
  • Posts: 1183
  • Joined: 30-November 04
  • Location:Brasov

Posted 02 December 2004 - 11:42

Ionut, on 2/Dec/2004, 09:11, said:

Parerea mea e ca trebuie sa simti tu masina si sa schimbi cand vrei tu, nu sa lasi o masinarie sa faca asta in locul tau.



dar si cu automata poti sa schimbi cand vrei tu. din pedala. eu asa fac. vreau la 2.000, vreau la 4.000. daca vreau, un kick down si schimb la 6.000.

iar cu mana dreapta tin de obicei un expresso, sau o doza de cola. :blink:

This post has been edited by cyborg: 02 December 2004 - 11:47

0

#33 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 02 December 2004 - 16:56

Quote

iar cu mana dreapta tin de obicei un expresso, sau o doza de cola

Vezi ca ambele pateaza, asa ca mare atentie la kickdown :blink:
0

#34 User is offline   cyborg 

  • convertit
  • Group: Members
  • Posts: 1183
  • Joined: 30-November 04
  • Location:Brasov

Posted 02 December 2004 - 17:03

la drumurile pe care le avem cred ca as fi patat din cap pana in picioare. :blink:
0

#35 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 28 December 2004 - 23:54

Recent am mers cu un Chrysler Stratus, ceva de genul:
2.5L V6, 160 si ceva CP, tiptronic. Masina din 2000 si 110.000km, daca ar conta starea.

Am ramas putin uimit de lipsa socului de la kickdown; ultima data am mers cu un A8 de 2.8L si pur si simplu ziceam ca sunt rocker inrait cand o calcam. Pot sa zic era de bine, pentru ca nu simpatizam socul ala deloc. Si bineinteles cred ca am facut gaura in podea langa frana, cautand ambreiajul, tineam nefiresc mana pe schimbator si imi venea sa imi bag piciorul stang sub scaun ca sa imi opresc reflexele.
Apropo, tiptronicul ala, chiar se poate numi manuala modalitatea a 2-a de schimbare?
0

#36 User is offline   alex 83 

  • Nou venit
  • Group: Members
  • Posts: 6105
  • Joined: 16-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 December 2004 - 00:13

Smucelile cand schimba viteza sunt mai accentuate atunci cand motorul e rece.
Stiu eu la Cielo(nu se compara cu o hidramata Bmw)cand o mai iau dimineata cat trag de maneta sa o pun pe Drive si ce smuceala e cand cupleaza :blink:
0

#37 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 29 December 2004 - 00:26

Si cu A8-u' si cu Stratus-u' eu am bagat cheia in contact si la amandoua am mers mai mult decat suficient sa se incalzeasca. Deci am gustat cutia si rece si calda :blink:
A8-u' eram in Galati si ma plimbam mai mult pe faleza, dar azi am prins trafic si semafoare. Tinand cont ca trebuie sa tii calcata frana la semafor (sau sa o scoti pe N/P, dar e automata: bei suc cu mana dreapta), mi s-a parut chiar mai nasol sa ai automata.
Plus ca asta fiind tiptronic nu stiam ce sa fac, cand dadeam pe D, cand pe simulacru ala de manuala, ca nu ma simteam bine cu nici una.
0

#38 User is offline   mike 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 926
  • Joined: 23-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 29 December 2004 - 09:58

@chas3
nerelevant
cand o sa conduci BMW cu cutie automata mai vorbim :blink:
0

#39 User is offline   cyborg 

  • convertit
  • Group: Members
  • Posts: 1183
  • Joined: 30-November 04
  • Location:Brasov

Posted 29 December 2004 - 10:51

dar tot nu inteleg care-i problema socului de la kickdown? dar socul produs de schimbarea din 4-a in 2-a plus aruncat pedala ambreiaj iti place mai mult?
0

#40 User is offline   scarface 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 311
  • Joined: 22-October 04
  • Location:Bucuresti

Posted 29 December 2004 - 12:18

cyborg, on 29/Dec/2004, 10:51, said:

dar tot nu inteleg care-i problema socului de la kickdown? dar socul produs de schimbarea din 4-a in 2-a plus aruncat pedala ambreiaj iti place mai mult?
View Post


bine zis :blink:
0

Share this topic:


  • 91 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro