BMWClub: Manuala vs Automata - BMWClub

Jump to content

  • 91 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Manuala vs Automata

Poll: Ce preferati si de ce? (1765 member(s) have cast votes)

Ce preferati si de ce?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#41 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 29 December 2004 - 14:08

Cutiile automate de la unele masini vechi pot fii puse in manual mode.Un prieten avea un 750iL ,si punea cutia automata in M si putea schimba vitezele cum vrea el,din maneta zic,D era treapta 1 si apoi 1,2,3 erau urmatoarele trepte.Atata era naspa ca avea doar 4 viteze.
Cum eu fac foarte multi km prin oras,cateodata imi doresc o cutie automata,un steptronic mai ales.
0

#42 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 29 December 2004 - 15:01

mike, on 29/Dec/2004, 09:58, said:

@chas3
nerelevant
cand o sa conduci BMW cu cutie automata mai vorbim :blink:
View Post


Daca te referi ca ma frustra lipsa ambreiajului (tin minte ca imi sarea inima prima data cand m-am urcat intr-o automata si dadeam sa calc ambreiajul si nu era decat podea; "ce se intampla? cine mi-a furat pedala?"), e acelasi lucru si pe BMW.
Daca te referi la performante, poate o sa imi cada si un BMW cu automata in curand.
0

#43 User is offline   mike 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 926
  • Joined: 23-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 29 December 2004 - 15:04

chas3, on 29/Dec/2004, 15:01, said:

Daca te referi ca ma frustra lipsa ambreiajului (tin minte ca imi sarea inima prima data cand m-am urcat intr-o automata si dadeam sa calc ambreiajul si nu era decat podea; "ce se intampla? cine mi-a furat pedala?"), e acelasi lucru si pe BMW.
Daca te referi la performante, poate o sa imi cada si un BMW cu automata in curand.

doar la performante ma refeream... :)
...si asta doar din pur simt patriotic fata de BMW :blink:
0

#44 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 29 December 2004 - 15:05

cyborg, on 29/Dec/2004, 10:51, said:

dar tot nu inteleg care-i problema socului de la kickdown? dar socul produs de schimbarea din 4-a in 2-a plus aruncat pedala ambreiaj iti place mai mult?
View Post


Problema nu era. Am zis ca mai degraba fara kickdown, si mai smooth cum a fost asta.
Nu inteleg comparatia cu 4->2, aia ar fi franare nu accelerare. Iar kickdown daca conduci cat de cat mai alegro ai parte mai mereu. Cat despre 4->2 de cate ori se intampla pe zi?
0

#45 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 29 December 2004 - 15:07

mike, on 29/Dec/2004, 15:04, said:

doar la performante ma refeream... :)
...si asta doar din pur simt patriotic fata de BMW :blink:
View Post


Cred. Si sper. :)
0

#46 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 29 December 2004 - 15:09

wlf, on 29/Dec/2004, 14:08, said:

Cutiile automate de la unele masini vechi  pot fii puse in manual mode.Un prieten avea un 750iL ,si punea cutia automata in M si putea schimba vitezele cum vrea el,din maneta zic,D era treapta 1 si apoi 1,2,3 erau urmatoarele trepte.Atata era naspa ca avea doar 4 viteze.
Cum eu fac foarte multi km prin oras,cateodata imi doresc o cutie automata,un steptronic mai ales.
View Post


Steptronic nu e acelasi lucru cu tiptronic?
Sunt doar 4, dar sunt lugi ca niste macaroane.
0

#47 User is offline   alex 83 

  • Nou venit
  • Group: Members
  • Posts: 6105
  • Joined: 16-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 December 2004 - 15:49

cyborg, on 29/Dec/2004, 10:51, said:

dar tot nu inteleg care-i problema socului de la kickdown? dar socul produs de schimbarea din 4-a in 2-a plus aruncat pedala ambreiaj iti place mai mult?
View Post

Nu inteleg.Eu nu am dat-o nici o data asa.Poate in situatii supaer disperata.Si socul e normal sa se simta.De la 100km/h in tr. a 4a sa o dai pe a 2a :blink:
0

#48 User is offline   cyborg 

  • convertit
  • Group: Members
  • Posts: 1183
  • Joined: 30-November 04
  • Location:Brasov

Posted 29 December 2004 - 16:30

la 100 km/h nu e cazul sa dai din a 4-a in a 2-a. dar imaginativa situatia: treapta a 4-a, viteza moderata, turatii sub 3.000. o situatie normala, nu? in secunda urmatoare trebuie sa faceti o depasire cat mai rapida, ce faceti? a 3-a nu prea va ajuta in cazul asta, nu bagati a 2-a? chiar si cu a 3-a + pedala ambreiaj aruncata + gaz maxim = soc. asta face si kickdown-u', coboara o treapta sau 2, in dependenta de situatie (viteza si turatia curenta, panta urcare/coborare).
0

#49 User is offline   alex 83 

  • Nou venit
  • Group: Members
  • Posts: 6105
  • Joined: 16-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 December 2004 - 16:52

cyborg, on 29/Dec/2004, 16:30, said:

la 100 km/h nu e cazul sa dai din a 4-a in a 2-a. dar imaginativa situatia: treapta a 4-a, viteza moderata, turatii sub 3.000. o situatie normala, nu? in secunda urmatoare trebuie sa faceti o depasire cat mai rapida, ce faceti? a 3-a nu prea va ajuta in cazul asta, nu bagati a 2-a? chiar si cu a 3-a + pedala ambreiaj aruncata + gaz maxim =  soc. asta face si kickdown-u', coboara o treapta sau 2, in dependenta de situatie (viteza si turatia curenta, panta urcare/coborare).
View Post

In treapta a 4 a sub 3.000 ai vreo 80-85 km/h si cred ca treapta a 3 a te ajuta la viteza asta.Motor mare...trage bine...nu e Dacia Berlina sa spui ca nu poti sa faci o depasire
0

#50 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 29 December 2004 - 17:16

cyborg, on 29/Dec/2004, 16:30, said:

la 100 km/h nu e cazul sa dai din a 4-a in a 2-a. dar imaginativa situatia: treapta a 4-a, viteza moderata, turatii sub 3.000. o situatie normala, nu? in secunda urmatoare trebuie sa faceti o depasire cat mai rapida, ce faceti? a 3-a nu prea va ajuta in cazul asta, nu bagati a 2-a? chiar si cu a 3-a + pedala ambreiaj aruncata + gaz maxim =  soc. asta face si kickdown-u', coboara o treapta sau 2, in dependenta de situatie (viteza si turatia curenta, panta urcare/coborare).
View Post


Tu nu conduci manuala deloc? Daca tu esti intr-a 4-a si vrei sa depasesti, si schimbi a 2-a fara sa calci putin pe acceleratie, mai bine nu mai schimbi deloc. Efectul depasirii per total ar fi la fel cu depasirea cu a 4-a direct.
0

#51 User is offline   cyborg 

  • convertit
  • Group: Members
  • Posts: 1183
  • Joined: 30-November 04
  • Location:Brasov

Posted 29 December 2004 - 17:22

iar daca se intampla ca sub 3.000 de ture sa fie de fapt 2.200? atunci sigur nu te scoti cu a 3-a. si ce faci? :blink: bagi a 2-a :)
0

#52 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 29 December 2004 - 18:30

Acelasi lucru. Vrei sa schimbi intr-o viteza inferioara fara suturi, calci acceleratia putin.
0

#53 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 29 December 2004 - 19:01

Ce ziceti voi cu schimbare din 4 in 2 am facut eu cu un 525 de la Valcea pana la Cluj,forja maxima,si cand am ajuns am descoperit ca mi s-a spart rulmentul de presiune din cutie.Asa ca mai bine lasa.
0

#54 User is offline   scarface 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 311
  • Joined: 22-October 04
  • Location:Bucuresti

Posted 29 December 2004 - 19:05

wlf, on 29/Dec/2004, 19:01, said:

Ce ziceti voi cu schimbare din 4 in 2 am facut eu cu un 525 de la Valcea pana la Cluj,forja maxima,si cand am ajuns am descoperit ca mi s-a spart rulmentul de presiune din cutie.Asa ca mai bine lasa.
View Post


Si ce te faci sa crezi ca nu s-a spart de la uzura???

Crezi ca masinele astea sunt facute sa dai de 10 ori din 4 in 2 si gata???
0

#55 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 29 December 2004 - 19:13

Pai cu siguranta ca uzura a fost de vina,ca desi era din 95,avea 360 de mii la bord.Dar zic asa ca tot faci din astea si te mai miri apoi ca ti se strica aia si ailalta.Daca ti la masina ta,atunci pe cat posibil menajeaz-o.Eu spun deja din experienta,ca de fiecare data cand mi-am batut joc de masina,si ea si-a batut joc de banii mei.Nu e nevoie sa fortezi cutia cu schimbari din 4 in 2 si apoi depasire,ca pana la urma ceva se strica.De la o vreme,merg cu 100 la ora pe pilot automat si numai daca cineva ma enerveaza tare mai bag piciorul in ea doar asa,sa isi aduca si ea aminte ca are 210 cai.
0

#56 User is offline   scarface 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 311
  • Joined: 22-October 04
  • Location:Bucuresti

Posted 29 December 2004 - 19:16

wlf, on 29/Dec/2004, 19:13, said:

Pai cu siguranta ca uzura a fost de vina,ca desi era din 95,avea 360 de mii la bord.Dar zic asa ca tot faci din astea si te mai miri apoi ca ti se strica aia si ailalta.Daca ti la masina ta,atunci pe cat posibil menajeaz-o.Eu spun deja din experienta,ca de fiecare data cand mi-am batut joc de masina,si ea si-a batut joc de banii mei.Nu e nevoie sa fortezi cutia cu schimbari din 4 in 2 si apoi depasire,ca pana la urma ceva se strica.De la o vreme,merg cu 100 la ora pe pilot automat si numai daca cineva ma enerveaza tare mai bag piciorul in ea doar asa,sa isi aduca si ea aminte ca are 210 cai.
View Post


Nu pot sa spun decat ca este adevarat ce spui tu acolo dar se intampla asa ca sunt masinile vechi in cazul nostru dar la masinile noi nu vad nici o problema in chestia asta.
0

#57 User is offline   cyborg 

  • convertit
  • Group: Members
  • Posts: 1183
  • Joined: 30-November 04
  • Location:Brasov

Posted 29 December 2004 - 19:20

oameni buni, vorbim de schimbat din a 4-a in a 2-a, cand nu mai duce motorul a 4-a si poate nici a 3-a. nu vorbim de bagat in a 2-a cand e de bagat in a 5-a. cel putin eu la asta ma refer.
0

#58 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 29 December 2004 - 19:30

cyborg, on 29/Dec/2004, 19:20, said:

oameni buni, vorbim de schimbat din a 4-a in a 2-a, cand nu mai duce motorul a 4-a si poate nici a 3-a. nu vorbim de bagat in a 2-a cand e de bagat in a 5-a. cel putin eu la asta ma refer.
View Post



Asta e cu totul altceva.Cineva zise-se de depasire,ca baga din 4 in 2.
0

#59 User is offline   alex 83 

  • Nou venit
  • Group: Members
  • Posts: 6105
  • Joined: 16-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 December 2004 - 14:20

Nu e novoie sa o dai din a 4a in a 2 a sa faci o depasire.Daca ii dai a 3 a e suficient.........Chiar daca ii dai a 2 a cred ca e prea turata si cuplu se pierde :blink:
0

#60 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 30 December 2004 - 16:03

Apropo, foloseste cineva frana de mana (ma refer cand masina e parcata) la automate? Sau obiceiul este de a se lasa pe P?
0

Share this topic:


  • 91 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro