Jump to content

Bmw e36 328i probleme relanti


Recommended Posts

Va rog sa ma ajutati si pe mine care stiti si ati avut probleme asemanatoare. Am un e36 328i si de cateva zile o inceput sa oscileze la relanti, numai cand i cald. Cand il pornesc dimineata sta putin turat din cauza socului, apoi revine la normal, dar foarte foarte putin turat. Dupa ce se incalzeste, ba oscileaza, ba ramane putin turat pe la 1500, iar dac merg in viteza 1 la relanti smuceste de ca si cum ai apasa acceleratia, iar ai lasa-o iar ai apasa iar ai lasa-o....tot in socuri dar fara sa apas pe acceleratie. In plus am observat ca scoate foarte mult fum. Ce poate sa fie pls help!!!!
Link to comment
Share on other sites

Incepe cu debitmetru ca este cel mai simplu. Incearca sa desfiletezi mufa de la debitmetru in timp ce motorul este pornit, vezi daca are vreo schimbare de comportament motorul. 90% as zice ca este debitmetru.

Am facut si lucrul asta. Daca i scot mufa la debitmetru motorul tinde sa moara

 

Ar fi bine daca ai pune-o pe un tester, ai gasi cauza mult mai rapid,apropo scoate fum alb ,negru, sau si la relanti cu motorul rece scoate acel fum?

Scoate fum alb si foarte mult :angry: mai ales cand i cald motorul. Cand il pornesc merge boboc. Dupa ce se incalzeste putin incepe sa faca figurile astea

 

Pana sa umblii pe la debitmetru,verifica sa nu traga aer fals pe undeva.Ca parere personala eu zic ca este I.C.V (idle control valve).Da,se sajunge un pic mai greu la ea,dar merita verificat.Sau senzor CLAPETA ACCELERATIE

M-am gandit si eu la valva aia. Dar unde mai i si aia? Sub admisie cumva? Si senzor clapeta acceleratie i ala dupa debitmetru inainte de galeria de admisie?

Link to comment
Share on other sites

fumul alb nu cred ca e de speriat avand in vedere vremea :) .

Oricum putin de fum scotea si inainte cand mergea bine k asa cica is motoarele astea facute sa manance putin ulei, acuma nu stiu. Mie asa imi face. Am observat si azi cand era destul de cald afara

Link to comment
Share on other sites

Am descerit problema(sper) sondele lambda is problema. Asa mi-a dat pe diagnoza. O sa incerc sa le curat sau cel mai bine ar fi sa le schimb

 

Daca te bagi la ele, eu as zice sa le inlocuiesti cu unele noi, nu cred ca rezolvi nimic cu curatatul. Eu am incercat una SH odata, mare prostie...era mai afumata aia decat a mea. Din ce stiu eu, cam rar oscileaza turometrul de la sonde. Noul proprietar al masinii mele a mers cu sonda landa praf si m-a sunat dupa un an sa-mi zica ca i s-a topit un piston....dar turometrul nu oscila deloc.

Link to comment
Share on other sites

Poti f usor sa deconectezi sonda si apoi sa incerci sa pornesti masina.,sa vezi daca mai oscileaza la relanti, dar in mod sigur tu mai ai si alte probleme la motor..

Poti sa te uiti sa imi spui daca desfaci busonul de la _chiulasa_ (pe acolo pe unde pui ulei in motor) cu arata busonul pe interior?

Si daca cumva trebuie sa completezi cu antigel in radiator? Cel mai important : incearca sa desfaci o bujie si sa imi spui cum arata?

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Poti f usor sa deconectezi sonda si apoi sa incerci sa pornesti masina.,sa vezi daca mai oscileaza la relanti, dar in mod sigur tu mai ai si alte probleme la motor..

Poti sa te uiti sa imi spui daca desfaci busonul de la _chiulasa_ (pe acolo pe unde pui ulei in motor) cu arata busonul pe interior?

Si daca cumva trebuie sa completezi cu antigel in radiator? Cel mai important : incearca sa desfaci o bujie si sa imi spui cum arata?

Am desfacut toate bujiile ieri. Arata foarte bine 4din ele. 2au fost putin cu ulei, dar foarte putin. Busonul de la culbutor pe interior i curat, adica are ulei pe el, dar nimic mai mult. Nu are depuneri sau ceva de genu

Link to comment
Share on other sites

Nu are cupla rotunda cu rotire m52b28, conectorul de la ambele sonde se afla sub capacul motor doar tragi de el.

 

Din experienta:

Verifica valva pcv, daca e dusa (si sigur e) masina poate trage aer fals, merge prost, oscileaza turatia, fumul poate fi de la returul de ulei ( verifica si tija unde bagi joja, scurgerea de la furtunul de la valva sa nu fie infundata)

 

Desfa si curata regulatorul ralanti pana opritorul acela se misca liber cand dai stanga dreapta.

Verifica cu un spray de pornit sau de frane daca iti trage aer fals, cu motorul pornit, dai peste tot pe la admisie, etc. daca isi schimba mersul, ti-ai gasit vinovatul.

 

 

La e36 nu se schimba piese asa dupa teste, in 99% din cazuri cand iti da sonda lambda sau debitmetrul problema de fapt este AER FALS!

Edited by roco123
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La e36 data fiind vechimea aproape intotdeauna este un cumul de factori cand vine vb de mersul motorului, de aceea i-am spus sa mai verifice una alta acolo.

 

In special la cald se simte valva aia, mai ales daca este "ajutata" de un icv blocat/semiblocat.

Valva aia 100% nu mai este buna daca nu a fost schimbata in ultimii 100.000 de km cu una originala (nu prea schimba nimeni)

 

Pentru verificare se da piesa jos, se deconecteaza furtunurile, se astupa 2 iesiri la pe la una se incearca a se face vid cu gura.

Daca tine vid, este buna, daca nu, nu.

 

Repet: sa nu se treaca cu vederea importanta infundarii jojei de scurgere a returului de ulei din pcv catre baie (la mine, precum si la alte 5-6 vazute, a fost infundat de baga uleiul inapoi in admisie si il ardea=fum.

 

Le:

La rece nu oscileaza mai mult, cum am zis, mai multi factori duc la un lucru, nu unul singur.

 

Crede-ma ca eu am schimbat piese asa dupa teste si nu am rezolvat nimic. In timp am invatat care sunt problemele reale, de aceea imi si permit sa dau un sfat, 2.

Edited by roco123
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Roco123 de sfaturi. Am sa tin cont de ele. Motorul de cand al luat masina mi se parea k nu merge cum ar trebui sa mearga. Cred k pana la urma o sa il duc la un mecanic care se pricepe la bmw-uri ca el cu siguranta stie ce face. Am auzit k este unul Carlos in Timisoara, unul care mi-a fost recomandat de mai multi. O sa dau o fuga pana la el dupa sarbatori poate i da el de capat. Asa sa ma pun eu sa desfac, parca nu m-as baga k nu am experienta necesara, dar oricum,......sper sa i dea cineva de capat. O sa revin cu detalii ce o avut pana la urma
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Am gasit problema baieti si am si rezolvat.o. Valva PCV era dusa de tot. Am inlocuit.o cu una sh, sper sa rina si asta catva. Nu am avut bani de una 9 asa k am luat second hand. Am montat.o in 10 minute si acuma zici k i alt motor ........toarce foarte frumos, dar acuma problema o ramas k scoate fum alb. Ce pate sa fie.....? Stie careva?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.