Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Ai dreptate.BMW-ul are multe probleme.Mi se pare inadmisibil ce se intampla.

 

Distributia si arborele au fost schimbate in Spania,tara de provenienta a masinii,lucru confirmat de reprezentanta BMW de la noi.Am verificat din doua surse.Am cerut si tiparirea istoricului insa nu l-am primit inca.Daca reusesc sa-l iau si are si part number-urile o sa le postez aici.

Link to comment
Share on other sites

Salutare ,

 

intentionez sa iau un 318d din 09/2008 si desi am inteles ca motorul n47 are probleme, tot mi-a placut modelul vazut, masina are 190k km si este intretinuta f bine adusa din belgia.

 

Aceasta este seria de pe stalpul usii : WBAPN110X0VJ87140.

 

Ce informatii puteti sa imi dati , maine o duc pe tester, se poate da usor seama daca sunt probleme cu distributia sau doar cu urechea?

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Salutare ,

 

intentionez sa iau un 318d din 09/2008 si desi am inteles ca motorul n47 are probleme, tot mi-a placut modelul vazut, masina are 190k km si este intretinuta f bine adusa din belgia.

 

Aceasta este seria de pe stalpul usii : WBAPN110X0VJ87140.

 

Ce informatii puteti sa imi dati , maine o duc pe tester, se poate da usor seama daca sunt probleme cu distributia sau doar cu urechea?

 

Multumesc anticipat.

 

singura informatie ar fi ca poate trosni oricand , sau nu . Si vei merge cu intrebarea asta pe toata perioada posesiei .

Link to comment
Share on other sites

Salutare ,

 

intentionez sa iau un 318d din 09/2008 si desi am inteles ca motorul n47 are probleme, tot mi-a placut modelul vazut, masina are 190k km si este intretinuta f bine adusa din belgia.

 

Aceasta este seria de pe stalpul usii : WBAPN110X0VJ87140.

 

Ce informatii puteti sa imi dati , maine o duc pe tester, se poate da usor seama daca sunt probleme cu distributia sau doar cu urechea, este un martor aprins?

 

Multumesc anticipat.

 

singura informatie ar fi ca poate trosni oricand , sau nu . Si vei merge cu intrebarea asta pe toata perioada posesiei .

 

 

am vazut ca sunt pacatoase , dar o eventuala rupere a lantului da si niste semne inainte, ma refer la zgomutul acela puternic.

nu stiu daca pretul de 10000eu ascunde si aceste defect sau nu pentru ca masina nu are navi si nici xenon. Stiti un service specializat pe bmw ? eu ma ma gandeam la autotest din autovit.

Link to comment
Share on other sites

Dar daca tot dai 10000 pe ea ar fi bine sa ii schimbi si distributia ;)

Cat despre testul de la autovit... Nu prea stiu ce sa zic, dar dc samsari stau toata ziua acolo in parc ar fi normal sa aiba si cunostiinte pe la service...dar acum depinde! Eu am

Luat masina de la

Lecaro si am testat-o la ei iar baiatul de la service a fost foarte de treaba si m-a ajutat cum a putut(mi-a spus tot ce are masina si a mai sunat la bmw si mi-a dat tot istoricul masinii)

Link to comment
Share on other sites

Tocmai am facut revizia de ulei si filtre la masina mea bmw 520d 177cp, septembrie 2009 la un service specializat BMW din Bucuresti si am discutat cu patronul probema distributiei la motorul N 47 si mi-a spus ca a facut cateva reparatii de distributie anul acesta si ca problema ar fi intr-adevar de la arbore insa in sensul ca nu uzura acestuia duce la ruperea lantului ci forma ascutita a dintilor din capul arborelui uzeaza prematur lantul...ciudat fara ca arborele sa prezinte uzuri. Ulterior mi-a confirmat ce cei de la BMW au schimbat arborele si acum are dintii altfel, mai plati si ca problema a disparut.

Asadar, cei care aveti modelul vechi de arbore si schimbati distributia e indicat sa fie schimbta si arborele cu noul model cu dinti reproiectati ca altfel problema va reveni si doar se trateaza efectul si nu si cauza...poate va este de folos celor care vor sa faca eventuale reparatii la distributie, doamne ajuta!:)

Edited by airm
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

mda, asa ar fi corect. si asa sunt multe coduri pentru piese relativ identice. Ar fi ciudat sa fie acelasi cod. Doar daca, poate, vor sa ascunda acest lucru si sa se fereasca de probleme legale

 

Un topic foarte interesant:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=781702

Se pare ca i-au oferit discount de 17.500 ca sa-si tina gura

Link to comment
Share on other sites

Interesant... Intr-adevar confirm ca pinionul ala are dintii al dracu de ascutiti. dar banuiesc ca la fel era si la M47.

Poate cineva pune mana pe vreo poza cu arborele nou, sa-i vedem pinionul.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost si eu la alt mecanic si mi-a spus ca zgomotul este de la distributie.Acum stau si ma intreb ce sa fac?Unu spune ca e distributia,altul ca nu e.M-am interesat de pretul pieselor originale si am aflat ca este 1850 ron,adica: 3 lanturi ( cu tot cu lantul pompei de ulei),4 patine,2 intinzatoare,un pinion intermediar si niste suruburi.Voi cat ati dat pe piese?Ce piese ati schimbat?Cat a fost manopera?Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ cei de la BMW schimbau partnumber ul recunosteau greșealĂŁ de proiectare si odatĂŁ cu asta erau vulnerabili in fata unor procese civile. Orice judecĂŁtor care vedea un nou partnumber ar fii dat dreptate clientului. Așa ascund gunoiul sub pres
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.