Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Intra si cei care au inlocuit arborele in aceiasi categorie.

 

BMW a schimbat designul la patine in decembrie 2012 deci chiar daca ai schimbat totul in noiembrie, peste 10k km sa auzi din nou zgomot.

 

Unde zice asta ca s-a schimbat design-ul ? S-a mai scos vreun caz Puma?

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut 5W40 si voi trece iar la el. E putin mai vascos si face doar bine motorului. Si cum spui si tu... oricum schimb uleiul la maxim 15.000.

 

Daca treci pe 5w40 sa ai in vedere si filtrul de particule.

Exista niste motoare din grupul vag pe la audi a6 , mai exact la allroad, ei , motoarele alea daca nu primesc macar 5w30 se cam strica . Au niste gauri de ungere cat o intepatura de varf de ac, in principiu partile afectate la motoarele alea ar fi tacheti , culbutori, axe undeva la 1500-2000 de euro reparatia la ei. Deja sunt experti , au si kituri speciale pentru astfel de reparatii. In concluzie eu as fi putin atent cu uleiul.

 

Castrol tot 5w30 recomanda :

 

http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?modelyear=&vehicle=109156&site=6&region=24&language=5&brand=1

Link to comment
Share on other sites

Daca bagai Castrol vezi ca s-au mai schimbat ambalajele, sa citesti clar ce scrie pe spatele bidonului , iar daca se indeplinesc conditiile cred ca poti pune linistit. Eu personal la un asa motor n-as risca si cu uleiul, si ma gandesc acum si la pompa de ulei , cica ar fi si ea paguboasa la modelul asta. Edited by nadalcu_cristian
Link to comment
Share on other sites

Eu tocmai la sanatatea lui ma gandesc.

Inainte de asta OE ce-l am acum, am avut 5W40 dar Rheinol (Primus Synth), cu indicativul 505.01 ce il bag si in Passat.

Mi-a fost recomandat de importator ca fiind singurul 5W40 de la ei potrivit pentru motoarele cu DPF.

Si motorul era mai silentios la rece.

Link to comment
Share on other sites

Poti pune si in e60 cu n47 0w30 ca si 5w30. In in principiu tot ce e mai sintetic decat ce se recomanda , nu are cum sa faca rau, eu la concluzia asta am ajuns.

La uleiurile sintetice de genul 0w30/40 ma incanta treaba asta :

 

-Reduce depunerile în motoare, pentru a contribui la maximizarea răspunsului motorului.

 

http://www.castrol.com/castrol/bodycopyarticle.do?categoryId=9038404&contentId=7071291

 

http://www.youtube.com/watch?v=Y5ud7jM5gPg

Edited by nadalcu_cristian
Link to comment
Share on other sites

Zilele trecute am fost si am verificat masina la un mecanic despre care se spune ca se pricepe foarte bine la reparat BMW. Dupa ce am fost la nenumarate service auto sa ii intreb daca imi schimba distributia si am constatat ca toti vor sa o schimbe dar nu are nici unul habar cum se face si ca trebuie sa dai motorul jos si ca iti trebuie instalatie de freon am ajuns la un mecanic care stia exact ce necesita aceasta operatiune.Spre surprinderea mea avea la reparat un seria 1 lant distributie rup masina din 2008 si un X5 lant distributie rupt masina din 2009. Din discutiile cu el a zis ca schimbarea arborelui cotit pentru masinile din 03.2009 se face doar daca exista uzura. Si chiar daca schimbi lantul si rolele probabil ca o sa mergi tot in jur de 100k km pana cand va tb sa schimbi distributia din nou.Cat despre schimbat arborelui cotit a zis ca este o operatiune care necesita foarte mult timp pentru ca trebuie sa dai arborele vechi la schimb ca sa poti sa iti comanzi unul nou. DUpa care cand se vor schimba cuzinetii va tb sa astepti ca se face comanda pe serie nu prea ma pricep la mecanica dar a zis ca treaba cu arborele e una complicata (ca si durata de timp).Chiar daca schimbi si arborele + role+ lant el a zis ca nu garanteaza ca mergi mai mult de 100k Km cu masina pana cand va trebui sa o schimbi din nou.
Link to comment
Share on other sites

am constatat ca toti vor sa o schimbe dar nu are nici unul habar cum se face si ca trebuie sa dai motorul jos si ca iti trebuie instalatie de freon am ajuns la un mecanic care stia exact ce necesita aceasta operatiune.
Si cate mici secrete ascunde o astfel de operatiune...

 

Deci avem motor de generatie noua cu distributie pe lant ce se inlocuieste la ~ 150.000 de km

Motoarele actuale cu distributie pe curea au interval de inlocuire a curelei ~ 180.000 de km.

 

Concluzii:

1. s-a dus dracu' principiul de baza pentru care s-a pus lant la distributie.

2. avem cel mai belea motor. :goodjob:

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu actualmente an un Peugeot la care, conform planului de ĂŽntreĂâşinere, distribuĂâşia se inlocuieste la 150000 sau 180000 km, nu mai reĂâşin cu exactitate. Asta este motivul pt care nu am mai cumpĂŁrat BMW, dar sper ca vor remedia problemele de genul asta pe viitor ca planuies. Sa cumpĂŁr un F30

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de generalizare, dar odata ce EXISTA riscul sa se rupa sub acest numar de km... e destul.

 

Pentru mine asta nu e motiv sa renunt la masina, ori sa nu-mi mai placa. O inlocuiesc din nou la 100.000 de km daca e cazul.

Dar nu e ok pentru restul de clienti, care din cauza asta stau oarecum cu morcovul in fund si pateaza renumele marcii.

Link to comment
Share on other sites

Si cate mici secrete ascunde o astfel de operatiune...

 

Deci avem motor de generatie noua cu distributie pe lant ce se inlocuieste la ~ 150.000 de km

Motoarele actuale cu distributie pe curea au interval de inlocuire a curelei ~ 180.000 de km.

 

Concluzii:

1. s-a dus dracu' principiul de baza pentru care s-a pus lant la distributie.

2. avem cel mai belea motor. :goodjob:

 

Motoarele audi 2012- au curele care se schimba la 210mii

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de generalizare, dar odata ce EXISTA riscul sa se rupa sub acest numar de km... e destul.

 

Pentru mine asta nu e motiv sa renunt la masina, ori sa nu-mi mai placa. O inlocuiesc din nou la 100.000 de km daca e cazul.

Dar nu e ok pentru restul de clienti, care din cauza asta stau oarecum cu morcovul in fund si pateaza renumele marcii.

 

Eu nu am nici un fel de problema de genul asta, la mine nici nu se aude sunetul si mai am putin si ma apropii de 200.000 km :)

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am nici un fel de problema de genul asta, la mine nici nu se aude sunetul si mai am putin si ma apropii de 200.000 km :)

 

 

Fa un filmat, sa auzim cu se aude motorul tau, chiar sunt curios cum se "aude un motor" N47 fara probleme la distributie, tot ce am gasit pe net sunt cu "probleme" :rolleyes: sau careva din colegi daca au un motor "bun"

Link to comment
Share on other sites

Fa un filmat, sa auzim cu se aude motorul tau, chiar sunt curios cum se "aude un motor" N47 fara probleme la distributie, tot ce am gasit pe net sunt cu "probleme" :rolleyes: sau careva din colegi daca au un motor "bun"

Motorul meu:

 

http://www.youtube.com/watch?v=wtykKNFGa1A

 

In realitate e mult mai silentios decat in film.

Colegul Steffb spunea ca el n-are zgomot de distributie. Poate sa confirme cat e de silentios motorul meu in comparatie cu al lui.

 

Si ambreiaj+volanta cu garantie 15000 km :console:
Corect! :thumbsup:

Macar grija alora sa n-o ducem.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.