Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Stai putin sa clarificam, eu la masina am doua lanturi duble. Adica nu am un rand de zale/lant, la mine fiecare lant e ca si cum ar fi doua lipite. Vrei poze maine pe lumina? :)

Pardon: ca sa fiu clar, unul dublu de la arbore la axele cu came si doua duble intre axele cu came

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Stai putin sa clarificam, eu la masina am doua lanturi duble. Adica nu am un rand de zale/lant, la mine fiecare lant e ca si cum ar fi doua lipite. Vrei poze maine pe lumina? :)

Pardon: ca sa fiu clar, unul dublu de la arbore la axele cu came si doua duble intre axele cu came

Da. Ce motorizare ai? Ce mașina?

Link to comment
Share on other sites

M60B30. Poze iti fac maine pe lumina cu cea mai mare placere :)

Oricum sigur gasesti si pe net detalii, la mine se vad clar lanturile exact cum scoti busonul de umplere ulei si te asigur ca sunt duble.

Intreaba-l si pe Nitoi Cristi ca e online vad, el are M60B40, ma eclipseaza :sorcerer:

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Tot ce a fost pe E38 V8 benzina au avut animalele alea de lanturi pe ele. Cat tin nu cred ca trebuie sa se mai intrebe nimeni. Eu sincer cand am vazut lantul ala de N47 era sa rad incontrolabil.

O comparatie intre ce se facea si cat puteau sa tina lucrurile cand erau facute la modul ala de mai sus si acum cred ca e inutila. Dovezile sunt accesibile oricui.

E trist ca s-au schimbat atatea chestii, atat de repede.

Link to comment
Share on other sites

@Markenstein - masina ta se incadreaza la <5 ani si <150.000 de km (daca km aia sunt reali). De ce nu incerci sa obtii ceva reduceri de la BMW? (good will). Vezi ca gasesti informatii pe acest topic despre conditiile in care poti sa beneficiezi de reducere.

 

 

Daca eram intro tara civilizata gen (Germania, austria sau etc) mai avea rost sa incerc dar sa fiu sincer din moment

ce inainte sa-mi iau masina am fost la reprezentanta BMW situat pe Sosea de centura (in apropiere de Baneasa) si am platit 440lei pentru verificarea totala a masini si ei n-au facut decat sa-o ridice pe evelator sa se uita sub ea si sa-mi spuna ca am de schimbat un amortizor pe dreapta spate, de reglat faruri si atat iar pe parta cu verificarea motorului si erori mi-au raspuns ca ei n-au cum sa vada daca este intradevar vreo problema cu motorul si mi-au dat ( binenteles dupa 4 ore de asteptare ) o fisa in care scria ( Zgomot lant distributie ) si atat, iar in momentul care le-am cerut parerea daca este ceva grav mi-au raspuns ca la mare majoritatea motoarele de generatia asta se aude lantul si ei nu cred ca ar fi vreo problema serioasa ca de altfel ma costa in jur de 12000lei reparatia dar nu este cazul n-as mai avea nici incredere si nici dorinta de a incerca sa-mi bat capul cu niste oameni care, (ca sa nu fiu nepoliticos) au interesul doar sa te smulga de bani si atat.

prefer decat sa mai calc pe acolo sa apelez la niste domni care sunt pasionati si dedicat sa faca o treaba buna si sa nu ia pielea de pe mine riscandu-ma sa schimb doar ce cred si ma incadrez financiar dupa faptului ca am dat deja aproximativ 12,000euro pe masina si in rest sa zicem ( cu dumnezeu inainte ).

Oricum iti multumesc pentru sfat dar sa fiu sincer numai am incredere in Service BMW cel putin din Romania.

 

Cu stima,

 

Piesele nu se ieftinesc... Poți sa speri ca te mai imbogatesti tu dar de ieftinit clar nu ai șanse

 

Aici tin sa te contrazic:

de exemplu piese la E46 (98~2004) daca nu ma insel s-au ieftinit enorm de mult in comparatie cu ce a fost prin 2008~2010.

Totusi iti multumesc pentru urari si sper sa ma "imbogatesc" eu intre timp ca poate asa imi permit sa schimb si vibrochenul ala nenorocit care ne da la toti bataie de cap si binenteles dupa pret dureri de inima.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Eu sincer cand am vazut lantul ala de N47 era sa rad incontrolabil.

Si asa firave cum sunt... cel de la pompa de ulei nici macar nu are intinzator. Si nici nu e intins. Cand o sa aiba chef... se rupe si intra intre cele de la axele cu came. <_<

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

azi am oprit la un service cu niste treaba si aveau un X3 2.0 d manual, inca cu numere rosii, probabil adus recent, cu lant de distribuie rupt, urmau sa desfaca motorul sa vada ce sa mai stricat prin el,

deci mai puteti adauga un exemplar..

 

Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti ? Sunet de lant sau se aude de pe la rolele/curelele din fata ? Sunetul care se aude mai pronuntat incepand cu secunda 15 nu e chiar conform cu realitatea ... Pe film e cam prea pronuntat .

 

http://www.youtube.com/watch?v=P4RuP4f0Fjc

 

Deci ... inceput de sfarsit :getlost: ?

 

PS: Scuzati murdaria de pe motor .

 

Nici o parere ?

Link to comment
Share on other sites

A mai folosit cineva aditiv de ulei Metabond Gold? Eu am vreo 3000km de cand am pus cam 100ml din 250ml cat are tubul si au mai disparut din zgomote,trepidatii. Initial nu credeam ca vor fi efecte benefice dar motorul se simte altfel,in sensul bun.

eu zic ca e doar placebo....

Link to comment
Share on other sites

Tu clar ai un zgomot la role. Le verifici, le schimbi pe cele uzate si apoi asculti din nou. Nu ar trebui sa mai auzi zgomot la nivelul lor. Daca tot se mai aude harsait in partea dinspre bord a motorului e cam clara situatia...

 

 

Este clar ca sunt role de accesorii uzate,

asta e zgomot de role, am mai auzit la masina unui prieten si dupa ce le-a schimbat a disparut zgomotul.

eu zic ca pana sa nu schimb rolele astea si cureaua nu poti sa-ti dai seama daca ai si zgomot de lant sau nu.

 

Nici o parere ?

 

deci am mai ascultat din nou zgomotul din video si iti garantez ca sunt role de accesorii si cureaua de vina :)

 

Eu zic sa-le schimbi, nu te costa mult.

Link to comment
Share on other sites

Daca eram intro tara civilizata gen (Germania, austria sau etc) mai avea rost sa incerc dar sa fiu sincer din moment

ce inainte sa-mi iau masina am fost la reprezentanta BMW situat pe Sosea de centura (in apropiere de Baneasa) si am platit 440lei pentru verificarea totala a masini si ei n-au facut decat sa-o ridice pe evelator sa se uita sub ea si sa-mi spuna ca am de schimbat un amortizor pe dreapta spate, de reglat faruri si atat iar pe parta cu verificarea motorului si erori mi-au raspuns ca ei n-au cum sa vada daca este intradevar vreo problema cu motorul si mi-au dat ( binenteles dupa 4 ore de asteptare ) o fisa in care scria ( Zgomot lant distributie ) si atat, iar in momentul care le-am cerut parerea daca este ceva grav mi-au raspuns ca la mare majoritatea motoarele de generatia asta se aude lantul si ei nu cred ca ar fi vreo problema serioasa ca de altfel ma costa in jur de 12000lei reparatia dar nu este cazul n-as mai avea nici incredere si nici dorinta de a incerca sa-mi bat capul cu niste oameni care, (ca sa nu fiu nepoliticos) au interesul doar sa te smulga de bani si atat.

prefer decat sa mai calc pe acolo sa apelez la niste domni care sunt pasionati si dedicat sa faca o treaba buna si sa nu ia pielea de pe mine riscandu-ma sa schimb doar ce cred si ma incadrez financiar dupa faptului ca am dat deja aproximativ 12,000euro pe masina si in rest sa zicem ( cu dumnezeu inainte ).

Oricum iti multumesc pentru sfat dar sa fiu sincer numai am incredere in Service BMW cel putin din Romania.

 

Cu stima,

 

 

 

 

 

1+

Ai mare dreptate

Link to comment
Share on other sites

Citesc la topic-ul asta de inebunesc dar nu am gasit clar insa: la cutiile automate e la fel? Personal nu prea vad care ar fi legatura dar se pare ca cei cu automate nu se plang de problema lantului ...

Urmatoarea masina planuiesc sa fie E 60 520d automat, an incepand cu 2009, pana la F10. Ce stim, s-a remediat problema la cele dupa 2009?

 

Am vazut in titlu ca si la F 10 (motorul de 184 cp) ar fi aparut problema, dar nu am reusit sa gasesc in topic cazul exact. Poate cineva sa ma lamureasca (preturile la F10 520d au inceput sa scada vertiginos - daca nu e recomandat E60 in varianta asta de motorizare, poate F 10 daca scade destul)

Edited by Pharmacistu'
Link to comment
Share on other sites

Mașinile ce au cutie automata au motoarele mai protejate de frane de motor si retrogradĂŁrii violente si poate de aia sunt mai rare cazurile. Cu toate astea am auzit cazuri si la cv automate de rupere de lanț .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.