Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Nu prea pare a fi acelasi zumzet! Cel mai bine merg cu ea in service sa imi zica un mecanic ce ar putea fi!E un zornait aproape insesizabil care n pare a fi de la lant! Este exact ecelasi care il are si sunset in filmare! Edited by enders
Link to comment
Share on other sites

schimbul l-am facut la reprezentanta asa ca n-am de unde sa stiu...oricum nu mai conteaza,nici masina n-o mai am si mi s-a acrit de bmw-urile astea noi atat de avansate d.p.d.v tehnologic

 

nu pot sa cred ca mi-am luat bmw sa stau si sa ma consum pt rahaturi din astea...probabil ca incidenta ruperii lantului este foarte mica in comparatie cu nr de bmw-uri ce ruleaza cu acest motor dar eu nu puteam sa merg linistit cu ea stiind ca poate exista o problema,oricat de mica....bine ca problema asta cu lantul numai mica nu e

Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Imi incep primul post pe acest forum cu dorinta de a afla raspunsul la o intrebare care ma macina de cateva zile.Mentionez ca am citit toate posturile din acest topic si nu am gasit raspunsul sau mi-a scapat(e destul de obositor sa citesti 70 de pagini:)).Intrebarea este:s-a rezolvat problema distributiei prin inlocuirea ei si a arborelui cotit daca reparatia am facut-o in 11.05.2012?Pun aceasta intrebare deorece am achizitionat recent un X3 2.0 diesel automat din 02.2008 si am confirmarea ca aceasta reparatie a avut loc la data mai sus mentionata.Astept cu interes parerile voastre.Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Nu e vrajeala.

 

Un vibrochen nu trebuie sa fie diferit ca si aspect. Trece prin multe etape atunci cand se fabrica, etape de tratament. Daca respectivele etape nu au fost efectuate cum trebuie, pot apare diferite uzuri din aceasta cauza. Scrie intr-un link din prima postare cateva cuvinte legate de asta.

 

Daca nu este alt part number ci trebuie sa fie produs dupa o anumita data, inseamna ca procesul de fabricatie a fost imbunatatit.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am inteles eu de pe diverse forumuri, problema nu este de priectare ci de fabricatie. Ma refer la vibrochen.

 

Practic, atunci cand s-a fabricat, materialul trebuia tratat printr-un proces bine controlat. Se pare ca respectivul proces nu era atat de bine controlat de unde si unele slabiciuni la diferite exemplare. Dupa respectiva data, procesul de fabricatie s-a imbunatatit iar calitatea cat si controlul produsului au crescut.

 

Cosmin are putini km dupa inlocuirea distributiei. Ramane de vazut cum se va comporta in timp. Daca are noroc de un exemplar de vibrochen bine tratat, nu va mai avea probleme.

 

BMW recomanda si inlocuirea vibrochenului pentru ca nu se stie calitatea celui de pe masina. Din punctul meu de vedere, procedeaza corect pentru ca ei ofera si garantie pe lucrare iar fiind o lucrare mare nu vor sa riste aparitia unor noi probleme.

 

:excl: Va rog sa nu mai poluati topicul cu diverse filme. Au fost postate suficiente pentru a ne face o idee.

 

Pentru un diagnostic corect, MERGETI la un SERVICE.

Link to comment
Share on other sites

Distributia asta e clar ca e destul de firava, dar as spune ca doar in anumite conditii.

 

Din moment ce nici BMW nu a identificat problema reala, putem doar face presupuneri.

In principiu are dreptate Bala. Cu completarea ca ajuta si uleiurile "original BMW" LL04 5W30 asupra carora am tot mai multe semne de indoiala, cat si intervalul lung de schimb. Poate chiar si stilul de mers.

 

Eu acum am pus ulei oem, dar pe viitor voi trece inapoi la 5W40, care l-am avut inainte in motor si de care am fost mult mai multumit decat de asta Long Life.

Logic vorbind, motoarele mai vechi functionau cu uleiuri mult mai vascoase si la diesel chiar se trecea cu brio pragul de 1.000.000 de km fara probleme.

 

De acord ca noile materiale din motoare au coeficienti de dilatare mult mai mici si tolerante de asemenea mult mai mici, dar s-au luat in calcul si pierderile de putere de orice fel si consumurile suplimentare. Astfel au ajuns la uleiurile cu un grad de vascozitate mult mai mic.

 

Total bullshit.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Eu acum am pus ulei oem, dar pe viitor voi trece inapoi la 5W40, care l-am avut inainte in motor si de care am fost mult mai multumit decat de asta Long Life.

Logic vorbind, motoarele mai vechi functionau cu uleiuri mult mai vascoase si la diesel chiar se trecea cu brio pragul de 1.000.000 de km fara probleme.

De acord ca noile materiale din motoare au coeficienti de dilatare mult mai mici si tolerante de asemenea mult mai mici, dar s-au luat in calcul si pierderile de putere de orice fel si consumurile suplimentare. Astfel au ajuns la uleiurile cu un grad de vascozitate mult mai mic.

 

Total bullshit.

pai motoarele mai vechi aveau torente mai mari, materiale mult ma durabile durabile

acum totul este de conum si mai ales sa cantareasca catv mai putin si eventula pret minim

si o sa fie din ce in ce mai putin fiabile masinile noi

asta e tendinta

 

un factor importatnt este si cerinta de a reduce poluarea cat mai mult

trebuia sa existe un compromis undeva

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E dreptul tau la opinie, insa in lipsa argumentelor ramane doar la stadiul asta. Fix acelasi ulei se pune si in alte motoare de la BMW, motoare care nu au probleme. La urma urmei, nu vad ce ar opri un utilizator sa foloseasca un alt tip de ulei, daca el considera ca este mai bun decat cel OE. Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Un articol recent legat de problama cu lantul:

 

http://www.rtl.be/info/vous/temoignage/920362/des-moteurs-bmw-cassent-prematurement-j-ai-du-allonger-7-000-euros

 

este bine daca se fac valuri. Nu ca ar rezolva ceva...

Corect si aia se plang in Belgique ca si noi ca si alte tari delatfel. Nu se va intampla prea curand sa recunoasca oficial BMW ca e o problema.

BALA tu ai vad ca din 2007 LCI ...cati km ai facut pana acu ? O sa schimbi preventiv distributia ? Eu am 185k km si se aude zgomotu ala metalic insa, inca nu iau in serios o schimbare de distributie, ca cel putin pe topicul asta e inca abiguu, ce trebuie schimbat. (adica trebe si arborele cotit sau nu).

Insa ce ma ingrijoreaza pe mine sincer, primordial, nu este pretul pieselor ci mai degraba service-ul, mecanicul caruia sa-i las pe mana asa lucrare, ptr ca nu cunosc cel putin in CTA pe nimeni cum se zice de incredere. Ar fi AB. Dar e asa scumpa manopera ca mai bine de pretul pieselor + manopera ... mai as pune max 2000 euro in + si iau un 525 sau 530 tot LCI, care cel putin problema asta nu o au.

Link to comment
Share on other sites

Mda, deci vad ca deja se vorbeste in articol de masini pana in 2011. Parerea mea e ca nu e rezolvata problema, si pe masura ce trece timpul, masinilor tot mai recente li se manifesta problema. In 2011 ziceau ca masini pana in 2009. Acum zic ca pana in 2011, si tot asa. Deci cred ca TOATE masinile cu motor N47 sunt susceptibile
Link to comment
Share on other sites

Mda, deci vad ca deja se vorbeste in articol de masini pana in 2011. Parerea mea e ca nu e rezolvata problema, si pe masura ce trece timpul, masinilor tot mai recente li se manifesta problema. In 2011 ziceau ca masini pana in 2009. Acum zic ca pana in 2011, si tot asa. Deci cred ca TOATE masinile cu motor N47 sunt susceptibile

 

pana in 03.2009 tre schimbat si arborele

pana in 03.2011 se schimba doar lantul

Link to comment
Share on other sites

pana in 03.2009 tre schimbat si arborele

pana in 03.2011 se schimba doar lantul

Si dupa 03/2011 ce se mai schimba? ca gasesti pe forumul ala spaniol si masini din 2012, cu distributii schimbate pe garantie, din cauza "zgomotului".

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.