Jump to content

BMW vechi vs modele noi...


Sile

Preferati modelele mai vechi de BMW(pana in 1995) sau cele mai noi(1995-2007)??  

752 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ciupanezule aberezi rau de tot.eu stiuu ca tu nu prea stii istorie la bmw .doar te pricepi asa de 1 an de zile la e 39 si ce ai mai citit pe net.si faci pe importantul pe forum pe aici:PP dar nu esti .esti departe de istoria bmw.asa ca baga si invata si la dastea mai vechi nu numai la e 39

lambo a lucrat doar la caroserie .si cam atata:P aia e inimioare de bmw si inca una foarte puternica...cei drept scumpa.dar cum a zis si cristi .daca as avea as da bani pe ea.........si as iesi din cand in cand cu ea.

ok cristii am inteles ca nu ai zis de masina mea.a mea mai mult de 210 nu poate......dar nici nu ma intereseaza sa mearga cu atata si nu simt nici un sentiment ciudat sau de sperietura in masina..nici la 190.nici la 200 .la viteza aia imi e frica doar de cauciucuri sau de vr eo groapa sau vre un cretin care sa se bage in fata fara semnal sau in scurt...

 

140 150 e suficient....si ai sa razi nu este deloc bine sa nu simti viteza in masina:(e chiar foarte rau sa te SIMTI in siguranta desi stii si tu ca in orice bmw ai fi daca s eintampla ceva esti clatita la 180 .la mine in masina nu se aude nimic care sa ma faca sa ma simt in nesiguranta ,doar ca sunetul motorului imi reaminteste ca urc deja peste 150 160 si e cazul sa ma opresc ca nu s pe circuit..........apropo cristi recunosc ca ..........chederele masini mele tradeaza cand depasesc suta:(( nici nu ma uit pe bord si stiu de la chedere ca am ajuns la 100:P asta e.merge si cu chedere mai proaste

 

ciupanezu NOTA 1 FARA M

bgdaddylv nota 10 plus M

hi hi cat te am asteptat ciupanezule sa ti arat ca nu te pricepi prea tare:PP

ps nu te supara :) caterinca mai radem si noi facem bascalie de diferite chestii.mai uitam de probleme cand intram in polemici ........oricum sa ti ceri iertare celor de la bmw ca se simt jigniti. auzi macaroane in motor de bmw:P

Link to comment
Share on other sites

Interceptor: Păi şi tu eşti departe de istoria BMW, ai vreo diplomă de expert BMW? :)

 

Fiecare ĂŽncercă să afle cât mai multe despre marca pe care o iubeşte.

 

Am maşina de 2 ani şi visez la un BMW de la 16 ani aşa că aberezi. :)

 

Văzusem o prezentare despre M1 la Top Gear şi nu mai ştiam dacă motorul era de BMW sau nu.

 

http://www.youtube.com/watch?v=uWEkRVqQIQ0

 

Recunoşti că M1 a fost un eşec? :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

aberezi tu.nu ti trebuie diploma ca sa fi pasionat.tu te dai expert eu nu.tu faci pe interesantul si pe desteptul pe forum si iei membri la misto nu eu.si cand eu umblam la bmw tu abea te duceai la scoala.ps visam bmw cu mult inaintea ta. l am avut inaintea ta si pe MUNCA SI BANI MEI nu ai parintilor SI IL INTRETIN TOT SINGUR.asa ca lasa ciocu mai mic.sau ai uitat la cine ai apelat prima oara cand aveai masina varza?? smecherule
Link to comment
Share on other sites

apropo pustiulica.......ti am dat ca ex masina aia doar ca sa vezi ce performante technice avea bmw cand tu visai sa te nasti....nu ca sa spun ca e mai buna ca una din 2000.ci doar ca bmw a avut performante foarte tari de cand noi nu prea stiam cum ne cheama.asta era singurul motiv....nu a fost un esec .a aparut atunci cand erau putini milionari si copii cu parinti de bani gata.sa fi sigur ca daca ar fi lansat maine ar fi un succes.de esec ce este are o valoare imensa de piata...........dar tu cum le stii pe toate de la 2000 incoa le ai uitat si pe alea mai vechi.de aia sunt eu cu alea vechi sa complectez cunostiintele tale lipsa.si ce nu stiu eu la e 39 am sa te intreb pe tine.mai ales daca ti ai schimbat vreodata saboti la frana singur??sau bujiile??apropo ai facut ceva cu mana ta la masina aia ??/sau esti pasionat de service uri?? daca vrei sa ne luam la mistoo o facem si pe asta....dar consider ca esti un baiat destul de ok (eu asa am impresia,inca)ca sa nu intreci anumite limite.si apropo eu nu s pustii care i iei tu la misto sau de care faci bascalie finuta.:)
Link to comment
Share on other sites

aberezi tu.nu ti trebuie diploma ca sa fi pasionat.tu te dai expert eu nu.tu faci pe interesantul si pe desteptul pe forum si iei membri la misto nu eu.si cand eu umblam la bmw tu abea te duceai la scoala.ps visam bmw cu mult inaintea ta. l am avut inaintea ta si pe MUNCA SI BANI MEI nu ai parintilor SI IL INTRETIN TOT SINGUR.asa ca lasa ciocu mai mic.sau ai uitat la cine ai apelat prima oara cand aveai masina varza?? smecherule

 

PĂŁi tu m-ai dus la service-ul la care merg de atunci, nu mi-ai reparat-o tu.

Acum ne comparĂŁm aÂşa? Fiecare cu treaba lui.

Oricum, ĂŽĂži mulĂžumesc...

 

apropo pustiulica.......ti am dat ca ex masina aia doar ca sa vezi ce performante technice avea bmw cand tu visai sa te nasti....nu ca sa spun ca e mai buna ca una din 2000.ci doar ca bmw a avut performante foarte tari de cand noi nu prea stiam cum ne cheama.asta era singurul motiv....nu a fost un esec .a aparut atunci cand erau putini milionari si copii cu parinti de bani gata.sa fi sigur ca daca ar fi lansat maine ar fi un succes.de esec ce este are o valoare imensa de piata...........dar tu cum le stii pe toate de la 2000 incoa le ai uitat si pe alea mai vechi.de aia sunt eu cu alea vechi sa complectez cunostiintele tale lipsa.si ce nu stiu eu la e 39 am sa te intreb pe tine.mai ales daca ti ai schimbat vreodata saboti la frana singur??sau bujiile??apropo ai facut ceva cu mana ta la masina aia ??/sau esti pasionat de service uri?? daca vrei sa ne luam la mistoo o facem si pe asta....dar consider ca esti un baiat destul de ok (eu asa am impresia,inca)ca sa nu intreci anumite limite.si apropo eu nu s pustii care i iei tu la misto sau de care faci bascalie finuta.:)

 

E eÂşec pentru cĂŁ nu ĂŽnseamnĂŁ nimic ca Âşi model, nu a reprezentat ceva foarte inovator ca alte modele BMW.

 

ÂŞi atunci erau foarte mulĂži oameni bogaĂži, nu asta a fost problema.

 

Am schimbat destule piese Âşi eu ĂŽnsĂŁ am preferat sĂŁ merg la un service pentru operaĂžiunile mai importante din moment ce nu am un garaj sau mĂŁcar o curte.

Crezi cã e aºa mare lucru sã schimbi vreo piesã? Gãseºti sute de DIY-uri pe net cu poze ºi explicaÞii, trebuie sã fii prea neÎndemânatic ca sã nu reuºeºti.

Atunci când am nevoie de un elevator, merg la service.

 

Eu vĂŁd cĂŁ tu ĂŽntreci niÂşte limite.

Eu ĂŽmi spun pĂŁrerea despre ceva, tu ĂŽĂži spui pĂŁrerea despre acelaÂşi lucru, nu conteazĂŁ dacĂŁ avem pĂŁreri diferite.

 

Probabil cĂŁ sunt useri care considerĂŁ cĂŁ maÂşinile vechi sunt naÂşpa, e treaba lor, nu e misiunea ta sĂŁ-i aduci pe calea cea bunĂŁ.

Fiecare are libertate de gândire ºi de exprimare.

Link to comment
Share on other sites

E eÂşec pentru cĂŁ nu ĂŽnseamnĂŁ nimic ca Âşi model, nu a reprezentat ceva foarte inovator ca alte modele BMW.

 

ÂŞi atunci erau foarte mulĂži oameni bogaĂži, nu asta a fost problema.

 

 

pai asa si 850 csi a fost considerat un esec.... comercial, dar masina e si acum foarte misto.

Link to comment
Share on other sites

bai nene aceeasi senzatie...tot timpul va intepati...de aia si intru mai rar pe forum...bmw vechi ...bmw noi...bla bla bla...e bmw?e corect intretinut?sta bine pe asfalt?atunci care e buba si care e rostul discutiilor?ca e vechi si simplu sau nou si complicat?depinde de fiecare...unul care un model 2000+ o sa o tina pe a lui iar altul cu un model mai vechi o sa traga pe partea lui...eu le am pe amandoua :)))...si tot rechinul imi place mai mult...e chestie de feeling, de mediul in care te invarti, de orice altceva decat cifre si date tehnice...asa simti si cu asta basta...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ai dreptate. :)

 

Sunt maÂşini deosebite, nu poĂži sĂŁ le gĂŁseÂşti defecte estetice.

 

 

Pe interior apar uneori probleme intre scaunul soferului si volan.... :)

 

In rest, este o masina OK! Cand o sa imi permit si or sa mai scada preturile, am sa imi iau si eu una.

Link to comment
Share on other sites

Oare asa, la o prima vedere, poti sa iti dai seama ca un e39 care sta sub un stalp de iluminat e diesel si cu cutie manuala?:)

 

Nu.

Dar Âşansele sunt foarte mari, 90% dintre E39-urile din ĂžarĂŁ sunt 525d.

 

In rest, este o masina OK! Cand o sa imi permit si or sa mai scada preturile, am sa imi iau si eu una.

 

PreĂžurile sunt deja destul de mici.

Link to comment
Share on other sites

...si cu asta ai spus tot...eu, cel putin, intorc capul dupa orice model bmw atata timp cat este bine intretinut si dotat, cred ca fiecare model are personalitatea lui.

 

Sunt complet de acord.

 

majoritatea sunt 520d... si acum in ultima vreme au aparut la greu 520i-urile prefacelift.

 

Cele mai multe E39-uri facelift sunt 525d, 520d-urile sunt mult mai puĂžine.

 

Au apĂŁrut multe 520i Âşi 523i pentru cĂŁ sunt cele mai ieftine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.