BMWClub: 320d xDrive - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

320d xDrive BMW F31 2014 Rate Topic: ***** 13 Votes

#1 User is offline   cornel 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 25-October 06
  • Gender:Male

Posted 10 September 2015 - 22:13

*
POPULAR

Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport.

Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV.

Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW.
Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun.
Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine
BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie

Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai.

Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-:
+ pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire;
+ ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri
+ directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice.
+ suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele :)
+ spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei.
+ integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive.
+ automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez.
+ consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real).
- antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.

This post has been edited by cornel: 10 September 2015 - 22:19

26

#2 User is offline   catacfc 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 370
  • Joined: 27-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 10 September 2015 - 22:24

Felicitari pentru achizitie!Multi kilometrii fara incidente,asteptam poze :).
0

#3 User is offline   dragosel_bmw 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1855
  • Joined: 08-January 08
  • Gender:Male
  • Location:gard in gard cu MD

Posted 10 September 2015 - 22:29

bine ai venit in randul nostru!
asteptam si ceva poze
0

#4 User is offline   cornel 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 25-October 06
  • Gender:Male

Posted 10 September 2015 - 22:30

*
POPULAR

Câteva poze mai jos, rog un moderator sa ma ajute cu editarea "Topic description". Intenția mea era sa scriu F31 2014 însă mi-a scăpat iPad-ul din mâna :)
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
17

#5 User is offline   mihai vigariu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1805
  • Joined: 15-May 09
  • Gender:Male
  • Location:CRAIOVA

Posted 10 September 2015 - 22:35

apropo de mazda 6, spui ca te-a surprins placut calitatea finisajelor. eu unu am stat 10 minuet pe scaunul soferului si am ramas dezamagit. Din afara arata bine si abia astepti sa urci in ea, iar cand ai urcat...nimic. Butoane mari far pic de stil, facute parca pentru pensionari, plastic prost. butoanele pentru geamuri ai fi jurat ca sunt de 20 de ani in productie.
cum ti s-a parut comparat cu honda?
-1

#6 User is offline   enders 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1102
  • Joined: 05-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Bora Bora

Posted 10 September 2015 - 22:45

Foarte frumoasa masina.
Sa o plimbi sanatos.


Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
0

#7 User is offline   dragosel_bmw 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1855
  • Joined: 08-January 08
  • Gender:Male
  • Location:gard in gard cu MD

Posted 10 September 2015 - 22:48

foarte faina :thumbsup:
multi km cu drag
0

#8 User is offline   cornel 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 25-October 06
  • Gender:Male

Posted 10 September 2015 - 22:50

*
POPULAR

Inca un rând de poze (observ ca exista limitări in ceea ce privește nr de poze ce pot fi publicate intr-un post)
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
17

#9 User is offline   nelutzzuu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 49
  • Joined: 28-June 08
  • Gender:Male

Posted 10 September 2015 - 22:52

Foarte frumoasa,iar culoarea extraordinara...sa o stapanesti sanatos multi multi km..
1

#10 User is offline   Marius05 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 624
  • Joined: 14-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Posted 10 September 2015 - 23:22

Foarte frumoasa,sa o alergi cu placere :)
Culoarea e de vis
1

#11 User is offline   raul_bog 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 746
  • Joined: 28-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 10 September 2015 - 23:58

Superba, sa o stapanesti sanatos! Fara incidente...

Honda accord este o masina exceptionala (masina care o condusesem era un 2,2 ICTDI, am condus si 2.0 AT) foarte ok, placut surprins, fiabilitate f ridicata ca mai toate hondele (am prieteni care le au de la 0 km si acum au 200.000 km), dar dupa ce revii cu picioarele pe pamant observi fara doar si poate ca este sub BMW. Dupa ce stai si analizezi interiorul, finisajele, materialele tot tot absolut tot oricum te-ai intoarce pe o parte si pe alta este sub BMW.

Welcome to the club ! O data intrat, nu mai ai iesire :)

This post has been edited by raul_bog: 11 September 2015 - 00:01

0

#12 User is offline   danielsan 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 142
  • Joined: 17-April 08
  • Gender:Male
  • Location:-City-

Posted 11 September 2015 - 00:00

Tare masina , i-mi place , sa te poarte sănătos . :shifty:
-6

#13 User is offline   dorubimotoru 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 484
  • Joined: 23-January 15

Posted 11 September 2015 - 03:33

Frumoasa masina.....frumos si locul.....la Cetate la Mircea cumva?
0

#14 User is offline   FRE 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2485
  • Joined: 14-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 September 2015 - 07:25

Sa te bucuri de ea cat mai mult timp,este foarte frumoasa si dotata,iar xDrive nu te va dezamagi,isi merita banii cum se spune :thumbsup: ; si eu imi doream F31,insa nu a fost sa fie de data asta...... Ca si observatie,este primul pachet M fara Shadow Line vazut de mine pana acum :drinks:
0

#15 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2309
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 11 September 2015 - 09:19

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !

Legat de fiabilitatea japonezelor este discutabila treaba, in primul rand numarul lor este considerabil mai mic decat al masinilor nemtesti, cel putin aici in Europa. Pana acum nu au stralucit, adica doar motoare aspirate si doar dieseluri de cilndree mare insa cu putere mica. Mai nou Honda a trceut de la 2,2 150cp la 1,6 bi-turbo 160cp, in doar cateva luni sunt f. multe probleme, pe un alt forum este cineva disperat, a cumparat 3 CRv-uri 1,6d 160, absolut toate au probleme, niciuna nu trecut de 10k km. Toyota a facut si ea trecerea de la benzina aspirat la ascutitori mici cu putere mare, vom vedea in timp daca va mai fi la fel de fiabila.
0

#16 User is offline   cornel 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 25-October 06
  • Gender:Male

Posted 11 September 2015 - 16:11

Mulțam pt urări tuturor!
@FRE: Inițial eram orientat către un sedan insa touringul in combinatia asta cu pachet M si culoarea albastru estoril au contribuit decisiv la schimbarea deciziei. Mai delicat a fost in a convinge consoarta ;) mai mai sa ajungem in impas :)

E prima mașina cu propulsie (implicit si primul BMW) si coroborat cu iernile + drumurile + serviciile drumarilor noastri xDrive era un must have. Am reușit sa simt cuplarea punții fata la o trecere peste liniile de tramvai, niscai zgomote din spatele mașinii si din zona mediana (undeva sub schimbător) m-au făcut sa cred sistemul a reacționat. Cred insa ca xDrive ameliorează comportamentul rutier al mașinii in diverse condiții de aderentă precară si aștept prima ninsoare. BTW știe cineva cam care este logica sistemului? Am înțeles din filmulețele de pe net cum ar reacționa xDrive in mers insa la plecarea de pe loc nu am găsit nimic. De ex in condiții de asfalt uscat se pleacă cu tote rotile si treptat comuta totul pe puntea spate? Sau pleacă 100% cu spatele si in funcție de aderentă comuta si pe fata?
0

#17 User is offline   nepot_nepot 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 82
  • Joined: 18-January 15

Posted 11 September 2015 - 16:23

Eu stiu ca are 60% putere pe spate si restul pe fata si o muta in functie de nevoi, dar "default" sta in procentele alea
0

#18 User is offline   cornel 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 25-October 06
  • Gender:Male

Posted 11 September 2015 - 17:12

Fara a intra in polemici si doar pt a crea discutii constructive incerc sa raspund punctual :)

@Raul_bog: da intradevar BMW e peste Honda din multe puncte de vedere, finisare, feeling, driving, etc. Dupa prima saptamana de condus chiar am remarcat impreuna cu sotia ca s-a ridicat stacheta si la urmatorul replacement va fi dificila alegerea a altceva :) Ca multi dintre noi, am condus si alte masini anterior, si memoria imi aduce pe retina timpurile cand un Renault Megane era de "vis" ... dar vremea trece pretentiile se diversifica, nevoile implicit capata si alte valente etc etc si ajungem sa ne dorim si acel ceva ce probabil nu era "abordabil" la inceputuri si nu ma refer neaparat doar dpdv financiar.

@Ionut_marius: nu stiu ce sa zic despre fiabilitatea motoarelor actuale de la Honda insa de cele vechi pot vorbi in cunostinta de cauza din propia experienta. Am condus 200k km 2,2 dieselul de la Honda, timp in care eu am fost multumit si consider ca a fost fiabil, cat si cum ar insemna sa comparam, cert este ca dpdv al meu atata timp cat a mers din prima pana in ultima zi fara sa imi creze probleme pot conchide ca a fost foarte fiabil.
Downsizing e o strategie folosita de mai toti producatorii auto in ziua de azi, marea majoritate a taiat din volumul agregatelor cu un scop cat se poate de clar - eficientizarea mai multor parametri in speta consum si implicit poluare. Unora le-a iesit mai bine altora inca nu, insa e cert ca directia e una singura :)

@Mihai vigariu: perceptia asupra calitatii difera de la individ la individ :) insa impresia mea era legata si fata de modelul anterior al Mazda unde mie nu imi placuse combinatia de materiale si am observat un improvment serios ce a fost aplicat modelului cu facelift.
Comparat cu Honda Accord model 2007 ce l-am avut as zice ca actula Mazda 6 e peste la interior, insa e ocomparatie inegala, vorbim de lucuri ce nu au acelasi numitor de timp.

@dorubimotoru: ai presupus corect: La Cetate - Port Cultural
2

#19 User is offline   mgs 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 812
  • Joined: 12-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Peris - Ilfov

Posted 13 September 2015 - 11:39

Nu imi plac masinile touring in general, insa in cazul de fata combinatia de M-Pack+culoare+jante m-a facut sa ma uit de cateva ori la poze cu mare drag! Nu ma omor dupa chrome-line (de la geamuri), insa vorbim de pareri personale si lucruri minore. As vrea sa vad cateva poze si cu interiorul, in ansamblu.
Pana una-alta, un +1 si 5 stelute de la mine Posted Image
0

#20 User is offline   mcliviu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1144
  • Joined: 27-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 September 2015 - 23:46

Bun venit in club. Masina este intr-adevar frumoasa, si in mod sigur la urmatoarea schimbare iti va fi mai greu sa decizi. Daca iubesti sofatul, aceasta marca iti va intra sub piele. Zgomotul motorului care patrunde in habitaclu nu este intamplator. :-)
0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro