BMWClub: Noul BMW Seria 5 (G30) - BMWClub

Jump to content

  • 7 Pages +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Noul BMW Seria 5 (G30)

#121 User is offline   mikken 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2366
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Germany

Posted 04 April 2017 - 13:58

Bine ca stiu, sa nu agat nimic de carligul ala :) Trist oricum ca fac rabat la calitate in asemenea hal.

Legat de motoare, nu cred ca discutia ar trebui sa fie "care e mai bun", pentru ca aici clar 3l diesel e peste 2l la orice capitol. E strans legat de stilul de condus, drumurile pe care le faci preponderent si capacitatea financiara a fiecaruia.

Apar in ecuatie cuvinte precum "suficient" sau "satisfacator"...iar daca te raportezi la asta, e ok si un 520d.

Personal insa, daca ar fi sa aleg din nou, as lua 530d...si cu alte dotari :p
0

#122 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2207
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 05 April 2017 - 17:31

@edit,
520d G30 automat in ultima treapta la 3000rpm are fix 205km/h

In rest totul tine de buget, logic ca 30d-ul este mai bun, mai placut, mai puternic, 35d-ul va fi si mai bun, 50d si mai si. Daca o tinem tot asa ajungem la Porsche turbo s.

Si eu sunt de parere ca in Ro ai nevoie de putere mai mare decat pe autostrazile din traile cu apa calda, dar totusi sa tinem cont ca lumea se descurca si cu motoare de 100cp, iar acest 520d se descurca mai bine decat majoritatea masinilor de pe strada.

80-120km/h:
520da g30 5.8s
525da e60 6.1s (3000cm)
525da e60 7.0s (2500cm)

S-a plans cineva de 525 e60 ?

This post has been edited by ionut_marius: 05 April 2017 - 17:31

2

#123 User is offline   greaper 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 28-November 08
  • Gender:Male

Posted 05 April 2017 - 18:54

View Postionut_marius, on 05 April 2017 - 17:31, said:

@edit,
520d G30 automat in ultima treapta la 3000rpm are fix 205km/h

In rest totul tine de buget, logic ca 30d-ul este mai bun, mai placut, mai puternic, 35d-ul va fi si mai bun, 50d si mai si. Daca o tinem tot asa ajungem la Porsche turbo s.

Si eu sunt de parere ca in Ro ai nevoie de putere mai mare decat pe autostrazile din traile cu apa calda, dar totusi sa tinem cont ca lumea se descurca si cu motoare de 100cp, iar acest 520d se descurca mai bine decat majoritatea masinilor de pe strada.

80-120km/h:
520da g30 5.8s
525da e60 6.1s (3000cm)
525da e60 7.0s (2500cm)

S-a plans cineva de 525 e60 ?



Discutia era referitoare la viteze de croaziera de 180-220 in Deutschland, nu vb de gropile noastre. Nu e vb de descurcat, e vb de utilizare intensa a masinii cu 100km/zilnic si 30000km/an minim.
0

#124 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2207
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 06 April 2017 - 08:51

View Postgreaper, on 05 April 2017 - 18:54, said:

Discutia era referitoare la viteze de croaziera de 180-220 in Deutschland, nu vb de gropile noastre. Nu e vb de descurcat, e vb de utilizare intensa a masinii cu 100km/zilnic si 30000km/an minim.


Sincer, cu 640d in nemtia nu am reusit sa merg cu 180-220km/h constant, probabil nu as fi reusit nici cu M6.
0

#125 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1163
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 April 2017 - 11:39

View Postionut_marius, on 06 April 2017 - 08:51, said:

Sincer, cu 640d in nemtia nu am reusit sa merg cu 180-220km/h constant, probabil nu as fi reusit nici cu M6.


Pai cine merge des prin vest, stie ca pana si in Germania este imposibil sa ai " viteza de croaziera" 180 220, decat daca e noapte sau ai bulan si prinzi mai liber, ca altfel nici vorba de àsemenea viteze constante, poate varfuri de 220 230. In fine, ideea este ca un 520 actual are reprize mai bune decat un 3 litri de acum 10 ani si asta spune multe.
1

#126 User is offline   mikken 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2366
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Germany

Posted 06 April 2017 - 11:56

Asa e, sunt demult apuse vremurile cand circulai constant prin Germania cu vitezele astea. Acum sunt foarte multe portiuni in lucru, limitate, iar cand nu e limitare, e foarte aglomerat si iti sar in fata pe banda 2 in ultimul moment de nici nu te astepti...trebuie atentie mare. Nu mai spun ca n-ai voie nici macar sa-i dai un flash sau claxon...sa nu-l sperii sau sa-l "stresezi".

Pana una alta @edit, baga-i si tu un topic de prezentare, ca ma simt singur acolo :p
0

#127 User is offline   mike2005 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 82
  • Joined: 14-March 15
  • Gender:Male

Posted 09 April 2017 - 22:05

View Postmikken, on 06 April 2017 - 11:56, said:

Asa e, sunt demult apuse vremurile cand circulai constant prin Germania cu vitezele astea. Acum sunt foarte multe portiuni in lucru, limitate, iar cand nu e limitare, e foarte aglomerat si iti sar in fata pe banda 2 in ultimul moment de nici nu te astepti...trebuie atentie mare. Nu mai spun ca n-ai voie nici macar sa-i dai un flash sau claxon...sa nu-l sperii sau sa-l "stresezi".

Pana una alta @edit, baga-i si tu un topic de prezentare, ca ma simt singur acolo :p

Merg frecvent prin Germania stand prin apropiere. Aceleasi lucruri le-am observat si eu. Plus ca dupa mine:
- mersul la mai mult de 160 km/h e f obositor, te consuma psihic stand cu ochii ca pe butelie la ce se intampla. Unii abia intra pe bretea, altii merg mai lent, diferentele de viteza sunt prea mari sa-ti permiti sa admiri peisajul. Ma intorceam intr-un an din tara si am prins autostrada A6/A61/A8 aproape goale. Mers aproape constant cu 160 km/h pe cateva sute de km. Rezultatul: am castigat maruntis raportat la cele 10+ ore parcurse in ziua respectiva. Plus oboseala de rigoare. Inteleg sa intarzii la o intalnire ceva si-i dai tare in rest obositor/riscant. Nu castigi mare lucru mai ales in traficul cotidian.
- referitor la motorizare 2.0d 193cp 400nm sunt ok nu ma fac de ras fata de masinile obisnuite pe Autobahn. Chiar si fara modul Sport pot schimba banda destul de lejer. Nu va inchipuiti ca ploua cu 3.0 6l pe acolo. Ciudat poate dar majoritatea masinilor pe care le vad la ei nu sunt chiar bestii ultimul racnet.
- sunt de acord ca la noi pe drumurile nationale ai nevoie de un motor mai puternic pt depasiri. E ok si cel pe care il am dar pt cei mai nerabdatori poate e nevoie de mai mult. Reversul e ca dupa s-ar putea sa stai de vorba/sa ingrasi toti "inteligentii" care stau la panda. Prefer sa stau in banca mea (nu numai in tara). Ii evit la fel ca pe gramezile de ..... de pe strada.
- iar spre 200 km/h daca apare ceva neprevazut e aproape garantat game over. Si cand am austostrada libera nu trec de 160. De obicei merg cu 130.

This post has been edited by mike2005: 09 April 2017 - 22:11

4

#128 User is online   edit 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 563
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 11 April 2017 - 13:49

le-am scris celor de la bmw pe site-ul oficial despre M powerkit pt motorul B47 si mi-au raspuns cerandu-mi WIN-ul.
ori ca asta e procedura de a cere WIN-ul masinii chiar daca nu este disponibil un upgrade pt motorul asta ci doar pt cele mari ori chiar este posibil ceva.

astept sa vad ce or sa imi spuna dupa ce le-am dat informatia necesara.
0

#129 User is online   edit 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 563
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 11 May 2017 - 20:27

https://www.motor1.c...e-update-2017/?

520i cu 184cp
525d cu 231cp si 500Nm
540d cu 320cp

Din vara

This post has been edited by edit: 11 May 2017 - 20:28

0

#130 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1756
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 12 May 2017 - 07:21

View Postedit, on 11 May 2017 - 20:27, said:

https://www.motor1.c...e-update-2017/?

520i cu 184cp
525d cu 231cp si 500Nm
540d cu 320cp

Din vara


Era de asteptat sa ridice stacheta si la 525d de la 218CP/450Nm la 231CP/500Nm. Ma intreb, cum reusesc sa tot extraga putere din aceeasi cilindree la fiecare noua generatie. Evident ca fiabilitatea in timp este redusa tot mai mult, doar ca asta nu mai conteaza in prezent. Sa tina atata timp cat masina este in perioada de garantie, dupa care D-zeu cu mila.
0

#131 User is online   edit 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 563
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 12 May 2017 - 07:25

sunt doua turbine, nu e nimic special.
la x50d cu 400 cp mi se pare cu risc de fiabilitate. a avea 4 turbine, si 133cp pe litru din diesel deja e stres
0

#132 User is online   six in line 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 961
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Dumbravita ( Timisoara)
  • Interests:Fast cars, hot women, exotic destinations and M O N E Y

Posted 22 May 2017 - 14:30

Am fost wk asta la ziua portilor deschise la BMW Bavaria Group pe DN1. O saracie de showroom, nu aveau nici macar un M pe stock sau prezentat, ceea ce gasesti la orice showroom oriunde in lumea asta. Personalul care CICA lucreaza pe vanzari si iau comisioane de 5% la fiecare vanzare, nu avea nimeni chef de munca.... M-am suit intr-un G30 care din exterior parea ft frumos si atractiv. In interior niste plastice ieftine rau de tot, bordul ala la atingere era la fel de respingator ca o femeie oribil de grasa. Asa o senzatie de ieftin grava rau de tot. Si la F30-ul meu plasticele nu sunt cine stie ce, dar F10 comparat cu G30 este mult peste la finisaje. Mi se pare o rusine ce face BMW cu masinile actuale. Inteleg ca se baga multi bani in tehnologii de ultima ora, dar totusi, finisajele ar trebui sa primeasca mai multa atentie. Pur si simplu cand m-am dat jos din G30 si m-am suit in F30 meu,m-am simtit ft bine, nicidecum nu am avut impresia de downgrade sau de inferioritate. Nu spuna asta pentru ca e masina mea, dar sincer si un E90 mi se mai pare mai calitativ. Plasticele clapetelor de la scaune de o calitate indoielnica......ma dusesem super entuziasmat cu gandul ca G30 bate tot la clasa ei, dar clasa E e mult peste la interior. Cu regret spun asta pentru ca nu o sa conduc Mercedes niciodata de buna voie si nesilit de nimeni. Acum inteleg si de ce BMW (reprezentanta) nu vinde masini noi. Cand nici un vanzator din cei 7 prezenti nu te intreaba ce te-ar interesa, ce vrei, ce cauti, un test drive eventual? Nu or sa vanda mai nimic.....Ft dezamagit de G30 si de Bavaria AG de pe DN1. Pe la milogii aia nu mai trec niciodata. La TM la BANAT CAR stau aia calare pe tine sa-ti dea oferte, deal-uri, test drive, xdrive, bare pt acoperis, orice kkt bonus numai s-o cumperi. Acum poate ca nu ma ajuta fata si par vreun cersetor cand intru in reprezentanta, dar totusi, la capitolul vanzari i-as putea invata cate ceva :D
3

#133 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1163
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 May 2017 - 15:17

Am fost si eu sambata la portile deschise. Intr-adevar, oamenii aia parca nu vor sa vanda. Am intrebat un baiat de acolo daca putem face un drivetest si zice "pai vorbiti cu colega de acolo". Mergem la colega, aia ne trimite la alt baiat. Mergem la ala, ne zice ca trebuie programare pt drivetest ca nu se poate atunci. Zic dom;le daca tot am venit pana aici as prefera acum pt ca in timpul saptamanii nu pot ajunge. II pare rau etc.
Urcam la etaj, un x1 expus. Ma urc in el, ma uit consternat la ce plastice are ( pai la e90 e lux nene, materiale excelente, chiar si la x1 e84 care era considerat cu materiale slabe, pai si asta pare peste), maneta de la schimbator care zici ca e de Aro, scaunele parca mai mici decat la x1 vechi, in spate bancheta cocotata. Cotiera neculisanta si cocotata fix ca in camionete.

Absolut nimeni acolo, mergem langa, unde era o angajata de la Mini singura si izolata plictisita de moarte. Am reusit sa facem un drivetest cu countryman, probabil pt ca nu voia nimeni la Mini. Tin sa spun ca la calitate interior si materiale, Mini e peste Bmw, mie asa mi-a parut, parca finisaje mai premium, butoane mai misto. Evident ca am configurat un Mini si se facuse 48 mii. Dar si in banii aia, maneta de viteze ca un joystick de Nintendo 64, cotiera care nu culiseaza, ci doar se rabateaza, pozitie la volan de zici ca esti in dubita, motor 2.0 turbo benzina absolut letargic, iar cutia aia noua Aisin cu 8 trepte e lesinata rau de tot fata de zf-ul in 8.
Ca sa nu mai zic ca oamenii nu au la test decat versiunile slabe de 150 de cai. Practic daca vrei sa cumperi altceva, mergi cu ala de 150 de cai si doar iti imaginezi cum ar merge o varianta mai puternica.
Oricum ar fi, g30 este o masina frumoasa, iar probabil la interior prima impresie nu o fi buna, poate daca o configurezi cu ceva trimuri da senzatia mai de calitate, sincer sa fiu nu m-am uitat atent.
Insa noul e klass e avion inauntru, am si mers si mi se pare stelar la ora actuala in clasa medie. La fel cum s-ul e tatic la clasa mare.
3

#134 User is offline   AlexChris 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 276
  • Joined: 07-August 14
  • Gender:Male
  • Location:Capitala

Posted 22 May 2017 - 21:11

Din pacate G30-ul nu are absolut nicio treaba cu E klasse-ul de la Mercedes. Mercedes este pe val ceva de nedescris. Interiorul noului E este ceva cu adevarat spectaculos, chiar simti ca ai cumparat o masina premium, cand ma uit la BMW ma bufneste rasul cand cer atatia bani pe niste Opel-uri mai rasarite...

This post has been edited by AlexChris: 22 May 2017 - 21:12

0

#135 User is online   edit 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 563
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 23 May 2017 - 19:08

Nu stiu ce sa zic.
Pe mine g30 ma incanta la interior mai mult decat la exterior. Probabil si pielea aia bej pe care am ales-o ii da un aer mai luxos.
Insa, in trecut, nici eu nu eram incantat de interioarele bmw dpdv design.
Daca este sa virbim de calitate fabricatiei, Calitatea plasticului probabil nu e buna. Mie in zona usii dreapta mi se aud niste greieri la cele mai mici denivelari si asa si in bord. Plasticul din bord pocneste cand plec de pe loc si masina a stat in soare.
Am mai fost surprins cand am luat o groapa cel mult medie si bordul a scos asa un sunet de ieftin, de parca statea sa se desprinda.
Eu am mai criticat G30-ul la mine pe topic, insa au fost colegi care mi-au reprosat asta.
In esenta eu sunt f multumit de masina, mi-am dorit ceva similar mereu, mai ales ca acum un an nici nu ma gandeam ca ar fi posibil sa o am

This post has been edited by edit: 23 May 2017 - 19:09

2

#136 User is offline   Ov1diu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 76
  • Joined: 25-January 17

Posted 31 May 2017 - 21:48

Astazi am fost in reprezentanta BMW si am vazut un G30 in showroom conectat la un aparat de incarcare a bateriei. Am remarcat la masinile din showroom ca o cutiuta lipita cu o ventuza pe parbriz in coltul din stanga fata, sus. Stiti ce este si la ce foloseste acel dispozitiv?
0

#137 User is offline   tzucul 

  • Cu masina....
  • Group: Members
  • Posts: 1496
  • Joined: 11-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Germania

Posted 01 June 2017 - 17:50

Stai linistit ca G30 cu optionale (ma refer la scaune confort si alte minunatii) are la interior materiale de calitate.Mercedesul ala la care te referi era sigur unul foarte dotat.Ia vezi unul cu ceasuri analogice si piele ecologica si mai vorbim.
0

#138 User is online   edit 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 563
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 02 June 2017 - 10:58

Am un cunoscut, si-a luat E220d.
El ii spune masina chinezeasca.
Masina a fost una de stoc, pe la 75.000 invlusiv tva pret de lista. si este burdusita cu de toate, in special de sisteme pt siguranta.
Din ce spunea el, masina este plina de lufturi atat la interior cat si la exterior.
Daca este sa echipezi bine un E, si mie mi se pare ca arata mai bine la exterior cat si la interior iar materialele par mai de calitate.
Insa, esenta este ca calitatea fabticatiei a scazut la toti.
0

Share this topic:


  • 7 Pages +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro