Jump to content

Sfat achizitie!


Luv

Recommended Posts

Mare tie gradina doamne.. deja ati deviat de la subiect rau de tot, daca eu am zis din start ce modele si ce motorizari ma intereseaza voi de ce imi recomandati motorizari mai mari? Asta nu inteleg, ma uit la voi si spune-ti ca ma duce 1500 de lei reparatia si etc la e46 dar am 2 tovarasi care si-au luat recent amandoi e46 ambele motorizari (2.0 143cp) unul cu 3500 euro si altul cu 3900 euro si ambele au aceleasi dotari si nu au avut nici o problema! Doar am intrebat la ce probleme sa ma astept de la ea pe parcurs iar bugetul meu e de 4000-4500 doar ca sa achizitionez masina! Si imi mai place la voi ca acuzati omu ca n-are banii sa o intretina dar daca o achizitionez logic ca am si banii sa o intretin avand in vedere ca am intrebat doar de fiabilitate! Asa ca va rog frumos loganisti sa se abtina de la comentarii, cer parerea doar celor care au avut acest model nu celor care isi dau cu presupusu!

Iar la mercedes il vreau pe cel cu interiorul NFL deoarece unul FL se invarte la 5000-5500!

cand am citit fraza cu "loganistII", m-am convins ca esti genul de om care vrea BMW doar prentru ca "E PIESA BOSS". Te-ai gandit ca majoritatea celor care cumpara un Logan nou au automat banii de un BMW second bun? dar au optat pentru logan strict pentru costuri reduse de intretinere. Tu esti exact opusul nu ai banii de Logan nou dar vreu un BMW second care, chiar daca iti permiti achizitia nu iti permiti costurile de exploatare. Esti exact modelul care apare la stirile de la ora 5 "tanar cu bolid de 4000 euro care a mai facut o victima"

 

PS. nu am Logan

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Are rost sa mai explic odata? Am zis de ce vreau BMW sau Mercedes deoarece imi place mult mai mult tractiunea spate si comfort! Am mai zis ca nu vreau masina ca sa o fugaresc sau altele! Citeste cu atentie sau esti vreun frustrat care n-are ce face? De ce mi-as lua un Logan? sau orice altceva de la Dacia? Dupa cum am zis am intrebat doar fiabilitatea masinilor si la cam ce sa ma astept! Si din nefericire pentru tine am si banii sa o intretin, apreciez ca imi tii de grija dar vezi sa nu scapi sapunu pe jos :)
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Si din nefericire pentru tine am si banii sa o intretin, apreciez ca imi tii de grija dar vezi sa nu scapi sapunu pe jos :)

 

dece din nefericire pentru mine? ma incalzeste pe mine cu ceva daca ai sau nu ai tu bani?? Tu observi ca, cu fiecare post care il faci iti tradezi caracterul si personalitatea??

 

Sustin cele mentionate in postul anterior, esti exact tipul de personalitate care aparare la stiri cu bmw-ul

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bai frate omul doar a intrebat care e mai fiabil, nu a cerut sa ii faceti portretul robot. Atatia lupi moralisti doar pe forumuri gasesti. Fiecare face ce vrea cu banii lui, de unde pana unde am ajuns sa recomandam Logan? Daca e asa bun Loganul, sunt curios de ce cei care au Bmw uri luate sh cu maxim 10 mii euro nu si-au luat Logan? Ca nu e plin de seria 7 2016 pe forum, majoritatea au e46 e90 e60, masini pana in 10 mii euro.
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@STO imi tradez caracterul si personalitatea? Stai ca pe asta nu am inteles-o te rog arata-mi unde mi-am tradat eu cele enumerate de tine, incerci sa-ti dai aere dar tu mirosi a basini :* , n-am intrat pe acest forum ca sa mi se comenteze aiurea am cerut doar o parere atata tot! Daca nu cunosti persoana te rog eu numai comenta, si daca e sa fac accident in tine as intra cu 200km/h chiar daca fac puscarie dar stiu ca am facut o fapta buna omenirii :)

 

@cavaliere lasa ca asa sunt ei vor sa fie si ei *baietii*.

 

Pana la urma voi avea un buget de 4500 euro, nu sunt pretentios la dotari sau altceva doar sa mearga si probabil un adaos pentru viitoare reparati sau inlocuirea la ceva ce nu-mi displace mie. Alte pareri despre acest model va rog frumos?!

  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Scuzele mele ca nu m-am exprimat cum trebuie, filtrele aboslut toate! Ulei motor/caseta + ulei servo-frana,etc probabil ca cel care o vinde va zice ca a schimbat el dar niciodata nu se stie.

 

Si cand voi cumpara masina nu ma voi duce asa si gata ii dau banii la om si plec, daca e cazul o duc si la reprezentanta ca sa ii fac teste chit ca ma costa 200 de euro dar stiu ca nu pierd banii de achizitie aiurea.

Edited by Luv
Link to comment
Share on other sites

Scuzele mele ca nu m-am exprimat cum trebuie, filtrele aboslut toate! Ulei motor/caseta + ulei servo-frana,etc probabil ca cel care o vinde va zice ca a schimbat el dar niciodata nu se stie.

 

Si cand voi cumpara masina nu ma voi duce asa si gata ii dau banii la om si plec, daca e cazul o duc si la reprezentanta ca sa ii fac teste chit ca ma costa 200 de euro dar stiu ca nu pierd banii de achizitie aiurea.

 

Ma indoiesc ca o sa stai sa schimbi toate lichidele din ea sau ca o sa o duci in reprezentanta la verificare... Daca ar fi sa te duci sa platesti 100 euro la fiecare e46 pe care vrei sa il cumperi, vei ajunge sa nu iti mai ramana bani de masina pana o sa gasesti una in regula. In reprezentanta daca se apuca oamenii sa iti faca deviz de reparatie la orice Bmw mai vechi de 5-6 ani o sa iti spuna ca trebuie sa schimbi jumatate de masina. Nu se justifica sa dai bani la o verificare in reprezentanta, poti sa incerci in schimb un service autorizat de incredere.

 

Apropo, e46le nu este o masina confortabila... Este rigida si te scutura destul de serios la gropi, iar pe langa asta este si sensibila pe articulatii. Eu am amortizoare si arcuri standard (pe spate sunt noi) si ma scutura din toate partile, deci nu prea are sens sa iti cumperi asa ceva. Iar tractiunea spate pentru un utilizator normal, care nu alearga masina este cam inutila. Daca vrei sa te joci pe serpentine cu masina sau sa mergi pe pista este foarte buna, dar in viata reala nu o sa faca o diferenta sesizabila. Doar complica masina mai mult si adauga niste costuri de productie respectiv intretinere suplimentare.

E decizia ta ce faci cu banii, important e sa iei ce iti place pana la urma. Te convingi singur pana la urma daca e ce ti-ar trebui de fapt sau nu.

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

La 4500 de euro ai sanse mari sa gasesti E46 intretinut, recomandabil ar fi sa il iei din Germania. Nu e cazul sa te sperii, orice masina ai lua la vechimea asta, mai devreme sau mai tarziu va necesita reparatii. Eventual sa mai ai o suma de 500-700E pe langa banii de achizitie pentru eventuale reparatii. La valvetronic poti sa iei in considerare inlocuirea semeringurilor de la supape imediat dupa achizitionare, daca vrei sa stai linistit.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc ca o sa stai sa schimbi toate lichidele din ea sau ca o sa o duci in reprezentanta la verificare... Daca ar fi sa te duci sa platesti 100 euro la fiecare e46 pe care vrei sa il cumperi, vei ajunge sa nu iti mai ramana bani de masina pana o sa gasesti una in regula. In reprezentanta daca se apuca oamenii sa iti faca deviz de reparatie la orice Bmw mai vechi de 5-6 ani o sa iti spuna ca trebuie sa schimbi jumatate de masina. Nu se justifica sa dai bani la o verificare in reprezentanta, poti sa incerci in schimb un service autorizat de incredere.

 

Apropo, e46le nu este o masina confortabila... Este rigida si te scutura destul de serios la gropi, iar pe langa asta este si sensibila pe articulatii. Eu am amortizoare si arcuri standard (pe spate sunt noi) si ma scutura din toate partile, deci nu prea are sens sa iti cumperi asa ceva. Iar tractiunea spate pentru un utilizator normal, care nu alearga masina este cam inutila. Daca vrei sa te joci pe serpentine cu masina sau sa mergi pe pista este foarte buna, dar in viata reala nu o sa faca o diferenta sesizabila. Doar complica masina mai mult si adauga niste costuri de productie respectiv intretinere suplimentare.

E decizia ta ce faci cu banii, important e sa iei ce iti place pana la urma. Te convingi singur pana la urma daca e ce ti-ar trebui de fapt sau nu.

 

 

Deci toti cei care au e46, acest supercar, sunt piloti de curse, iar tractiunea spate, daca nu esti pilot de curse, cum esti tu din moment ce ai e46, dupa cum tu singur spui, este inutila. Niste sfaturi de-a dreptul pertinente.

Si care sunt costurile alea de intretinere suplimentare asa extraordinare la Bmw-urile cu tractiune spate?

Cineva la inceputul topicului radea ca nu are cum sa gaseasca un e46 cu 4000 de euro. Dar cam cat ar costa un e46 dupa voi? Am dat copy paste la un anunt cu un e46 care arata bine si era 4300, deci probabil il ia cu 4000. Pai atunci un e90 nfl cat trebuie sa coste 10 mii?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci toti cei care au e46, acest supercar, sunt piloti de curse, iar tractiunea spate, daca nu esti pilot de curse, cum esti tu din moment ce ai e46, dupa cum tu singur spui, este inutila. Niste sfaturi de-a dreptul pertinente.

Si care sunt costurile alea de intretinere suplimentare asa extraordinare la Bmw-urile cu tractiune spate?

Cineva la inceputul topicului radea ca nu are cum sa gaseasca un e46 cu 4000 de euro. Dar cam cat ar costa un e46 dupa voi? Am dat copy paste la un anunt cu un e46 care arata bine si era 4300, deci probabil il ia cu 4000. Pai atunci un e90 nfl cat trebuie sa coste 10 mii?

 

Ce utilitate poate sa aiba sa ai tractiune spate la un stil de mers linistit? Sa iei un e46 pentru ca are tractiune spate (cu care nu face nimic) si pentru ca vrea masina comoda (si nu e) nu are niciun sens. Nu am zis ca daca ai tractiune spate trebuie sa faci curse cu masina, doar ca daca ai doar doua criterii si unul dintre ele este asta trebuie sa fie o explicatie.

Ideea nu era ca nu gaseste e46 in 4000 euro, dar pe langa aia mai trebuie sa aiba 1000e de inmatriculare si diverse reparatii din primele luni de la achizitie. Si ulterior trebuie sa isi permita consumul, taxele si intretinerea.

 

Apropo, eu chiar mi-am luat tractiune spate pentru ca o folosesc ca atare. Daca voiam masina comoda, usor de intretinut,cu care sa merg cu 100kmh in afara localitatii crede-ma ca nu imi luam e46. Si din ce zice omul in topic ori vrea sa se dea cu ea ori vrea tractiune spate degeaba. Chiar sunt curios ce vrea de fapt.

 

P.S: te rog eu fa ceva cu virgulele alea. Nu pacalesti pe nimeni ca ai trei doctorate daca pui 5-10 virgule intr-o propozitie. Iar in urmatoarele propozitii iti lipsesc cateva :goodjob:

Edited by All
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce utilitate poate sa aiba sa ai tractiune spate la un stil de mers linistit? Sa iei un e46 pentru ca are tractiune spate (cu care nu face nimic) si pentru ca vrea masina comoda (si nu e) nu are niciun sens. Nu am zis ca daca ai tractiune spate trebuie sa faci curse cu masina, doar ca daca ai doar doua criterii si unul dintre ele este asta trebuie sa fie o explicatie.

Ideea nu era ca nu gaseste e46 in 4000 euro, dar pe langa aia mai trebuie sa aiba 1000e de inmatriculare si diverse reparatii din primele luni de la achizitie. Si ulterior trebuie sa isi permita consumul, taxele si intretinerea.

 

Apropo, eu chiar mi-am luat tractiune spate pentru ca o folosesc ca atare. Daca voiam masina comoda, usor de intretinut,cu care sa merg cu 100kmh in afara localitatii crede-ma ca nu imi luam e46. Si din ce zice omul in topic ori vrea sa se dea cu ea ori vrea tractiune spate degeaba. Chiar sunt curios ce vrea de fapt.

 

P.S: te rog eu fa ceva cu virgulele alea. Nu pacalesti pe nimeni ca ai trei doctorate daca pui 5-10 virgule intr-o propozitie. Iar in urmatoarele propozitii iti lipsesc cateva :goodjob:

 

 

 

Deci tu ti-ai luat e46 sa mergi cu 150 in afara localitatii, asta vrei sa zici. Foarte bun motiv, vezi ca si Golful merge cu 150.

Aberezi cu intretinerea hiperscumpa la e46, sau altfel spus, toate e46 de pe forum au posesori cu venituri de mii de euro pe luna, dupa logica ta de pilot de curse.

Ps: apreciez vigilenta, domnule profesor, dar cum ramane cu " nu gaseste e46 in 4000 de euro"? E ascuns inauntru? Tu imi dai mie lectii de gramatica, cand tu violezi semantica?

Este o masina prohibitiva acest e46, se pare ca are consum pe care nu si-l poate permite decat un bogat, intretinere de Ferrari si taxe de muscle car american.

Ca sa conchidem, tu spui ca daca iti iei tractiune spate, ori o iei ca sa te dai cu ea, ori o iei degeaba, asa-i? Pai sa isi vanda 90% dintre membrii forumului masinile, ca sigur ei nu se dau cu ele, asadar rezulta ca au luat-o degeaba. Din putul gandirii aceasta logica.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

LasĂŁ l Sto ca e periculos omul.acum ĂŽși permite și verificĂŁri la reprezentanta. Mai in primele postari nu avea bani nici de asigurare și acum suntem numai muschi

eu asta incercam sa-i explic, dar el sare cu gura ca suntem Loganisti.... pentru simplul fapt ca nu sumte de acord in totalitate cu el.

 

Acum sa termin cu oftopic. Cumparati frate e46 este extraordinar de fiabil, sigur gasesti unu din 2000 pe la 130.000 km, tinut in garaj cu toate revizile facute in reprezentanta, doar ca dobitocii de la BMW au uitat sa-i treaca km in sistem.

Dupa ce ai facut achizitia iesi seara pe centru, asa cum ziceai intr-un post anterior, o sa faci senzatie si sa vezi tu ce umilinta le dai la toti loganisti.

 

Tot ce sper este sa nu ne intalnim in trafic cu atitudinea asta care o ai. Ce face si pubertatea asta din oameni...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci tu ti-ai luat e46 sa mergi cu 150 in afara localitatii, asta vrei sa zici. Foarte bun motiv, vezi ca si Golful merge cu 150.

Aberezi cu intretinerea hiperscumpa la e46, sau altfel spus, toate e46 de pe forum au posesori cu venituri de mii de euro pe luna, dupa logica ta de pilot de curse.

Ps: apreciez vigilenta, domnule profesor, dar cum ramane cu " nu gaseste e46 in 4000 de euro"? E ascuns inauntru? Tu imi dai mie lectii de gramatica, cand tu violezi semantica?

Este o masina prohibitiva acest e46, se pare ca are consum pe care nu si-l poate permite decat un bogat, intretinere de Ferrari si taxe de muscle car american.

Ca sa conchidem, tu spui ca daca iti iei tractiune spate, ori o iei ca sa te dai cu ea, ori o iei degeaba, asa-i? Pai sa isi vanda 90% dintre membrii forumului masinile, ca sigur ei nu se dau cu ele, asadar rezulta ca au luat-o degeaba. Din putul gandirii aceasta logica.

 

Sunt si alte persoane pe forum care pot confirma cate reparatii au facut pe parcursul a 2-3-4 ani la e46 (ma refer la e46 folosite 20k km pe an, nu tinute bibelou). Nu trebuie sa ma crezi pe mine pe cuvant. Si chiar incerc sa gasesc unde am scris ca nu se gaseste e46 in 4000 euro, ca vad ca tot repeti ideea asta. Am explicat in detaliu ca multe e46-uri sub 4000 euro au probleme deoarece nu au un istoric de intretinere si ca nu poti in aceasta suma sa rezolvi totul (masina+verificare+acte+ o revizie generala+ diverse probleme necunoscute).

Legat de consum/taxe: atata timp cat multor proprietari de e60/F10 etc.(masini cel putin duble ca valoare fata de un e46) nu le convin un consum si taxe ridicate si se rezuma in proportie de 60-70% la 2.0d, nu vad cum ar putea sa ii fie ok unui posesor de e46 sa circule cu o masina care poate consuma in oras 16-17 si care in afara orasului nu scade sub 8 (ma refer la recomandarile de benzinare in 6 cilindri).

 

Poti sa nu imi mai raspunzi ca vad ca oricum nu citesti tot ce scriu si intelegi doar ce vrei tu, asa ca nu o sa imi mai pierd timpul sa iti citesc urmatoarea postare oricum. Nu o zic cu rautate, dar mai bine ne rezumam la topic si as prefera sa nu continuam "conflictul".

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1487884991[/url]' post='2388845']

Sunt si alte persoane pe forum care pot confirma cate reparatii au facut pe parcursul a 2-3-4 ani la e46 (ma refer la e46 folosite 20k km pe an, nu tinute bibelou). Nu trebuie sa ma crezi pe mine pe cuvant. Si chiar incerc sa gasesc unde am scris ca nu se gaseste e46 in 4000 euro, ca vad ca tot repeti ideea asta. Am explicat in detaliu ca multe e46-uri sub 4000 euro au probleme deoarece nu au un istoric de intretinere si ca nu poti in aceasta suma sa rezolvi totul (masina+verificare+acte+ o revizie generala+ diverse probleme necunoscute).

Legat de consum/taxe: atata timp cat multor proprietari de e60/F10 etc.(masini cel putin duble ca valoare fata de un e46) nu le convin un consum si taxe ridicate si se rezuma in proportie de 60-70% la 2.0d, nu vad cum ar putea sa ii fie ok unui posesor de e46 sa circule cu o masina care poate consuma in oras 16-17 si care in afara orasului nu scade sub 8 (ma refer la recomandarile de benzinare in 6 cilindri).

 

Poti sa nu imi mai raspunzi ca vad ca oricum nu citesti tot ce scriu si intelegi doar ce vrei tu, asa ca nu o sa imi mai pierd timpul sa iti citesc urmatoarea postare oricum. Nu o zic cu rautate, dar mai bine ne rezumam la topic si as prefera sa nu continuam "conflictul".

 

Omul vrea 318 i. Ala consuma 16-17? 320 i consuma 17? Sunt de acord sa inchei polemica pentru ca nu imi place sa ciresc ineptii. Si totusi cati bani trebuie sa ai ca sa iti permiti un e46 ?

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Sunt si alte persoane pe forum care pot confirma cate reparatii au facut pe parcursul a 2-3-4 ani la e46 (ma refer la e46 folosite 20k km pe an, nu tinute bibelou). Nu trebuie sa ma crezi pe mine pe cuvant. Si chiar incerc sa gasesc unde am scris ca nu se gaseste e46 in 4000 euro, ca vad ca tot repeti ideea asta. Am explicat in detaliu ca multe e46-uri sub 4000 euro au probleme deoarece nu au un istoric de intretinere si ca nu poti in aceasta suma sa rezolvi totul (masina+verificare+acte+ o revizie generala+ diverse probleme necunoscute).

Legat de consum/taxe: atata timp cat multor proprietari de e60/F10 etc.(masini cel putin duble ca valoare fata de un e46) nu le convin un consum si taxe ridicate si se rezuma in proportie de 60-70% la 2.0d, nu vad cum ar putea sa ii fie ok unui posesor de e46 sa circule cu o masina care poate consuma in oras 16-17 si care in afara orasului nu scade sub 8 (ma refer la recomandarile de benzinare in 6 cilindri).

 

Poti sa nu imi mai raspunzi ca vad ca oricum nu citesti tot ce scriu si intelegi doar ce vrei tu, asa ca nu o sa imi mai pierd timpul sa iti citesc urmatoarea postare oricum. Nu o zic cu rautate, dar mai bine ne rezumam la topic si as prefera sa nu continuam "conflictul".

Bravo. Se pare ca sunt si oameni de calitate care posteaza. Exact asta incercam sa-i explic si eu dar am primit reprosuri ca i fac profilul de personalitate.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Omul vrea 318 i. Ala consuma 16-17? 320 i consuma 17? Sunt de acord sa inchei polemica pentru ca nu imi place sa ciresc ineptii. Si totusi cati bani trebuie sa ai ca sa iti permiti un e46 ?

12 consuma sigur in oras. Mie 520I consuma urba 13-15 extra urban 7-10. CLA-ul 250, 10 urban 5 extra urban, iar e90 2.0d 10-11 urban 6-8 extra. Din cate observi masinile din generatie mai noua clar consuma mai putin. Un 318 de 10 ani nu ia sub 12 urban garantat, iar el nu vrea asigurare mare, nu vrea intretinere scumpa nu vrea nimic, dar vrea BMW sa intre cu 200 in mine dupa cum zicea.....Genul asta de oameni nu au ce cauta pe sosele, e pur parerea mea personala, nu aruncati cu pietre

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

STO, in concluzie, ce buget trebuie sa ai si ce venit lunar? Ca sa poti spune ca iti permiti un e46 318i 2003-2004?

Sincer aveam pretenti mai mari de la tine. Nu m-am legat de faptul ca are sau nu bani de e46, citeste ce am scris eu. M-am legat de faptul ca i-a facut pe colegii de forum care nu au fost deacord cu el in unele privinte, LOGANISTI.

 

Din partea mea daca are 4000 e sa cumpere 318 sau 330 chiar nu ma intereseaza. Fiecare dintre noi stim daca ne permitem masina care o conducem sau nu.

 

Repet nu m-am legat de banii lui, citeste te rog de la inceput

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.