BMWClub: Impozitul auto pentru capacitatile cilindrice mari ar putea sa scada - BMWClub

Jump to content

  • 6 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Impozitul auto pentru capacitatile cilindrice mari ar putea sa scada Rate Topic: -----

#61 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 07 December 2017 - 21:33

Este foarte deranjant cand vezi ca platesti la fel sau mai mult de cat un cetatean din WEST si inapoi primesti cam cat ala din Africa ... Este un paradox cu care ne-am invatat si pentru majoritatea este ceva normal (ca nu stiu cum este afara, nu se stie cat castiga si cat se plateste la sfarsit de an) Am dormit prea mult in papuci si aia care s-au trezit sunt prea putini ca sa conteze sau sa schimbe ceva.
Partea amuzanta este ca nu tine nimeni cont de inceputul imnului Romanesc :) :) :)...
5

#62 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5441
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 December 2017 - 22:04

View PostEugen B, on 07 December 2017 - 17:23, said:

Cel mai corect ar fi un impozit in functie de vechime vs durata de utilizare, capacitate cilindrica, norma de poluare; in mod sigur vor fi utilizatori ce se vor considera neindreptatiti, dar stau si ma gandesc , pe cei multi, care nu detin masini personale, nu ar trebui sa ii consulti? Doar si ei respira acelasi aer, si ei trebuie sa se strecoare pe trotuare printre masini, si ei trebuie sa traiasca in aceleasi orase. In schimb, venim cu o expunere de motive de doua pagini, nu tu consultari publice, nimic, nimic, treaba facuta pe genunchi si in graba, fara nici un fundament.

sigur e frumos ce spui dar cum faci asta? de ex E30-ul a facut in 4 ani vreo 500km cat crezi ca a poluat masina?cum stabilim aici impozitul dupa teoria ta e veche e non euro deci ar trebui impozit mare nu?oricum impozitele actuale au fost facute pentru ca a fost nevoie de bani si s-a considerat ca motor mare=bogat apoi s-au dublat

This post has been edited by alex230ro: 07 December 2017 - 22:07

1

#63 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3889
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 22:09

Problema in tara asta, e ca nu poti să-ti faci planuri de viitor. Eu nu stiu daca impozitul la un 4.0d va fi cat zic ei ca va fi.

Si cred ca e primul an când mi se pare ca viitorul cetățeanului roman e pus sub semnul întrebării.
Nu stiu daca la anul economia va mai la nivelul ultimilor ani.

Guvernul asta lucrează pe fata contra propriului popor. Este ca o plaga a natiei noastre, aceasta corupție de care nu putem scăpa.
3

#64 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 07 December 2017 - 22:13

Eu nu inteleg de ce legati impozitul de poluare ... Impozit este o taxa pe bunuri si cu asta basta. Daca eu imi incalzesc casa cu lemne si poluez crezi ca platesc mai mult de cat ala care are centrala pe gaz ?

This post has been edited by OPaul: 07 December 2017 - 22:18

6

#65 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3889
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 07 December 2017 - 22:30

Nu noi l-am legat, ei l-au legat. Acum ceva luni spuneau ca se caută o formula de calcul care sa înlocuiască fostul timbru de mediu.
S-a vehiculat ideea absorbirii in impozit, iar acum se afla ca umbla la el.

Ideea e simpla: Nu se stie ce vom plăti peste 3 săptămâni.
0

#66 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 07 December 2017 - 22:40

Fostul timbru de mediu este ca o taxa de prima inmatriculare si se plateste o data si gata. Ei vor sa il inlocuiasca cu o taxa anuala ce se plateste in plus pe langa impozit.
Sunt curios ce formula de calcul o sa gaseasca pentru taxa asta de poluare :D ... 100 gCO2/km = 100lei si daca ai 101 gCO2/km =1000lei :)))
2

#67 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4284
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 07 December 2017 - 22:55

Curand o sa ascultam in microbuz melodii cu Costel are 600Sel
-4

#68 User is offline   Coscho 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 185
  • Joined: 01-March 17
  • Gender:Male

Posted 08 December 2017 - 05:28

View Postdanypop, on 07 December 2017 - 21:14, said:

Noi avem bani de impozite nu ca nemČ›ii aia vai-mama-lor. In plus se Č™i vede că noi cotizăm gras la bugetul Č›ării. Luxul de pe străzile/drumurile pe care circulam e greu de egalat de vreo Č›ară din Europa Č™i nu numai.
ei bine ... la 3000 cc au 180 euro impozit ... niste saraci !!!

This post has been edited by Coscho: 08 December 2017 - 05:30

2

#69 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4284
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 08 December 2017 - 07:54

Exagerari tipic romanesti, aia caca miere, toata lumea se uita in curtea vecinului si zice ca na, autostrazi, masini porsche, jmecherie, pai va doresc drum bun, sa vedem pe cand salariul ala de 5000e si m6-le mov
-8

#70 User is offline   mcliviu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1163
  • Joined: 27-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 December 2017 - 08:42

Eu cred ca ceea ce se intampla in acest moment in .ro, este rezultatul normal in conditiile in care legile sunt facute de repetenti. Intr-o tara in care taxele sunt stabilite haotic, colectarea e proasta, coruptia pana la cer, au de suferit doar cei cinstiti. Cei care plateau si pana acum taxe, vor plati, doar ca mai mult. Pana in momentul in care nu va mai fi profitabil, si isi vor lua jucariile, mutandu-se in alta parte. Cred ca fiecare incearca sa plateasca mai putine taxe, si asta nu este condamnabil atata vreme cat folosesti metode legale.. Problema este ca la noi nu se colecteaza nici macar tva-ul cum trebuie...

Cine crede ca aceste lucruri (taxele auto in cazul de fata) sunt gandite in vreun fel, se insala amarnic.



5

#71 User is offline   MuscleMike 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1521
  • Joined: 03-October 07
  • Gender:Male
  • Location:cluj

Posted 08 December 2017 - 09:24

*
POPULAR

Toata lumea e infricata ca daca se scad impozitele la motoarele mari toata lumea isi va lua numa benzinare de 5000cmc si carnagiu peste carnagiu, e pe draq, sa vezi cand isi dau seama cum le creste consumu la 30-40l/100 cum isi parcheaza/vand ei de buna voie masinile...

14

#72 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4284
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 08 December 2017 - 10:08

View PostMuscleMike, on 08 December 2017 - 09:24, said:

Toata lumea e infricata ca daca se scad impozitele la motoarele mari toata lumea isi va lua numa benzinare de 5000cmc si carnagiu peste carnagiu, e pe draq, sa vezi cand isi dau seama cum le creste consumu la 30-40l/100 cum isi parcheaza/vand ei de buna voie masinile...


Mike nu toti bat europa din cap in cap, ei vor sa se duca pana la Mac si sa sparga seminte....
0

#73 User is offline   danypop 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 267
  • Joined: 18-February 10
  • Gender:Male

Posted 08 December 2017 - 11:05

Să fim serioși, nu doar impozitul e un impediment în a-ți lua o masină cu motor de 4.0-5.0-6.0 Sunt multe alte costuri enorme la o mașină de genul până se ajunge la impozit.

This post has been edited by danypop: 08 December 2017 - 11:06

3

#74 User is online   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1235
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 08 December 2017 - 11:17

Ce nu inteleg eu este faptul ca destula lume se inflameaza la subiect, insa nimeni nu cred ca va contacta initiatorul legii pentru a isi spune punctul de vedere.

Oricum, multi viseaza in Romania inca la o viata ca in Jermania, cu masini cu motor mare la bani putini si 100 euro un cos cu mancare ce le ajunge 2 saptamani.....trist este ca daca vom continua sa vedem doar ceea ce ne convine, vom ramane in bezna foarte mult timp.
-3

#75 User is offline   dragos1801 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 373
  • Joined: 09-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Posted 08 December 2017 - 11:27

Daca te gandesti la impozit ca fiind o problema la o masina care poate inghiti dintr-un sut 4-5k euro, mai bine o lasi balta.

Aaa, daca totusi iti permiti si pur si simplu nu vrei sa dai banii aia in fiecare an stiind ca prea putini din ei sunt si folositi cu un scop si nu "ascunsi" prin diferite buzunare, atunci e ok sa faci trecerea la un motor mai mare platind un impozit mai mic fata de cel actual.

O masina si intretinerea ei nu trebuie sa-ti restrictioneze in niciun fel viata.

Nu trebuie sa depinzi deloc de banii aia, nici la achizitie, nici la intretinere.
5

#76 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5441
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 December 2017 - 11:38

View Postdanypop, on 08 December 2017 - 11:05, said:

Să fim serioși, nu doar impozitul e un impediment în a-ți lua o masină cu motor de 4.0-5.0-6.0 Sunt multe alte costuri enorme la o mașină de genul până se ajunge la impozit.

a zis un coleg mai sus si dau si eu exemplu:
E34 535 540 sau E39 535 540 masinile astea au disparut de pe piata tocmai datorita impozitului. As mai putea pune in asta si ARO de exemplu unde impozitul depasea valoarea de piata a masinii.
Un E34 bun acum cativa ani vorbim de 535i era maxim 3000 eur dupa dublarea impozitului s-a ajuns la 1000 eur, acum mai toate sunt la fiare vechi,stiu 2 540 E34 facute bucati datorita impozitului.
si nu intretinerea unui E34 nu este un capat de tara.
Oricum in final nu cred ca reducerea va fi asa de mare,prbabil se va reveni la vechea grila.

This post has been edited by alex230ro: 08 December 2017 - 11:40

4

#77 User is offline   roco123 

  • Mastermind
  • Group: Members
  • Posts: 3740
  • Joined: 25-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 08 December 2017 - 11:40

View Postdragos1801, on 08 December 2017 - 11:27, said:

O masina si intretinerea ei nu trebuie sa-ti restrictioneze in niciun fel viata.

Nu trebuie sa depinzi deloc de banii aia, nici la achizitie, nici la intretinere.


Exact asa e, nu prea este cazul in Romania insa...
0

#78 User is offline   drujbex 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 295
  • Joined: 14-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 December 2017 - 12:14

View Postcavaliere, on 07 December 2017 - 17:20, said:

Daca dai 80 de mii de euro pe un x5 nou, stai linistit, ca platesti din suma aia destule industrii pe orizontala si locuri de munca si profitul unor baieti destepti.
In schimb daca iei un cazan din 1999 cu 2000 euro, platesti doar banii vanzatorului.


corect, banii vanzatorului si cate 7000 de lei anual la stat
nu stiu ce sa zic referitor la restul postului tau, consider ca ai dreptate in tot ce-ai scris dar in acelasi timp nu acoperi "nemultumirea" mea, anume ca nu mi se pare echitabil ca masinile foarte scumpe cu motoare <2000 (volvo xc90, bmw x5, bmw 530 g30, sunt si pe la audi sau mercedes etc etc etc) sa plateasca impozit de 6 ori mai mic decat un entuziast care isi cumpara o masina depreciata din placere, pt hobby, pe care mai mult o repara* si cu care abia face 5000 de km anual.

daca vrei, putem duce discutia si mai departe si sa ne intrebam de ce trebuie sa platesti impozit de la bun inceput, dar mi-e ca o dam in balarii. strict modelu' actual e inechitabil si trebuie schimbat.

nu mi se pare corecta marginalizarea comunitatii de entuziasti ai masinilor vechi. eu mi-am dorit un m5 e39 mai mult de jumatate din viata. am detectat ironiile de pe pagina anterioara si pot sa garantez cu facturi daca e nevoie ca inclusiv pe rabla mea actuala am anvelope de iarna si de vara noi (cele de vara au 18 inch) si am intretinut masina cat am putut eu de bine exclusiv cu piese noi si OEM unde a fost cazul. si nu sunt in minoritate, nici pe departe.

mi se pare sanatos si normal ca oamenii sa aiba suficient timp liber si suficiente resurse sa poata sa-si alimenteze un hobby atat de costisitor ca o masina veche. de ce e nevoie sa apara statul si sa te mai taxeze inca o data? ca M5-u' nou a fost 90.000 de euro acum 17 ani ?

sunt insa ABSOLUT de acord ca fiecare propietar de masini ar trebui sa aiba o masina 100% sigura dpdv uzura anvelope si capacitate de franare cat si 100% conforma dpdv poluare. la imbunatatirea calitatii aerului trebuie sa contribuim cu totii, nu mai putem sa argumentam cu "whatabout"-uri de genu' "da' la industria termoelectrica de ce nu se uita nimeni?? pana atunci eu imi scot DPFul ca e insemnificativ!".

_______
*apropo de industrii pe orizontala, tu te refereai la linia de productie si de desfacere, dar ala cu rabla contribuie si el la industria pieselor de schimb / service-urilor.


4

#79 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 08 December 2017 - 12:24

View Postdrujbex, on 08 December 2017 - 12:14, said:

daca vrei, putem duce discutia si mai departe si sa ne intrebam de ce trebuie sa platesti impozit de la bun inceput, dar mi-e ca o dam in balarii. strict modelu' actual e inechitabil si trebuie schimbat.



Totusi , de ce trebuie sa platim impozit pe masina , dar pe alte bunuri este suficent un TVA ?

PS:Pentru o pisicuta de 600euro platesc impozit in functie de motorizare dar pentru un cross KTM in 2 timpi ce a costat 6000euro nu platesc nimic inafara de TVA.

This post has been edited by OPaul: 08 December 2017 - 12:25

0

#80 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3889
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 08 December 2017 - 12:38

View PostEugen B, on 08 December 2017 - 11:17, said:

Ce nu inteleg eu este faptul ca destula lume se inflameaza la subiect, insa nimeni nu cred ca va contacta initiatorul legii pentru a isi spune punctul de vedere.

Oricum, multi viseaza in Romania inca la o viata ca in Jermania, cu masini cu motor mare la bani putini si 100 euro un cos cu mancare ce le ajunge 2 saptamani.....trist este ca daca vom continua sa vedem doar ceea ce ne convine, vom ramane in bezna foarte mult timp.


Inteleg ca nu locuiesti in tara, dar ai urmarit stirile in ultimul timp? Romanii (care nu traiesc in bezna cum zici tu), sunt calare pe parlament, insa astia in continuare fac ce vor si ne f*t.

Deja sunt satul, de ce trebuie eu, ca cetatean simplu, sa stau sa imi bat capul cu legile si sa fiu cu ochii pe dezbaterile parlamentare ca pe butelie? Asta imi zicea si un prieten de-al meu, e groaznic ce se intampla la ora actuala in Ro, sper ca de azi incolo sa inceapa proteste masive (si s-ar putea ca si astea sa fie insuficiente).
1

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro