Jump to content

Recomandari distributie


cristian91andrei

Recommended Posts

si eu vreau sa schimb distributia dar nu stiu unde ... se pare ca bimmer si Service t.eam au ceva reclamatii , si mai am o dilema si anume sa schimb sau nu si suruburile de la piesele distributiei .. adica suruburile care prind patinele sau care prind pinioanele sau intinzatoarele.. si ce mai e pe acolo ... masina mea are 2200 mii km si nu cred ca are distributia facuta , si ieri am mai auzit de un f30 care i s-a rupt distributia , a facut motorul praf fara zgomot de lant inainte ... a cedat cand astepta la semafor si din cate am inteles devizul ar fi undeva la 2500-2800 euro la nu stiu ce service prin bucuresti , nu am intrat in amanunte Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

si eu vreau sa schimb distributia dar nu stiu unde ... se pare ca bimmer si Service t.eam au ceva reclamatii , si mai am o dilema si anume sa schimb sau nu si suruburile de la piesele distributiei .. adica suruburile care prind patinele sau care prind pinioanele sau intinzatoarele.. si ce mai e pe acolo ... masina mea are 2200 mii km si nu cred ca are distributia facuta , si ieri am mai auzit de un f30 care i s-a rupt distributia , a facut motorul praf fara zgomot de lant inainte ... a cedat cand astepta la semafor si din cate am inteles devizul ar fi undeva la 2500-2800 euro la nu stiu ce service prin bucuresti , nu am intrat in amanunte

 

mda.... eu cred ca ma duc le service teeaam ....atata timp cat imi ofera garantie , nu e chiar ici colo sa ma duc pana la bistrita mai ales ca timpul nu-mi prea permite...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu aveam zornait de lant doar la rece, de obicei iarna (asemanator cu cel al lui win). Cand au desfacut baietii motorul toate aratau in regula, intinzatoarele aratau foarte bine, lanturile nu erau alungite. Baietii mi-au spus ca mai mergea mult si bine.

Cred ca inca mai am pozele cu distributia veche montata pe masina...nu e aproape nici o diferenta intre intinzatoarele vechi si cele noi.

Acum cred ca depinde si de noroc...oricum e mare isteria pe aici cu distributia, mai ales ca sunt si "spioni" de pe la service-uri care arunca "fitile".

Edited by BMW Style
Link to comment
Share on other sites

Am spus pe forum in unele topicuri, aveam sunet de lant de 1 an si, nu te gandi ca se auzea cine stie cum de tare, cine nu le are cu mecanica habar nu avea, dar pentru mine se auzea tare si totusi am amanat inlocuirea distributiei, dar atunci in imediata apropiere nu, nu am avut niciun simptom mai puternic.
Link to comment
Share on other sites

La masina mea BMW e60 520d LCI din 09.2009 fabricata am zgomot de lant de la 167.000 km de cand am aluat masina in 2011 din Germania si astazi are 278.000 km si zgomotul este la fel dupa 7 ani si merge foarte bine. Distributia este cea originala iar uleiul a fost schimbat intre 25 si 34 de mii de km de fiecate data. Cred ca e normal totusi la acest tip de motor zgomotul, acum depinde si de anul de fabricatie si lotul de piese puse initial. Cu respect.
Link to comment
Share on other sites

Uitati-va dragi colegi...exact ce spuneam, eu am luat-o la 179.000 si la 194.000 mi sa rupt lantul si nu se auzea de cand am luat-o. Uitati-va si voi inca un exemplu pentru care am zis sa mai aman si eu inca 8 luni distributia adica undeva la 8.000 km,dar la mine nu..

Zici ca acest coleg al nostru airm a venit aici pe post de "troll" " ma eu merg cu zgomot de 100.000 km din 2011 si uleiul l-am schimbat intre 25-34k ...el clar stie ca la distributia pe lant nu se schimba nimic si de aia nu i se rupe...doamne!

 

Airm succes in continuare sa nu ai parte de ce am patit eu!

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Sa o iei la 180 si in 15 mii sa ti se rupa lantul e cu adevarat ghinion si cu si fara zgomote suspecte .

Eu nu i duc grija ,nu ma agit si absolut nu ma intereseaza ,nu umblu si nu schimb nimic ,NU de bani ci ca ASA vreau eu ! No stress ,intretinere exemplara si forjĂŁ pe unde se poate .

E absolut rușinos totuși la aceastĂŁ marcĂŁ sĂŁ pațești așa ceva la nici 200k

Link to comment
Share on other sites

Win, tu nu ai service si totusi alimentezi isteria asta.

Oricine decide ca mai merge asa, o face pe propria raspundere.

 

On topic: mergi la un service cu review bunicel, spre bun, dar sa ai timp sa stai langa ei.

Asta daca tehnic stii cate ceva, daca nu, un prieten priceput nu strica sa te insoteasca.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Sa o iei la 180 si in 15 mii sa ti se rupa lantul e cu adevarat ghinion

E absolut rușinos totuși la aceastĂŁ marcĂŁ sĂŁ pațești așa ceva la nici 200k

 

Ghinion e la 15.000 Km, nu la 195.000 Km.

Asa gandesc doar cei care au asteptari la 200.000 Km ca si cum masina ar fi noua.

 

Traim o era a consumerismului, produsele sunt facute sa tina exact cat garantia. Asa se face profit.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Uitati-va dragi colegi...exact ce spuneam, eu am luat-o la 179.000 si la 194.000 mi sa rupt lantul si nu se auzea de cand am luat-o. Uitati-va si voi inca un exemplu pentru care am zis sa mai aman si eu inca 8 luni distributia adica undeva la 8.000 km,dar la mine nu..

Zici ca acest coleg al nostru airm a venit aici pe post de "troll" " ma eu merg cu zgomot de 100.000 km din 2011 si uleiul l-am schimbat intre 25-34k ...el clar stie ca la distributia pe lant nu se schimba nimic si de aia nu i se rupe...doamne!

 

Airm succes in continuare sa nu ai parte de ce am patit eu!

 

 

Multumesc WIN60, drumuri bune si doamne ajuta!

 

P.S. Stiam de potentiala problema a lantului la acest motor N47 de cand am luat masina insa mi-am asumat asta chiar si dupa ce am parcurs tot topicul dedicat acestui aspect pe forum si am ajuns la concluzia sa o las asa originala.

Link to comment
Share on other sites

eu am mai facut o distributie la bimmer la vechea masina e87 motor n47 euro 5 si am mers cu ea aprox 80 mii km ! , nu am avut nici o problema cu ei sau cu masina , NU FAC RECLAMA !!! am inteles ca in ultimul timp au cam dat rateuri mai mari sau mai mici , ... pana la urma tot la ei o sa o fac si la f30 ... ce o fi o fi ... nu stiu unde sa ma duc ,,, toti sunt la fel .. cu cat au debit mai mare de clienti cu atat dau rateuri mai mari .. adica cum se ''ajung'' cum o dau de gard , nu ii mai intereseaza daca clientul este multumit .. dicteaza banul pentru ei .. nu mai pun pasiune ca la inceput Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

din ce am inteles cei de la bimmer sunt sub nivelul celor de la service teeaam.... ptr schimbarea distributiei este recomandata demontarea motorului de pe masina

 

personal nu sunt interesat cum procedeaza ...daca o schimba si prin magie neagra si nu ma intereseaza :)) ... treaba buna sa iasa ... nu prea suna bine in capul meu sa dea motorul jos ... nu cred ca mai pun toate firele si toate conductele si ce darci mai e pe langa motor exact cum vin din fabrica .. sau poate ca le pun dar nu prea cred ... eu am o obsesie sa fie fiecare clema sau colier la locul lui sa nu fie o aruncatura de fire si alte chestii pe langa motor

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Schimbat prima data distributie BMW 263000KM: TYPE UX11; Model: 318d UI-EUR; DEV. CODE: E91(MUE); ENGINE: N47; P.D.: 2009,

 

Lucrare executata la Bimmer 19.01.2018 → Rezultat bun!

 

 

Nr, Cod Denumire piesa

1 13528589971 CHAIN (piesa originala BMW) CHAIN

2 13528580559 Piesa de schimb (piesa originala BMW) GUIDE RAIL

3 13528573159 CHAIN TENSIO (piesa originala BMW) CHAIN TENSIONER

4 13527797906 Roata lant (piesa originala BMW) SPROCKET

5 13527797905 Intinzator lant (piesa originala BMW) CHAIN TENSIONER

6 11318570649 Timing chain (piesa originala BMW) TIMING CHAIN

7 11317797899 Sina ghidare lant di (piesa originala BMW) GUIDE RAIL

8 11317797898 Sina intinzatoare la (piesa originala BMW) CHAIN TENSIONER

9 11318586699 Chain tensio (piesa originala BMW) CHAIN TENSIONER

10 11437794698 Garnitura joja ulei (piesa originala BMW) O-RING

11 11317797514 Sprocket (piesa originala BMW) CAMSHAFT SPROCKET

12 13527797909 Spritiera ulei s,ung (piesa originala BMW) OIL SPRAYING NOZZLE

13 11417797896 Lant pompa ulei (piesa originala BMW) CHAIN

14 F00VC17503 Saiba injector Saibe de cupru Injectoare BMW NON OEM

15 11137807302 Garnitura baie ulei (piesa originala BMW) GASKET STEEL

16 11147797491 Garnitura (piesa originala BMW) GASKET STEEL

17 11127807017 Set garnit,capac chi (piesa originala BMW) GASKET SET, CYLINDER HEAD COVER

18 11427807177 Filtru ulei motor (piesa originala BMW) SET OIL-FILTER ELEMENT

19 BMWShell 5W30 83212365946 Ulei BMW Shell 5W30 vrac butoi BMW TWINPOWER TURBO LL-04 5W-30

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.