BMWClub: doresc sa achizitionez f10 in viitorul apropiat - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

doresc sa achizitionez f10 in viitorul apropiat

#1 User is offline   Gordon93 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 169
  • Joined: 19-October 18
  • Gender:Male
  • Location:red forest

Posted 20 July 2019 - 15:38

In viitorul apropiat as dori sa achizitionez f10 520d dar multa lume imi tot spune ca aceasta masina este foarte stricacioasa si ca multi au fugit de modelul acesta.Din ce am citit aici pe forum am inteles ca ar avea probleme cu distributia,dar alte probleme nu am auzit sa aiba.Acum momentan detin un e60 520d si am inteles ca e60 este mai fiabil decat f10.Imi place foarte mult modelul f10 recunosc dar as vrea sa stiu de la detinatorii de astfel de model ce probleme ar fi in afara de distributie.Chiar asa "stricacioasa"sa fie ca sincer nu prea cred gurile rele care tot ma descurajeaza.Ma gandesc ca fiind model mai nou, automat ar trebui sa fie mai bine facut,gandit.
Va rog cei care aveti modelul f10 cat de multumiti sunteti de ele?Multumesc
0

#2 User is offline   MihaiCarunta 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 429
  • Joined: 21-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Posted 20 July 2019 - 16:03

au unele chestii specifice dar orice masina e "stricacioasa" daca fostul proprietar nu a avut grija de ea

la f10 - distributie (N47), turbina mica (520d), egr (este recall) - in mare cam astea, verifici masina inainte de achizitie si faci alegerea
1

#3 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10819
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 20 July 2019 - 16:04

Sau iei un opel
-1

#4 User is online   Cristian.O 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1416
  • Joined: 05-October 09
  • Gender:Male
  • Location:targu mures
  • Interests:B.M.W.

Posted 20 July 2019 - 18:28

Nu am F10,sunt tot cu E60 ca și tine. Ideea e că E60 e mai fiabil ca F10,cum și E39 a fost mai fiabil ca E60. Nu mai face BMW mașinile la fel de trainice,caută să rupă din buzunare cat de mult poate pe piese și service.
Dacă te hotărăști să faci trecerea,trebuie sa fi conștient și să îți asumi întreținerea mai costisitoare. Cunosc spre exemplu cazuri de caseta electrică picată la F10 din senin,cost caseta OE 9000 lei.
Din start să ai 800 euro pt distribuție ( in caz că nu a fost schimbată ), un schimb de ulei in cutia de viteze dacă e automata - 500 euro, și poate și problema Egr ului,să nu iei foc nu de altceva.
1

#5 User is online   six in line 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1695
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 July 2019 - 18:45

Cumpara ce vrei tu, daca e sa te iei dupa sfaturile de pe forum nu mai cumperi nimic. Ca sa-ti iei orice grija, schimba-o distributia la aproape 200K km si EGR-ul. In rest, multi km fara probleme :thumbsup:
2

#6 User is offline   lowlife 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 504
  • Joined: 11-December 13

Posted 20 July 2019 - 20:10

Toate masinile noi au probleme din ce in ce mai costisitoare.
0

#7 User is offline   Vlf 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 100
  • Joined: 11-October 17
  • Gender:Male

Posted 21 July 2019 - 05:18

In 45000km (3 ani) doar ulei motor si filtre,atat.

A,si roti de iarna 1700 eur.

Eu sunt multumit de masina.
0

#8 User is offline   Drey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 110
  • Joined: 12-May 18
  • Gender:Male

Posted 22 July 2019 - 09:04

Detin un 520D de 1 an si jumatate (30.000 km).
In timpul asta, in afara de consumabile, am schimbat galeria de admisie pentru ca am cumparat-o cu ea sparta si atat.

In afara de distributie, mai au probleme cu keyless entry-ul. Intra apa pe la manere si se duc. Cost: 1200 lei / buc.

Eu am unul dus, cel de la pasager dar nu ma deranjeaza deocamdata. Merge descuierea dar nu mai merge sa incui.

Masina este exceptionala! Cumpara F10 cu incredere, dar verifica bine inainte de a cumpara. Vezi sa nu aiba loviri grave sau motorul refacut (dupa ruperea de distributie).

In rest, cum au spus si colegii mai sus, distributia schimbata daca nu a fost schimbata sau face zgomot (3500 - 4000 lei), mergi cu ea la recall EGR, curata-i admisia (200-300 lei), schimba-i uleiul in cutie daca e automata (1500 - 2000 lei) si mergi linistit!

A, inca ceva putin offtopic, baga-i motorina buna (Rompetrol, OMV sau MOL) si mergi mai sportiv (DAR SAFE). Asta este ce mi-a recomandat mie BMW Pitesti

This post has been edited by Drey: 22 July 2019 - 09:12

0

#9 User is online   mcliviu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1105
  • Joined: 27-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 July 2019 - 10:00

F10, 50k rulati, in decembrie 4 ani de cand il detin, doar revizii si distributia (desi nu era necesar). Atat E60 (6 cil) cat si F10 le-am achitionat la 135k, E60 a plecat la 200k de la mine. La E60 am schimbat galeria de admisie de 2 ori, bujii si releu de vreo 2-3 ori, baterie, curatat turbina, amortizoare, bielete directie si multe altele. De la distanta F10 a cerut mult mai putini bani.

Cumpara cu incredere f10, dar nu unul de 12k.

This post has been edited by mcliviu: 22 July 2019 - 10:00

1

#10 User is offline   marian76 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 05-August 16

Posted 22 July 2019 - 11:17

Vezi ca f10 lci din 2015 maindeparte are motoarele 520 cu cod B47, nu mai sunt N47. Cele B47 sunt si pe actualul bmw modelul nou si nu au probleme cu distributia.

Masina mea e din septembrie 2015 si are 83.000km, nu am schimbat nimic la ea in afara de egr pe recall si mai am garantie pana in 2020 plus apoi inca 2 ani cu o taxa la Bavaria.

Daca esti stresat ca se poate strica ceva ia-ti o masina care sa aiba pachetul BMW Service Inclusive. Daca il are, iti apare la verifiarea VIN.

This post has been edited by marian76: 22 July 2019 - 11:18

0

#11 User is offline   Cloud92 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 290
  • Joined: 05-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 22 July 2019 - 18:21

Cauta LCI.
0

#12 User is offline   adi0 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 147
  • Joined: 28-August 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 23 July 2019 - 09:27

View PostGordon93, on 20 July 2019 - 15:38, said:

... dar alte probleme nu am auzit sa aiba...

Doar pe primele doua pagini de aici trebuie sa te uiti si o sa vezi ca sunt oameni cu diverse probleme. Dar ei probabil nu o sa scrie pe thread-ul asta. Probleme sunt cu distributia, caseta de directie, DPF-ul (dupa km multi), clima, farurile, EGR-ul, intreruperi la accelerare, debitmetru, vibreaza dupa X km/h, ploua in masina, etc.

View PostGordon93, on 20 July 2019 - 15:38, said:

Va rog cei care aveti modelul f10 cat de multumiti sunteti de ele...

Personal, sunt dezamagit de calitatea interiorului. Toate trim-urile sau mastile care au imbinari de plastic cu aluminiu (sau plastic cu plastic) pocnesc la schimbari rapide de temperatura sau la trecerea prin unele gropi mai maricele. Si sunt destul de multe plastice de genul asta. Am mai demontat si mastile scaunelor din fata si le-am facut sa nu mai scartaie. Sistemul audio (HiFi DSP) nu e ce ma asteptam iar antifonarea se putea face mai bine - dar fiecare cu urechile lui la capitolul asta.

Ar mai fi o chestie de care mi-e rusine la o asa masina. Din pacate, ploua afara cand am luat masina acum 2 ani si nu am observat. Au aparut cateva bule de rugina pe muchiile usilor, prin zona unde sunt trim-urile si cauciucurile de langa geamuri. Probabil o sa fie colegi care o sa spuna ca a mea fost rasturnata/accidentata/revopsita si asta e motivul. Nu ar avea deloc dreptate. Ma tot uit in parcari la F10 (nu LCI) si cel putin 7 masini din 10 au exact aceeasi problema. Sunt plangeri si pe alte forumuri (e.g. https://f10.5post.co...d.php?t=1457222).

Cat despre intretinere si reparatii, nu sunt deloc ieftine. Nu stiu cum e la E60-ul tau dar la F10 sunt mari (fara exagerare, 70% in plus) comparativ cu o masina "de rand" (e.g. Golf) sau cu un E90 LCI - vorbesc in cunostinta de cauza. In cazul meu, in 30k km, am schimbat distributia, am returnat-o la serv team pe platforma (au spart baia cu ranga), schimbat toate injectoarele, schimbat rulment fata. Pe langa astea, "clasicele" discuri, placute, filtre, ulei, cauciucuri, curatat DPF, racitor EGR (recall).

Eu nu sunt foarte multumit de masina pentru ca aveam asteptari mai mari. As trece la A6 sau E-Klass pentru ca mi se par mult peste F10 la unele lucruri (e.g. antifonare, calitatea materialelor la interior). Partea nasoala cu E/A6 e pretul - mai mare decat F10 la motor/dotari/km/stare similare.
0

#13 User is offline   Benilika 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 120
  • Joined: 01-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Resita

Posted 23 July 2019 - 11:28

orice ar zice oricine e60`ul este mult mai fiabil si materialele nu se deterioreaza asa repede decat la F10 ...
F10`le este superb si atat ...
Nu cred ca este chiar asa de stricacios depinde ce prinzi dar la cat e de frumos cred ca se merita sa il iei ... doar nu iti ridica asteptarile asa de sus
0

#14 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10819
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 23 July 2019 - 13:01

Hai sa nu exageram ,F10 e o masina f misto , motorizarea conteaza si optiunile . Eu am fost f multumit de ea doar ca m-am plictisit repede masina fiind dotata si nemaiavand ce sa-i fac . Normal ca daca mergi cu 2.0 si cheala nu te atrage cu nimic . Ia cu incredre un F10 pe care il testezi si te atrage ,recomand 3.0 . Masina e grea
2

#15 User is offline   adi0 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 147
  • Joined: 28-August 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 23 July 2019 - 13:56

Myx, sper sa nu te superi dar raspunsul asta il scriu doar pentru ca ai dus discutia inspre "2.0 si cheala". Am mari dubii ca plasticele de la interior difera in functie de dotari sau de motor. Iarasi, tipul de tabla sau gradul de antifonare vine la pachet cu vreo optiune? Sa inteleg ca in 530d suna mai bine radioul in difuzoare?

Eu n-am zis ca-i cea mai proasta masina cu care am fost. E o masina faina dar cu multe bube.
1

#16 User is offline   Drey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 110
  • Joined: 12-May 18
  • Gender:Male

Posted 23 July 2019 - 14:07

View Postadi0, on 23 July 2019 - 13:56, said:

Myx, sper sa nu te superi dar raspunsul asta il scriu doar pentru ca ai dus discutia inspre "2.0 si cheala". Am mari dubii ca plasticele de la interior difera in functie de dotari sau de motor. Iarasi, tipul de tabla sau gradul de antifonare vine la pachet cu vreo optiune? Sa inteleg ca in 530d suna mai bine radioul in difuzoare?

Eu n-am zis ca-i cea mai proasta masina cu care am fost. E o masina faina dar cu multe bube.


Cea a vrut Myx defapt sa spuna este ca daca ai 3.0 si dotari, balanta se va inclina spre "o masina foarte buna".
Te va face fericit chiar daca are minusurile mentionate de tine mai sus.
In schimb, daca este 2.0 si cheala, pe langa faptul ca este grea si are motorul mic, nu are nici optiuni care sunt destule si in opinia mea, importante, te vor enerva si minusurile mai tare.

In ceea ce priveste trosnitul plasticelor, eu nu am o problema cu asta iar daca vorbim de sunetul in masina, cu optiunea Bang & Olufsen chiar nu ai probleme.
Despre rugina nu vorbesc pentru ca am versiunea LCI si ai mentionat ca doar pe cele pre-LCI le-ai vazut cu probleme.
Cat despre costul intretinerii, este normal ca este mult mai mare fata de Golf spre exemplu, dar Golful nu iti ofera ceea ce iti ofera F10-le. Confort, sportivitate, tinuta de drum impecabila, etc.

This post has been edited by Drey: 23 July 2019 - 14:19

-1

#17 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10819
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 23 July 2019 - 14:08

Nu ma supar , iti spun ca cel mai probabil ai nimerit o masina mai uzata , eu nu am probleme la pasaje , nu scartaie plastice , poate sunetul motorului acopera tot ca sa bagam si 3.0 in discutie . Cine a mers cu masina asta a confirmat tot ce zic , tine si de intretinere , este evident dar eu nu vad o calitate asa proasta ,poate la seria 4 ,dar 5 mi-a placut f mult , pielea in stare ff buna ,destul de groasa , ceva uzura la.manerul sofer este normala ,pana la urma anumite elemente se pot schimba . Eu care am avut un E60 in stare f buna pot sa spun ca F10 este mult mult peste
2

#18 User is offline   ViBogdan 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1276
  • Joined: 18-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 July 2019 - 14:12

De accord aici cu calitatea plasticelor la interior. Si mie mi se pare a fi inferioara asteptarilor. Audi are plastice ce tin mult mai bine in timp si, cel mai important, nu prea cauzeaza greieri. Am avut 6 BMW-uri in familie pana in prezent si toate masinile au dezvoltat greierasi dupa 2-3 ani, in timp ce la cele 3 Audi si 2 VW, nimic. BMW foloseste plastice mai dure, care din cauza dilatarii si contractarii termice, cu timpul, incep sa scoata sunete.

Insa din punct de vedere mecanic, eu (masini personale si de la birou) vin de pe 1 Audi si 2 VW-uri in ultimii 4 ani...pot spune ca BMW este peste la fiabilitate, cel putin din experienta mea. Da, se strica mai mult decat mi-as fi dorit, dar nu se compara cu gradul de defectiuni la produsele VAG. Pana la urma cam asta spun toate studiile de satisfactie a consumatorului pe piata auto.

Chiar recent am fost la un schimb de ulei in cutie si cei de acolo mi-au spus ca rar au de a face cu BMW-uri cu probleme serioase, in timp ce, pe departe, Audi si VW (cu DSG) sunt cele mai des intalnite, urmate de Merc. Stiu prea bine cum stateam cu stres cand conduceam DSG prin Bucuresti.

Costurile de intretinere la BMW nu mi se par exagerate pentru o masina din clasa asta, sunt in linie cu ce vezi la grupul VAG cand tragi linia de final.

In fond, daca iti permiti costurile, masina merita. Cand vine vorba de BMW vs Audi vs Merc, toate au plusuri si minusuri, depinde ce plusuri iti surad tie mai mult. Personal, am renuntat de mult sa mai cred ca vreuna din marcile astea au un avantaj claaaar asupra celorlalte. Daca ar fi fost asa, piata reactiona in timp. Sunt in aceeasi clasa si in fond ofera aceeasi calitate per total. Nu poti spune ca BMW este inferior Audi (sau vice-versa) legandu-te doar de aspectul 'pastice interioare'. Pachetul trebuie analizat in totalitate.

This post has been edited by ViBogdan: 23 July 2019 - 14:19

1

#19 User is offline   adi0 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 147
  • Joined: 28-August 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 23 July 2019 - 14:13

E clar ca unele probleme pot fi datorate modului in care a fost intretinuta si condusa. Dar strict legat de plastice, nu vad cum nu ti-ar pocni. Pur si simplu au design-ul prost. Plastic + aluminiu + nit = pocnitura. ;)
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro