BMWClub: Acceleratie in gol la kick down intr-a treia - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Acceleratie in gol la kick down intr-a treia BMW 330d Rate Topic: -----

#21 User is offline   Motorica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 22-July 19
  • Gender:Male

Posted 23 November 2019 - 18:21

Salut, hai ca am rezolvat-o. Imi da maxim masina asta. I-am schimbat kitul de ambreiaj, i-am pus un Luk nou (placa, disc, rulment). Mecanicul mi-a spus ca discul mai mergea, nu era extrem de uzat, dar placa era decalita si nu-si mai facea treaba in parametri, adica era cu alte cuvinte "fleasca". Problema este urmatoarea: adica...oarecum atenuata, dar problema in sine nu s-a rezolvat, persista. Si anume kick down sau...nici macar kick down, o accelerare mai brusca (ca si cum ai vrea sa faci o depasire fortata) in treapta inferioara (a treia spre exemplu), dupa 3500 ture motorul zici ca se "decupleaza" de cutie si se tureaza singur in peste 4 mii de ture. Decelerez, se "recupleaza". Acum, mai e o chestie: mi-a spus mecanicul dupa testele facute cu diagnoza lui ca masina are softul modificat si ca de la 184 cai, acum are undeva la peste 220. Exista cumva posibilitatea ca softul sa fi fost facut prost, motorul genereaza cuplu prea mare si ambreiajul sa nu-i reziste? Iar problema asta sa trebuiasca sa o rezolv doar cu un ambreiaj custom? Nu mai stiu ce sa zic, mi s-a cam terminat meseria.
0

#22 User is offline   bmwiosif 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 91
  • Joined: 18-July 19

Posted 24 November 2019 - 18:15

Nu are treaba softul si daca ti-a pus testerul pe masina nu poate sa estimeze el cati cai ai tu pe masina pana nu scoate o fisa de la dyno.

Problema la tine este ambreiajul. Poti sa ai si 500nm cuplu ca tot iti cupleaza, ca se duce mai rpd ambreiaju asta e partea a 2-a. Am o intrebare, ti-a dat inapoi ambreiajul de pe masina? L-ai vazut macar? Parerea mea e ca nu ti-a schimbat nimic la masina.
0

#23 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1570
  • Joined: 17-July 16

Posted 24 November 2019 - 19:18

Iti spun eu, prostovanul nu a montat corect placa de presiune, trebuie decompresata inainte de montaj, e un reglaj care se face cand se imperecheaza cu discul pe volanta. Ambreiajul duce 600Nm, in cel mai rau caz rupe aderenta dar nu are voie sa patineze, sa se tureze in gol.

This post has been edited by calinus68: 24 November 2019 - 19:20

0

#24 User is offline   Motorica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 22-July 19
  • Gender:Male

Posted 24 November 2019 - 20:07

Salut, da, mi-a aratat kitul vechi, da nu am garantia ca era de la mine desi parea proaspat dat jos de pe masina. Discul era surprinzator de bun, chiar mi-a sarit in ochi ca uzura ferodourilor era undeva cam la jumate, iar placa a zis el ca nu mai e buna fix din cauza arcurilor de presare care zicea el ca "nu mai tin". Posibil sa nu fi stiut de treaba cu imperecheatul desi ma indoiesc, e unul din mecanicii aia la care ajungi doar "cu dedicatie" de cat de bun e. Posibil totusi sa nu fi stiut, nici nu vreau sa ma gandesc la varianta @bmwiosif, mai ales ca am ajuns la acest mecanic printr-un amic care si el are tot BMW "under construction"
0

#25 User is offline   Motorica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 43
  • Joined: 22-July 19
  • Gender:Male

Posted 27 November 2019 - 09:04

Deci, situatia sta in felul urmator dupa verificare: kitul a fost schimbat nou, chiar montat corect, numai ca nici eu si nici mecanicul meu nu a luat in calcul un aspect la care poate nimeni nu s-a gandit. CALITATEA LICHIDULUI POMPEI DE AMBREIAJ SI INTEGRITATEA POMPEI. In ce ma priveste pe mine, desi am schimbat kitul, simptomele de patinare s-au mentinut pentru ca lichidul era extrem de uzat, cu foarte multe impuritati. La debreiere presiunea fiind mare, pompa debreia, insa lichidul fiind plin de impuritati, strangula debitul la revenire si ambreiajul ramanea cumva "atacat". Acum totul e ok, pedala elastica, cuplu, nu mai patineaza, tot ok. Si a fost vina mea la toata povestea asta. Prin urmare sfatul meu:NU MERGETI IN SERVICE SI CERETI SA VI SE FACA CE CONSIDERATI VOI CA TREBUIE FACUT LA O MASINA SI MAI ALES INAINTE CA MASINA SA FIE CORECT DIAGNOSTICATA, EVENTUAL DEMONTATA!. Ca eu asta am facut, m-am dus sa-mi schimbe kitul de ambreiaj, mecanicul asta mi-a facut, ca eu asta i-am cerut, am luat kitul inainte ca masina sa fie demontata si diagnosticata corect. Ca iata, de fapt problema mea era din cu totul si cu totul alta piesa. Si in loc sa dau banii pe un litru de lichid de frana si sa fac o aerisire, am schimbat tot kitul aproape degeaba+manopera+nervi si am mai dat si vina pe mecanic de pomana. La faza asta recunosc, EU am fost un dobitoc!
5

#26 User is offline   six in line 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1798
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 November 2019 - 11:35

Bine ca ne-ai zis si noua cum ai rezolvat! Acum asta e, din greseli invatam :thumbsup: Stii ca 150K km nu mai ai treaba cu volanta si ambreiajul!
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro