Jump to content

Sfat achizitie Bmw F10


AndreiDaviid

Recommended Posts

Gasesti, uite aici un exemplu: https://bps.bmw.com/DE/de_DE/nsc/Fahrzeuge/BMW/5er/520/520d-Limousine/p/9349584?q=:price-asc:priceValueRange:%253C%2B20.000%2B%25E2%2582%25AC:attributes-bodyType:Limousine:series:5

Marele avantaj e ca o iei de la un dealer bmw, primesti si 1 an garantie. Mi se pare ca are dotari chiar decente: xenon, navi professional, sunet hi-fi/

 

Link to comment
Share on other sites

mai oameni buni, omul vrea sa bage in seria 5 cat intr-un renault clion nou, ceva mai accesorizat.

 

ce sens au discutiile astea despre motoare de 3-4-15 litri capacitate cilindrica??!!

 

cand vrei sa iei masina de 13.500 euro, ce crezi ca poti lua?! el trebuie sa se gandeasca la chletuielile ulterioare achizitiei si la multe alte lucruri pt a nu ii fi masina un calvar

 

cand vrei sa fii "rafinat", asa cum spuneti voi, scoti 100.000-500.000 euro din buzunar si iti iei masina. Cand vad cum vorbeste lumea aici de parca toti am fi manageri pe wall street invatati cu Rolls Royce

Bingo. Asta incercam si eu sa subliniez. Ar trebui sa ne ancoram putin in realitatea economica expusa de coleg si sa nu-l facem sa se simta rau pentru ca asta isi doreste in acest moment.

Link to comment
Share on other sites

Bingo. Asta incercam si eu sa subliniez. Ar trebui sa ne ancoram putin in realitatea economica expusa de coleg si sa nu-l facem sa se simta rau pentru ca asta isi doreste in acest moment.

 

Nu este problema , fiecare are propria pĂŁrere care este bine venitĂŁ . Momentan , dupĂŁ niște cĂŁutĂŁri cred ca un f10 2010 decent pot gĂŁsi in banii ĂŁștia . Urmând sa schimb toate consumabilele dupĂŁ , inclusiv distribuția . Cred ca o sa caut ceva in Germania / Belgia pentru liniștea mea psihicĂŁ cel puțin 😅

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Despre ce vibratii vorbesti ? Am avut inainte motor in 6 cilindrii(M57) pe E60 si am acum motor in 4 cilindrii pe F10 (525D) - si din 92' am tot avut BMW-uri si cu 6 si cu 4 cilindrii . Nu am remarcat vibratiile despre care vorbesti , la F10 - mai ales ca masina e facelift si nu mai are nici macar vibratiile la schimbatorul manual pe care le are pre-facelift-ul .

Nu baga in ecuatie motorul diesel de 2L de pe E39/46 - ala e altceva.

 

Da, si eu as lua motor in 6 cilindrii , dar nu inghit sa platesc 22k lei impozit in conditiile in care fac 7k km pe an - chestie de principiu. Si mai si stau intr-un loc de unde , in orice directie ai pleca , drumurile sunt in constructie de 13 ani si nu se mai termina. E frustrant sa dai statului atatia bani si sa nu ai posibilitatea sa te bucuri de masina .

 

Da...trebuie sa recunosc; daca din exterior 520d f10 categoric nu sune prea bine, in interior am ramas surprins sa nu imi dau seama ca motorul este un l4 diesel; nu se auzea la relanti mare lucru si nici vibratii nu pot spune ca am perceput. Poate am fost eu prea subiectiv mai devreme in dorinta de-a-mi sustine punctul de vedere. Dar acelasi motor N47 nu mai e asa silentios pe E90.

Vizavi de impozit, raman la idea ca 2200 e o nimica toata pt. a te bucura 365 de zile pe an de un altfel de motor pe o masina la care din start daca ti-o achizitionezi, trebuie sa iti asumi un anume buget de cheltuiala cu intretinerea.Totusi este o masina premium clasa mare.

 

Si pana la urma cred ca in fiecare stat capitalist, luxul se impoziteaza in plus. Chiar daca multi romani sustin ca statul roman nu face nimic pt. ei in schimbul taxelor platite(pare un obicei national), cunosc romani repatriati din tari din vest care spun ca in Romania este foarte convenabil vizavi de taxe si impozite. Eu personal ii sunt recunoscator statului roman pt. ca am beneficiat de invatamant gratuit si ca datorita pregatirii oferite am o slujba.

Edited by crtir
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt alegerea modelului F10. INSA...pretentii sa fie si buna. Si daca e sa bagi bani in ea...vai ce proaste sunt. Mai bine mai strange ceva la pusculita gen 1000-1500e si ia ceva 2015 , B47 520d. Crede-ma e suficienta pt Romania noastra ca putere. Sau ti se pare puturoasa si vrei senzatie ? Pai ia si mergi cu Superb 1.6 TDI si mai vorbim. Revenind la F10, e mai rentabil sa investesti banii in an mai nou decat intr-o distributie si multiple reparatii. Si sa nu mai vb, masina 2010 are 10 ani ! Adica cel putin 250-300.000 daca gasesti ceva ok, restul sunt povesti frumoase cu km putini. Mai gandeste-te !
Link to comment
Share on other sites

Va mulțumesc tuturor pentru pĂŁreri . Doresc varianta la non-lci. In bugetul alocat de mine (13.5) gĂŁsesc o mașina decenta in Germania ? Ăntreb pentru ca nu știu prețurile la ele .

 

Asta cu masina de Germania nu am inteles-o. Personal ti-as recomanda sa vezi Benelux. Eu fac multe drumuri pe afara (ca de asta am luat masina) si comparand regimul de utilizare auto prin Europa, in Germania mi se pare cel mai voinicesc.

Nu exista limita si masinile chiar alearga. Pe cand in Belgia de exemplu mai exista o limita de viteza, un certificat pentru km reali...etc. Masina nu este chiar asa solicitata.

Link to comment
Share on other sites

Ai ĂŽncheiat cum trebuie, "pĂŁrerea mea"🙂Oare de ce au mai montat cei de la BMW și motor de 2.0d pe mașina lor premium, pentru cĂŁ pĂŁrerea ta e etalonul?Revin, suntem diferiți și avem nevoi/așteptĂŁri diferite.

Ca sa vanda masini, d-aia.

Ca sa se "bucure" toata lumea.

 

Masina mai grea, mai mare - motor mai mare.

 

 

Sunt de acord cu PM ME DOG PICS, montela 1980..

Link to comment
Share on other sites

Pai sa fim seriosi, 90% din ce vand sunt motoarele 2.0d

 

Tu iti iei o masina dupa vanzarile care le face?

Eu imi iau o masina dupa fiabilitate, placere si daca mai e loc si incantare a ochilor mei. Adica sa imi placa mie.

 

Apoi analizez impozite, consum, intretinere..

 

Ma mai uit si la diferente in taxe intre alte modele, motoare.../ dar daca deja te "impotmolesti", adica iti taie cheful o taxa mai mare.., poate te arunci prea sus.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Da, asa este. Masinile din germania sunt alergate comparativ cu restul tarilor

 

Am facut vara asta kilometri in Austria si Germania.

In Austria, lumea mergea linistita fiind limita de viteza pe autostrada. Practic, cand se elibera banda de "viteza" lumea accelera usor si coloana mergea. Masina nu imi retrograda din treapta a 8-a.

 

In Germania, coloana cand scapa de masina lenta din fata, accelera forta. Absolut fara exceptie masina imi retrograda in treapta a 6-a sau a 7-a, pt ca eu apasam pe pedala conform necesitatii din trafic.

Link to comment
Share on other sites

Ai inteles gresit, nu e vb despre ce imi cumpar ru, ci despre ce isi cumpara 90% din cumparatorii de BMW.

Iar eu am intrebat ipotetic ;)

Evident ca marea majoritate vor cumpara ce e mai ieftin; adica ca sa aiba BMW ca sigla a masinii.

 

Hai sa zic altfel; te bucuri mai mult de marca (si chiar te simti mai

sigur avand potentialul..) cu un 2,5-3 litri, pentru ca altfel merge..

 

Si pana la urma, intri pe un forum BMW si te astepti sa ti se recomande motoarele cele mai vandute?

O simpla cautare pe "atotstiutorul" si nu trebuia sa iti faci cont pe forum.. adica stiai ce sa cumperi. :)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Adică toți nemții ăia mulți de și-au luat 520d cu 50-60k euro sunt de fapt niște săraci ce tânjesc după 3l și au făcut achiziția doar să dea bine pe stradă?��să fim serioși.

Nu sunt saraci nemtii, sunt calculati.

Si au o tara foarte mare, populatie la fel de mare.

 

Nu a platit nimeni 50-60 mii de euro in Germania. Sau daca au platit sunt foarte putini.

Cei mai multi (care isi permit) cumpara in leasing, cumpara flota... sa mai continui?

Comparam lucruri complet, complet diferite.

 

Eu zic sa ajutam OP sa se hotarasca explicandu-i si diferentele.

 

Inca o data, probabil google il ajuta (mai) mult, dar omul poate vrea sa inteleaga si diferentele cu aceiasi caroserie.

Atat.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Spre rusinea mea, am ales sa balnsez parerile unora aici in loc sa raspund la topic.

Evident ca 525 e bine ca deja stii ca ii trebuie unui seria 5.

Ma si mir cum de s-a adus in discutie motorul de 2 litri!?

 

Desigur, daca motorul de 3 litri e mai fiabil, as inclina spre acesta.

 

Restul, taxe, sau mai stiu eu, nici nu le pui in discutie.

Iar noi nici nu avem de ce discuta asa ceva. Parerile personale ar trebui tinute daca nu sunt cerute in topic!

Simplu.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bimmer, tu chiar ai probleme mari sĂŁracul de tine.. observi cĂŁ te contrazici singur ĂŽncercând sĂŁ combați ce spun eu?

Afirmi cĂŁ 2.0d ĂŽși iau cei care vor și ei o siglĂŁ pe capotĂŁ, când nu ĂŽși permit "bucuria" unui 3l.

Ăți spun cĂŁ mulți nemți (potenți financiar ) ĂŽși iau 2.0d din rațiune, nu cĂŁ ar fi sĂŁraci.

Apoi vii și ĂŽmi spui cĂŁ puțini iau mașina cash, cĂŁ cei mai mulți (care sunt și mai potenți) iau leasing.Cui ĂŽi pasĂŁ cum o cumpĂŁrĂŁ?au bani și ĂŽi cheltuiesc cu cap.

Concluzia e cĂŁ 3l nu e doar pt cine poate, e pt cine vrea și considerĂŁ necesar.

Și tu crezi cĂŁ aici pe forum exprimĂŁm altceva ĂŽn afarĂŁ de pĂŁreri/experiențe personale? ești ceva robot?

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pe langa F10 super dotat iti mai trebuie si ultimul Iphone + ca trebuie sa platesti abonamentele Connected drive. Iti bati capul cu eventuale relacall uri si chichite tehnice si batai de cap. Nu este pur si simplu ca ti-ai luat BMW si gata nu mai cheltui si nu te mai stresezi. Dupa ce ti-ai luat masina o sa inceapa distractia cu adevarat.
Link to comment
Share on other sites

Sunt consistent de cheltuieli , dețin tot un BMW acum , ca sa fac lĂŁmuresc un lucru , nu ĂŽmi iau un f10 sa fiu “bombardier “ , ĂŽl achiziționez pentru siguranța , spațiu , drumuri mai lungi pe exterior . Eu fac foarte putini km in oraș , pe an fac undeva la 30-40K . Analizând mai in detaliu o sa tind spre 3.0 ( 500 de euro pe an nefiind o problema ) și dacĂŁ e sa o iau pe cealaltĂŁ parte , ori ca fac distribuția la n47 (1.000 euro) ori ca plĂŁtesc 2 impozite la 3.0 , sunt conștient ca ĂŽntreținerea este ceva mai mare la 3.0, dar nu este ceva capital . DacĂŁ ĂŽmi puteți spune din propria experiența , pe 3.0 au fost probleme la distribuție ? Din ce am citit eu nu prea am vĂŁzut chestia asta .

Și ĂŽncĂŁ ceva, ce site-uri din Belgia pentru masini cunoașteți ? Mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

Din experienta mea, primul F10 a fost achizitionat din Belgia si aici masinile nu sunt tocmai ingrijite asa corect, nu prea au grija la detalii precum nemtii, eu in a mea am gasit sub bancheta pufuleti ....:)) si mai este faza cu power reduction la motore, avea 163 cp.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.