Jump to content

probleme mari la turbo


Recommended Posts

frate nu schimba turbina, vezi ca e de la furtunasul ala, asa am patit si eu cand am luat e39 <_<) si eu tot cu turbo ii dadeam inainte.

avea furtunasul o crapatura de lama si cand mi-a zis mecanicu ca de la aia este nu imi venea sa cred

caut acuma pe realoem sa iti arat care e problema.

 

piesa nr. 11 daca nu ma insel... arat altcumva , dar pe partea cu turbo adik partea pasagerului vezi ca iese un furnas si coboara pana jos sub masina... acel furtunas trece si pe langa suportul motor, mie din cauza suportului la frecat pana sa dus saracu.

 

verifica foarte bine furtunele...... nu arunca bani degeaba pe un turbo daca ulei nu iti consuma, fum nu iti scoate, atunci este din turbo sau debitmetru de aer.

 

sa ne anunti si pe noi ce ai facut...

post-11021-1236547831_thumb.png

Edited by moaka_mik
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am remarcat acest lucru. Am abia 400 km cu noua cutie, si in oras la mine nu prea ai unde sa mergi sportiv. Ca tot veni vorba, in cati km se fac adaptatiile de la cutie? Si in functie de ce aspecte?

 

N-ai observat cã rãspunde mai greu la apãsarea acceleraÞiei atunci când circuli În aglomeraÞie ºi rãspunde mult mai rapid atunci când mergi mai sportiv?

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu probleme cu acel furtunas la mine era lipsa :) si aveam si lag si sub 2000 rpm 2200 rpm era dacia pe perfuzie dar in schimb dupa 2300 rpm eram avion tragea la fel cum trage si acum dupa ce i-am pus acel furtunas si ca o mica parnateza parca era mai tare senzatzia fara el <_< aveam 2 kickdown, 1 ca schimba 1-2 trepte jos si restul cand intra si la mine turbo.

 

Doamne cu cat intru mai des pe acest forum si ma uit la probleme cu atat imi regasesc BMW-ul printre ele parca le am pe toate.

Edited by NeoMrX
Link to comment
Share on other sites

Ca tot am timp acum o sa va povestesc toata istoria masinii...acum ceva timp cred ca vreo 6 luni,fostul proprietar a fost cu masina in concediu in grecia,ea functiona corect,la intoarcere masina a `luat-o pe ulei`,adica s-a bulit semeringul de la pompa common rail si a absorbil motorina in motor.Masina a inceput sa se tureze iar apoi s-a oprit.A adus-o pe platforma,a schimbat simeringul,ulei,filtre..etc si si stupoare...masina nu mai tragea.De aici a inceput nebunia,a fost la reprezentanta in Otopeni pe data de 22-07-2008 si a pus-o pe tester defectiunile fiind:turbina...debitmetru de aer si regulator presiune.A schimbat debitmetrul si regulatorul si din nou vizita la reprezentanta,acum testerul i-a dat turbina si injectoarele...a schimbat si injectoatele,la turbina nu umblase pt ca cineva ia spus sa nu umble ca nu are nimic...bun pana aici.Masina tot nu tragea...pana la urma un mecanic a demontat turbina si a trimis-o la Brasov sa o curete,cica daca intra motorina la la cuzinetii da la turbina se poate strica...in fine,o curata o monteaza pe masina si la fel...nu trage.Alt ``cap de guma``il trimite la Sibiu la unii care repara turbine,ajunde la aia si-i spune ca trebuie schimbat turbo,proprietarul masinii fiind paralel cu mecanica accepta sa schimbe turbina...o da jos si o monteaza pe aia ``noua``.Turbina cea noua avea tija de la variabil stramba...deci iar nu-i bine pt ca reglajul tijei nu-l poate face nimeni din ochi,ea vine reglata de fabrica...acolo nu se umbla asa dupa ureche ci pe un bank special...bunnnn.....ia mecanicul un patent si o surubelnita si indreapta tija,porneste masina ,pleaca in proba si tot la fel...masina nu trage.A venit omul acasa ,a bagat masina in garaj si nu a mai circulat cu ea.Acum am luat-o eu sa incerc sa-i dau de cap...
Link to comment
Share on other sites

Ca tine am patit si eu la un Passat, am facut aceleasi lucruri ca vechiul proprietar al masinii tale si cand colo solutia era de 10 ori mai simpla, o electrovalva blocata care nu dadea vacuum si turbina nu se tragea calumea, din ochi axul de la ciuperca lucra, dar nu in parametri. D-asta zic ca cel mai bine verifica traseele de vacuum calumea inainte sa mai bagi bani aiurea in ea.
Link to comment
Share on other sites

fratilor am ajuns la capatul meseriei....deci sa incep iar.....am verificat vacumulire si presiunea cu barometru,totul ok,am dat turbina jos si am fost cu ea azi la un service de turbine in brasov...au zis aia ca turbina nu functioneza la parametri ei...ok...ce crede-ti ca am facut,am cumparat turbina noua nouta si surpriza...masina merge la fel ca si inainte...NU MAI STIU CE SA FAC....daca mai stiti ceva va rog sa ma ajutati....merci.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

fratilor am ajuns la capatul meseriei....deci sa incep iar.....am verificat vacumulire si presiunea cu barometru,totul ok,am dat turbina jos si am fost cu ea azi la un service de turbine in brasov...au zis aia ca turbina nu functioneza la parametri ei...ok...ce crede-ti ca am facut,am cumparat turbina noua nouta si surpriza...masina merge la fel ca si inainte...NU MAI STIU CE SA FAC....daca mai stiti ceva va rog sa ma ajutati....merci.

 

 

uite de asta imi era teama..ca o sa iei turbina noua si masina o sa faca la fel....pfff... <_<

Link to comment
Share on other sites

fratilor am ajuns la capatul meseriei....deci sa incep iar.....am verificat vacumulire si presiunea cu barometru,totul ok,am dat turbina jos si am fost cu ea azi la un service de turbine in brasov...au zis aia ca turbina nu functioneza la parametri ei...ok...ce crede-ti ca am facut,am cumparat turbina noua nouta si surpriza...masina merge la fel ca si inainte...NU MAI STIU CE SA FAC....daca mai stiti ceva va rog sa ma ajutati....merci.

 

cum ii zice la service-ul ala sa stiu sa nu trec pe acolo?

Link to comment
Share on other sites

am facut test la toate compresie,injectoare...etc....nu mai stiu ce sa fac si unde sa o mai duc.....ramane sa desfac motorul sa vedem ce drak e inauntru,oricum e o problema mecanica,chestia e ca turbina e antrenata de gazele din motor....inseamna ca nu ies gaze destule din motor,totusi comprasia o da buna pe tester...
Link to comment
Share on other sites

Tot ce ai testat nu nu are lagatura cu turbina ci cu motorul. Trebuie verificata presiunea bagata de turbina si daca acel vacuum isi face treaba. La un tester bun, in functie de turatie iti spune ce presiune baga turbina pe plajele de turatii, asa iti dai seama si daca merge vacuumul. Nu ai presiune, incepi sa cauti: furtune intepate, intercooler fisurat, TRS defect. EGR-ul se poate sari scotand mufa sa vezi daca se schimba ceva.
Link to comment
Share on other sites

Tot ce ai testat nu nu are lagatura cu turbina ci cu motorul. Trebuie verificata presiunea bagata de turbina si daca acel vacuum isi face treaba. La un tester bun, in functie de turatie iti spune ce presiune baga turbina pe plajele de turatii, asa iti dai seama si daca merge vacuumul. Nu ai presiune, incepi sa cauti: furtune intepate, intercooler fisurat, TRS defect. EGR-ul se poate sari scotand mufa sa vezi daca se schimba ceva.

am facut ceea ce zici tu...totul e in ordine,dar turbina este actionata de gazela de la motor...da?e posibil ca atunci cand masina a tras motorina in baie sa se fi infundat ceva , nu stiu ce dar ea a inceput sa nu mai traga de atunci,si altceva...EGR-ul meu nu are mufa intra doar un furtunel de vacum...asa cred.

Link to comment
Share on other sites

Posibil, nu stiu cum arata EGR-ul la motorul tau. La TDS e vacuumatic EGR-ul. La Renault de exemplu are o mufa si este reglata exact cantitatea de aer recirculata in admisie.

Foarte multi scot acea valva EGR care de multe ori intoarce in admisie gaze nearse.

La turbina nu avea ce sa se infunde decat canaul de ungere. Daca se intampla asta aflai imediat, turbina nu s-ar fi racit, se inrosea si apoi se dezmembra.

Nu stiu cum s-a masurat presiunea pe care o baga turbina. Pe admisie ai un senzor al acelei presiuni. In functie de presiunea creata in admisie, acel senzor regleaza wastegate-ul, lasand mai multa sau mai putina presiune in admsiei. Punand un tester pe masina, poti vedea ce informatii citeste acel senzor si sa faci comparatii cu ce ar trebui sa citeasca. Nu stiu daca cu un tester ordinar, gen Carsoft poti afla astfel de informatii. Unul al reprezentanta sigur ar citi astfel de informatii.

Poti verifica, asa la o masuratoare grosolana daca atunci cand accelerezi tare furtunul de la intercooler se umfla si se intareste. Asta ca sa vezi daca ai presiune in admisie. Asta nu te ajuta sa afli daca turbina baga presiune ci daca traseul de la turbina in admisie e intreg. Eu nu vad cum sa nu functioneze turbina, atata timp cat ea se invarte. Chiar daca ar fi murdare palele de pe evacuare tot s-ar invarti. Ar aparea alte probleme cum ar fi descentrarea in nici un caz sa nu se mai invarta. Asta daca murdariile sau ce a fost aruncat pe evacuare de motor au rezistat la temperaturile din evacuare. Insa de invartit sigur se invarte turbina, nu ar avea cum altfel. In turatii maxime duce spre 100.000de ture. Asa ca orice problema minora care ar putea exista in zona aia, pe pale, ax ai afla-o imediat. <_<

Ia-o de la turbina in sus, pe traseu si verifica ce ti s-a mai spus pe aici. Am omis sa amintesc si de admisie. Fiind din plastic se mai crapa. Avem experienta unui coleg, Razvan Gavan, cauta pe topicul lui. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

am facut test la toate compresie,injectoare...etc....nu mai stiu ce sa fac si unde sa o mai duc.....ramane sa desfac motorul sa vedem ce drak e inauntru,oricum e o problema mecanica,chestia e ca turbina e antrenata de gazele din motor....inseamna ca nu ies gaze destule din motor,totusi comprasia o da buna pe tester...

 

Din ce oras esti?

Link to comment
Share on other sites

am facut test la toate compresie,injectoare...etc....nu mai stiu ce sa fac si unde sa o mai duc.....ramane sa desfac motorul sa vedem ce drak e inauntru,oricum e o problema mecanica,chestia e ca turbina e antrenata de gazele din motor....inseamna ca nu ies gaze destule din motor,totusi comprasia o da buna pe tester...

 

Din ce oras esti?

 

 

 

doggy...este din bacau...si pacat ca prin zona asta nu prea sunt serviceuri de specialitate.... <_<

Edited by maLaKay
Link to comment
Share on other sites

deci sa va povestesc...am fost la AB iasi....au bagat-o inauntru pe la ora 1 ...pe la 5 au scos-o afara, avenit mecanicul si mi-a spus ca nu are ce sa-i faca.cuvintele lui au fost ``motorul pe afara nu are nimic..cauta in interior``.....am mai studiat cu cineva problema si maine desfac distributia ca cica e posibil ca atunci cand ea sa turat pinioanele de la axele cu came sa-si fi schimbat putin locul....pinioanele sunt bagate pe axe prin presare si stranse cu surub,ele nu au voie sa se miste de la semne,dar cand sa turat exista o posibilitate ca ea sa fi sarit de la punct....desfac si distributia,desfac si motorul daca e nevoie...atat a mai ramas de facut.
Link to comment
Share on other sites

deci sa va povestesc...am fost la AB iasi....au bagat-o inauntru pe la ora 1 ...pe la 5 au scos-o afara, avenit mecanicul si mi-a spus ca nu are ce sa-i faca.cuvintele lui au fost ``motorul pe afara nu are nimic..cauta in interior``.....am mai studiat cu cineva problema si maine desfac distributia ca cica e posibil ca atunci cand ea sa turat pinioanele de la axele cu came sa-si fi schimbat putin locul....pinioanele sunt bagate pe axe prin presare si stranse cu surub,ele nu au voie sa se miste de la semne,dar cand sa turat exista o posibilitate ca ea sa fi sarit de la punct....desfac si distributia,desfac si motorul daca e nevoie...atat a mai ramas de facut.

 

 

Eu nu cred povestea asta !. Ti-au luat si bani sa-ti spuna ca nu stiu despre ce e vb ?

Link to comment
Share on other sites

.cuvintele lui au fost ``motorul pe afara nu are nimic..cauta in interior``.....

 

Ce tare. <_<

Deci ei repara masinile pe afara, daca e ceva in interior trebuie sa te duci la...service.

Nu te apuca sa desfaci aiurea distributia sau motorul, mai incearca si la alt service.Astia la care ai fost nu cred ca erau reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.