Jump to content

curatare debitmetru


superbun1981

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pe langa astea parca se aude si motorul altfel si anume mai turat si ca sa prind viteza trenbuie sa apas pedala de acceleratie mai puternic. Ori este debitmetrul ori este ceva de circuitul motornei

 

 

si mie mi se pare la fel cu motoru....si cu acceleratia la fel..e lesinata ..<_< si eu am fost pe la vo 2-3 testere si la fel...debitmetru e bun..totu pare in regula...deja m-am obisnuit si ignor pana pica ceva clar ...adica ignor o saptamana doua, dupa care iar ma apuca ...

Link to comment
Share on other sites

Am citit ca nu se curata deibtmetru dar pentru amatori uitandu-ma pe un site am gasit o solutie pentru curatat debitmetru care se numeste Spray curatare debitmetru CRC(S.U.A) de 200 ml si costa 25 ron.Nu l-am testat ,nu stiu dc e bun de ceva sau e apa de ploaie.
Link to comment
Share on other sites

azi dimineata mi-am lasat frumusica la automobile bavaria baneasa si astept cu nerabdare verdictul :lol:

 

Astazi am primit raspunsul "Domnule masina dumneavostra merge perfect: turbo, injectoarele si debitmetrul etc merg perfect.Auzi raspuns la intrebarea mea ca nu trage masina bine: pai ce vreti sa zburati cu un bmw 318d :)

Link to comment
Share on other sites

azi dimineata mi-am lasat frumusica la automobile bavaria baneasa si astept cu nerabdare verdictul :lol:

 

Astazi am primit raspunsul "Domnule masina dumneavostra merge perfect: turbo, injectoarele si debitmetrul etc merg perfect.Auzi raspuns la intrebarea mea ca nu trage masina bine: pai ce vreti sa zburati cu un bmw 318d :)

 

tzarani. acelasi raspunsuri le-am primit si eu pe unde am fost pe la tester. ce-i drept fiecare isi cunoaste masina bine. eu simt ca uneori trage foarte bine (chiar pt un 318d) iar alteori nu...e lesinata...incep sa ma obisnuiesc cu asta

Link to comment
Share on other sites

[tzarani. acelasi raspunsuri le-am primit si eu pe unde am fost pe la tester. ce-i drept fiecare isi cunoaste masina bine. eu simt ca uneori trage foarte bine (chiar pt un 318d) iar alteori nu...e lesinata...incep sa ma obisnuiesc cu asta

 

Banuiesc ca si la mine la fel, dar la mine a fost trecerea de la tantar la armasar ca sa dau un mic exemplu( de la dacie 1310 la bmw). O sa ii schimb ambreajul ca ala stiu ca este pe duca. Asa ca am scapat sa cumpar debitmetru

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Fratilor am fost in weeknd la sinaia si am zis sa dau o fuga pana la cota 1400, sa vezi beleaua ca abia urca in treapta a-2-a, am accelerat-o calumea ca sa ii dau a-3-a si sa imi noara motorul , am introdus treapta a-2-a repede. Sa fie ambreajul dus? Cum face cand patineaza? Precizez ca trebuia sa accelerez calumea ca sa urce in turatii (eu stiu ca patineaza ambreajul cand urca greu in viteza si mai repede in rotatii, asa este? sau bat campii)
Link to comment
Share on other sites

vin si eu cu o intrebare despre debitmetru (320d 150cp).daca este dus si ii scot mufa cum ar trebui sa mearga masina?mai bine?daca masina merge la fel atunci ca sa inteleg?la mine asa se manifesta...ori cu mufa pusa ori nu merge la fel.pe tester nu iese nimic...

cand spun la fel ma refer ca la fel de bine..adica masina nu imi face nici o problema...am avut eu doar curiozitate sa incerc cu mufa scoasa...

Link to comment
Share on other sites

Daca turatia si mai ales puterea se pierde usor intre schimbul de viteze si la accelerari tinde sa plece iar apoi parca se da in nas si totusi pleaca dar mai puturos, verifica EGR-ul sa nu fie blocat sau furtunasele de vacum de la egr sa nu fie crapate SAU chiar convertorul de presiune ce actioneaza egr-ul (e un fel de eletrovalva) sa functioneze defectos, sau chiar sa fie nefunctionala...daca e nevoie sa se inlocuiasca electrovalva, e recomandabil sa se inlocuiasca amandoua, si cea de pe turbo pt k ele lucreaza in tandem...

Pe mine m-a chinuit mult masina pana i-am gasit buba asta, mai ales ca nu dadea nimic pe tester (:) ...mama lui de egr) daca se merge cu furtunasul de vacum scos de la egr, masina se accelereaza constant dar e puturoasa ...

Edited by 525D-2002
Link to comment
Share on other sites

Am un E46 din '98 (318i), si am o problema ale carei simptome sunt urmatoarele:

1) atunci cand este cald afara, acul de la turometru oscileaza intre 900-400 rpm si motorul parca tinde sa moara, facand masina sa trepideze iar, iarna trecuta, cand era frig, acul statea la 1300 rpm si nici nu mai scadea dupa ce se incalzea motorul (la fel se intampla si in prezent, dimineata, cand motorul este rece, dar apoi isi reia balbaiala )

2) puterea motorului a scazut, avand un demaraj mai slab;

3) consumul a crescut enorm: pe 120 km in afara am consumat 15 l de benzina, avand un regim de mers normal (la 1600-2000rpm, in viteza a4-a, imi arata consum de 16-18l %).... in oras, nici nu mai vorbesc... acul de la consum parca e lipit la 20...

4) cand merg la drum intins, cu viteza constanta, simt cum se "pune in nas", dupa care isi revine, iar pierde putere, iar isi revine, si tot asa....

Unele cunosinte mi-au spus ca s-ar putea sa fie debitmetrul, altele ca de vina ar fi senzorul de temperatura exterioara... am fost cu ea la tester si mi-au spus ca totul e ok, dar eu vad ca nu e.... Daca a mai patit cineva, rog sa-mi dea si mie un sfat...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.