Jump to content

curatare debitmetru


superbun1981

Recommended Posts

Salutare la toata lumea, as vrea sa curat debitmetrul si nu stiu cu ce solutie , pe ce parte a debitmetrului sa dau si unde sa nu dau daca exista vreo regula. Pe tester nu imi da nici o eroare, simptomele sunt urmatoarele: nu prea mai are demaraj, la schimbarea intre viteze pierd foarte mult din rotatii, si de la viteza a=4-a abia trag de ea sa prinda putere. Inainte sa il schimb am zis sa ii fac o curatare.Astept niste informatii de cei care au mai facut asa ceva.Multumesc

 

 

 

Eu nu stiu de unde ti-a venit ideea asta cu curatatul debitmetrului..... Nu stiu deasemenea de unde dau altii sfaturi in legatura cu curatazatul debitmetrului.....

 

Pai stii ce e ala debitmetru si ce contine in interior ? Daca nu stii iti zic eu. Contine o sarma care calculeaza cat aer trece prin acel tub de admisie....

 

Sarma aia e ca filamentul unui bec !

 

Cum iti pare sa intrebe unu' cum sa spele un bec pe interior ?

Crezi ca poti curata un bec pe interior cu WD40 sau cu alcool izopropilic ?

 

 

( nu considera tonul discutiei un ton ofensator. Pur si simplu asa ma exprim .... )

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am un E46 din '98 (318i), si am o problema ale carei simptome sunt urmatoarele:

1) atunci cand este cald afara, acul de la turometru oscileaza intre 900-400 rpm si motorul parca tinde sa moara, facand masina sa trepideze iar, iarna trecuta, cand era frig, acul statea la 1300 rpm si nici nu mai scadea dupa ce se incalzea motorul (la fel se intampla si in prezent, dimineata, cand motorul este rece, dar apoi isi reia balbaiala )

2) puterea motorului a scazut, avand un demaraj mai slab;

3) consumul a crescut enorm: pe 120 km in afara am consumat 15 l de benzina, avand un regim de mers normal (la 1600-2000rpm, in viteza a4-a, imi arata consum de 16-18l %).... in oras, nici nu mai vorbesc... acul de la consum parca e lipit la 20...

4) cand merg la drum intins, cu viteza constanta, simt cum se "pune in nas", dupa care isi revine, iar pierde putere, iar isi revine, si tot asa....

Unele cunosinte mi-au spus ca s-ar putea sa fie debitmetrul, altele ca de vina ar fi senzorul de temperatura exterioara... am fost cu ea la tester si mi-au spus ca totul e ok, dar eu vad ca nu e.... Daca a mai patit cineva, rog sa-mi dea si mie un sfat...

Furtunul la debitmetru e intreg?

Poate nu ai fost la un tester bun.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Am si eu o problema cu un e39 525D 2001... masina a stat pe dreapta vreo 7-8 luni.... acum ini trage normal pana la 1800 rpm, si de acolo de unde ar trebuii sa traga mai tare da in nas , iar la consum nu pot sa il fac sa treaca de 10l/100km... imi e frica sa nu fie turbina in cazul meu, a venit si un baiat cu un tester la mine si imi a zis k ar fi din cauza la debitmetru, si o eroare la .. "presiune de pe rampa comuna" si ca ar fi 2 injectoare pe duca.... din pacate nu prea ma pricep la mecanica, astept niste sfaturi (inafara de mergi la tester calumea, asta am de gand oricum) Edited by DGDanyel
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/115317-da-in-nas-nu-trage-bine/page__p__1689761__fromsearch__1#entry1689761citeste si aici . am postat eu . am cam aceeaisi problema cu tine. fratele meu are o pisica identica cu a mea. o sa iau de la el debitmetrul si sonda lamda sa vad daca mai am aceast simptom . keep in touch.

 

Furtunul la debitmetru e intreg?

Poate nu ai fost la un tester bun.

citeste si aici.http://www.bmwclub.ro/forums/topic/115317-da-in-nas-nu-trage-bine/page__p__1689761__fromsearch__1#entry1689761 am aceiesi prblema cu tine . fratele meu are o pisica la fel ca amea. si o sa iau de la el debitmetrul de aer si sonda lamda. sa vad daca mai persista problema

Link to comment
Share on other sites

Eu am curatat debitmetrul cu liqui moly spray special pt curatat debitmetre si e frectie la picior de lemn,masina in cauza fiind 320d 2002. Se poate incerca dar trebuie neaparat resetate valorile acestuia ca sa aiba vreun efect. Recomand schimbarea doar a senzorului cu pierburg 09 pt debitmetrele care au senzorul prins cu 2 suruburi de corpul acestuia, eu unul sunt f multumit si e si ieftin 350RON. Inainte am avut debitmetru original cumparat si montat la bmw in uk si m-a tinut 2 luni, cost 380 lire. O mare problema de design a acestor motoare este pozitia electrovalvei EGR fiind montata pe corpul filtrului de ulei acesta atingand temperaturi de peste 140 grade celsius, lucru confirmat si de inginerii de service bmw. La asemenea temperaturi electrovalva nu mai lucreaza cum trebuie, simptomele fiind fumul negru, lipsa puterii, da in nas. O solutie ar fii montarea unor distantiere intre electrovalva si corpul filtrului de ulei de aprox 10-15 mm pt a evita supraincalzirea acesteia. De asemenea, daca aveti prea mult ulei in tubulatura de admisie , vaporii de ulei rezultati se vor depune pe lamela debitmetrului si concluzia o trageti voi. A se verifica filtrul epurator si turbocompresorul in acest caz.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.