BMWClub: 4 cilindri vs 6 cilindri - BMWClub

Jump to content

  • 42 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

4 cilindri vs 6 cilindri - pareri, avantaje, dezavantaje -

Poll: Numarul de cilindri. (1156 member(s) have cast votes)

Cati cilindri aveti la bmw?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#21 User is offline   E L S 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 479
  • Joined: 12-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 31 May 2010 - 21:15

4 am,4 am votat...nu mi-ar strica 6 sau 8 :twoup:
0

#22 User is offline   Alexxx 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2524
  • Joined: 06-February 06
  • Gender:Not Telling

Posted 31 May 2010 - 21:34

deja sunt la a 2-a masina cu motor L6 si... cu riscul de a parea snob, motoarele in 4 cilindri (de pe E46, de exemplu ca un 123 D m-ar coafa si pe mine) mi se par niste jucarii!
0

#23 User is offline   io's 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3262
  • Joined: 29-January 05
  • Gender:Male
  • Location:București

Posted 31 May 2010 - 21:41

votat 6
am si masina cu 4 insa bmw la mine va avea minim 6 pistoane :twoup: fie benzina sau dizal

This post has been edited by io's: 31 May 2010 - 21:42

0

#24 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 31 May 2010 - 23:05

8
0

#25 User is offline   icetrance 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 71
  • Joined: 26-November 08
  • Gender:Male
  • Location:München

Posted 31 May 2010 - 23:54

Am 6 ,nu am avut 4 niciodata:) si nici nu vreau...6 RULES
0

#26 User is offline   pedro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1007
  • Joined: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:cluj napoca
  • Interests:auto

Posted 31 May 2010 - 23:54

View PostCiupanezu, on 1/Jun/2010, 00:05, said:

8

eu am 10 !cu tot cu cei patru ai sotiei :) :twoup:
0

#27 User is offline   calinbmw2000 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1634
  • Joined: 24-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Vest..

Posted 01 June 2010 - 00:47

Shasse cilindri.Fiecare din ei are cate 25 de cai frumoshi la caruta..

P.S. 6L engine it's the best..

:twoup:

0

#28 User is offline   made in china 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 551
  • Joined: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti/periferie

Posted 01 June 2010 - 01:26

votat 3 ,imi i-au damas
0

#29 User is offline   hitman1234 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 856
  • Joined: 25-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 June 2010 - 07:01

adica "imi iau" cum ar veni in romana..

On: shasa cilindri frumosi sunt perfecti
0

#30 User is offline   nene 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 307
  • Joined: 19-December 06
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:BMW, sports,
    Cunoasterea este adevarata bogatie!

Posted 01 June 2010 - 08:48

Am avut BMW-uri cu motoare de 4 cilindri diesel - merg foarte bine si sunt economice. Pentru Romania si drumurile ei cei 4 cilindri sunt suficienti.

Am mers si cu E46 330Xd - 6 cilindri 184CP - jumatate de an. Masina accelereaza foarte bine si are un sunet care te imbie la viteza. Motorul de 6 cilindri pe aceasta caroserie si cuplul sau fac o combinatie sportiva pe care trebuie sa o platesti (ceva taxe mai mari consum putin marit cam 0,8liti la 100Km) dar masina are o dinamica si ofera niste senzatii care merita. Practic pe sosea te joci cu masina si nimeni nu iti sta in cale in ceea ce priveste demarajul, viteza, stabilitate etc... Este un motor pe care aceasta caroserie nu-l oboseste niciodata. Cred ca este masina cea mai accesibila la pret care poate oferi placeri la volan. In plus mai toate 330d sau Xd sunt masini dotate (trapa, scaune electrice cu 3 memorii, sisteme audio performante). La atita cuplu este de preferat sa achizitionati un Xd este prea multa putere pentru 2 roti motoare.

Un an am avut si un 520d E39 - 4 cilindri 136CP - o caroserie mare, foarte dotata, un motor care asigura o dinamica sa spunem multumitoare si foarte economic la asa caroserie. Am scos consumuri si de 5,5% pe distante mari (circuit in Europa de aprox 5000 Km) dar credeti-ma ca dinamica este cam slabut. Viteza are suficienta - 206 - 207Km/h avantaj cea mai economica masina mare pe care o stiu.

Acum am un E60 de 6 cilindri 177CP din 2004, automata steptronic si are un motor care nu oboseste nicioada, nu vibreaza si asigura o dinamica mai mult decit suficienta pe autostrazile din Europa in comparatie cu masini similare. Consumul pe autostrada la viteze medii de 130 - 150 este de 7 - 7,1%, toate astea sunt asigurate de dieselul de 6 cilindri.

4 cilindri vs. 6 cilindri, rezumatul meu ar fi urmatorul:
Motoare cu 6 cilindri au ca avantaje - performantele dinamice net superioare, vibratii mult mai mici, durabilitate marita, singurul dejavantaj sunt costurile mai mari fata de cele cu 4 cilindri.

Recomandarea mea pentru drumurile noaste actuale este ca un motor de 4 cilindri diesel este arhisuficient, eu ma gindesc deja sa trec la o masina mai mica sau sa trec la un E60 cu 4 cilindri diesel, practic in Romania nu ai ce face cu 6 cilindri diesel nu ai unde sa folosesti avantajele acestor motoare.

This post has been edited by nene: 01 June 2010 - 08:50

1

#31 User is offline   DanMTK 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 452
  • Joined: 19-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 June 2010 - 08:49

6 cilindri, 34 de cai pe fiecare.
Motor mult mai silentios decat unul in 4, dar consumul este mai mare.
0

#32 User is offline   cristianiorga22 

  • -------
  • Group: Members
  • Posts: 1060
  • Joined: 14-January 07
  • Gender:Female
  • Location:----

Posted 01 June 2010 - 09:35

Am mai spus si repet..... BMW stie sa faca foooarte bine motoare de la 6 cilindri in sus, motoarele cu 4 cilindri sunt din alt film gen "Eu cand vreau sa fluier, fluier" :twoup:
0

#33 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 01 June 2010 - 09:59

Sunt niste avantaje constructive native cand mergi pe 6 cilindri. 6 in linie e cel mai echilibrat motor in mod nativ. A doua chestie e ca la aceasi cilindree, fata de un 4 in linie poti mari alezajul, asta inseamna ca se ridica mai repede si mai mult in ture.
Mie imi plac astea cu consumul. Consumul nu il compari 4vs 6 ci un motor de 2.5 l 4L vs 2.5 l 6L. Din pacate nu prea gasesti exemple asa de apropiate, dar la aceasi cilindree probabil e ceva mai mare, dar nu cu mult.
Dezavantaje ar fi ca e mai scump.. si de fabricat si de intretinut.
0

#34 User is offline   road_runner 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 116
  • Joined: 05-September 06
  • Gender:Male
  • Location:B U C U R E S T I

Posted 01 June 2010 - 10:56

4 cil = OPEL
6 cil = BMW

parerea mea...
1

#35 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 June 2010 - 11:04

View Postpedro, on 1/Jun/2010, 00:54, said:

eu am 10 !cu tot cu cei patru ai sotiei :) :twoup:


Tare! :)
0

#36 User is online   fane320d 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 712
  • Joined: 02-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Women

Posted 01 June 2010 - 11:15

View Postroad_runner, on 1/Jun/2010, 11:56, said:

4 cil = OPEL
6 cil = BMW

parerea mea...



adica eu daca am 4 cyl am opel ? :twoup:
0

#37 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 01 June 2010 - 11:18

View Postroad_runner, on 1/Jun/2010, 10:56, said:

4 cil = OPEL
6 cil = BMW

parerea mea...

De fapt foarte multe opel, pana in anii 90 au fost L6, cel putin motorizarile de varf.
Problema lor mare e marimea. In anii 90 au inceput sa le puna transversal ca sa castige spatiu pentru habitaclu. Cam greu de pus un M50 de exemplu, transversal...

This post has been edited by DOMI: 01 June 2010 - 11:18

0

#38 User is offline   sax1987 

  • "PaSiOnAt"
  • Group: Members
  • Posts: 2152
  • Joined: 01-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara(RO)/Alicante(E)

Posted 01 June 2010 - 11:23

Sincer mie mi-e egal de cati cilindri am. Dar ma bucur ca am 6 si nu 4 :twoup:
0

#39 User is offline   road_runner 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 116
  • Joined: 05-September 06
  • Gender:Male
  • Location:B U C U R E S T I

Posted 01 June 2010 - 11:28

View Postfane320d, on 1/Jun/2010, 12:15, said:

View Postroad_runner, on 1/Jun/2010, 11:56, said:

4 cil = OPEL
6 cil = BMW

parerea mea...



adica eu daca am 4 cyl am opel ? :twoup:



e doar parerea mea, nu mi-o lua in nume de rau...
0

#40 User is offline   do_it 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 12-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Dublin - Ireland

Posted 01 June 2010 - 12:48

Am o intrbare mai ales ptr. cine are (sau a avut) si 4 si 6 cil.
Urmeaza sa imi iau luna viitoare un E60 520d (163 cp) sau 525d (197 cp); inca stau sa ma mai gindesc. Sunt un pic confuz dupa ce am citit aici pareri despre aceste 2 tipuri de motoare. Este cu mult mai scump intretinerea unui motor cu 6 cil fata de unul cu 4 cil??? Am vazut mai multi membrii care spun ca un motor de 6 cil este scump la intretinere... Inteleg ca sunt mai multi CP dar cred ca si 163 cp ar fi suficienti (sunt un sofer normal care vrea sa isi ia primul sau BMW). Multumesc de sfaturi...
0

Share this topic:


  • 42 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro