Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

prietene, undeva... zi concret.

320d 150hp, 6trepte are 8.8 dar nu conteaza, zi cat ai tu in cifre.

 

Vad ca nu vrei sa afli cruntul adevar, uite alt tip de avantaj: iau inca o persoana in masina si vin si cu full-ul, tu vi cu becu aprins daca vrei.

 

Data

Ora

Locatia

 

Stiu ca nu o sa raspunzi dar ma distrez si eu

 

dc nu ti`as raspunde..? nu sunt la prima liniuta cu un 320d 150 de cai...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru aprecieri.

Motivele sunt:

1. Nu va accepta nici daca ii ofer un premiu in caz de castig

2. Nu pot sa inteleg cum un copil (nu e cu intentie rea, mi-ar placea sa mai fiu copil) are preconceptiile astea. El practic nu stia nimic de masini in vremea cand s-a introdus geometria variabila (98 la bmw), cea care a echilibrat balanta benzina-diesel.

3. In el ma vad pe mine inaite sa inteleg ca diesel nu (mai) inseamna puturos, adica inainte sa conduc un diesel modern (in 2006), eu chiar eram mai visator ca el: credeam ca am sanse (pana la o viteza) cu o masina de 100Cp si 1000kg in fata unui 320d din 2003.

La mine era oarecum scuzabil pentru ca eu apucasem sa traiesc vremurile in care alergam dieseluri cu dacia si cu accentu... acum s-au cam dus.

4. Nu rateaza nici o ocazie sa zica de 320i vs. 320d.

 

320d/i sunt slabute pentru cei ce isi permit altceva mult mai bun dar sunt vise pentru multi.

 

Eu nu judec pentru masina decat in cazuri foarte rare (in care masina nu se potriveste in nici un fel cu necesitatile persoanei) dar in principiu respect si posesorul de dacie, daca atat poate nu inseamna ca e mai putin om!

 

Sincer pe 0-200 nu m-as baga cu el pentru ca e prea tanar si mi-e frica pentru amandoi, oricum nici nu s-ar ajunge acolo pentru ca de la 100 incolo cred ca sunt avantajat.

 

nu toti ne`am nascut invatati...totusi intre noi sunt 9 ani....eu presupun ca stiu destule pt varsta mea...si nu ma multumesc cu atat...doar ca imi apar punctul de vedere....si am facut destule liniute ...si cu 320d 136 si 320d 150....

 

 

Eu am tot facut si una si alta, din mers e mult mai usor, pentru masina in primul rand, apoi sincronizarea. La al treilea claxon stie sa plece oricine.

Se fac minim 2 curse la fel.

O data da claxoane unul, a doua oara celalalt. Fiindca uneori ala care da claxoane, anticipeaza al treilea claxon si fura startul :twoup:)

 

Eu personal cred ca 320d va fi in fata, la un 0-200, insa o diferenta mica, nu mare.

 

@SilviuSLV

Intotdeauna un e36 320i coupe (m52), va fi mai rapid decat e46 320i (150cp), din cauza raportului putere greutate.

Pisica e mai usoara cu minim 200kg, ceea ce e MULT, iar motoarele sunt practic identice.

La fel cum un e36 328i e in fata unui e46 328i, stock, stock.

Greutatea, ala e dusmanul timipilor...

 

si eu am vzt liniuta intre 328i e36 vs 328i e46...si "i`o dadea din orice pozitie" e46`le...

Link to comment
Share on other sites

Silviu, accepta provocarea si dc te face INCERC eu sa te razbun.

 

da eu am zis ca accept...maine plec in austria..in vacanta pe 26 sper sa fiu acasa..si oricand sincer...inseamna ca acest 320i de 150 hp e facut muci de un passat b6 2.0 tdi 140 de cai (0-100 : 9.7) si pana acum un an eram primu cand auzeam de liniute...m`am dat si cu audi 2.5 163 si l`am lasat cu o masina pe 400 de m si cu un a4 2.5 tdi quattro 180 de cai ma facea cu un bot de masina dar l`am facut si eu tot cam cu un bot de masina, conta foarte mult cum plecam eu...adica trebuia sa plec perfect..fiind quattro....deci n`as fii la prima liniuta din viata mea

 

ms r0n1n :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Silviu, accepta provocarea si dc te face INCERC eu sa te razbun.

 

ce sa razbuni tu? si vine el dupa aia cu fratele mai mare cu 330d si se razbuna si el. hai sa fim seriosi. :twoup:

 

as trebui sa accepte provocarea pt simplu motiv ca 320i 150 cp nu are cum sa faca un 320d 150 cp si el sustine tocmai contrariul.

Link to comment
Share on other sites

Silviu, accepta provocarea si dc te face INCERC eu sa te razbun.

 

ce sa razbuni tu? si vine el dupa aia cu fratele mai mare cu 330d si se razbuna si el. hai sa fim seriosi. :twoup:

 

as trebui sa accepte provocarea pt simplu motiv ca 320i 150 cp nu are cum sa faca un 320d 150 cp si el sustine tocmai contrariul.

 

dar dc nu ? si nu incepe cu cuplu...pt ca nu totul depinde de cuplul mai mare al diesel`ului...

Link to comment
Share on other sites

Normal ca nimeni nu s-a nascut invatat dar tu la varsta ta ai invatat istoria nu prezentul :twoup:

 

Pai din cate zici tu, poate ai motoru` de 2.2 si nu stii :)

Tot n-ai zis cat ai 0-100 in carte ... eu am trecut 8.3 pt 320i cu 2.2, in 2004 nu cred ca se mai facea de 150.

Distractie placuta!

Imi pun ceasu sa sune pe 27 :)

 

Ronin pai tu ai 170Cp, cu tine nu ma dau eu ca stiu rezultatul 8.2 vs 8.8 e destul de clar

B.M.W. El are 530d nu 330d.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Normal ca nimeni nu s-a nascut invatat dar tu la varsta ta ai invatat istoria nu prezentul :twoup:

 

Pai din cate zici tu, poate ai motoru` de 2.2 si nu stii :)

Tot n-ai zis cat ai 0-100 in carte ... eu am trecut 8.3 pt 320i cu 2.2, in 2004 nu cred ca se mai facea de 150.

Distractie placuta!

Imi pun ceasu sa sune pe 27 :)

 

Ronin pai tu ai 170Cp, cu tine nu ma dau eu ca stiu rezultatul 8.2 vs 8.8 e destul de clar

B.M.W. El are 530d nu 330d.

 

am zis la plezneala cu fratele mai mare

 

da si pentru 320d cifra initiala era 8.9s dar in ultimii ani vad ca s-a modificat la 8.8s

 

oricum diferenta intre 2.2i si 2.0d eu zic ca e foarte mica

 

sa ma chemati si pe mine pe 27 (eu o sa filmez)

Link to comment
Share on other sites

Normal ca nimeni nu s-a nascut invatat dar tu la varsta ta ai invatat istoria nu prezentul :twoup:

 

Pai din cate zici tu, poate ai motoru` de 2.2 si nu stii :(

Tot n-ai zis cat ai 0-100 in carte ... eu am trecut 8.3 pt 320i cu 2.2, in 2004 nu cred ca se mai facea de 150.

Distractie placuta!

Imi pun ceasu sa sune pe 27 :)

 

Ronin pai tu ai 170Cp, cu tine nu ma dau eu ca stiu rezultatul 8.2 vs 8.8 e destul de clar

B.M.W. El are 530d nu 330d.

 

nu, e 320i 2.0 150 hp :) am facut cu un 320ci 2.2 170 de cai dar automat...0-100 eram in fata dar pe urma venea clar...ok..am 9.9 daca toti asa zic..dar eu o iau logic...daca am 9.9 ...dc las in urma masini cu mult mai putin ca mn in timpul 0-100.....n`am nici pe departe o motorizare de varf, dar sincer...intre 320i si 320d e diferenta mare nu ..9.9 cum am amandoua

 

apropo...am verificat o data 0-100 cu un aparat (nu gps ) care il lasai pur si simplu in masina si iti zicea cu ce viteza mergi,unde anume esti,toate fortele gravitationale..si avea o functie ..timpul pana la 100..110 cat il setai..si am dat o data si mi`a aratat 9...9.1 cam asa scoteam

Edited by SilviuSLV
Link to comment
Share on other sites

deci faceti`ma sa inteleg clar dc acceasi masina ...acceasi greutate una 2.0 benzina una 2.0 diesel acceasi cai....ar castiga dieselul CLAR adica benzina n`are nici cea mai mica sansa

 

Asa e Silviu, o masina mai usoara, pierde in fata uneia mai grea, la aceasi putere. :) :twoup: :)

 

e diferenta mare intre 325 e36 si 325 e46...am mers cu amandoua si s`au si intrecut si la acceasi motorizare a facut e46...am vazut incepand de la 318 si ajungand la 328 si de fiecare data a castigat e46`le....iti zic eu ca nu sunt nici pe departe acelasi motoare au alta harta a motorului e46 fata de e36 chiar daca au acceasi cilindree aceasi cai...

Link to comment
Share on other sites

Dc zici ca erai in fata la 2.2i pe 0-100 inseamna ca scazi sub 8 sec.

 

2.2i automat e in 9.3 secunde

 

8.9 la 5 trepte

8.8 la 6 trepte

 

merci, nu stiam

 

deci faceti`ma sa inteleg clar dc acceasi masina ...acceasi greutate una 2.0 benzina una 2.0 diesel acceasi cai....ar castiga dieselul CLAR adica benzina n`are nici cea mai mica sansa

 

dieselul suporta mai usor greutatea in plus.

 

si mai e si diferenta de cuplu. tu ai 190nm iar dieselu 330nm

 

chiar mai putin ca si 318i valvetronic care are 143 cp, e mult mai usor si are 200nm

Link to comment
Share on other sites

Dc zici ca erai in fata la 2.2i pe 0-100 inseamna ca scazi sub 8 sec.

 

2.2i automat e in 9.3 secunde

 

8.9 la 5 trepte

8.8 la 6 trepte

 

merci, nu stiam

 

deci faceti`ma sa inteleg clar dc acceasi masina ...acceasi greutate una 2.0 benzina una 2.0 diesel acceasi cai....ar castiga dieselul CLAR adica benzina n`are nici cea mai mica sansa

 

dieselul suporta mai usor greutatea in plus.

 

si mai e si diferenta de cuplu. tu ai 190nm iar dieselu 330nm

 

chiar mai putin ca si 318i valvetronic care are 143 cp, e mult mai usor si are 200nm

 

dar pe ce plaja de turatii e la benzinar si durata de cuplu si cat e la diesel....

Link to comment
Share on other sites

toata lumea stie cum sta treaba cu plaja de turatii. eu vroiam doar sa subliniez ca e putin, de aia am dat exemplu 318i valvetronic.

 

doar nu o fi mai prost motorul de 3000 benzina care are "doar" 300 nm decat 2.0d care are 330 nm

 

mai conteaza si elasticitatea motorului. degeaba ai cuplu bun daca nu e disponibil tot timpul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.