Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

:twoup:

 

Asa sunt eu mai special ce sa faci......te doare? sau ce?....stiu e de vina adevarul.....Ha...iar cu circul ..intradevar ma mai ia si pe mine valul ....asta este ...mai bine circar decat clown ca altii......se simte careva?.........stiu sunteti cam multi.
Edited by Cristi B.
Link to comment
Share on other sites

e vb de motorul de 2.2 cu 204 cai si 500 Nm, un motor exceptional, nu am zis ca motoarele cu 4 nu sunt rafinate, pot fi facute sa fie asa, dar cel cu 6 cilindri, si cel cu 5 sau cu 3, prin simplul fapt ca pulsurile de putere vin in momentul cand pistonu este la punctul mort superior si exact in momentul in care are loc accelerarea miscarii bielei, cand pistonu ajunge sus, ori jos, adica in capat, pistonu va incetini, iar biela se va misca in lateral mai repede decat atunci cand este la mijlocul cursei, de aceea au contragreutatile alea mari ep vibrochen si axele de echilibrare, daca te uiti la o ascutitoare de aveo vezi ca nu misca deloc motorul la ralanti, sau la un bmw de 2000, sta nemiscat motorul, pe cand cele vechi fara axe au tendinta sa oscileze. va rog pe toti care nu sunt de acord cu mine, sau si pe cei care sunt is vor sa se mai mandreasca inca o data cu motoarele bmw :twoup: cautati pe google clipul in care testeaza un baiat motorul v12 de pe un seria 7 E32, pune o moneda si sta moneda in picioare pe motor, ala e rafinament in cea mai pura forma,o moneda care sta in pozitia drept pe un motor pornit. acel tip de motor este echilibrat dinamic perfect, va recomand o sa ramaneti uimiti

Am reusit si eu chestia cu moneda, numai ca a trebuit sa pun ceva in fata ei pentru ca "o lua la vale :) ". Nu stiu cat de relevant este.

 

Link to comment
Share on other sites

eu cand am trecut de la 4 cilindri (bmw) la V6 (audi) am facut-o strict pt performante ; cand am trecut de la V6 ( audi ) la V8 (audi) am facut-o tot pt performante,insa daca tot a fost posibil de la V8 (audi) am trecut la L6 (bmw),asta pt ca ofera ac performante,daca nu mai bune,insa cu costuri mult mai mici,si da V8 suna intr-un mare fel,mult mai bine decat L6

 

Pana la urma ce masina ai, Mercedes V10? :twoup:

 

eu am cicit ca toate modele bmw sunt testate in muntii din bavaria, de aici rezulta sportivitiatea modelelor, ca sa intre in productie masina trebuie sa satisfaca exigentele pilotilor, mai important sa nu se prapadeasca in vreo rapa sau sa fie f greu de condus, de aceea au ei o pasiune pentru motoarele cu 6 in linie, cand ai nevoie de putere la iesire din curba sa nu mia stai cu gandu si la motor sa vezi ce turatie ai, sa treci intr-o treapta mai jos ca nu ai destul cuplu daca incepe sa alunece spatele sa o poti redresa.

 

Motoarele sunt testate in munti, nu cred ca in Bavaria, dar asta nu mai conteaza.

Probabil de aici si fiabilitate varza a masinilor.Ar trebui sa le testeze intr-o capitala din Europa, la 35C, bara la bara.

 

pt mine un lucru este clar,degeaba 6 daca exista motoare cu 4 mult mai potente

 

Nu ai inteles nimic.Are sigla BMW sau nu. :twoup:

 

curse ep linie dreapta cum sunt ceel americane care nu iau curbe,

 

Ai vazut ce autostrazi lungi au aia? :)

 

motoarele cu 6 cilindri nu au mai avansat de cativa ani incoace, fiindca nu sunt asa folosite precum cele cu 4 care sunt folosite in peste jumatate din amsinle produse anual, apoi vin v8 de la americani, mercedes, bmw, audi, ferarri si restul care mai fac, v6 si apoi L6. bmw sunt sigur ca va folosi in viitor tehnologie de pe motoarele v8 de la m3 si v10 de la m5 e60 si atunci s avedeti motoare cu 6 linie, cu toate ca acuam se orienteaza sa le mai reduca putin consumul, oricum un motor cu 6 e mia rafinat decat unu cu 4 linie, cel cu 6 poate fi diesel cu cursa lunga si se poat etura, daca ar fi pentru aceiasi cursa motor cu 4 linie ar crapa blocul sau ar trebui facut sa aiba aceiasi greutate ca si cel cu 6 dar mai put ina putere si mai putin cuplu. va rog colegi de forum incetati cu liniutele si sprint de al 0 la 100, castiga ariel atom si gata, viteza maxima castiga veyron ss, sa vorbim despre alte aspecte alte masinilor si ale condusului si sa revenim la ideea topicului

 

 

Ti-am citit toate posturile.Multumesc pentru informatiile oferite.

Ma rog, ai scris mult, insa mi-am facut si niste floricele.post-66-1285384271.gif

Link to comment
Share on other sites

ai incercat tu ceva acolo cosmine, :twoup: dar uite un link, porneste un motor v12 si sta moneda in picioare, acuma as vrea sa ii mai aud pe cei care spun ca motorul lor cu 4 in linie e mai rafinat de atata, si inca un link cu bmw L6, care este accelerat si moneda rtamane in picioare

 

http://www.youtube.com/watch?v=7C4VwFc4yso...feature=related

 

dupa ce vezi asta te inchini in fata lor:P

Link to comment
Share on other sites

ca si fapt divers am o masina cu 4 linie, pe viitor sper s afie ceva 6 linie diesel sau gpl la cat e pretul acuma nu imi permit, daca imi voi permite va fi ceva mai tare, tractiune spate si seria 5 e39,preferabil, momentan opel vectra a 2.0 merge bine, trage, motorul e bomb proof, daca ai fitre si ulei nu prea aia ce sa nu poti repara la el ieftin si destul de usor. nu voi incepe sa dau date despre putinele liniute care le-am facut, treaba cu liniutele e de domeniul trecutului pt topicul asta, pentru mine la o masina nu conteaza asa mult pe cine va face al liniuta, conteaza ceea ce simt cu fundul cand stau pe scaun, am refer la ruliul caroseriei si la ceea ce simt in volan, feedback-ul pe care mi-l ofera masina, si aici pot spune ca bmw ofera asa ceva de f mult timp. am avut un urs 318 care a fost rasturnat prin anii 90 facut apoi la loc, ruginit vai si amar, dar lua curbele cum ii ziceai tu, daca aveai putina viteza imediat simteai ca vrea sa se joace. cand bagam cricul sub prag(avea cateva locuri unde puteai baga cricul si nu era gaura) ridicam putin fata si apoi se ridica spatele, avea sasiul f rigid, chiar daca lonjeroanele erau varza. bmw are in fata un motor cu 6 pistoane in linie, directie pe rotiel de fata, tractiune pe spate, si frane pe toate 4 :) , e retea bmw,chestia asat ii obliga sa faca sasiuri rigide si care pot fi conduse sportiv, niciodata un sasiu cu motor in fata nu va fi asa,decat daca cineva se chinuie f mult, de aceea un seria 5 e mai greu ca un passat,un seria 3 ca un jetta,niste material in plus. diferenta se ved eis in preturi, proiectarea e ami complexa, sasiul cu tractiune spate e supus la torsiune si al plecariel de ep loc pe cand cel cu tractiune fata, va invarti o roata sau va misca volanul(torque steer), cel mai elocvent exemplu sus muscle car-urire de la americani care puteti observa se inclina intr-o parte cand pleaca lansate, in partea opusa sensului de rotatie al volantei.cat despre alegerea fiecarui, nu putem mereu sa facem alegeri doar cu sufeltu, ca atunci am trai in curu gol :twoup:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ionut scumpule nu ai inteles nimic din tot topicul asta.motorul de ep 123d e diesel de 4 pistoane, cu 2 turbine 204 cai si 400 Nm, nu e rau.dupa cifre ar trebui sa spunem ca un motor mai mare cu 50% ar trebui sa aiba exact cu 50% mai multe "chestii", intr-adevarmotorul N55 (benzina) are 306 cai si tot 400 Nm, dar pe seria 1 scaote 4.6 s pana al 100, dieselu face 7 s.si N55 are 2 turbine si sunt sigur ca e capabil de mutl mai mult,daca vrei doar putere iti ceva mercedes brabus, sau daca tii la 4 cilindrii iti iei un motor turbo din anii 70 80 de la bmw, cand scoteau 1500 de cai din 1500 cmc,tineau caor 3 sau 4 ture de pista, dar aveai cai multi.ca sa te tina un motor cu 4 cilindri nu pea il poti face mai mare de 3 l si sa reziste la 8000 rpm prea multi km, s-ar crapa blocul sau virbochenul, pe cand un motor cu 6 il poti face de 3500,3800 si sa te tina 9000 si sa scoti din el 1000 cai fara sa crape, de fapt daca este bine gandit, si are ungere, bineinteles piesele interne din alt aliaj, blocul nu va crapa, in cel mai rau caz vibrochenul se va torsiona, dar asta in cazul motoarelor vechi, cele noi profita de pe urma progresului metalurgiei si sunt mai rezistente.iar timpii de la 0 la 50 nu sunt f relevanti, nici 0 100, aici conteaza derenta puterea si cel mai mult greutatea,o masina mai usoara va accelera mai repede ca una grea, asta iti garantez eu, in cazul in car enu stiai. si daca donule ionut ai avut v8 si ai trecut pe L6 de ce spui ca motorul cu 4 e mai bun? daca bmw vroia sa faca o amsian pentru curse ep linie dreapta cum sunt ceel americane care nu iau curbe, punea un motor mai mare, sau mai multa putere snite roti f late pe spate, si rezolvau problema, pt ei conteaza cum se conduce o masina, un motor cu L6 e ami elastic, si se tureaza mai repede, are o curba d eputere mai lina decat unul cu 4. iti dau un exemplu, la moto gp se folosesc motoarele cu 4 cilindri, cu designul clasic al vibrochenului in plan drept, yamaha a experimantat si apoi a pus in folosint aun alt design in cruce, si foloseste niste contragreutati si un ax de echilibrare special tocmai pentru a elimina acele pulsuri de putere care vin al motoarele cu 4 cilindri, la automobile nu foloseste nimeni planul in cruce al vibrochen, toate motoarele au planul drept si au axele de echilibrare, restul tine de imaginatia producatorului cata putere vrea sa ii puna si cat sa ceara pe acel motor. motoarele cu 6 cilindri nu au mai avansat de cativa ani incoace, fiindca nu sunt asa folosite precum cele cu 4 care sunt folosite in peste jumatate din amsinle produse anual, apoi vin v8 de la americani, mercedes, bmw, audi, ferarri si restul care mai fac, v6 si apoi L6. bmw sunt sigur ca va folosi in viitor tehnologie de pe motoarele v8 de la m3 si v10 de la m5 e60 si atunci s avedeti motoare cu 6 linie, cu toate ca acuam se orienteaza sa le mai reduca putin consumul, oricum un motor cu 6 e mia rafinat decat unu cu 4 linie, cel cu 6 poate fi diesel cu cursa lunga si se poat etura, daca ar fi pentru aceiasi cursa motor cu 4 linie ar crapa blocul sau ar trebui facut sa aiba aceiasi greutate ca si cel cu 6 dar mai put ina putere si mai putin cuplu. va rog colegi de forum incetati cu liniutele si sprint de al 0 la 100, castiga ariel atom si gata, viteza maxima castiga veyron ss, sa vorbim despre alte aspecte alte masinilor si ale condusului si sa revenim la ideea topicului

 

prietene draga nu are sens sa comparam cuplu la benzina vs diesel,insa pt mine atat timp cat exista motoare in 4 cilindri mai puternice,mai economice,care in trafic ofera mai multa satisfactie nu vad rostul unui motor cu mai multi cilindri

 

pana si bmw renunta la motoare cu V10 in favoarea unor motoare mai mici,cu mai putini cilindri insa supaalimentate

 

 

 

Felicitari pentru exlicatiile detailate ale lui relu86...frumos spus dar ....eu cred ca nu are rost sa tot explicam unui cal ca doi sunt mai puternici.....nu vedeti ca ionut asta delireaza?........ba zice odata ca el stie unu si buna ca 4cil sunt peste 6 cil cand 65% au votat pt 6cil.......iar dupaia zice de V8 si abereaza de numai el stie ce vrea sa zica...infine nu vreau sa intru din nou in conflict cu cineva dar cel putin sa avem respect pt unii care chiar isi pierd timpul explicandule la unii ca la prosti cum sta treaba cu motoarele.....macar cititi si dupaia scrieti la voi in word ce vreti voi nu mai delirati aici toate abjectiile voastre.....ca azi maine unii vor compara ferrari cu fiat coupe.

 

tu crezi ca pe mine ma intereseaza ce a votat multimea atat timp cat majoritatea viseaza la 325 e36,e46 rupte in fund cu 3-4 proprietari pe carte,fara sa fi pus macar fundul intr-o masina mai rasarita ?

 

eu cand am trecut de la 4 cilindri (bmw) la V6 (audi) am facut-o strict pt performante ; cand am trecut de la V6 ( audi ) la V8 (audi) am facut-o tot pt performante,insa daca tot a fost posibil de la V8 (audi) am trecut la L6 (bmw),asta pt ca ofera ac performante,daca nu mai bune,insa cu costuri mult mai mici,si da V8 suna intr-un mare fel,mult mai bine decat L6

 

Pana la urma ce masina ai, Mercedes V10? :twoup:

 

 

no un L6 bmw,diesel 306cp,inainte a fost un v8 4.2tdi de 327cp

 

-avantaje:

-impozit mai mic cu 4000ron/an

-consum scazut cu aprox 8-9L/urban si 2,5-3L ex.urban

-se tureaza mai bine,

-reprize mai bune ,indiferent de viteza

-ajunge pana la 5000rpm fara pic de plafonare

 

 

dezavantaje

-nu suna ca un V8

-nu este la fel de rapida la plecarea de pe loc si pana la 60-70km/h

 

 

pt mine un lucru este clar,degeaba 6 cilindri si putini cai putere,atat timp cat exista motoare cu 4 cilndri insa mult mai puternice

Link to comment
Share on other sites

Performanta nu e totul, mai sunt si alte aspecte. Sa luam ca exemplu un pusti care isi cumpara un calculator o sa-l intereseze numai 2 lucruri procesor cat mai tare si placa video cat mai tare! De la o varsta in sus incep sa conteze si alte lucruri cum ar fi: silentiozitatea, calitatea constructiei, calitatea tastaturii si alte chestii de finete care nu fac calculatorul sa fie mai performant dar per ansamblu ofera o experienta mai placuta.
Link to comment
Share on other sites

fiecare cu gusturile lui, cred ca ideea topicului era sa voteze fiecare ce prefera si eventual sa dea un argument pentru ceea ce a votat.si uite asa rezult ao discutie interesanta, unde afli multe lucruri noi, competitia duce al excelenta, zice asi hitler cand le dadea bani si al mercedes si auto union(mai tarziu devenit audi), le-a dat bani sa faca masini de curse care bateau totul in calea lor. normal ca nevoia iti docteaza al urma urmei motorul ep care il vei alege, trebuie sa fii un extraordinar dobitoc s aiti iei M5 sau M3 sau ditamai hardughia de X5 sau 6 M doar ca sa mergi de la semafor la semafor si sa atunci viteze de peste 80 kmh o data al cateva si aia numai pentru cateva momente,in oras nu e nevoie decat de 100 cai. orice e peste e prea mult, dar daca faci mixt, poate mia mutli km in afara cu viteze mai mari, nu merita sa iei un motor mic, pur si simplu placerea condusului nu merita strica pentru compromisul ca faci mai putin de jumate de km in oras,iar bmw inseamna 6 cilindri in linie infata conectati al rotiel de spate. acuma fac si ei motoare cu 4 foarte bune, chiar excelente, fiindca asat se cere, nu trebuie sa fim snobi si inchisi la minte, traim intr-o lume in schimbare, personal ce bmw mi-as permte ar fi e36, la care nu as vre aun motor decat cu 6, la cele ami noi mi-ar placea un diesel de 200 cai si 4 cilindri, dar sa fie seria 3 nu seria 1. nu trebuie sa fim fixisti, doar motoare cu 6, ca ajungem ca americanii, care nu stiu ce e ala motor diesel cu 150 cai 2l si 4 pistoane, ei nu inteleg asa ceva, ii depaseste intelectual,motoarele bmw au fost tot timpul bune si vor fi, daca mie imi palc 6 linie, nu inseamna ca oricui trebuie sa ii placa,altul prefera 4 altu 8, altul are 12 si isi permite si nu vrea altceva.

ceea ce conteaza e ca acest topic ar trebui sa fie un vot plus o motivare pentru vot, eventual o parere despre cele 2 variante in cazul in care respectivul a condus ambele si care i se par emai bun

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Performanta nu e totul, mai sunt si alte aspecte. Sa luam ca exemplu un pusti care isi cumpara un calculator o sa-l intereseze numai 2 lucruri procesor cat mai tare si placa video cat mai tare! De la o varsta in sus incep sa conteze si alte lucruri cum ar fi: silentiozitatea, calitatea constructiei, calitatea tastaturii si alte chestii de finete care nu fac calculatorul sa fie mai performant dar per ansamblu ofera o experienta mai placuta.

 

majoritatea pers care isi cumpara un motor mai mare o fac pt performante si da printre altele se bucura si de un motor mai rafinat;altfel nu se merita costurile de exploatare mai mari

 

 

 

fiecare cu gusturile lui, cred ca ideea topicului era sa voteze fiecare ce prefera si eventual sa dea un argument pentru ceea ce a votat.si uite asa rezult ao discutie interesanta, unde afli multe lucruri noi, competitia duce al excelenta, zice asi hitler cand le dadea bani si al mercedes si auto union(mai tarziu devenit audi), le-a dat bani sa faca masini de curse care bateau totul in calea lor. normal ca nevoia iti docteaza al urma urmei motorul ep care il vei alege, trebuie sa fii un extraordinar dobitoc s aiti iei M5 sau M3 sau ditamai hardughia de X5 sau 6 M doar ca sa mergi de la semafor la semafor si sa atunci viteze de peste 80 kmh o data al cateva si aia numai pentru cateva momente,in oras nu e nevoie decat de 100 cai. orice e peste e prea mult, dar daca faci mixt, poate mia mutli km in afara cu viteze mai mari, nu merita sa iei un motor mic, pur si simplu placerea condusului nu merita strica pentru compromisul ca faci mai putin de jumate de km in oras,iar bmw inseamna 6 cilindri in linie infata conectati al rotiel de spate. acuma fac si ei motoare cu 4 foarte bune, chiar excelente, fiindca asat se cere, nu trebuie sa fim snobi si inchisi la minte, traim intr-o lume in schimbare, personal ce bmw mi-as permte ar fi e36, la care nu as vre aun motor decat cu 6, la cele ami noi mi-ar placea un diesel de 200 cai si 4 cilindri, dar sa fie seria 3 nu seria 1. nu trebuie sa fim fixisti, doar motoare cu 6, ca ajungem ca americanii, care nu stiu ce e ala motor diesel cu 150 cai 2l si 4 pistoane, ei nu inteleg asa ceva, ii depaseste intelectual,motoarele bmw au fost tot timpul bune si vor fi, daca mie imi palc 6 linie, nu inseamna ca oricui trebuie sa ii placa,altul prefera 4 altu 8, altul are 12 si isi permite si nu vrea altceva.

ceea ce conteaza e ca acest topic ar trebui sa fie un vot plus o motivare pentru vot, eventual o parere despre cele 2 variante in cazul in care respectivul a condus ambele si care i se par emai bun

+1

Link to comment
Share on other sites

Cine poate sa-mi explice de ce se intampla urmatorul fenomen la masina mea,vreau sa precizez ca nu este prima masina la care simt acest lucru.

Masina este e36,320i ,6l.24v.

 

Sper sa reusesc sa detaliez cat mai clar fenomenul. :)

 

Presupunem ca circul cu masina in viteza a-5-a cu 3000rpm,100km/h.Apas acceleratia la podea,se simte cuplul masini 2 secunde mai puternic dupa care urca normal in ture (ca orice masina de 150cp si 1400kg).Totul bine si frumos,pana in clipa in care dau drumul la acceleratie(iau piciorul de pe pedala incet ),turometrul indica de ex 3700rpm(poate sa fie alta turatie,asta nu conteaza)se intampla ceva ciudat.In momentul cand am luat piciorul complet de pe pedala din nou se simte cuplul motorului la turatia respectiva exact cum s-a simtit in momentul cand am apasat aceleratia la podea.Poate are cineva o explicatie ,pt ca masina nu cred ca este posedata. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Cine poate sa-mi explice de ce se intampla urmatorul fenomen la masina mea,vreau sa precizez ca nu este prima masina la care simt acest lucru.

Masina este e36,320i ,6l.24v.

 

Sper sa reusesc sa detaliez cat mai clar fenomenul. :)

 

Presupunem ca circul cu masina in viteza a-5-a cu 3000rpm,100km/h.Apas acceleratia la podea,se simte cuplul masini 2 secunde mai puternic dupa care urca normal in ture (ca orice masina de 150cp si 1400kg).Totul bine si frumos,pana in clipa in care dau drumul la acceleratie(iau piciorul de pe pedala incet ),turometrul indica de ex 3700rpm(poate sa fie alta turatie,asta nu conteaza)se intampla ceva ciudat.In momentul cand am luat piciorul complet de pe pedala din nou se simte cuplul motorului la turatia respectiva exact cum s-a simtit in momentul cand am apasat aceleratia la podea.Poate are cineva o explicatie ,pt ca masina nu cred ca este posedata. :twoup:

 

 

uita-te sa vezi ce jos ai in diferential si in transmisie, e posibil sa ai joc in transmisie, cand iei piciorul de pe acceleratie si intri in frana de motor, acel joc sa dea un impuls masinii, e doar o presupunere fiindca nu stiu exact ceea ce simti si pana nu simt eu despre ce e vorba nu pot decat s aimi dau cu presupusu, o alta problema ar putea senzorii,(debitmetru, clpaeta. etc), poate si ceva suporti la motor

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este joc in transmisie pt ca..

 

1..Nu se simte ca o smucitura (o lovitura infundata in transmisie),totul este lin .

2..Nu se intampla cand masina este in frana de motor.

 

Cel mai mult iese in evidenta in viteza a-5-a,probabil datorita cuplului care se simte mai lin.

Inainte sa iau piciorul complet de pe pedala,se manifesta de parca ramane o rezeva de benzina pe instalatie,pe care o primeste atunci cand cursa pedalei este la final si se apropie de turatiile motorului din acel moment.

Link to comment
Share on other sites

Presupunem ca circul cu masina in viteza a-5-a cu 3000rpm,100km/h.Apas acceleratia la podea,se simte cuplul masini 2 secunde mai puternic dupa care urca normal in ture (ca orice masina de 150cp si 1400kg).Totul bine si frumos,pana in clipa in care dau drumul la acceleratie(iau piciorul de pe pedala incet ),turometrul indica de ex 3700rpm(poate sa fie alta turatie,asta nu conteaza)se intampla ceva ciudat.In momentul cand am luat piciorul complet de pe pedala din nou se simte cuplul motorului la turatia respectiva exact cum s-a simtit in momentul cand am apasat aceleratia la podea.Poate are cineva o explicatie ,pt ca masina nu cred ca este posedata. :twoup:

 

Verifica clapeta de acceleratie, dupa ce se deschide complet isi continua cursa si practic inchide putin. Si eu am problema asta (e un bug cunoscut la M42) o sa o rezolv cat de curant. :)

Link to comment
Share on other sites

Pai cand iei piciorul de pe acceleratie ar trebui sa intre in frana de motor, sa nu mai bage benzina deloc. Sa fie o problema la clapeta de acceleratie ca nu inchide complet?

Alte simptome mai are? Accelereaza lin?

Alte simptone nu are ,masina merge impecabil..

 

Exact, se manifesta nu cand iei piciorul complet de pe acceleratie, ci cand o "slabesti" putin.

 

@Calin: totusi e placut feelingul ala!!! :twoup:

Ca un mici ciptuning,care isi face simtita prezenta la eliberarea pedalei de acceleratie. :twoup:

 

verifica sa inchida complet clapeta de acceleratie si incearca cu un senzor de clapeta care stii sigur ca e bun, eventual imprumuta unul care a fost schimbat de curand si stii sigur.contacteaza-ma pe PM ca deviem de al subiectul topicului :twoup: :twoup:

Ai PM ,oricum daca moderatori considera necesar se poate sa stearga posturile mele .Idea este ca aici pe topic am prins oameni care intrdevar se pricep ,si am zis ca acuma este momentul. :twoup:

 

Presupunem ca circul cu masina in viteza a-5-a cu 3000rpm,100km/h.Apas acceleratia la podea,se simte cuplul masini 2 secunde mai puternic dupa care urca normal in ture (ca orice masina de 150cp si 1400kg).Totul bine si frumos,pana in clipa in care dau drumul la acceleratie(iau piciorul de pe pedala incet ),turometrul indica de ex 3700rpm(poate sa fie alta turatie,asta nu conteaza)se intampla ceva ciudat.In momentul cand am luat piciorul complet de pe pedala din nou se simte cuplul motorului la turatia respectiva exact cum s-a simtit in momentul cand am apasat aceleratia la podea.Poate are cineva o explicatie ,pt ca masina nu cred ca este posedata. :)

 

Verifica clapeta de acceleratie, dupa ce se deschide complet isi continua cursa si practic inchide putin. Si eu am problema asta (e un bug cunoscut la M42) o sa o rezolv cat de curant. :twoup:

O sa verific si clapeta ,imediat ce aflu procedura.

Link to comment
Share on other sites

acuma nu imi permit, a fost rasturnat prin anii 90 facut apoi la loc, ruginit vai si amar, ridicam putin fata si apoi se ridica spatele, avea sasiul f rigid, chiar daca lonjeroanele erau varza. diferenta se ved eis in preturi, proiectarea e ami complexa, sasiul cu tractiune spate e supus la torsiune si al plecariel de ep loc pe cand cel cu tractiune fata, va invarti o roata sau va misca volanul(torque steer), cel mai elocvent exemplu sus muscle car-urire de la americani care puteti observa se inclina intr-o parte cand pleaca lansate, in partea opusa sensului de rotatie al volantei.cat despre alegerea fiecarui, nu putem mereu sa facem alegeri doar cu sufeltu, ca atunci am trai in curu gol :twoup:

 

 

Intru destul de rar pe forum, insa imi creste inima cand vad tot mai multi pasionati de BMW.

Bravo, cu oameni ca tine BMW-ul are numai de castigat.

Felicitari!

Link to comment
Share on other sites

Dragi colegi :twoup: cred ca sunteti de acord ca atunci cand zici 6 cilindrii in linie gandul zboara la B.M.W.sa la un bavarez cum ne mai place sa spunem.sunt destui de buni si cei 4 cilindrii.necunoscatorii o sa afirme ca unde-s multi puterea creste,si cum 6 e mai mare decat 4 ...............cica ar fi mai puternic dar nu intotdeauna e valabila regula.

Momentam detin doar 4 cilindrii,ador modelele in 6 cilindrii dar nimic nu suna ca un V8.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.