Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

momentan 4 cilindri, iti faci treaba si cu ei si spre deosebire de alte motoare cu aceeasi configuratie ale altor producatori si tot normal aspirate, cele de la BMW mi se par foarte bune, urca usor in ture si se simt bine la turatie ridicata, nu iti dau senzatia ca ar face un efort deosebit sa ajunga acolo iar sunetul care se aude in interior e placut, ca de masina cu tenta sportiva. Dar, pentru ca este un dar, pe viitor voi trece la 6L, sunetul este si mai placut, elasticitatea motorului mai mare si bineinteles puterea, indiferent ca este benzina sau diesel. Ca sound insa si nu numai, parerea mea este ca V8 ramane cel mai bun, am condus peste 2000 km un 645i si sunetul, puterea si senzatiile pe care ti le ofera sunt pur si simplu incredibile, felul in care sprinteaza de la 200 in sus te lasa cu fiori reci pe spate, senzatie greu de descris dar care merita traita cat mai des.
Link to comment
Share on other sites

puteti sa ma credeti pe cuvant.

 

320i 6 cyl consuma la fel sau chiar mai putin ca 318i 143 cp valvetronic.

 

deja conduc masina de vreo 3 saptamani si am consum mai mic decat aveam cu 318i.

 

de ce exista totusi 4 cyl? pretul de achizitie de noua este mult mai mic la 4 cyl (cu cateva mii bune) si din cauza taxelelor mai mici.

 

cei care cumpara sh ar trebui sa se orienteze spre un 6 cyl mai ales ca diferenta de pret la sh nu mai e asa de mare, uneori inexistenta.

 

nu stiu cum se prezinta 325i la consum dar daca e la fel o sa schimb masina in curand.

Link to comment
Share on other sites

puteti sa ma credeti pe cuvant.

 

320i 6 cyl consuma la fel sau chiar mai putin ca 318i 143 cp valvetronic.

 

deja conduc masina de vreo 3 saptamani si am consum mai mic decat aveam cu 318i.

 

de ce exista totusi 4 cyl? pretul de achizitie de noua este mult mai mic la 4 cyl (cu cateva mii bune) si din cauza taxelelor mai mici.

 

cei care cumpara sh ar trebui sa se orienteze spre un 6 cyl mai ales ca diferenta de pret la sh nu mai e asa de mare, uneori inexistenta.

 

nu stiu cum se prezinta 325i la consum dar daca e la fel o sa schimb masina in curand.

Depinde daca ambele masini in cauza au 0 erori pe tester.

 

Eu cu 318i 143 cp, luam si 8% in Timisoara la mers decent, am avut si 320i 170 cp pe mana un timp, nu puteam sa sad sub 11.5 la acelasi stil, timp, mode de condus.

Stiu sigur ca 318i era error free :twoup:) 320i nu am testat.

Link to comment
Share on other sites

Misto oras Timisoara, cel putin pentru consum :twoup:

Nu Lucian, e vorba de orele la care rulezi, pur si simplu orele la care rulez eu, nu sunt in mare parte cele de varf, de aici consumul.

Daca fac 100km pe zi, doar 10-20 ii fac in orele de varf, restul seara, noaptea :)

Asta in general, acum depinde...

Link to comment
Share on other sites

Votat 6 cil.

Primul bmw pe care l-am avut a fost un rechin, 525 cu motor m30 (big six) cu carb dublu corp solex, 150 cp. Un prieten avea 520 m10. L-am condus si al lui, si nu o sa fac vreo comparatie tehnica despre motoare. O sa zic doar ca nu as da niciodata sunetul motorului 6L pe cel de 4L, mai ales la benzina.

Mai tarziu am avut 525d e39 si, din cand in cand, am condus e46 320d al lui frate-mio. Iarasi, nu as da 6 cil pe 4, nici la diesel. Al meu mergea mai frumos, mai rotund, era mai silentios si la relanti si in ture. Apropo, in ture, 6L, chiar daca e diesel, parca suna frumos...

Si oricum, e46 avea 150cp si eu 163.. Si chiar daca era diferenta de gabarit, parca e39-le mi se parea mai infipt.. Pleca mai bine, tragea mai bine..

Oricum, as prefera oricand 6 "cilindrii" in loc de 4!

Link to comment
Share on other sites

Am avut 320i e46 2,2 si acum am 325i e46.Consumul este cam acelasi la amandoua.

 

 

Cam cat?....chiar sunt curios.......eu am 320i nfl si imi consuma cat vreau eu..........adica am scos consum de la 6.8 pana la.......12 sau 13 nu mai stiu......si daca tot m-am bagat si eu in discutie tin sa precizez ca am avut un 318 in 4 si nici nu se compara cu 320i 6 in linie......nuuuuuuu diferenta e nu mare ci foarte mare......iar cine zice ca nu nu-si doreste e.......cum sa zic?.....prost? cred ca e putin spus...ia uitativa mai bine la toti care au scris si votat 4 cil dar isi doresc in viitor in 6......oare de ce?......iar cu disputa benzina vs diesel...parerea mea nu poate fii decat una singura... BENZINA....DIN TOATE MOTIVELE PENTRU CARE AR VREA CINEVA UN BMW.......diesel=tractor...pentru mine .......singurul avantajeste consumul in rest .....nu vad niciunu.....avantaj de moment pentru ca la 50-60 mii cand schimba pompa de motorina si unii chiar si injectoarele.....au pierdut tot ce au pus deoparte.....face-ti un calcul simplu..........si ve-ti vedea...asa ca ......si eu mi-as dori un 325 sau chiar 330 dar nu ma tine......asa ca cei cu 320d sa taca si sa recunoasca .....ca sunt cam cocalari.......BMW=SPORT ......iar sport nu va insemna niciodata TRACTOARE!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

320i 150 cp e muci

 

 

Bai muci ai fost tu cand aveai 318i si cand ziceai ca, consuma 320 cat un 325 .....e ceva diferenta....iar cu treaba cu consumul......lasa-ne.....lasa-ne........COCALARULE.......i-ati frate golf 4 daca vrei consum bun......sau un clio ca e super la consum......precum am mai zis.....320i e masina perfecta pt un pasionat bmw care vrea si ceva performante la un cost acceptabil........consum de la 6,8 mers frumos pana la cat vrei tu....eu am vorba pentru toti cocalarii care ma intreaba cat consuma.....si anume...CAT VREAU EU!!!!!!

IN concluzie hai sa terminam cu prostiile astea ca aia e muci, iar celelalte sunt nush cum........fiecare cu rabla lui ca e in 4 sau in 6 bmw sa fie......din pacate sa cam umplut de ciori cu bmw si cu manele la maxim....bine ca macar bmw-ul nu are un sistem de muzica foarte performant.....ma refer la e46.

Link to comment
Share on other sites

Bai muci ai fost tu cand aveai 318i si cand ziceai ca, consuma

Muci nemuci, tu ai facut muci limba romana. Virgula intre ca si consum nu este decat o ilustrare perfecta a faptului ca incercand sa corectezi o aparenta greseala, ai facut una si mai mare. Cu alte cuvinte ai dat din lac in put. Era suficient sa introduci un el si scapai de cacofonie : "cand ziceai ca EL consuma".

Era mult mai bine sa lasi "ca consuma" decat sa pui prostia aia de virgula.

 

PS: Am facut aceasta intreaga apoteoza a virgulei doar ca sa-ti atrag atentia asupra impolitetei tale "Bai muci ai fost tu ". Invata sa ataci ideea, nu persoana!

Link to comment
Share on other sites

+1

Toti cei cu mai putin de 6 cilindri cred ca vom avea in curand interdictie pe forum, data de unul din cele mai modeste 6 in linie care nu este peste toate cele in 4, mai precis e sub 318is :twoup:

 

P.S. Eu respect toti posesorii, si ai altor marci, doar ca ma mai las provocat.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

+1

Toti cei cu mai putin de 6 cilindri cred ca vom avea in curand interdictie pe forum, data de unul din cele mai modeste 6 in linie care nu este peste toate cele in 4, mai precis e sub 318is :twoup:

 

P.S. Eu respect toti posesorii, si ai altor marci, doar ca ma mai las provocat.

 

Avand in vedere ca eu am "unul din cele mai modeste 6 in linie care nu este peste toate cele in 4, mai precis e sub 318is" , tin sa te contrazic.

Si pe hartie (uita-te la datele tehnice si performante) si pe sosea 328is 4L 140cai e mai slab decat 320i motorul M52TUB20 6L 150cai.

De curios, am dat o liniuta cu un prieten care are 318is si sa stii ca a ramas mult in urma.

:)

Link to comment
Share on other sites

wawwwww......puteam sa jur ca e unu care se trezeste ca nu am pus virgula unde trebuia......infine traim in ROMania....si fiecare cu problemele lui......dar lasand faptul ca nu am pus virgula unde trebuia la o parte esenta era ca 320i este cu mult peste orice diesel de capacitate cilindrica asemanatoare......iar de 318is ce sa zic.......am avut........si ii inteleg ca se simt frustrati...la fel m-am mintit si eu cand aveam 318is ..pana mi-am luat 320i....si am vazut diferenta.......asta este.....important este ca cei care stim si am vazut diferenta sa ii intelegem pe cei care gresesc din necunostinta de cauza si sa le explicam frumos......dar cei care exagereaza in prostie.....ce sa mai zic de astia.......ca nu vreau sa jignesc pe nimeni, iar daca cineva sa simtit cand am zis ca e muci sau cocalar........poate ca .....chiar este.....sunt convins ca nu sa simtit nimeni cocalar cu un 325 sau 330 ......poate doar cei mai mici......hai bafta cu masinile voastre iar pt cunoscatori...."give-me 6"
Link to comment
Share on other sites

320i 150 cp e muci

 

 

Bai muci ai fost tu cand aveai 318i si cand ziceai ca, consuma 320 cat un 325 .....e ceva diferenta....iar cu treaba cu consumul......lasa-ne.....lasa-ne........COCALARULE.......i-ati frate golf 4 daca vrei consum bun......sau un clio ca e super la consum......precum am mai zis.....320i e masina perfecta pt un pasionat bmw care vrea si ceva performante la un cost acceptabil........consum de la 6,8 mers frumos pana la cat vrei tu....eu am vorba pentru toti cocalarii care ma intreaba cat consuma.....si anume...CAT VREAU EU!!!!!!

IN concluzie hai sa terminam cu prostiile astea ca aia e muci, iar celelalte sunt nush cum........fiecare cu rabla lui ca e in 4 sau in 6 bmw sa fie......din pacate sa cam umplut de ciori cu bmw si cu manele la maxim....bine ca macar bmw-ul nu are un sistem de muzica foarte performant.....ma refer la e46.

 

ce a zis sarkozy, te mai primeste inapoi?

Link to comment
Share on other sites

+1

Toti cei cu mai putin de 6 cilindri cred ca vom avea in curand interdictie pe forum, data de unul din cele mai modeste 6 in linie care nu este peste toate cele in 4, mai precis e sub 318is :)

 

P.S. Eu respect toti posesorii, si ai altor marci, doar ca ma mai las provocat.

 

Avand in vedere ca eu am "unul din cele mai modeste 6 in linie care nu este peste toate cele in 4, mai precis e sub 318is" , tin sa te contrazic.

Si pe hartie (uita-te la datele tehnice si performante) si pe sosea 328is 4L 140cai e mai slab decat 320i motorul M52TUB20 6L 150cai.

De curios, am dat o liniuta cu un prieten care are 318is si sa stii ca a ramas mult in urma.

:(

 

nu da asta e parerea multora...ca 320i e foarte slab ca performante..sub 318 FL si sub 320D 150 hp...si ar fii pe aceasi lungime de unda cu 320d Nfl..136 hp...oricum nu ai cum sa le schimbi parerea...nu ca 320i ar fii vreun monstru... :twoup: dar fuge binisor :)

Link to comment
Share on other sites

320i 150 cp e muci

 

 

Bai muci ai fost tu cand aveai 318i si cand ziceai ca, consuma 320 cat un 325 .....e ceva diferenta....iar cu treaba cu consumul......lasa-ne.....lasa-ne........COCALARULE.......i-ati frate golf 4 daca vrei consum bun......sau un clio ca e super la consum......precum am mai zis.....320i e masina perfecta pt un pasionat bmw care vrea si ceva performante la un cost acceptabil........consum de la 6,8 mers frumos pana la cat vrei tu....eu am vorba pentru toti cocalarii care ma intreaba cat consuma.....si anume...CAT VREAU EU!!!!!!

IN concluzie hai sa terminam cu prostiile astea ca aia e muci, iar celelalte sunt nush cum........fiecare cu rabla lui ca e in 4 sau in 6 bmw sa fie......din pacate sa cam umplut de ciori cu bmw si cu manele la maxim....bine ca macar bmw-ul nu are un sistem de muzica foarte performant.....ma refer la e46.

 

esti bolnav la cap? m-am plans eu de consum?

 

ia-ti tu golf cocalarule

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

corect,raspunsul este cat mai multi,mereu este loc de mai bine v12 :twoup: ,bani sa fie

 

@bmwiscoupe,de ce 320i ar fi masina perfecta pt un pasionat bmw si 318i nu ? daca ne luam dupa logica ta cred ca raman pasionati 10-20 de forumisti (poate mai putin) numai posesorii de M-uri

 

320i peste ce diesel mai bun,caci la ora actuala sunt mult mai multe dieseluri chiar si cu 4cilindri peste acest 320i

 

cocalar poti fi si W12 de peste 100k euro dar si intr-un L3 de 1k euro,pana atunci mai pune mana pe carte

"sunt convins ca nu sa simtit nimeni cocalar cu un 325 sau 330"

Link to comment
Share on other sites

corect,raspunsul este cat mai multi,mereu este loc de mai bine v12 :twoup: ,bani sa fie

 

@bmwiscoupe,de ce 320i ar fi masina perfecta pt un pasionat bmw si 318i nu ? daca ne luam dupa logica ta cred ca raman pasionati 10-20 de forumisti (poate mai putin) numai posesorii de M-uri

 

320i peste ce diesel mai bun,caci la ora actuala sunt mult mai multe dieseluri chiar si cu 4cilindri peste acest 320i

 

cocalar poti fi si W12 de peste 100k euro dar si intr-un L3 de 1k euro,pana atunci mai pune mana pe carte

"sunt convins ca nu sa simtit nimeni cocalar cu un 325 sau 330"

 

 

ok....hai sa raspund innainte sa pun mana pe carte.......ha ha.....

Dupa logica mea pasionatii de bmw cred ca vor motoare de la 150Cp in sus.....corect?.......asta inseamna in general pe benzina, 6 in linie, iar aici sa nu uitam si de sunet care conteaza pt un pasionat de bmw.....acum o sa zici de 2,5 sau 3 diesel care e tot in 6....corect.....dar cred eu ca daca esti pasionat de bmw nu inseamna doar sa mergi cu viteze de peste 200km/h.....sau sa ai doar M-uri.......astea le conduc doar pasionatii fanatici care isi si permit asa ceva....si nu e cazul nostru .....al meu, al tau, al majoritatii fanilor bmw....DAR ,iar aici o sa scriu cu litere mari ca sa intelegi mai bine nu ca sa vezi mai bine greselile de ortografie...........UN PASIONAT DE BMW ESTE ACELA CARE ISI IUBESTE MASINA ASA CUM ESTE EA, DAR NU VA ACCEPTA NICIODATA SA STEA IN MASINA CHIAR SI LA RELANTI SI SA II TREMURE VOLANUL IN MANA CA LA TRACTOR.... Atentie nu am zis nimic de ultimele modele de motare diesel adica de pe X3 sau altele ...stiu ca au scos motorul de 2l si 163 Cp. ma refer la modelele bmw cele mai raspandite in adik e36,46,e39.

acum sa te intreb si eu ceva.......ce motor de bmw diesel stii tu care e peste M52tub20?......ala in 4 de 136Cp?...sau ala de 150?...sa fim seriosi........sunt doar tractoare bmw nimic mai mult........iar de cel de 2.5 m-am lamurit....TDS, TD.......de la 143CP pana la 170 sau cat draq au......tot nishte tractoare sunt care se strica si foarte repede.......caz concret ce sa mai discutat de ex motoarele alea 2,5 TDS de 143 CP sunt cele mai proaste motoare facute vreodata de bmw...am avut si stiu ca schimbam pompa de 2 ori pe an..iar injectoarele sunt .....nu mai vreau sa jignesc ca sunt fan BMW dar adevarul e asta.

 

aaaaa era sa uit ...de ce cred ca 320i e cel mai bun motor pentru un pasionat bmw?

depinde de pasionat.......pentru mine am zis ca e cel mai bun din cauza ca le are pe toate la nishte cheltuieli acceptabile....iar motivele sunt......6 in linie, 150CP, consum acceptabil, taxe acceptabile, impozite acceptabile, sunet placut.....sa continui?.......va las pe voi....asta este atat mi-am permis......sincer mi-as dori un 325ix dar poate in primavara daca o sa continue criza....pentru unii si o sa prind unul la un pret bun.......hai bafta....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.