Jump to content

Bmw 525d e60 achizitie


Sebastian02

Recommended Posts

Buna seara! sunt nou pe forum de aceea orice sfat este binevenit. Doresc sa achizitionez un bmw 525d din 2005 130000km, mai exact va voi atasa linkul

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...amp;tabNumber=1

 

Rog posesorii de "5er-uri" in special de 525d sa ma ajute cu date despre acest motor si nu in ultimul rand despre "per totalul" masinii. avantaje/dezavantaje

Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Cele mai des intalnite probleme la e60 525d sunt cele de la galeria de admisie (pot sa existe scurgeri de ulei; nu o sa gasesti pata de ulei jos, dar vei vedea pete de ulei in zona galeriei de admisie, sau in unele cazuri vei gasi ulei pana in partea de jos a motorului).

 

Crepaturi la galeria de evacuare (miros de gaze in habitaclu in stationare, in special la pornirea motorului). O galerie de evacuare fisurata poate duce la defectarea partii electronice de la turbina, fiind posibil sa "sufle" gaze fierbinti pe acel modul. Am schimbat de doua ori turbina pana am descoperit problema.

 

Verifica bine km masinii deoarece este recomandat ca filtrul de particule sa se schimbe la 200.000 km si e destul de scump. Un filtru de particule infundat iti va aduce doar probleme.

 

In general caseta de directie e destul de sensibila la e60. Ar fi bine sa ii acorzi putina atentie.

 

Sa fii atent la i-drive sa nu existe intreruperi audio sau video si sa raspunda rapid la comenzi.

 

Cutia de viteze are un soc mic la franare puternica de la viteza mai mare pana la oprire. Nu ar trebui sa iti faci griji. Majoritatea fac asa. In rest cutia trebuie sa schimbe lin, fara socuri.

 

Cam atat imi vine acum in minte. In general e o masina buna si sunt multumit de ea.

Edited by sos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

bitz: dupa parerea mea sunt chiar ok jantele (bineinteles aici e vorba de gust. "gusturile nu se discuta"

dragos: presupun ca e cipat de are 230cp. dar totusi daca este cipat, scade consumul..? am auzit ca motorul se strica mai repede, este adevarat?

sos: multumesc mult pentru sfaturi (as vrea id-ul tau daca se poate)

 

Alte sfaturi, pareri...? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Buna seara! sunt nou pe forum de aceea orice sfat este binevenit. Doresc sa achizitionez un bmw 525d din 2005 130000km, mai exact va voi atasa linkul

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...amp;tabNumber=1

 

Rog posesorii de "5er-uri" in special de 525d sa ma ajute cu date despre acest motor si nu in ultimul rand despre "per totalul" masinii. avantaje/dezavantaje

Multumesc mult!

Salut ! Masina arata foarte bine si are optiuni garla ! Dar sunt cateva neconcordante in anunt ca de exemplu : 5 viteze la 525d E60 nu exista, toate au 6, ca de altfel nici 230 cp. poate cine stie ce naiba tuning are, cu toate ca ma indoiesc ! Daca ar avea un super-mega tuning la motor sa-i urce puterea la 230 cp. ar costa mult mai mult ! Masina are numere de arges, ea se afla in bucuresti dar de fapt e a unei firme din constanta !!!???!!! WTF ! In fine ...ai grija ! Probleme sunt si or sa mai apara la modelul asta, deci sa nu te astepti la o masina fiabila ca nu e !!! In primul rand faimoasa galerie de admisie impreuna cu faimoasele ei clapete, ar mai fi la fel de faimoasa si galeria de evacuare. Continuam, filtru de particule care e foarte ieftin (aprox. 6000 ron), caseta de directie care si ea e la fel de scumpa ca si filtru de particule, turbina care iar e o buba si la masinile care au sarit de 120 de mii de km incepe sa se dea pe ulei si asta e undeva la 1500 de euro, ca sa nu-ti mai spun ca masina e foarte sensibila electronic, are foarte multe module-calculatoare (pt. un angel eyes care nu-mi mergea a trebuit sa schimb modulul de lumini care costa 18 milioane) care o iau razna cand ti-e lumea mai draga ! Mai apar probleme si pe la injectoare, are 6 bucati, un injector costa in jurul a 6-7 sute de euro, uneori mai apar si ceva probleme pe la nu stiu ce releee de la bujii, astea ar fi problemele foarte des intalnite la 525d E60 ! Din problemele enumerate aici, masina pe care vrei sa o cumperi are cel putin una, sunt sigur 100% !!! Una peste alta e o super masina, e frumoasa, face de toate, dar cand apar probleme se tin lant :twoup:), si sincer , iti spun cu mana pe inima, nu o recomand nici dusmanilor mei !!!!!!!!!!! Ba da, lor le-o recomand cu caldura ! Daca vrei E60 ia-ti pe benzina, fugi de diesel ca de satana ! Acum or sa ma contrazica colegii de pe forum, dar si ei stiu foarte bine ca nu vorbesc prostii, au trecut si ei prin ceva probleme cu E60-ul diesel ! Depinde de tine, eu zic sa te apuci de citit prin forum ca sa-ti faci o idee si ai sa te convingi singur ! La urma urmei e o masina second hand si te poti astepta sau nu la diferite surprize ! Eu o am de 2 ani jumate si m-am saturat pina-n gat la cati bani am bagat in ea, nu-mi mai trebuie diesel in viata mea ! Deci...BAFTA !

Edited by ady23
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mai apar probleme si pe la injectoare, are 6 bucati, un injector costa in jurul a 6-7 sute de euro.

Te contrazic, un injector nou nu e asa scump. Am intrebat pentru mine (tot E60 525d am) si Groza Dan mi-a dat pretul de 1380lei/injector, deci

la jumatate din cat zici tu.

L-ai cam speriat pe Sebastian02, sunt probleme care pot aparea, dar nu toate deodata.

Eu doar ce mi-am luat un E60 525d de o luna, si intr-adevar dadea ulei pe la galeria de admisie. Am incercat sa-i pun silicon rosu de garnituri pe la imbinarea suportului clapetei cu galeria dar dadea ulei si pe la ax, n-am avut ce sa-i mai fac si am schimbat-o.

Am schimbat si bujiile incandescente ca erau arse toate, imi pornea mai greu si mergea intrerupt motorul primele 5-10secunde.

Si la cutie aveam socuri, dar i-am resetat cu testerul valorile adaptive, i-am schimbat uleiul la cutie si baia de ulei si acum au disparut complet.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...t&p=1305004

Asta e link-ul cu ce am schimbat acum cateva zile la masina.

Ca la orice masina second trebuie sa mai ai pusi bani deoparte ca sa-i mai schimbi una alta, cel putin asta e parerea mea. Nu exista masina second perfecta decat in foarte putine cazuri, dar va fi la un pret pe masura.

Masina aceea de Arges arata foarte bine, daca esti hotarat du-te si testeaz-o la reprezentanta BMW.

 

Scumpa si kilometrii dati inapoi :twoup:

Bafta :)

Cum ti-ai dat seama?

 

sa inteleg sa majoritatea 5arurilor diesel 2004

Ele nu sunt pacalite, poate date inapoi. Insa nu e o regula generala. Sunt cazuri si cazuri. Cel mai bine e sa-i verifici istoria la reprezentanta, asta in eventualitatea in care proprietarul a facut service-ul acolo.

Link to comment
Share on other sites

Mai apar probleme si pe la injectoare, are 6 bucati, un injector costa in jurul a 6-7 sute de euro.

Te contrazic, un injector nou nu e asa scump. Am intrebat pentru mine (tot E60 525d am) si Groza Dan mi-a dat pretul de 1380lei/injector, deci

la jumatate din cat zici tu.

L-ai cam speriat pe Sebastian02, sunt probleme care pot aparea, dar nu toate deodata.

Eu doar ce mi-am luat un E60 525d de o luna, si intr-adevar dadea ulei pe la galeria de admisie. Am incercat sa-i pun silicon rosu de garnituri pe la imbinarea suportului clapetei cu galeria dar dadea ulei si pe la ax, n-am avut ce sa-i mai fac si am schimbat-o.

Am schimbat si bujiile incandescente ca erau arse toate, imi pornea mai greu si mergea intrerupt motorul primele 5-10secunde.

Si la cutie aveam socuri, dar i-am resetat cu testerul valorile adaptive, i-am schimbat uleiul la cutie si baia de ulei si acum au disparut complet.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...t&p=1305004

Asta e link-ul cu ce am schimbat acum cateva zile la masina.

Ca la orice masina second trebuie sa mai ai pusi bani deoparte ca sa-i mai schimbi una alta, cel putin asta e parerea mea. Nu exista masina second perfecta decat in foarte putine cazuri, dar va fi la un pret pe masura.

Masina aceea de Arges arata foarte bine, daca esti hotarat du-te si testeaz-o la reprezentanta BMW.

 

Scumpa si kilometrii dati inapoi :)

Bafta :)

Cum ti-ai dat seama?

 

sa inteleg sa majoritatea 5arurilor diesel 2004< sunt pacalite la kilometrii...?

Ele nu sunt pacalite, poate date inapoi. Insa nu e o regula generala. Sunt cazuri si cazuri. Cel mai bine e sa-i verifici istoria la reprezentanta, asta in eventualitatea in care proprietarul a facut service-ul acolo.

Mda...ciudat, de exemplu am cautat in tot bucurestiul o fulie de vilbrochen si sub 14 milioane nu am gasit-o ! Mi-a facut rost un prieten care are service la 1280 ron, insa surpriza, la Groza Dan era sub 1000 de ron ! Dar nu aveam de unde sa stiu ca el le are la pret asa mic ! In fine, cu injectorul la fel, peste tot e peste 2400 de ron, la el e 1380 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad ca tu esti multumit de masina ! :twoup: Abia ce ai cumparat-o si ai spart in ea 1000 de euroi, ti se pare normal ca o masina abia cumparata sa ceara atatea si atati bani, sa te vad peste 1 an la ce suma ajungi !!! Probabil ai luat-o la un pret foarte bun si ai omis sa faci ceva verificari inainte de a da banii !

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mda...ciudat, de exemplu am cautat in tot bucurestiul o fulie de vilbrochen si sub 14 milioane nu am gasit-o ! Mi-a facut rost un prieten care are service la 1280 ron, insa surpriza, la Groza Dan era sub 1000 de ron ! Dar nu aveam de unde sa stiu ca el le are la pret asa mic ! In fine, cu injectorul la fel, peste tot e peste 2400 de ron, la el e 1380 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad ca tu esti multumit de masina ! :twoup: Abia ce ai cumparat-o si ai spart in ea 1000 de euroi, ti se pare normal ca o masina abia cumparata sa ceara atatea si atati bani, sa te vad peste 1 an la ce suma ajungi !!! Probabil ai luat-o la un pret foarte bun si ai omis sa faci ceva verificari inainte de a da banii !

Mie unul mi se pare normal. Puteam sa nu bag niciun leu, dar nu eram impacat cu ideea. Si mergea mult si bine si fara sa bag bani in ea.

Dar eu cand iau o masina ii schimb toate fluidele si consumabilele ca sa ma pot baza pe masina.

Eu cred ca o masina second are nevoie de o minima investitie la achizitie. Unii o cumpara, ii baga motorina, talpa si dupa aia incep sa le pice una alta si dau vina pe orice, numai pe ei nu ca nu au schimbat la timp ce trebuia.

La masina precedenta am avut ghinion de am schimbat turbina si DDE-ul, din start am cheltuit 8000lei intr-un an.

Asa ca 1000euro in consumabile si chestii care se schimba rar (ulei cutie si baie ulei la 100.000km, admisia cam la fel, bujiile incandescente).

Am mai schimbat si termostatul EGR pentru ca imi scadea temperatura aiurea, de la 70 la 66-65 si tot asa.

Dar cati tin cont de chestiile astea?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiam ca galeria de admisie si baia de ulei sunt consumabile !!!

 

Mda...ciudat, de exemplu am cautat in tot bucurestiul o fulie de vilbrochen si sub 14 milioane nu am gasit-o ! Mi-a facut rost un prieten care are service la 1280 ron, insa surpriza, la Groza Dan era sub 1000 de ron ! Dar nu aveam de unde sa stiu ca el le are la pret asa mic ! In fine, cu injectorul la fel, peste tot e peste 2400 de ron, la el e 1380 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad ca tu esti multumit de masina ! :twoup: Abia ce ai cumparat-o si ai spart in ea 1000 de euroi, ti se pare normal ca o masina abia cumparata sa ceara atatea si atati bani, sa te vad peste 1 an la ce suma ajungi !!! Probabil ai luat-o la un pret foarte bun si ai omis sa faci ceva verificari inainte de a da banii !

Mie unul mi se pare normal. Puteam sa nu bag niciun leu, dar nu eram impacat cu ideea. Si mergea mult si bine si fara sa bag bani in ea.

Dar eu cand iau o masina ii schimb toate fluidele si consumabilele ca sa ma pot baza pe masina.

Eu cred ca o masina second are nevoie de o minima investitie la achizitie. Unii o cumpara, ii baga motorina, talpa si dupa aia incep sa le pice una alta si dau vina pe orice, numai pe ei nu ca nu au schimbat la timp ce trebuia.

La masina precedenta am avut ghinion de am schimbat turbina si DDE-ul, din start am cheltuit 8000lei intr-un an.

Asa ca 1000euro in consumabile si chestii care se schimba rar (ulei cutie si baie ulei la 100.000km, admisia cam la fel, bujiile incandescente).

Am mai schimbat si termostatul EGR pentru ca imi scadea temperatura aiurea, de la 70 la 66-65 si tot asa.

Dar cati tin cont de chestiile astea?

E si normal ca la cumpararea unei masini SH sa se schimbe unele CONSUMABILE, ulei, filtre, placute de frana, curele etc... asta facem toti ! Insa, galeria de admisie, termostatul EGR si baia de ulei....sunt foarte departe de a fi consumabile ! Piesele pe care le-ai schimbat tu nu sunt piese cu care sa mergi mult si bine cand sunt duse, de exemplu o galerie de admisie cu probleme, iti poate provoca o paguba de cateva mii de euro daca motorul aspira o clapeta rupta din admisie ! Dar ma repet, o masina cu un super pret te face sa inchizi ochii la probleme de genul asta, dar la final ajungi tot la pretul uneia in stare buna si fara probleme, poate chiar mai scumpa ! Bafta.

Edited by ady23
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa ca 1000euro in consumabile si chestii care se schimba rar (ulei cutie si baie ulei la 100.000km, admisia cam la fel, bujiile incandescente).

Am mai schimbat si termostatul EGR pentru ca imi scadea temperatura aiurea, de la 70 la 66-65 si tot asa.

Dar cati tin cont de chestiile astea?

 

 

Nu stiam ca galeria de admisie si baia de ulei sunt consumabile !!!

E si normal ca la cumpararea unei masini SH sa se schimbe unele CONSUMABILE, ulei, filtre, placute de frana, curele etc... asta facem toti ! Insa, galeria de admisie, termostatul EGR si baia de ulei....sunt foarte departe de a fi consumabile ! Piesele pe care le-ai schimbat tu nu sunt piese cu care sa mergi mult si bine cand sunt duse, de exemplu o galerie de admisie cu probleme, iti poate provoca o paguba de cateva mii de euro daca motorul aspira o clapeta rupta din admisie ! Dar ma repet, o masina cu un super pret te face sa inchizi ochii la probleme de genul asta, dar la final ajungi tot la pretul uneia in stare buna si fara probleme, poate chiar mai scumpa ! Bafta.

Daca citeai mai atent ai fi vazut ca admisia si baia de ulei cutie (+ulei cutie+bujii incandescente+termostat EGR) le-am trecut la chestii care se schimba rar, nu la consumabile.

Galeria mea scapa ulei, n-avea probleme cu clapetele. La modelele astea admisiile au fost imbunatatite la capitolul clapete, axul a fost marit de la 4 la 4.5mm si au fost invelite in cauciuc.

Asta cu galeriile de admisie cu uleiul e o problema des intalnita la E60 cel putin, chiar ieri am demontat cu un prieten la un E60 530xd si la fel ii dadea ulei, dar clapetele erau in stare perfecta.

Eu unul prefer sa schimb tot ce e cu problema la o masina + consumabile si fluide decat sa iau una mai scumpa care e recomandata ca fara probleme, desi nu exista masina second fara macar o problema.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as lua masina aia din urmatoarele motive:

cutie manuala

puterea, in mod normal are 177CP, iar daca e modificata la 200 si sigur sunt sau vor aparea probleme la multe piese

kilometrii, cam putini

Nu prea mi se pare o masina de cumparat.

Ca idee 525d e o masina excelenta, problemele care apar sunt inerente si o sa trebuiasca sa mai schimbi una alta, ideea e sa nu aiba defectiuni majore in momentul achizitiei, sau daca are, sa le identifici si sa tragi la pret in consecinta.

In final, ramai cu o masina excelenta, atentie, ia cutie automata, nu are sens manuala.

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

asa m ati speriat si pe mine pe forum cand mi am luat masina ! ei uite ca am cumparat un e60 din 2006 cu 190.000 de km si de 6 luni n am avut nici o problema si am facut 20000 de km , e normal sa se arda bujiile sau sa se strice o galerie de admisie sau evacuare (probleme ce pot fi rezolvate si cu banuti muuult mai putini decat aberati voi pe aici ) Prietene oameni sunt subiectivi si care mai de care au luat tepe cu masini scumpe si taraganite ca le au dus la tester ! mergi cu incredere in tine citeste un ghid al cumparatorului si eventual un test la un service unde ai un prieten si eu unu st sigur ca nu o sa ai mari probleme daca utilizezi masina decent si nu ii rupi ficatii ! bafta multa !

Prietene, cel care a pornit acest topic a cerut sfatul tuturor celor care il pot ajuta si a vrut sa afle si partile mai putin placute ale acestui model BMW ! Asa ca nu te mai zbarlii la noi, n-ai de ce ! Fiecare face ce vrea cu banii proprii si isi cumpara ce vrea ! Faza cu aberatul...cred ca tu aberezi aici ! Piesele astea muuult mai scumpe pe care majoritatea dintre noi le cumpara, sunt de fapt piese originale de foarte buna calitate, ceea ce mi se pare logic pt. o masina premium cum este E60-ul !!! Intradevar, o galerie de admisie costa in jur de 2200-2500 ron, un injector costa peste 2200 ron, si lista poate continua mult si bine !

Dar , se pot gasii si piese mai ieftine ca de exemplu cineva din constanta, a cumparat o galerie de admisie cu 450 ron (insa e second hand), sau injectoare cu 1380 ron (indoielnica provenienta), insa in cel mai fericit caz un injector nou original, nu SH sau refurbished (reconditionat), costa de la 2200 ron in sus ! Ti-ai pus vreodata intrebarea cum de se vand piese "NOI" aberant de ieftin ??? De piese reconditionate ai auzit, sau facute prin cine stie ce garaj in Voluntari sau in cel mai fericit caz prin China probabil ?

Asta la fel e problema fiecaruia ce piese isi pune pe masina, din gunoi sau din reprezentanta e treaba fiecaruia, chiar nu ma intereseaza aspectul asta, ideea e ca E60 nu e o masina ieftina si nici nu are piese ieftine ! Eu de exemplu ma gandesc la SIGURANTA FAMILIEI MELE SI A MEA, si nu-mi permit nici cel mai mic risc sa pun cine stie ce piesa de calitate si provenienta indoielnica ! E60-ul e o masina frumoasa care mananca bani frumosi !

Daca o cumperi doar pt. impresia artistica, atunci da, poti sa bagi in ea piese si de la dezmembrari, la urma urmei ce conteaza, doar impresia lasata vecinilor si cunoscutilor !!!

In concluzie, eu si cativa din colegii de forum (vezi mai sus), vrem sa-i expunem omului care vrea sa cumpere acea masina, adevaratele probleme ale acestui model BMW, care apar mai devreme sau mai tarziu, nu doar partile frumoase, ca are nu stiu ce monitor in bord sau ca-ti spune sa virezi la dreapta, sau ca ce tare e cu pachetul M si jante pe... 27 !

Ca o cumpara sau nu, e treaba si banii omului, el a cerut sfaturi pro si contra , si cativa dintre noi , oarecum, ii acordam un fel de "consultanta" gratuit, pro sau contra !

Bafta si mult noroc !

Edited by ady23
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Prietene, cel care a pornit acest topic a cerut sfatul tuturor celor care il pot ajuta si a vrut sa afle si partile mai putin placute ale acestui model BMW ! Asa ca nu te mai zbarlii la noi, n-ai de ce ! Fiecare face ce vrea cu banii proprii si isi cumpara ce vrea ! Faza cu aberatul...cred ca tu aberezi aici ! Piesele astea muuult mai scumpe pe care majoritatea dintre noi le cumpara, sunt de fapt piese originale de foarte buna calitate, ceea ce mi se pare logic pt. o masina premium cum este E60-ul !!! Intradevar, o galerie de admisie costa in jur de 2200-2500 ron, un injector costa peste 2200 ron, si lista poate continua mult si bine !

Dar , se pot gasii si piese mai ieftine ca de exemplu cineva din constanta, a cumparat o galerie de admisie cu 450 ron (insa e second hand), sau injectoare cu 1380 ron (indoielnica provenienta), insa in cel mai fericit caz un injector nou original, nu SH sau refurbished (reconditionat), costa de la 2200 ron in sus ! Ti-ai pus vreodata intrebarea cum de se vand piese "NOI" aberant de ieftin ??? De piese reconditionate ai auzit, sau facute prin cine stie ce garaj in Voluntari sau in cel mai fericit caz prin China probabil ?

Asta la fel e problema fiecaruia ce piese isi pune pe masina, din gunoi sau din reprezentanta e treaba fiecaruia, chiar nu ma intereseaza aspectul asta, ideea e ca E60 nu e o masina ieftina si nici nu are piese ieftine ! Eu de exemplu ma gandesc la SIGURANTA FAMILIEI MELE SI A MEA, si nu-mi permit nici cel mai mic risc sa pun cine stie ce piesa de calitate si provenienta indoielnica ! E60-ul e o masina frumoasa care mananca bani frumosi !

Daca o cumperi doar pt. impresia artistica, atunci da, poti sa bagi in ea piese si de la dezmembrari, la urma urmei ce conteaza, doar impresia lasata vecinilor si cunoscutilor !!!

In concluzie, eu si cativa din colegii de forum (vezi mai sus), vrem sa-i expunem omului care vrea sa cumpere acea masina, adevaratele probleme ale acestui model BMW, care apar mai devreme sau mai tarziu, nu doar partile frumoase, ca are nu stiu ce monitor in bord sau ca-ti spune sa virezi la dreapta, sau ca ce tare e cu pachetul M si jante pe... 27 !

Ca o cumpara sau nu, e treaba si banii omului, el a cerut sfaturi pro si contra , si cativa dintre noi , oarecum, ii acordam un fel de "consultanta" gratuit, pro sau contra !

Bafta si mult noroc !

Te inseli amarnic:

1. nu exista piese originale de foarte buna calitate. Ci doar piese originale si atat. Nu sunt mai multe feluri!

2. asta cu masina premium e o prostie! Un Logan e mult mai fiabil decat un BMW!

3. galeria de admisie eu am gasit-o cu 2050lei noua, dar 150lei peste pentru reprezentanta nu e decat in buzunarul lor.

4. un injector nu costa atat, eu ti-am zis ca l-am gasit nou cu 1380lei. Zi-mi si mie in link-ul asta http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Seda..._injector_line/ ce scrie la piesa nr. 8. Cumva Remanufactured ?

5. Si daca galeria mea cumparata cu 450 lei second e in stare impecabila esti invidios?

6. Indoielnica privinta -> Daca nu ai cumparat de la Groza Dan si incercat piesele nu ai ce comenta pentru ca nu stii.

7. Sa stii ca multe piese noi sunt reconditionate de firme sub licenta BMW -> cutii de viteze, motoare, injectoare, turbine etc.

Nu am nimic cu tine ady23 dar traim in lumi diferite: tu ai un E60 si presupun ca te duci la reprezentanta, oamenii te mint frumos pe banii tai (mai multi decat limita bunului simt) iar eu imi schimb singur piesele. Concluzia o tragi tu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mda...ciudat, de exemplu am cautat in tot bucurestiul o fulie de vilbrochen si sub 14 milioane nu am gasit-o ! Mi-a facut rost un prieten care are service la 1280 ron, insa surpriza, la Groza Dan era sub 1000 de ron ! Dar nu aveam de unde sa stiu ca el le are la pret asa mic ! In fine, cu injectorul la fel, peste tot e peste 2400 de ron, la el e 1380 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad ca tu esti multumit de masina ! :twoup: Abia ce ai cumparat-o si ai spart in ea 1000 de euroi, ti se pare normal ca o masina abia cumparata sa ceara atatea si atati bani, sa te vad peste 1 an la ce suma ajungi !!! Probabil ai luat-o la un pret foarte bun si ai omis sa faci ceva verificari inainte de a da banii !

 

De ai fost nevoit sa schimbi fulia de la vibrochen la masina?, mie imi tremura masina tare cand opream motorul, de asemenea si motorul tremura, cica volanta, am schimbat-o si la fel, cica fulia de la vibrochen acum, cica tampoanele de la motor, nu vreau sa arunc cu banii in stanga si in dreapta, intreb si eu (am unele probleme la masina si nu gasesc solutia). Mersi

Link to comment
Share on other sites

Eu am de aproape 2 ani de zile un Bmw E60, 530d din 2005 si nu am avut absolut nici o problema pana acum. Am luat masina la 132.000 km din Germania si acum are 180.000 km. In afara de service (la 15.000 km) si cauciucuri nu am avut nici o alta cheltuiala - totusi, cauciucurile spate (Pirelli), desi luate noi, normal, dupa un an sunt numai bune de aruncat.

Pe la 150.000 km am facut un test la Banat Car. Stupoare: mi-au spus sa schimb caseta de directie. Am mers cu devizul la alt service din oras, unde mi s-a spus ca nici vorba ca ar trebui schimbata. Citez: "nu e ca o caseta de directie noua, dar daca o inlocuiesti, in jumatate de an e si cea noua ca asta". Masina se comporta exemplar, nici un zgomot, bataie; doar la liniile de tramvai, cu rotile virate intr-o parte se aude un zgomot ciudat.

Am mai schimbat intr-adevar discurile de frana fata-spate, schimb normal la kilometrii respectivi.

Cat despre cutia manuala, eu unul sunt foarte multumit. Atat manuala cat si automata au avantaje/dezavantaje. Mie unul, consider ca manuala mi se potriveste mai bine - consum cu 1l / 100 km mai mic si 0-100 km cu 0,2 s mai rapida. Acum fiecare cu parerea lui.

Totusi, masina asta e putin dubioasa - nu neaparat km, cat faptul ca s-a umblat la putere.

Dar per ansamblu, eu nu as fugi de diesel si nici de cutia manuala. Oricum pretul e foarte bun la ce are masina pe ea. Si daca vrei sa cumperi masina, misca-te mai repede anul asta, ca de la anul, preturile merg in sus.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.