BMWClub: PROBLEME POMPA INJECTIE - BMWClub

Jump to content


  • 5 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

PROBLEME POMPA INJECTIE VA ROG AJUTOR URGENT

#61 User is offline   maciu1 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 222
  • Joined: 23-December 04
  • Location:Craiova

Posted 27 January 2011 - 22:00

Pentru cei cu pompe de injectie BOSCH VPxx, care in urma diagnozei computerizate primesc mesaj de eroare gen "modul electronic defect" (motorul se invarte cand se da la automat dar nu porneste), sa stie ca problema consta intr-un amarat de tranzistor ale carui contacte se dezlipesc de pe placa de baza...
Tranzistorul respectiv este in modulul electronic si ca toate componentele de acolo, este "lipit" cu ultrasunete...adica lipitura rece. In timp, unul sau mai multe contacte cedeaza.
Asta e partea frumoasa. Partea rea e ca zonele de lipire sint aluminizate si nu prea ai cum sa faci o lipitura clasica...si mai rau, "grila" tranzistorului face contact pe o suprafata de max. 1 mm2 ( mm patrat)...
Acu intelegeti pentru ce se cer 300 EUR, "reparatie modul electronic" ? Pt lipirea altui tranzistor, pt ca al vechi nu mai poate fi folosit... :twoup:
0

#62 User is offline   raulnicolae 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 14-December 09

Posted 27 January 2011 - 22:02

normal ca vara nu face ca atunci nu bagi caldura in masina si motorul ii tot cald :twoup:
0

#63 User is offline   ar85gyl 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 466
  • Joined: 24-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Arad,Romania

Posted 28 January 2011 - 15:04

Deci pt un rahat de tranzistor te trezesti ca ramai cu masina pe coclauri,ma gandesc ca totusi trebuie cineva care stie cum se face lipitura altfel oricine ar putea sa faca acea lipitura dar ma gandesc ca,nici aparatura nu e cu 10 lei
0

#64 User is offline   maciu1 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 222
  • Joined: 23-December 04
  • Location:Craiova

Posted 28 January 2011 - 18:40

In privinta lipiturii, ai dreptate. Nu sint multi care pot s-o faca. Daca ai putina indemanare, desfa capacul la calculator, pune mana pe un cutter serios si taie masticul ce tine capacul de plastic deasupra electronicii ( e un capac negru). Dupa ce il ridici, se poate vedea cu ochiul liber, intr-unul din colturi, cum ies cateva firisoare alburii din placa. Alea sint picioarele tranzistorului. Sigur o sa observi unul dezlipit. Atentie : Nu trage de ele !
Trebuie sa gasesti pe cineva in zona ARAD/TIMIS care stie cum sa faca lipitura.
Bafta!
0

#65 User is offline   sirmafi02 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 02-October 10

Posted 31 January 2011 - 23:47

Salut. Sunt incepator sper sa nu gresesc pe aici cu ceva.
deci:
Aceeasi problema cu pompa cred ca o am si eu.
1. de pe data de 23 dec 2010 pana in prezent masina nu mai tragea peste 2500 rot/min. dupa ce opream motorul/porneam puteam sa merg normal cu masina in jur de max 1/2 km pana ce imi dadea in nas si nu mai depaseam 2500 rot/min. Am facut un tester si mi-a iesit EGR + Turbo ceea ce nu cred ca asta era problema mea.
2. astazi am pornit masina am lasat`o in jur de 6 7 minute si am plecat sa mananc ceva in oras. dupa ce m`am intors din oras ( 45 min ) am ajuns la o alimentara sa ma alimentez cu ceva de acolo. masina ramanand pornita. ma urc in masina bag in prima treapta si plec , dupa max 5 metrii mi s-a oprit motorul in mers. am tras pe dreapta imediat si am dat la contact de mi-a venit rau. nu mai porneste deloc. am ajuns la concluzia ca este pompa de bina citind mai sus din cele spuse de cei patiti...si citind de curiozitate cam cat ar costa o reconditionare unde scria ceva de genu: "reparatii pompe injectie Bosch VP44" pt opel, audi, bmw etc...urmand cuvintele: "se opreste,nu mai porneste,sau nu se accelereaza peste 1500 rot/min" - de aici am tras concluzia pompei....doar ca la mine nu mai trecea de 2500 rot/min nu 1500 rot/min dar am impresia ca este acelasi lucru.

as dorii sa o reconditionez la sinaia...parca vorbea cineva pe aici despre asa ceva...daca se poate sa ma ajute si pe mine cineva cu numere de tel din sinaia sau daca a reconditionat cineva sa`mi spuna si mie cam cat si unde....

si inca ceva sa fiu 100% sigur ca ar fi pompa daca ma poate si pe mine ajuta cineva cu un tester in sibiu...eu sunt din valcea dar stau in sibiu cu facultatea...deci nu prea cunosc service`uri etc...

va multumesc si astept raspunsuri
o seara buna
0

#66 User is offline   Florinkim 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 280
  • Joined: 16-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Zimnicea

Posted 01 February 2011 - 10:07

View Postmaciu1, on 27/Jan/2011, 22:00, said:

Pentru cei cu pompe de injectie BOSCH VPxx, care in urma diagnozei computerizate primesc mesaj de eroare gen "modul electronic defect" (motorul se invarte cand se da la automat dar nu porneste), sa stie ca problema consta intr-un amarat de tranzistor ale carui contacte se dezlipesc de pe placa de baza...
Tranzistorul respectiv este in modulul electronic si ca toate componentele de acolo, este "lipit" cu ultrasunete...adica lipitura rece. In timp, unul sau mai multe contacte cedeaza.
Asta e partea frumoasa. Partea rea e ca zonele de lipire sint aluminizate si nu prea ai cum sa faci o lipitura clasica...si mai rau, "grila" tranzistorului face contact pe o suprafata de max. 1 mm2 ( mm patrat)...
Acu intelegeti pentru ce se cer 300 EUR, "reparatie modul electronic" ? Pt lipirea altui tranzistor, pt ca al vechi nu mai poate fi folosit... :twoup:

DAAAA, ai perfecta dreptate, eu am exact pasi care se fac pentru lipirea acelui tranzistor care teoretic costa 4,5 lei, si se lipeste foarte simplu prin anularea celui vechi dupa care se pune anumita pasta peste el, o sa pin fisierele respective sa vada tot omul.
0

#67 User is offline   sirmafi02 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 02-October 10

Posted 01 February 2011 - 11:56

Astept si eu pasii aia. Multumesc mult

Sper sa gasesc pe cineva sa`mi lipeasca si mie ca mi s'a luat, numai probleme de genu am avut... :twoup:
0

#68 User is offline   Florinkim 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 280
  • Joined: 16-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Zimnicea

Posted 09 February 2011 - 20:00

Aceasta piesa trebuie inlocuita.

Le pun pe rand ca nu merg toate odata

:twoup:

Si ultima imagine, tranzistorul

Attached File(s)


0

#69 User is offline   bernad 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 06-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Posted 10 February 2011 - 12:40

Ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare, imi curge pompa. Am fost la Bosch Service din Mures pantru o problema cu pornirea. La rece porneste perfect, la cald porneste perfect si intre temperaturi(20,30,40 grade temp apei) face figuri. Mi-au zis ca curge pompa si poate de aia face si fuguri la pornire. A mai auzit cineva de asa ceva?

This post has been edited by bernad: 10 February 2011 - 12:41

0

#70 User is offline   ar85gyl 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 466
  • Joined: 24-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Arad,Romania

Posted 10 February 2011 - 13:51

eu am rezolvat problema trimitand pompa la dereglatu la pitesti,toata afacerea ma costat in jur de 6oo e deoarece am avt parte si de bunavointa unui roman 'de buna credinta'
0

#71 User is offline   bogdan-cta 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 256
  • Joined: 26-December 06
  • Location:constanta

Posted 17 February 2011 - 23:35

View Postraulnicolae, on 24 January 2011 - 22:54, said:

opreste clima sa vezi ca nu mai oscileaza turometru.oscileaza cand ii cu clima pornita si nu ii apa la 90.

Stii ceva de vreo legatura intre clima si relanti instabil? Te intreb pt ca la un 136cp, scadea turometrul spre 500rpm pt jumatate de secunda, dupa care calculatorul corecta; si tot asa din ce in ce mai des. Diagnosticul final a fost ca e pompa defecta. Bosch VP44 parca. Curios este ca nu facea tot timpul asa, de pornit pornea 'la sfert' sau cum se spunea pe vremea daciilor doar cand ii arata cheia. De mers mergea bine, 'rupea asfaltu', dar la relanti, (opriri in trafic) avea momente cand "cadea" turatia. Coroborat cu alt simptom nedescoperit. Avea momente (noaptea se observa) cand farurile pulsau scurt cu o intensitate mai mare. Stiu ca renuntase la motorina lukoil, trecuse pe omv si deja se ameliorasera 'caderile' de relanti. Intr-un final stiu ca a rezolvat fara sa schimbe nimic, (sau si-o fi curatat injectoarele) dar n-am mai apucat sa vb cu el. (e navigator) Sunt curios si intreb pt ca am 136cp si sunt constient ca e o problema de timp pana cand pompa diesel va da rateuri. Deci, care crezi ca ar fi legatura intre clima si relanti oscilant? Am citit tot pe forum, dar nu mai stiu unde, referitor la clima, ca atunci cand ventilatorul merge 'in valuri' pe modul auto, nu stiu ce legatura ar avea cu motorul. Bazaconie dupa parerea mea, dar intreb ca nu le stiu pe toate.

View Postbernad, on 10 February 2011 - 12:40, said:

Ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare, imi curge pompa. Am fost la Bosch Service din Mures pantru o problema cu pornirea. La rece porneste perfect, la cald porneste perfect si intre temperaturi(20,30,40 grade temp apei) face figuri. Mi-au zis ca curge pompa si poate de aia face si fuguri la pornire. A mai auzit cineva de asa ceva?

A curs si a mea. Am schimbat un oring la surubul de pe pompa in dreptul caruia este pozitionata supapa de comanda egr si s-a rezolvat.
0

#72 User is offline   KYL 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 328
  • Joined: 28-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu

Posted 18 February 2011 - 16:11

Am si eu o intrebare pentru voi :
Dimineata cand pornesc pentru prima data o ia foarte greu invart vreo 10-15 sec pana porneste , dar porneste.
dupa ce se incalzeste porneste imediat.
Am observat urmatoarea simptoma : ciupesc putin acceleratia iar cand decelereaza trenura farte rau toata masina iar daca am lumina aprinsa in interior se vede cum scade din intensitate(de 2 -3 ori mi-a murit motorul ) Asta se intampla cand e rece , cand e cald motorul acest simptom dispare total.
ce ar putea fi? vreun injector infundat? pompa de injectie :-s?
Este vorba de un bmw e46 320dA din 2000
0

#73 User is offline   bernad 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 06-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Posted 22 February 2011 - 21:27

Am avut si eu probleme cu pompa de injectie. In ultima vreme imi pornea greu masina intre temperaturi, am avut si pierderi de motorina, am fost in service, diagnoza: pompa de injectie curge. In serviceul respectiv mi-au zis ca se factureaza cam 10-12 ore de manopera(65lei/ora +tva), pompa se trimite la Brasov si dupa test primesc oferta de reparatie, preturi de la 600lei pana in stele, si masina sta cam o saptamana la ei. In sfarsit am rezolvat totul cu un prieten, am luat jos pompa si am dus-o la Cluj, schimb garnituri si test pe banc 500ron, manopera de amic si 150lei reglaj avans in service(altul decat cel anterior). Daca ai sculele(speciale) necesare nu e greu dar trebuie sa fii foarte atent. Asa am scapat cu doua zile de lucru cu jumatate pret.
0

#74 User is offline   _mx_ 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 189
  • Joined: 13-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Discutii, friends.

Posted 23 February 2011 - 12:39

Needle Motion Sensor, poate sa fie eroare din pompa sau doar din injectorul cu fir?
Ca mie asta imi zice pe tester (gt1).
0

#75 User is offline   valex46 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 14-April 10
  • Gender:Male
  • Location:baia mare

Posted 15 March 2011 - 19:59

View Postbernad, on 22 February 2011 - 21:27, said:

Am avut si eu probleme cu pompa de injectie. In ultima vreme imi pornea greu masina intre temperaturi, am avut si pierderi de motorina, am fost in service, diagnoza: pompa de injectie curge. In serviceul respectiv mi-au zis ca se factureaza cam 10-12 ore de manopera(65lei/ora +tva), pompa se trimite la Brasov si dupa test primesc oferta de reparatie, preturi de la 600lei pana in stele, si masina sta cam o saptamana la ei. In sfarsit am rezolvat totul cu un prieten, am luat jos pompa si am dus-o la Cluj, schimb garnituri si test pe banc 500ron, manopera de amic si 150lei reglaj avans in service(altul decat cel anterior). Daca ai sculele(speciale) necesare nu e greu dar trebuie sa fii foarte atent. Asa am scapat cu doua zile de lucru cu jumatate pret.

unde anume in cluj (dacaq mai stii locatia).am si eu probleme de astea (mie nu_mi porneste daca sta mai mult de 3,4 ore). multumesc
0

#76 User is offline   bogdan-cta 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 256
  • Joined: 26-December 06
  • Location:constanta

Posted 16 March 2011 - 14:14

View Postraulnicolae, on 24 January 2011 - 22:54, said:

opreste clima sa vezi ca nu mai oscileaza turometru.oscileaza cand ii cu clima pornita si nu ii apa la 90.

Poate imi spui si mie care e legatura daca stii? Ce are a face clima cu relantiul, ca nu vad absolut nici o conexiune, in afara faptului ca sunt montate pe aceeasi masina.

This post has been edited by bogdan-cta: 16 March 2011 - 14:16

0

#77 User is offline   valex46 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 14-April 10
  • Gender:Male
  • Location:baia mare

Posted 16 March 2011 - 20:14

View Postbogdan-cta, on 16 March 2011 - 14:14, said:

Poate imi spui si mie care e legatura daca stii? Ce are a face clima cu relantiul, ca nu vad absolut nici o conexiune, in afara faptului ca sunt montate pe aceeasi masina.

nu stiu care e legatura dar exact asa am patit si eu pana am schimbat termostatul la apa.
0

#78 User is offline   bernad 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 06-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Posted 16 March 2011 - 21:31

Cluj Napoca, Str Oasului Nr 31, este foarte aproape de centru. Firma se numeste ATS Integral. 0744637472 Au si service acolo deci daca te duci cu masina iti fac si diagnoza, reparatii. Eu m-am dus direct cu pompa demontata pt ca stiam ca curge. Pana acum mi se pare foarte bine.
0

#79 User is offline   bogdan-cta 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 256
  • Joined: 26-December 06
  • Location:constanta

Posted 16 March 2011 - 21:32

View Postvalex46, on 16 March 2011 - 20:14, said:

nu stiu care e legatura dar exact asa am patit si eu pana am schimbat termostatul la apa.

Eu intreb pt ca asa este; opresti clima, numai face. Merge clima, face. Cred totusi ca trebuie dusa pe autostrada noaptea, cu antemergator de 5 minute care sa observe daca este radar sau nu.
0

#80 User is offline   Acelover 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 579
  • Joined: 16-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Buzau

Posted 17 March 2011 - 15:51

curge motorina pe undeva? se vede sub masina pata?
0

Share this topic:


  • 5 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro