Jump to content

PROBLEME POMPA INJECTIE


ar85gyl

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chiar nu stie nimeni cum se blocheaza pompa de injectie? Am nevoie urgent de ajutor

 

il poti bloca acum sau la montarea pompei. este un orificiu la partea spre volanta sub senzorul de la volanta.

 

am scos mufa la debitmetru si masina merge mai prost.Teoretic debitmetru isi face treaba nu?

 

 

nu neaparat. al meu e f slab spre exemplu. daca scot mufa merge mai prost insa nu inseamna ca e bun. asta se masoara pe tester cu motorul pornit si cu accelerar succesive pt a vedea parametrii dinamici ai masinii

Link to comment
Share on other sites

opreste clima sa vezi ca nu mai oscileaza turometru.oscileaza cand ii cu clima pornita si nu ii apa la 90.

Salut,

Nu vad legatura intre oscilatia relantiului si a temperaturii apei. Am si eu aceiasi problema, am deschis si un topic cu subiectul asta (relanti oscilant), cum pornesc ventilatia oscileaza relantiul dar, nu are nici o legatura (la mine cel putin) cu temperatura apei.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei cu pompe de injectie BOSCH VPxx, care in urma diagnozei computerizate primesc mesaj de eroare gen "modul electronic defect" (motorul se invarte cand se da la automat dar nu porneste), sa stie ca problema consta intr-un amarat de tranzistor ale carui contacte se dezlipesc de pe placa de baza...

Tranzistorul respectiv este in modulul electronic si ca toate componentele de acolo, este "lipit" cu ultrasunete...adica lipitura rece. In timp, unul sau mai multe contacte cedeaza.

Asta e partea frumoasa. Partea rea e ca zonele de lipire sint aluminizate si nu prea ai cum sa faci o lipitura clasica...si mai rau, "grila" tranzistorului face contact pe o suprafata de max. 1 mm2 ( mm patrat)...

Acu intelegeti pentru ce se cer 300 EUR, "reparatie modul electronic" ? Pt lipirea altui tranzistor, pt ca al vechi nu mai poate fi folosit... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

In privinta lipiturii, ai dreptate. Nu sint multi care pot s-o faca. Daca ai putina indemanare, desfa capacul la calculator, pune mana pe un cutter serios si taie masticul ce tine capacul de plastic deasupra electronicii ( e un capac negru). Dupa ce il ridici, se poate vedea cu ochiul liber, intr-unul din colturi, cum ies cateva firisoare alburii din placa. Alea sint picioarele tranzistorului. Sigur o sa observi unul dezlipit. Atentie : Nu trage de ele !

Trebuie sa gasesti pe cineva in zona ARAD/TIMIS care stie cum sa faca lipitura.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut. Sunt incepator sper sa nu gresesc pe aici cu ceva.

deci:

Aceeasi problema cu pompa cred ca o am si eu.

1. de pe data de 23 dec 2010 pana in prezent masina nu mai tragea peste 2500 rot/min. dupa ce opream motorul/porneam puteam sa merg normal cu masina in jur de max 1/2 km pana ce imi dadea in nas si nu mai depaseam 2500 rot/min. Am facut un tester si mi-a iesit EGR + Turbo ceea ce nu cred ca asta era problema mea.

2. astazi am pornit masina am lasat`o in jur de 6 7 minute si am plecat sa mananc ceva in oras. dupa ce m`am intors din oras ( 45 min ) am ajuns la o alimentara sa ma alimentez cu ceva de acolo. masina ramanand pornita. ma urc in masina bag in prima treapta si plec , dupa max 5 metrii mi s-a oprit motorul in mers. am tras pe dreapta imediat si am dat la contact de mi-a venit rau. nu mai porneste deloc. am ajuns la concluzia ca este pompa de bina citind mai sus din cele spuse de cei patiti...si citind de curiozitate cam cat ar costa o reconditionare unde scria ceva de genu: "reparatii pompe injectie Bosch VP44" pt opel, audi, bmw etc...urmand cuvintele: "se opreste,nu mai porneste,sau nu se accelereaza peste 1500 rot/min" - de aici am tras concluzia pompei....doar ca la mine nu mai trecea de 2500 rot/min nu 1500 rot/min dar am impresia ca este acelasi lucru.

 

as dorii sa o reconditionez la sinaia...parca vorbea cineva pe aici despre asa ceva...daca se poate sa ma ajute si pe mine cineva cu numere de tel din sinaia sau daca a reconditionat cineva sa`mi spuna si mie cam cat si unde....

 

si inca ceva sa fiu 100% sigur ca ar fi pompa daca ma poate si pe mine ajuta cineva cu un tester in sibiu...eu sunt din valcea dar stau in sibiu cu facultatea...deci nu prea cunosc service`uri etc...

 

va multumesc si astept raspunsuri

o seara buna

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei cu pompe de injectie BOSCH VPxx, care in urma diagnozei computerizate primesc mesaj de eroare gen "modul electronic defect" (motorul se invarte cand se da la automat dar nu porneste), sa stie ca problema consta intr-un amarat de tranzistor ale carui contacte se dezlipesc de pe placa de baza...

Tranzistorul respectiv este in modulul electronic si ca toate componentele de acolo, este "lipit" cu ultrasunete...adica lipitura rece. In timp, unul sau mai multe contacte cedeaza.

Asta e partea frumoasa. Partea rea e ca zonele de lipire sint aluminizate si nu prea ai cum sa faci o lipitura clasica...si mai rau, "grila" tranzistorului face contact pe o suprafata de max. 1 mm2 ( mm patrat)...

Acu intelegeti pentru ce se cer 300 EUR, "reparatie modul electronic" ? Pt lipirea altui tranzistor, pt ca al vechi nu mai poate fi folosit... :twoup:

DAAAA, ai perfecta dreptate, eu am exact pasi care se fac pentru lipirea acelui tranzistor care teoretic costa 4,5 lei, si se lipeste foarte simplu prin anularea celui vechi dupa care se pune anumita pasta peste el, o sa pin fisierele respective sa vada tot omul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare, imi curge pompa. Am fost la Bosch Service din Mures pantru o problema cu pornirea. La rece porneste perfect, la cald porneste perfect si intre temperaturi(20,30,40 grade temp apei) face figuri. Mi-au zis ca curge pompa si poate de aia face si fuguri la pornire. A mai auzit cineva de asa ceva? Edited by bernad
Link to comment
Share on other sites

opreste clima sa vezi ca nu mai oscileaza turometru.oscileaza cand ii cu clima pornita si nu ii apa la 90.

Stii ceva de vreo legatura intre clima si relanti instabil? Te intreb pt ca la un 136cp, scadea turometrul spre 500rpm pt jumatate de secunda, dupa care calculatorul corecta; si tot asa din ce in ce mai des. Diagnosticul final a fost ca e pompa defecta. Bosch VP44 parca. Curios este ca nu facea tot timpul asa, de pornit pornea 'la sfert' sau cum se spunea pe vremea daciilor doar cand ii arata cheia. De mers mergea bine, 'rupea asfaltu', dar la relanti, (opriri in trafic) avea momente cand "cadea" turatia. Coroborat cu alt simptom nedescoperit. Avea momente (noaptea se observa) cand farurile pulsau scurt cu o intensitate mai mare. Stiu ca renuntase la motorina lukoil, trecuse pe omv si deja se ameliorasera 'caderile' de relanti. Intr-un final stiu ca a rezolvat fara sa schimbe nimic, (sau si-o fi curatat injectoarele) dar n-am mai apucat sa vb cu el. (e navigator) Sunt curios si intreb pt ca am 136cp si sunt constient ca e o problema de timp pana cand pompa diesel va da rateuri. Deci, care crezi ca ar fi legatura intre clima si relanti oscilant? Am citit tot pe forum, dar nu mai stiu unde, referitor la clima, ca atunci cand ventilatorul merge 'in valuri' pe modul auto, nu stiu ce legatura ar avea cu motorul. Bazaconie dupa parerea mea, dar intreb ca nu le stiu pe toate.

 

Ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare, imi curge pompa. Am fost la Bosch Service din Mures pantru o problema cu pornirea. La rece porneste perfect, la cald porneste perfect si intre temperaturi(20,30,40 grade temp apei) face figuri. Mi-au zis ca curge pompa si poate de aia face si fuguri la pornire. A mai auzit cineva de asa ceva?

A curs si a mea. Am schimbat un oring la surubul de pe pompa in dreptul caruia este pozitionata supapa de comanda egr si s-a rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare pentru voi :

Dimineata cand pornesc pentru prima data o ia foarte greu invart vreo 10-15 sec pana porneste , dar porneste.

dupa ce se incalzeste porneste imediat.

Am observat urmatoarea simptoma : ciupesc putin acceleratia iar cand decelereaza trenura farte rau toata masina iar daca am lumina aprinsa in interior se vede cum scade din intensitate(de 2 -3 ori mi-a murit motorul ) Asta se intampla cand e rece , cand e cald motorul acest simptom dispare total.

ce ar putea fi? vreun injector infundat? pompa de injectie :-s?

Este vorba de un bmw e46 320dA din 2000

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu probleme cu pompa de injectie. In ultima vreme imi pornea greu masina intre temperaturi, am avut si pierderi de motorina, am fost in service, diagnoza: pompa de injectie curge. In serviceul respectiv mi-au zis ca se factureaza cam 10-12 ore de manopera(65lei/ora +tva), pompa se trimite la Brasov si dupa test primesc oferta de reparatie, preturi de la 600lei pana in stele, si masina sta cam o saptamana la ei. In sfarsit am rezolvat totul cu un prieten, am luat jos pompa si am dus-o la Cluj, schimb garnituri si test pe banc 500ron, manopera de amic si 150lei reglaj avans in service(altul decat cel anterior). Daca ai sculele(speciale) necesare nu e greu dar trebuie sa fii foarte atent. Asa am scapat cu doua zile de lucru cu jumatate pret.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am avut si eu probleme cu pompa de injectie. In ultima vreme imi pornea greu masina intre temperaturi, am avut si pierderi de motorina, am fost in service, diagnoza: pompa de injectie curge. In serviceul respectiv mi-au zis ca se factureaza cam 10-12 ore de manopera(65lei/ora +tva), pompa se trimite la Brasov si dupa test primesc oferta de reparatie, preturi de la 600lei pana in stele, si masina sta cam o saptamana la ei. In sfarsit am rezolvat totul cu un prieten, am luat jos pompa si am dus-o la Cluj, schimb garnituri si test pe banc 500ron, manopera de amic si 150lei reglaj avans in service(altul decat cel anterior). Daca ai sculele(speciale) necesare nu e greu dar trebuie sa fii foarte atent. Asa am scapat cu doua zile de lucru cu jumatate pret.

unde anume in cluj (dacaq mai stii locatia).am si eu probleme de astea (mie nu_mi porneste daca sta mai mult de 3,4 ore). multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.