BMWClub: SONDAJ - Cum realizati economii de carburant ? - BMWClub

Jump to content

  • 14 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

SONDAJ - Cum realizati economii de carburant ?

Poll: Metode testate pe propriul autovehicul BMW

This is a public poll. Other members will be able to see which options you chose

Prin care dintre variantele de mai jos ati notoficat o scadere a consumului de combustibil ?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#41 User is offline   Stefan_e46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1372
  • Joined: 02-November 07
  • Gender:Male
  • Interests:racing

Posted 23 February 2011 - 13:11

Un mers exagerat de economic poate fi chiar ft stresant si obositor ,daca ai de facut 500-1000km sa mergi cu 90 nu prea suna bine.

Daca masina va consuma putin evident ca o viteza medie mai mare nu va influenta cu mult consummul ca in cazul unei benzinare.
0

#42 User is offline   EdY D 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 29-January 08
  • Gender:Male
  • Location:South Africa , Brasov
  • Interests:Fotografie, imagine , automobile , calatorii , alpinism

Posted 23 February 2011 - 13:36

Stefan, poate nu cu 90 dar cu o viteza de croaziera de 110 eu zic ca stai bine.
Benefic indirect pentru consum si direct ca o prevedere la pasibilele penalitati ( exceptand regimul de autostrada, binenteles ) .

This post has been edited by EdY D: 23 February 2011 - 13:37

0

#43 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 February 2011 - 15:38

Eu nu stau să mă uit la consum, mi se pare un stres inutil.

Îl verific din când în când de curiozitate, dar nu mă gândesc să scot un consum cât mai mic.
1

#44 User is offline   filon 

  • Filozoful de serviciu
  • Group: Contributors
  • Posts: 967
  • Joined: 29-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 February 2011 - 15:48

Mie mi-a luat 18% la ultimul plin. M-am bucurat. Cu 2 litri mai putin decat la ultimele 3 plinuri iarna asta.
0

#45 User is offline   cristiansan7 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1006
  • Joined: 25-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti !

Posted 01 March 2011 - 22:45

Chiar ar fi o nebunie sa-ti cumperi masina cu motor mare si sa te gandesti la consum ! Daca mi-as permite sa intretin un W8 cu siguranta consumul ar fi ultimul lucru la car m-as gandi ! :thumbsup:
0

#46 User is offline   Rares_CJ 

  • FUN
  • Group: Banned
  • Posts: 2276
  • Joined: 18-September 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:www
  • Interests:15%

Posted 03 March 2011 - 03:16

Cum se poate face economie de carburant:
1. Gume fuel saver
2. Presiune corectă în roți
3. No junk in the trunk
4. Accelerări fine și liniare
5. Un studiu în uk spune că mașinile testate au fost cel mai eficiente în jurul valorii de 60mph / 100kmh
6. Etc
0

#47 User is offline   Ciumidel 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 730
  • Joined: 20-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 March 2011 - 10:52

votat 1 si 4.
0

#48 User is offline   EdY D 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 29-January 08
  • Gender:Male
  • Location:South Africa , Brasov
  • Interests:Fotografie, imagine , automobile , calatorii , alpinism

Posted 04 March 2011 - 15:34

Rares, cand apreciezi ca profilele " Fuel Saver " realizeaza economii substantiale de carburant, te bazezi pe experienta proprie ?
Te intreb pentru ca pana acum sunt singurul care a raportat o economie folosind aceasta optiune. :wink:

Cineva estima mai devreme o economie insignifianta . Testat, pot spune ca e vorba de un procent de aprox. 7-8 % .

This post has been edited by EdY D: 04 March 2011 - 15:44

0

#49 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 04 March 2011 - 16:59

problema cauciucurilor astora e ca vin cu niste compromisuri, ca franrea pe ud. Eu nu imi permit sa merg cu asa ceva, merg destul de tare si ploua 190 de zile pe an. Iar alea cu adevarat bune sunt si mai scumpe. In general se sacrificat tractiunea si in multe cazuri, masini ceva mai puternice, nu e un lucru bun.
Plus ca daca faci km multi in oras, probabil economia e egala cu 0.
Mai e ceva hilar oarecum. MAi tineti minte cum radeam de taximetristii care opreau motorul la stop ? eh.. acum la BMW ii zice Efficient Dynamics, advanced start stop function etc.. :) Inalta tehnologie care reduce consumul in oras.. :)

This post has been edited by DOMI: 04 March 2011 - 17:00

0

#50 User is offline   EdY D 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 244
  • Joined: 29-January 08
  • Gender:Male
  • Location:South Africa , Brasov
  • Interests:Fotografie, imagine , automobile , calatorii , alpinism

Posted 04 March 2011 - 22:26

Foarte sugestiva faza cu taximetristii, Domi :first:
Mi-o aduc aminte perfect.

Mult timp am crezut ca e o idiotenie sa opresti motorul, mai ales la semafoare.
Traiam cu impresia ca autovehiculul consuma enorm la pornire. Chiar in toamna
anului trecut lecturam un articol pe tema reducerii consumului de carburant in revista
franceza " L'automobile Magazine " . Am ramas stupefiat cand citeam negru pe alb ca o pornire a motorului echivaleaza la consum doar cu 5-10 secunde de mers la relanti.

This post has been edited by EdY D: 04 March 2011 - 22:27

0

#51 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 05 March 2011 - 08:58

pornirea la cald e cu totul altceva.
La rece intradevar consumul e foarte mare si uzura motorului e maxima.
0

#52 User is offline   filon 

  • Filozoful de serviciu
  • Group: Contributors
  • Posts: 967
  • Joined: 29-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 March 2011 - 22:02

Consumul la pornire e irelevant. Problema este uzura motorului si consumul de curent. Iti uzeaza bateria mai mult si nu stiu cat de sanatos e pentru motor sa fie oprit si pornit de atatea ori... mai ales pentru o masina care merge mult in oras.
0

#53 User is offline   edy1092 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1274
  • Joined: 11-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 March 2011 - 22:23

View Postbdani, on 14 February 2011 - 03:56, said:

Am votat ultima varianta. Cine a conceput pedala de acceleratie cat talpa de 45 sigur s-a gandit la economie de carburant.

asta este si secretul realizarii economiei de carburant !!! apesi mai usor pedala de acceleratie ...cu talpa de 35 :D
0

#54 User is offline   B777MEN 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 37
  • Joined: 27-January 11
  • Gender:Not Telling

Posted 07 March 2011 - 00:20


In speranta ca nu voi supara pe nimeni, imi exprim parerea referitoare la subiectul discutat! :rolleyes:
BMW=PLACERA DE A CONDUCE, NU PLACEREA DE A REDUCE....
ACEASTA MARCA REPREZINTA ESENTA DINAMICII, A SPORTIVITATII, A TINERETII!
IMI ADUC AMINTE CA, PRIMA MEA MASINA A FOST TOT UN BMW E12, CU MOTOR DE 2800, CARBURATIE, DUBLU CORP SI CUTIE AUTOMATA!
IMI CHELTUIAM FIECARE LEUT, DOAR CA SA-L AUD TORCAND...
LA VREMEA ACEEA NU STIAM CUM SA REGLEZ CARBURATORUL, DREPT PENTRU CARE MI-A CAM "MANCAT" BANUTII "RECHINUL"! :laugh:
NU MAI STIU CAT ERA BENZINA, LA VREMEA ACEEA, CERT ESTE FAPTUL CA, DIN BANEASA PANA LA PIATA UNIRII PAPA 50RONI ACTUALI :logik:
DAR NU-MI PASA.., MASINA ERA CU LONJERONUL DREAPTA, PRAF, CA NU MAI INTRA DECAT ROATA DE 14", DAR LA PLECARI DE LA SEMAFOR, ERA PRIMA :hyper:
STIAM DE LA BUN INCEPUT, IN CE MA BAG!
FIECARE MOTOR A FOST CONCEPUT PENTRU UN SCOP ANUME.
UN BMW NU POATE AVEA PRESTANTE, CU UN CONSUM DE TICO!
TOATA LUMEA ISI DORESTE MOTOR MARE, CU UN CONSUM MIC!
MA SURPRINS DISCUTIA, MAI ALES CA SUNTEM INTR-O COMUNITATE DE NEMTOAICE, NU DE JAPONEZE! 8)
VREI CONSUM REDUS, DAR CAND VEZI UN "PASIONAT DE LOGAN", CUM AMBALEAZA UN 1,4 DCI, CU MANEAUA LA MAXIM, ITI DORESTI SA SE INVERZEASCA SEMAFORUL SI SA SCAPI DE POLUARE...., CRED CA ASTA ITI CONFERA O LINISTE SUFLETEASCA MAI MARE DECAT UN LITRU DE BENZINA IN MINUS! :yahoo:
0

#55 User is offline   CT37DON 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 21-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:*BMW*

Posted 07 March 2011 - 01:00

Salutare fanilor BMW.....

Eu doresc sa pun un post sunt posesor al unui M54b22 2.2l e46 bnz.
descriu traseul
peco.petrom Constanta full 64l
destinatia Constanta Bucuresti Ambasada Americi retur Constanta inapoi la peco 29 de litri de benzina acum cine se pricepe la calcule cu distanta cu media de viteza in(pe autostrada am gasit un frate mai muschiulos bine dotat cu ceva steroizi in el si am vrut sami scutur tobele cu un E90:)iam dat 240km pe un timp de 4-6 minute:))apoi regulamentar pana la destinatie si inapoi. eu nu zic ca bmw e o masina costisitoare daca stii sa o manevrezi pentru ca la un moment dat aveam km care ai puteam parcurge 890km cu combustibilul din rezervor deci bmw nu i masina de frecat in oras I.II.III E masina de asezat pe sosea.cel putin asa concep pentru ca daca merg pe drive conduc 890km daca trec pe sport conduc 500km deci ideia unde este acum pe timp de criza si unde litru urca galopant in sus??daca era benzina si la noi 0,20 centi ca in bahreim rageau tobele pe seosea asa incet da bine :))
0

#56 User is offline   unvicont 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2033
  • Joined: 01-May 07
  • Gender:Male
  • Location:cj

Posted 07 March 2011 - 03:32

View PostCiupanezu, on 23 February 2011 - 15:38, said:

Eu nu stau să mă uit la consum, mi se pare un stres inutil.

Îl verific din când în când de curiozitate, dar nu mă gândesc să scot un consum cât mai mic.


... nu te gandesti sa scoti un consum cat mai mic?
toate ca toate ... dar eu pe asta nu o cred.
inteleg sa nu te gandesti la un comsum cat mai mic daca ai avea golf 1.4d.... dar la 3.5 benzina?
0

#57 User is offline   filon 

  • Filozoful de serviciu
  • Group: Contributors
  • Posts: 967
  • Joined: 29-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 March 2011 - 09:51

Daca-l interesa nu-si lua 3.5 benzina. Isi lua 2.0d.
0

#58 User is offline   rzv20 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 96
  • Joined: 29-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Tot ce zboara

Posted 07 March 2011 - 10:34

Lasi masina in garaj si mergi pe jos :thumbsup:

mersul pe jos e sanatos, iar la convustibil daca sta in garaj indica 0.0 l/km

mai buna economie nu ai cum sa faci

totusi ar mai fi varianta cu soacra <_< <_< <_< am sa fac niste teste :hyper:
0

#59 User is offline   r0n1n 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2964
  • Joined: 12-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini cu personalitate.

Posted 07 March 2011 - 10:44

View PostCT37DON, on 07 March 2011 - 01:00, said:

Salutare fanilor BMW.....

Eu doresc sa pun un post sunt posesor al unui M54b22 2.2l e46 bnz.
iam dat 240km pe un timp de 4-6 minute:))cel putin asa concep pentru ca daca merg pe drive conduc 890km daca trec pe sport conduc 500km d



Foarte tare masina ta!
Totusi sunt 2 neconcordante:
Cu diferentialul stoc 320i merge max 230km/h pe bord.
Iar o autonomie de 900km ar insemna consum de max 7%.
Ceea ce este f greu de obtinut, dc nu imposibil, mai ales cu automata care consuma mai mult decat manuala.

This post has been edited by r0n1n: 07 March 2011 - 10:46

0

#60 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 March 2011 - 12:12

View Postunvicont, on 07 March 2011 - 03:32, said:

... nu te gandesti sa scoti un consum cat mai mic?
toate ca toate ... dar eu pe asta nu o cred.
inteleg sa nu te gandesti la un comsum cat mai mic daca ai avea golf 1.4d.... dar la 3.5 benzina?

Nu.

N-ai decât.

Tocmai că la un 3.5 pe benzină ar fi inutil demersul, maşina oricum consumă mult, prin urmare de ce să mă stresez în loc să mă bucur de timpul pe care-l petrec la volan?

Mi se pare o tâmpenie să stai tot timpul cu ochii pe indicatorul de consum.

This post has been edited by Ciupanezu: 07 March 2011 - 12:13

0

Share this topic:


  • 14 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro