Jump to content

Gabriel.B

Members
  • Posts

    570
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Gabriel.B last won the day on July 2 2022

Gabriel.B had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    B u c u r e s t i
  • Interests
    life.

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d E39 - 2001 / BMW520i E39 - 2002 Lifestyle Edition

Recent Profile Visitors

20389 profile views

Gabriel.B's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done

Recent Badges

44

Reputation

  1. Salut! La mine a fost bucsa oscilanta de pe fuzeta si "L" ul din imaginea de mai jos ( piesele 2 si 4) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL91-EUR-02-2001-E39-BMW-525d&diagId=33_0519
  2. Felicitari, Alex!Spor la treaba in continuare!
  3. Nu recomand BERU! Cel putin din experienta mea cu ele. Acu' aproximativ un an am avut probleme cu masina- E39 M54B22 an 2002.Masina tremura si nu mai tragea deloc.Motorul parea ca merge in 4-5 pistoane.Am pus tester si mi-a aratat misfire pe cilindru 2.Am mutat bobina de pe 2 pe cilindru 3 si am pornit masina.Eroarea s-a mutat pe cilindrul 3, adica bobina dusa.Am comandat 6 bobine noi BERU si 6 bujii NGK.Fac drumuri lungi si nu aveam chef sa ma lase in drum.Citisem pe undeva ca daca pica o bobina, in scurt timp e posibil sa se duca si celelalte pe rand.Nu am vrut sa risc!Oricum imi place sa schimb piese preventiv, nu atunci cand pica de tot. Acu' o luna mi se aprinde check engine si iar tremura motorul, nu se mai accelera, nu urca peste 2000 de ture.Ma gandeam ca iar e vreo bobina/ bujie - desi le-am schimbat pe toate si nu ma asteptam sa pice asa repede.Ma duc la un prieten la service, pune tester si gaseste eroare misfire pe cilindru 1.Muta bobina de pe cilindru 1 pe 2 si se muta eroarea pe cilindru 2- concluzie bobina dusa!Caut prin portbagaj si gasesc celelalte bobine ramase de cand le-am schimbat cu cele noi.Gasesc una Bosch si o pun.Sterg eroarea de check engine si plec fericit, masina nu mai avea nicio eroare, tragea bine, motorul merge "rotund". Miercuri am plecat cu masina sa alimentez si iar check engine aprins, tremurat motor, nu mai tragea, nu se tura mai mult de 2000-2500 de ture.Merg la amicu' meu la service, pune tester - misfire cilindru 4.Mutam bobina pe 3, se muta eroarea pe 3.In timp ce accelera, un alt mecanic vede scantei la bobina 3 si opreste masina.O desface si vede ca era gaurita in partea de sus de langa fisa.Practic fura curent pe acolo si s-a topit plasticul de la ea.Am mai pastrat din cele Bosch vechi, am inlocuit-o, am sters check engine si pana acum este ok. Concluzia este ca am nimerit niste chinezarii de bobine BERU, cumparate de la Autokarma. Urmeaza sa le schimb din nou pe toate 6 dar nu stiu ce sa iau ca sa nu mai am probleme.Ma gandeam la BREMI, NGK, BOSCH. E doar experienta mea cu BERU.Poate am nimerit eu unele naspa, nu stiu ce sa zic!
  4. Salut! Recomand sa schimbi termostatul doar cu unul nou original BMW.
  5. Salut! Incearca sa ajungi la mufa din spatele ceasurilor de bord si sa dai cu spray de contact pe pini.La fel sa faci si cu mid-ul si cu cd-player-ul. Chiar azi am intampinat o problema asemanatoare cu cd-playerul ( e39 2002).Nu se auzea muzica din usa soferului decat daca ridicam volumul.Am desfacut cd-playerul si am miscat mufa din spate si si-a revenit.Mi-am dat seama ca e de la mufa pentru ca la gropi si denivelari isi revenea. Merita incercat!
  6. Salut! seria de caroserie spune ca ai alarma ps: masina e fabricata in 2015 Type Value VIN G113874 Prod. Date 2015-09-03 Service History !! CHECK HISTORY !! Type 520D A Series F10 (5 Series) Body Type - Steering Left Hand Drive Engine B47O Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Transmission Automatic Colour carbon-schwarz Upholstery Leather Dakota/black/Exclusive seam Check mileage http://www.auto-records.com Editions And Packages S337 M Sports Package S704 M Sports Suspension S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package Comfort And Interior Equipment S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S441 Smoker Package S481 Sports Seat S494 Seat Heating Driver/Passenger S4B9 Interior Trim Strips,Alum.Finishgrinding S4U2 Driving Experience Switch Incl. ECO PRO Multimedia S606 Navigation System Business S654 DAB Tuner S698 Area-Code 2 For DVD S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6WA Instrument Panel With Extended Scope Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S5A1 LED Fog Lights Wheels And Drive S230 Extra Package, EU-Speciifc S258 Tyres With Runflat Properties S2PA Locking Wheel Bolt S2TE Automatic Transmission W/ Shift Paddles S2V4 BMW LA Wheel, M Double Spoke 613 S2VB Tyre Pressure Display Environment And Safety S302 Alarm System S812 National Version England / Ireland S850 Dummy-SALAPA S853 Language Version, English S877 Omission Of Non-Combined Operation S880 On-Board Literature, English S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8S2 Coding, Alarm Signal S8S3 Automatic Locking During Starting S8SM Car Ident. Number Visible From Outside S8TF Active Pedestrian Protection S8TG Thiefproofing Device Individual Equipment S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite Other Equipment S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles S1CB CO2 Equipment S1CC Auto Start/Stop Function S1CD Brake Energy Regeneration S9AA Outer Skin Protection SA105 105 Ah AGM Battery SLEDE Leather Equipment
  7. Salut! Iti spun ce volan am pus eu si s-a potrivit direct. Am doua E39 facelift.Primul 525d a venit din fabrica cu volan ca al tau in 4 spite cu comenzi.Al doilea E39 520i, a venit din fabrica cu volan sport in 3 spite cu comenzi ( cel cu spita de jos despartita).Intre timp am cumparat un volan M5 pentru 520i si pe 525d am mutat volanul sport.Toate sunt direct compatibile fara alte modificari.Volanele M si cele sport se potrivesc inclusiv de pe E46. Sper ca ti-a fost de folos! Succes!
  8. Salut! Eu am schimbat airbag-ul la Cobalcescu - Bucuresti, Spaliul Unirii Nr.311. Am aflat de recall in 2019 citind pe un forum din afara. Intamplarea a facut sa merg cu un coleg care are un X3 F25 luat de nou de la ei si mergea pentru revizie.Am mers cu el in ideea ca nu are cu ce sa se intoarca la birou, masina ramanand la ei pentru service. Am intrebat la receptie de recall-ul pentru airbag la E39 si dupa cateva verificari mi-au zis ca inca este activa campania si ca ma incadrez pentru schimbul airbagului.Mi-au cerut talonul pentru a face comanda si mi-au spus ca ma suna cand soseste piesa.O saptamana jumate a durat pana a venit piesa si montajul a durat vreo 3 ore ( atat am lasat masina la ei, nu stiu cat au lucrat efectiv la masina). De precizat e ca initial au facut o poza la volan si au verificat daca este modelul de volan cu care a venit masina din fabrica - in cazul meu, la momentul respectiv aveam volanul sport in 3 spite original al masinii.Acum am montat unul de M5 si comenzile + airbag-ul nou s-au potrivit la fix. Ma gandesc ca daca ai alt volan decat cel original al masinii, nu se face recall-ul. Parerea mea este ca trebuie sa insisti mai mult si o sa se rezolve! Succes!
  9. Eu am dat jos vascocuplajul cu o cheie fixa de 32 de la Mathaus ( 30 lei a costat).Am tinut contra cu un levier pe unul din suruburile de la pompa de apa.
  10. +1 Ia-ti o trusa cat mai completa.O sa tot aduni scule de tot felul si nu vor fi organizate ca intr-o trusa completa. Eu mi-am luat trusa YATO YT-38841 si mi-am usurat foarte mult munca.Pe langa trusa asta am mai completat cu o cheie fixa lunga de 32 pentru vascocuplaj, o bara de forta de 50cm tot de la Yato cu patrat de 1/2 si prelungitor de 17 pentru prezoanele de la roti.Mereu am avut problema cu strangerea excesiva a rotilor la vulcanizare.Bara asta te mai ajuta si la slabirea intinzatorului daca vrei sa schimbi cureaua de accesorii sau cureaua de la compresorul de clima. De obicei mai completez cu scule care nu se regasesc in trusa. Oricum, chestiile mai complexe le rezolv la service.
  11. Salutare! Am avut si eu un 320i coupe din 1995 - motor M52B20.L-am tinut din 2014 pana in 2018. Am condus masina in fiecare zi indiferent de anotimp.Nu m-a lasat niciodata in drum. La fel ca si tine am retapitat plafonul si stalpii, am schimbat fetele de usi din textil cu unele din piele, am pus faruri originale ZKW cu lupa si Angel Eyes CCFL pe pozitie, stopuri originale M3 + multe alte imbunatatiri, boxe ovale pe spate cu adaptoare speciale in portbagaj, bara de rigidizare intre oalele amortizoarelor din fata.Eu in 4 ani am schimbat de 2 ori articulatiile pe fata.Am mers pe Lemforder de fiecare data dar se pare ca nu mai ajuta deloc la ce drumri avem. Inca regret si acum ca nu am pastrat-o.Masina a ajuns la un baiat in Constanta care are grija de ea.Inca tinem legatura.Acum are motor de 2.8i 193cp pe ea. Probabil ca la un momentdat o sa imi iau unul si o sa-l pastrez Daca te incearca vreodata ganduri s-o dai, gandeste-te de mai multe ori! Ma bucur ca mai apar si masini mai vechi pe forum.Astea sunt masinile care ne-au facut sa iubim marca asta.
  12. Felicitari! S-o conduci sanatos! Am si eu un 520i Lifestyle edition din 2002.Este la mine de aproape 2 ani. Iti recomand sa faci urmatoarele schimburi preventiv.Eu tocmai ce am finalizat saptamana trecuta schimbul. 1.PCV original BMW cu cele 4 furtunuri aferente - am optat pentru varianta climat rece 2.Set Garnituri capac tacheti, inclusiv cele 15 bucati de la suruburile de fixare - toate originale BMW ( nu te zgarci la garnituri!Eu am incercat si Elring si Victor Reinz si mi-a curs ulei la ambele) 3.De schimbat toate furtunurile de vacuum ( 3.5mm diametru interior ) 4.Oringuri injectoare sus/jos 5.Garnituri admisie + curatat admisia de depuneri 6.Garnitura clapeta acceleratie + curatat clapeta 7.Curatare regulator de relanti 8.Oring tub Joja (cel care vine pe baia de ulei) + curatat corp/tub joja si schimbat oringurile de pe joja 9.Oring DISA ( vezi ca nu se potriveste de la M52 si la M54 nu exista part numnber.Mai am eu cateva bucati ca mi-am comandat sa am de rezerva - dimensiunea corecta este 51x2.5mm, material Viton sau ceva rezistent la temperaturi).De inspectat si DISA daca functioneaza corect si daca are joc la clapeta. 10.Garnitura corp filtru ulei.Aici o sa ai mult de demontat.Ideal este sa dai admisia jos pentru a schimba PCV si cu ocazia asta sa schimbi tot ce este uzat pe sub admisie.Cu admisia data jos o sa lucrezi mai usor si la demontarea corpului de la filtrul de ulei. Daca schimbi garnitura de la corpul filtrului de ulei, o sa fie nevoie sa dai jos alternatorul si implicit cureaua de accesorii.Verifica starea rolelor, pompa de apa, pompa de servo, intinzatorul si chiar alternatorul daca se invarte ok sau daca sunt zgomote de la rulmenti. La demontarea admisiei se inspecteaza vizual si cotul/burduful de cauciuc care face legatura intre debitmetru si clapeta de acceleratie/ regulator relanti.Se intampla des sa se crape/rupa la demontare.Sub admisie mai sunt niste conducte prin care circula antigelul.Sunt prinse direct de blocul motorului.Cu timpul devin foarte casante si se sparg.Daca poti, inlocuieste-le si pe alea. Eu am mai schimbat toate bobinele si bujiile (BERU bobine/ NGK bujii) Sunt masini foarte rezistente si te poti baza pe ele pe orice distanta dar trebuie intretinute corespunzator.Asta inseamna sa nu te uiti la bani.Iti recomand sa foloseste piese originale BMW in cazul garniturilor, oringurilor, cleme, suruburi, saibe.Nu improviza nimic! Multa bafta cu masina!
  13. Salut! Pagina din link este a mea.M-am ocupat de treaba asta o perioada dar am renuntat.Nu mai este valabil!
  14. Salut! Cumpar motor BMW N57S biturbo 225KW 306Hp pentru un X6 E71. Ideal ar fi ca motorul sa fie pe masina pentru proba. Rog seriozitate! Anuntul este pentru un prieten care nu are cont pe forum. Se deplaseaza oriunde in tara pentru un motor in stare buna. tel: O723.O76.873 Multumesc!
  15. A mea e trecuta euro 4 - 520i E39 din 03.2002 M54b22.Asa apare si pe RAR si pe vin decoder. Acum nu inteleg chestia asta cu anul de fabricatie.Am vrut sa cumpar un 330ci din 2000 ( M54B30) si in urma verificarii seriei de caroserie pe RAR.ro, am vazut ca era trecuta euro 4. Am mai verificat si un 525i E39 din 2001 cu M54b25 si era trecuta euro 3.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.