BMWClub: DJ Allexinno - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: *----

Group:
Members
Active Posts:
882 (0.21 per day)
Most Active In:
Seria 3 (325 posts)
Joined:
01-June 09
Profile Views:
9039
Last Active:
User is offline Yesterday, 20:26
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Senior
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti / Craiova

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
F10 530d xDrive

Latest Visitors

Topics I've Started

  1. Eroare 41AA Charge air pressure sensor

    12 August 2019 - 13:40

    Am aceasta eroare si nu-i dau de cap. Masina e60 525d.
    Posted Image
    Am schimbat senzorul MAP pe original de pe galeria de admisie, senzorul de presiune de pe catalizator. Eroarea o pot sterge dar apare doar la ralanti, daca turez masina. In mers nu apare indiferent cat de linistit sau agresiv conduc.
    Alte erori nu am pe masina.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Dorel si injectoarele

    21 June 2019 - 18:49

    Saptamana trecuta am fost sa schimb garnitura de la capacul culbutori la 525d iar mecanicul din ''exces de zel'' s-a gandit ca daca tot sunt injectoarele date jos, sa le curete duzele putin cu perie si smirghel.
    Ideea este ca acum, am un lag in acceleratie, masina practic isi revine dupa 3000 de ture... dar nici atunci nu trage cum tragea inainte de interventie. Masina nu are nicio eroare, turbo este ok, reconditionat in ianuarie la AVD Turbo, chiar ieri am fost la ei pt un test si totul e ok.
    Cand verific cu Ista valorile sunt pana in 1 la toate 6, deci aparent, pare ca sunt cat de cat ok.
    Mecanicul zice ca nu are cum sa influenteze ce a facut el, insa, am cautat si sunt multi pe net care au patit asta dupa curatarea cu perie si smirghel.
    Luni vreau sa le dau jos si sa merg impreuna cu el la un service Bosch pt test.
    A mai patit cineva asta? Daca da, unde le-ati reconditionat si ati fost multumiti?
  3. “Le-am facut boboc sefu’!”

    21 June 2019 - 17:33

    Saptamana trecuta am fost sa schimb garnitura de la capacul culbutori la 525d iar mecanicul din “exces de zel” s-a gandit ca daca tot sunt injectoarele date jos, sa le curete duzele putin cu perie si smirghel.
    Ideea este ca acum, am un lag in acceleratie, masina practic isi revine dupa 3000 de ture... dar nici atunci nu trage cum tragea inainte de interventie. Masina nu are nicio eroare, turbo este ok, reconditionat in ianuarie la AVD Turbo, chiar ieri am fost la ei pt un test si totul e ok.
    Cand verific cu Ista valorile sunt pana in 1 la toate 6, deci aparent, pare ca sunt cat de cat ok.
    Mecanicul zice ca nu are cum sa influenteze ce a facut el, insa, am cautat si sunt multi pe net care au patit asta dupa curatarea cu perie si smirghel.
    Luni vreau sa le dau jos si sa merg impreuna cu el la un service Bosch pt test.
    A mai patit cineva asta? Daca da, unde le-ati reconditionat si ati fost multumiti?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Identificare Sonde Lambda e46 316ti

    26 February 2019 - 16:01

    Ma poate ajuta cineva care din sondele lambda sau senzori sunt defecte/i conform diagnozei din poza?
    Bank 1 si bank 2 sunt iesiti din grafic insa nu stiu care trebuiesc comandati.

    Posted Image
    Aici e diagrama conform VIN-ului masinii respective.
    https://www.realoem....&diagId=18_0643
    Multumesc!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Probleme lumini faruri dupa upgrade stopuri LCI

    18 February 2019 - 20:00

    Azi am facut upgrade la stopuri LCI, schimbat modulul LM1 cu modul LM2 LWR. La faruri nu am facut modificari, masina avand din fabrica faruri Xenon. Modulul a fost codat corect, VIN-ul modificat, cele doua fire trase de la LM2 la stopuri. Buunnn...
    Pe partea de stopuri nu am nicio problema, totul functioneaza perfect.
    Pe partea de faruri, aici sunt ceva belele si nu le dau de cap.
    1. Cu comutatorul de lumini pe 0 (daytime running lights), dupa ce pornesc masina, angel eyes-urile de pe partea soferului se sting dupa 20-30 sec. Cel de pe partea pasagerului ramane aprins.
    2. Cu comutatorul de lumini pe AUTO, pornesc xenoanele dar se sting angel eyes-urile la ambele faruri... nu raman aprinse impreuna cum era la LM1.
    3. Chiar daca am codat sprancenele sa se aprinda impreuna cu angel eyes-urile cand sunt pe DRL, acestea nu se aprind. Se aprind doar pe Auto, dar atunci se sting angel eyes-urile.
    Cu siguranta problema e din cauza ca farurile au ramas de nFL iar triplele si modulul de lumini e LM2. Totusi, ma gandesc ca sunt ceva rezolvari din codari... poate s-a mai lovit cineva de problemele de mai sus.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

Friends

DJ Allexinno hasn't added any friends yet.

Comments

DJ Allexinno has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro