Jump to content

stelu316

Members
  • Posts

    83
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    targu mures

Previous Fields

  • Masina
    e36 316 1992

stelu316's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

14

Reputation

  1. desi iti raspund destul de tarziu pana la urma a mers cam asa treaba, am luat putea spate de pe un tds cu totul si tot sistemul de discuri ventilate fata cu 400 de ron, reconditionare cu vopsire si cu schimbat tot cea ce inseamna bucsi pe sub masina ca sa o stiu gata si sa nu mai am probleme cu ea am ajuns la suma de 1300 ron in care au intrat si cablurile de frana noi, bucsi la '' jugul" sau sistemul de sustinere al grupului, furtune noi de frana, set placute fata si spate si cateva nimicuri, dar sunt foarte multumit de transformare masina raspunde mult mai bine la franare si arata altfel cu discuri, plus ca am pus si bara stabilizatoare spate care nu poti sa o pui doar daca nu schimbi si respectivul ''jug'' iar stabilitatea mai ales in curbe luate cu viteza a crescut considerabil. eu recomand o astfel de transformare celor care au nervi si timp sa o faca
  2. iti spun ce am patit eu si daca te ajuta cu ceva atunci ma bucur, eu aveam o problema ca nu imi mergeau becurile de la marsalier, am schimbat siguranta si m-am trezit cu fum alb inauntru in masina si a ars si siguranta, aveam un scurt in sonda (lambda=nu stiu daca am scris corect) am schimbat sonda si cateva fire prajite pe la motor si nu am mai avut probleme. bafta
  3. sa iti traiasca am si eu unul ca al tau tot cu interior crem dar e din 92 316. bafta in continuare la ceea ce vrei sa faci. intrebare: tu ai tetiere pe spate?
  4. am avut si eu aceeasi poveste si pana urma era senzorul de apa care comunica cu (computerul masinii ) ii spune tot timpul ca motorul e cald si de aici problemele pe care le ai tu, dute la tester si verifica, recomandarea mea
  5. ai luat amortizoare care nu corespund la masina ta, asa a patit un prieten la un alt tip de masina. schimba amortizoarele.
  6. din cate mi sa spus la m40 sunt 8 supape cate 2 pe fiecare piston deci iti tebuie 8 tacheti, sunt undeva la 40-50 ron bucata.
  7. tachetii sunt hidraulici la motoarele m40, asa am si eu problema imi bat, nu ai ce sa le faci decat sa ii schimbi.
  8. refuz sa ma agit mai mult de atat, in primul rand citeste tot ceea ce sa discutat, dupa aceea intreaba altceva, daca e prea greu atunci lasa.
  9. pai colegu spune ca aia care i-au montat angel eyes au luat de tot jos sticlele si au montat angel eyes-ul in locul lor, asa ca sticle nu mai sunt deloc.
  10. te rog sa nu da-i nici o gaura ca mai rau faci, eu mi-am pus angel eyes dupa sticla adica in spate, iti dai jos farurile din cele 4 suruburi dupa ce detasezi semnalizatoarele pentru ca sa ajungi la al patrulea surub, scoti cu grija farurile din locasul lor si te apuci de lucru pe ceva moale daca se poate ca in cazul in care iti cade ceva sa nu se sparga, indepartezi clemele metalice daca ai daca nu incet si cu grija sa nu rupi clemele de plastic le desfaci pe toate, dupa ce le-ai desfacut sticlele din fata cureti foarte bine garnitura de cauciuc si te uiti sa fie bagata bine la locul ei, pui un pic de silicon transparent daca vrei sa etansezi mai bine roata (eu asa mi-am pus), dupa care cu grija repozitionezi sticlele la loc si din nou ai grija de clemele de plastic sa nu le rupi, dupa care urmezi invers procedura cum le-ai dat jos. spor la treaba eu stiu pe la noi care pe faza scurta si-au scos sticlele si tot nu se aburesc, sticlele respective au fost puse din cate stiu eu pentru focalizare si disipare a luminii, uitate la farurile mai noi care nu au sticle ca oglinda este gandita altfel nu este simpla de aceea nu mai este nevoie de sticle. nu ne certam doar ca nu vroiam ca colegu sa inteleaga altceva.:twitch:
  11. nici cu tine nu e problema, ai dat un sfat de aruncat pe geam, cum sa se abureasca farurile daca ia dat jos sticlele din interior, explicami si mie logica ta. on topic: eu mi-am desfacut farurile de cel putin 2-3 ori asa ca unu la mana iti recomand sa te duci inapoi la baiatul care le-a montat, faptul ca nu are timp este o ''scuza'' , am mai intalnit eu genul acesta de oameni care pur si simplu dispar sau nu mai au timp de tine. doi la mana daca nu mai ajungi la el atunci iti spun ori sa te duci la cineva care are ceva habar cum se dau jos sau sa le dai tu, nu este greu dar trebuie sa ai mare grija sa nu rupi clemele de plastic. daca te mai pot ajuta cu informatii nu ezita sa ma contactezi, bafta.
  12. eu mi-am facut modificarea de la tamburi la discuri plus am schimbat si pe fata discurile simple cu unele ventilate, se simte la franare destul de mult. costa dar merita, mai ales dacas intentionezi sa pastreazi masina. bafta
  13. stelu316

    BMW E36

    pe chat sa ce? nu merge de mult. oricum mult "misto" se mai face. on topic: despre ce vrei sa vorbesti referitor la "pisicute" sau e36?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.