Jump to content

DSF

Contributors
  • Posts

    1286
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

DSF last won the day on October 13 2011

DSF had the most liked content!

About DSF

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Olanda

Previous Fields

  • Masina
    e60 545i Individual

Recent Profile Visitors

17163 profile views

DSF's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

51

Reputation

  1. DSF

    My new toy

    Mikken te stiam baiat serios. Arata si mie reprezentanta BMW cu masina de flush pentru schimbat ulei. Eu n-am vazut pana acum. Mai ai 4-5 litri in convertizor si aia n-au fost schimbati. Ti-au facut aia salata de uleiuri acolo. Schimbul se face pe furtunele de la radiatorul din fata. 545-meu a ajuns la 167.000 km. In afara de revizii si gume in 4 ani si ceva am schimbat fix 1 baterie (300 euro ), 1 vas expansiune ( disparuse subit joja aia )(80 euro ) si unitatea dvd ( vreo 80-100 euro ) . In rest apa , paie si bataie. Se pare ca am noroc la masini . Stiu posesori de Logan care au bagat mai mult in reparatii.
  2. DSF

    My new toy

    La cutiile astea de viteza se schimba si piesa 1. Pe acolo curge. Iti recomand sa faci schimbul la service ZF (sunt o gramada in DE si costa 400-500 euro ) . Eu ma duc mereu la Dortmund
  3. bmw.77

    deci nimic ....
  4. bmw.77

    Ziua buna,ai iedei la cat ajunge o reconditionare cutie e46 de pe un 320 dA la reprezentanta ZF ?

    merci.

  5. E bun HUD , nu doar pentru navi. Ai viteza afisata in fata si nu trebuie sa te mai uiti in bord. Fara casco oricum e loterie ca e parbrizul special la vreo 1000 euro. Intradevar nu se mai vede nimic cu ochelari polarizati. Dar se poate pune folie de bun simt si pe parbriz . Trapa doar pentru fumatori e buna, atfel scade rigiditatea, se mai infunda scurgerile, etc.
  6. Socul de downshift 3-2 sau 2-1 la 6Hp e din cauza mecatronicului 90%. E din seria "asa face toate". Sunt o gramada de exemple pe forumurile straine, Update-ul ala de soft nu face decat sa amelioreze un pic problema. Trebuie un rebuild la blocul de valve. Exista kit original ZF de rebuild.
  7. Turtle Wax sunt pe la "subsol" intr-un top al produselor de detailing. Recomand Meguiar, ChemicalGuys, Mothers, etc. Lacul original de pe BMW e foarte tare (chiar daca se zgarie usor ). Cu orbital de 500 wati, de abia am scos cateva zgarieturi foarte mici , apeland in final la 3M fast cut (destul de agresiv ). Mi-a luat 25-28 ore pentru 3 pasi cu orbitalul. Toti profesionistii folosesc rotativa ( cu lana = foarte agresiv ) pe BMW datorita lacului foarte tare . (Aveam si eu dar trebuie sa stii ce faci pentru ca poti sa arzi vopseaua ). In concluzie la mana, pur si simplu e operatiunea munca in "zadar" , rezultate 0. Mai repede o decontaminare cu clei, un glaze Poorboy's world Black Hole (pentru culori inchise). Asta are si filler in el deci acopera zgarieturile. Dupa aia un sealant si 2 randuri de ceara carnuba sau sintetica (Meguiar Gold ). Asta fiind o solutie mult mai buna de pierdut timpul fata de polish cu mana. Eu la zgarieturi punctuale, nu ma mai complic cu orbitala pentru ca dureaza mult, fac direct wet-sanding cu smirghel de 1500-2000 si dupa aia finisez cu masina. Sant colegi pe forum care fac detailing profesionist si pot confirma cele de mai sus. BMW -ul nu e Honda sa tragi o foaie de hartie pe vopsea si sa ramana urme in lac. Mai bine te duci la un profesionist ca sa nu-ti para rau dupa aia. Ca sa te apuci doar de polish/detailing iti trebuie scule si consumabile de 300-400 euro (fiecare ceara/polish bun e de pe la 30 euro in sus + paduri + etc si 2-3 zile de munca ). Doar un clei bun e 20-30 euro, il folosesti o data si il arunci.
  8. Daca e prins geamul cu mastic de carcasa ca la E39 FL, merge desfacut. Trebuie sa bagi farul in cuptor la 70-80 grade sa se slabeasca masticul si dupa aia il desfaci cu rabdare, iti faci treaba, cureti masticul si pui altul.
  9. Sunt rezistente M52 astea. Sora-mea a mers 10-20 km pe autostrada cu cureaua rupta de la pompa de apa si n-a avut garnitura de chiulasa nimic
  10. Zdrangane paravantul (are un arc si se slabeste in timp) care se loveste de sticla. Din pozitia de la sofer , pui mana in partea din fata a trapei si ai sa dai cu mana de paravant . Daca il tragi putin in jos sa nu mai atinga sticla o sa vezi ca nu mai face asa. Solutia e sa lipesti un burete ceva pe partea superioara a paravantului. (ceva care sa stea intre plastic si geam ca sa nu se mai auda zgomotul ala).
  11. Schimbi tu motorul dar din cate stiu toata suspensia e diferita intre 4->6 cilindri. Adica va sta de bot ca "migu in picaj" datorita greutatii suplimentare a noului motor. Plus frane subdimensionate,etc, etc. Mai bine pui diferenta la a ta si iei un 330d ca tot nu se infige lumea la ele. La ala ii faci un soft si se duce la 230/250 cai fara prea mari batai de cap (250 cu alt intercooler )
  12. Mai pune si volanta cu masa dubla care e consumabil pe la diesel si scoti de o revizie cu 12 luni garantie la o cutie automata
  13. Problema e de la cutie/convertor 100% . La cutiile alea (5Hpxx probabil) e intrebare clasica de diagnoza : "Tremura la 100-120 km/h in ultima treapta ? " Cu convertorul scapi relativ ieftin, la cutie un rebuild e mai costisitor.
  14. - o turbina "hybrida" , pale mai mari, geometrie modificata - nu stiu cine ti-o face in Romania ? - intercooler mai mare - DPF-ul dat jos - softul corespunzator facut pe banc - asta gasesti in RO - alt diferential mai scurt, ca banuiesc ca nu vrei sa faci 535 si pe viteza maxima. Cu astea sari bine de 300 cai.. Stock a ta face suta in 7.1 , 535d de 272cai in 6.5 ( aia de 284 in 6.4 sec ) . Incearca cu softul ala de 280 cai , vezi cat scoti si dupa aia te orientezi daca esti pus pe treaba.
  15. Verifica tampoanele la cutie/motor
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.