Jump to content

Cioli

Members
  • Posts

    203
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    cioli17@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Timisoara

Cioli's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. http://www.rsportscars.com/eng/cars/golf_dahlback.asp http://www.dahlbackracing.se/ fac ceva treaba baietii :blink:
  2. As fi foarte bucuros daca m-ar lumina si pe mine cineva:cum se reseteaza indicatorul de la placute de frana?Evident dupa ce placutele sunt schimbate. Multumesc anticipat
  3. ce are daca foloseste RS 10w60 ? este ulei bun si rezista la turatii mari / regim de mers sportiv reduce consumul de ulei si la mers tare si la mers lejer :blink: singura problema este ca , costa doar 480.000 lei litrul
  4. cu un cip calumea poti linistit sa o duci la 170 in conditii de siguranta :blink:
  5. ai vb cu omul ? vrea skimb pe skimb ? sau ai cui sa vinzi audi cu 8000 ? pacat ca are cutie automata
  6. is curios la cati bani ne zici si noua ? :blink:
  7. daca se toces pe interior este posibil sa ai presiune prea mare in rotile de pe spate :blink:
  8. ironm , intradevar este perfect normal , super perfect normal sa scoata fum .......damn man :blink: criss , ce ulei folosesti ? cand l-ai skimbat ? daca era turbina de vina ma gandesc ca nu mai tragea asa scoate fum negru sau albastru ?
  9. ziceam in general , circuit ai fii surprins , poate ca nu jumate de litru dar pe acolo , oricum depinde foarte mult de la masina la masina :blink:
  10. si eu sunt de parere cum zice wlf ,daca mergi frumos nu ai nevoie de RS sau mai nou TWS , dar pt. iarna e prea gros 15w40 ps: wlf , date pe circuit 30 de minute sa vezi cum te scapi de vro juma de kil de ulei :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.