Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. daca masina are 300k+ km si nu ai schimbat DPF poti pune 10 senzori noi si nu rezolvi nimic. intervalul de regenerare de 300km este extrem de mic, DPFul este supra incarcat si nu se mai poate curata automat. ca sa nu iei foc in mers, iti recomand sa inlocuiesti DPF. ca idee, DPFul este garantat de BMW 150k km.
  3. Problema e cauzata de "decoupling ring" adica acea garnitura din jurul senzorului. Rolul ei este sa separe senzorul de bara rigida, senzorii de PDC sunt acustici si au nevoie sa vibreze. Daca garnitura este "coapta" rigida sau deteriorata se intampla exact ca la tine. Garnitura are codul 66 20 6 923 000 si costa in jur de 2 euro.
  4. Corect si curata traseele bine furtunele alea sa nu aiba dop pe ele intai pe urma schimba senzorul. De fapt se masoara presiunea cu un manometru special 0-1000mbar intai
  5. Inca un lucru extrem de important de adaugat, in giratoriile mari dar si cele mici, oglinzile laterale si momentul in care va uitati in ele (inainte de a schimba banda, directia in giratoriu) va sunt sfintii pazitori in giratoriu. Nu stii cand si cum sa folosesti oglinzile? Invata.. si nimeni nu se baga in tine sau tu in el!
  6. Today
  7. Mai nuantez, o sa mai umblu la exprimare. Schimba daca se poate imbecil cu inconstient. Acllo se intampla ceva; ori se urmareau unul pe altul cele doua masini, ca trece unul inaintea lui la limita la semafor franeaza gata sa opreasca (primul).. iar el cred ca incearca sa treaca prin spatele masinii ce intra din lateral drrapta.. pe care o si loveste. Parca asa se vede, ca schimba banda cu intentia asta.
  8. Si ca bonus avand unul, @I_Am_Roby , poti sa afli care e defect anume relativ usor, penttu ca unul poate inlocui pe oricare, ei fiind la fel. Din pacate pana nu demontam si incercam ceva in directia repararii nu se intampla nimic pozitiv... Ar putea fi si cablajul pentru ca la F48 cel putin pe spate.. cablurile senzorilor chiar sunt expuse loviturilor de pietre, se aduna praf, noroi, mizerie pentru ca nu au mai pus panou de protectie sa protejeze. Deci nici o surpriza aici - incercarea de a le face cat mai ieftin si protectii pe lunga durata cat mai putin posibil.. In fata foarte posibil sa fie diferit fiind mult prea multe alte elemente..
  9. E grav ca si fapta, dar nu e spectaculos cum se prezenta pe net... credeam ca se poate deduce asta din restul postarii.
  10. Salut, inlocuieste senzorul din figura 5 si rezolvi problema https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3K31-EUR-08-2012-F31-BMW-320d&diagId=13_1369#13627805758 Pune doar original !!!
  11. Salut, inlocuieste senzorul. De regula daca unul nu merge, intreg sistemul de PDC nu mai functioneaza cum trebuie
  12. Ok. Ii inlocuiesc si revin ! Multumesc pentru raspuns !
  13. Am inteles. Doar ca si in cazul asta (reset adaptation) inseamna sa tratezi efectul si nu cauza. In cazul descris de @rel1406, daca a schimbat furtunele si senzorul (cu unul original BMW sper), in primul rand se testeaza senzorul, apoi se verifica presiunea diferentiala in cele 3 regimuri de mers. Cu ISTA. In cazul asta de exemplu, interpretarea pentru 245300: "plausibility: hose dropped or leaking" te face sa crezi ca presiunea citita de senzor e mai mica decat threshold-ul predefinit, pentru ca exista scapari de presiune pe la furtun. De fapt 245300 apare cand valoarea citita este in afara threshold-ului: mai mica sau mai mare decat normal. Adica exact asa cum ai spus si tu mai sus, poate la fel de bine sa aibe filtrul infundat. Ideea e ca ,in primul rand, trebuie aflata cauza pentru care a aparut eroarea si abia apoi se iau masurile necesare. Altfel, o sa tot cumpere la piese.
  14. Salut. Multumesc pentru raspuns si da, voi schimba tot... difuzoare si subwofere cu ceva de la AXTON ( cred, ma mai gandesc ) cu procesor de sunet si tot ce trebuie. Inca nu m-am decis daca voi schimba HU original cu ceva pe Android sau sa raman pe OE cu trecere de la CCC la CIC ( nu stiu daca se poate mai sus si ce costuri implica... nu am buget nelimitat, incerc ceva mediu ca pret. )
  15. Muultumesc pentru info. Voi cauta mai bine acea rama.
  16. Yesterday
  17. @bimmer90f30 iti mai atrag o data atentia, te poti exprima si fara sa fi atat de agresiv.
  18. iata cum procedeaza in giratoriu, exact cum am pus in vorbe mai sus .. de la cei care au inventat giratoriile, britanicii: 100% de acord. Iar baiatasul asta, vorba unora din comentarii, da claaa multor instructori in UK. Spune exact ce trebuie stiut sa nu faci accident si sa iesi intreg din giratoriu in orice tara, va asigur! 8:00 exact asa se face, fara nici un dubiu; schimbarea benzilor in siguranta cu semnalizare cu tot - se semnalizeaza dreapta (pentru circulatia din Europa) cu fiecare intentie de a schimba banda spre iesirea dorita chiar daca viram spre stanga (in giratoriu). Dar asta se aplica DOAR in giratoriile mari (3-4-5 benzi).
  19. Bizonii aia 2 de au facut clipul explica de parca ei sunt zeii giratoriilor (..din Romania). Deci dupa ei daca eu vreau sa semnalizez stanga intr-un giratoriu mediu (doua benzi ..) sa ii indic soferului care se intampla sa vina din directie opusa giratoriului.. dar sa nu apuce sa intre (deci sa franeze si sa dea prioritate!) nu procedez cum trebuie daca virez stanga prin giratoiu. Pai nu accident scrie pe mine daca nu semanlizez si ma trezesc ca ala zice ca el credea ca eu ma duc in fata? Sau.. e exclus? Sa i i explice cineva mai priiceput daca e exclus ca ala sa presupuna ca si el are voie in giratoriu daca si eu sunt acolo prin fata lui. Mentionez Cedeaza trecerea nu e optionala decat daca sensul pe care te inscrii nu ma incomideaza (adica sa ma faca sa ma opresc in giratoriu sau sa evit) si nu e cauzator de accident! Nu merci, "regula" nesemnalizarii in giratoriu decat cand schimb banda e idioata din puncul meu de vedere. Cum adica sa semnalizez stanga doar cand schimb banda!? La schimbarea directiei nu am voie in giratoriu, ca nu schimb directia? Dar ce schimb cand trag de volan? Nu pozitia masinii? Pai daca e suficient de mare, o fac normal ca semnalizez stanga din puntul meu de vedere. Si daca am timp (de obicei am.. semnalizez si dreapta de indata ce ma apropii de iesirea aleasa/dorita. Dar e tamp sa spui ca doar atunci! In rest.. sa zic ca sunt ..ok prin ce explica ei in clipul postat. E de dorit a se invata cum sa se circule PRUDENT prin giratorii, fara accidente.
  20. Un imbecil de 19 ani intra pe rosu intr-o intersectie si nu e grav? 4 oameni ajung la spital si nu e grav? Atunci ce e grav in Romania? Sa creasca asigurarile obligatorii Cred ca asta e grav..
  21. Pai si atunci ce ar putea fi in neregula? Sa fie defecti senzorii ?
  22. Mie nu mi se pare asa grav accidentul... iar video acela ce circula pe whatsapp pare "wow" caci e taiat plafonul la G30 albastru, altfel, e o coliziune normala.
  23. Daca citesti printre randuri asa se intampla. A spus ca vrea sa stie cum se pot reseta adaptarile senzorului de presiune cu bimmer tool ( nu m-am referit la dpf).
  24. Da, am mai facut retrofit HK la seria 5 E60. Inclusiv confectionare cablaj.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.