Jump to content

inlocuitor pentru webasto ... ieftin fratilor


al_padrino

Recommended Posts

salutare ....am stat si am urmarit topicul destinat WEBASTO ULUI si am observat asa cum probabil ati observat si voi ca de fapt nu se stie ce si cum ....trecind peste asta ... am inteles ca de fapt problema noastra a tuturor este CUM SA FACEM CALD IN MASINA IARNA INAINTE SA COBORIM LA ACEASTA .......

 

ei bine ..problema este una " friguroasa " :) care insa are o rezolvare cit se poate de simpla...... si anume achizitionarea si montarea unei alarme auto cu pornire a motorului ....din care putem utiliza doar functia de pornire a motorului si sa pastram alarma originala( in unele cazuri alarma originala)..... aceasta alarma este vreo 4 mil din cite ami amintesc eu si are si pager pe care se poate observa temperatura din habitaclu cit si mersul motorului atit vizual cit si sonor(cind porneste avertizeaza cu un BEEP si se vede pe afisaj cum scoate masina fum.... <ma refer la masina desenata pe afisaj evident> :)

 

.....cum se procedeaza?....... simplu ..... se pune caldura pe maxim si se regleaza ventilatia la debitul de aer dorit... ... motorul porneste... in 5 maaaxim 10 min acesta se incalzeste .... aveti si cald in masina si e si motorul gata de drum avind o temperatura rezonabila de lucru ... asa se poate proceda si vara cu aerul conditionat ...

 

 

si nu cred ca deranjeaza pe cineva un consum de 200 grame de motorina sau benzina .... sa fim seriosi

 

 

DE CE SA NE "FRECAM ATIT LA SUFLET SI LA INIMA SI LA ICRE " CU WEBASTO ...CA merge ca nu merge ca asa ca pe dincolo ....ca sucita ca invirtita ...... ca e defect si costa 500 euro reparatia( si oricum nu stii daca va mai fi bun si peste 2 ani) ...ca , costa 1000 euro sa ti pui asa ceva ......

 

fratilor solutia costa 100 150 euro si o sa dureze vesnic ( vorba vine) ....eu am avut asa ceva pe loganul meu ( prima mea masina) si era o adevarata mana cereasca ...fara misto .....coboram jos si era mai cald in masinna ca in casa si geamurile dezaburite ....mai lipsea o femeie goala care sa ma astepte cu o kola in masina (ca in reclama din iarna trecuta la coca cola :blink: )

 

eu o sa mi pun si pe bmw(in 1 luna 2 si va invit sa vedeti) si o sa fac "ceva" pe el de webasto' ....ca pina acum trag concluzia ca e PRAFFFF'

 

 

BAFTA TUTUROR!!...... pt detalii mai vorbim ciao' :)

Edited by al_padrino
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

        ei bine ..problema este una " friguroasa "  :)    care insa are o rezolvare cit se poate de simpla......  si anume  achizitionarea si montarea unei alarme auto cu pornire  a motorului ....din care putem utiliza doar functia de pornire a motorului  si sa pastram  alarma originala( in unele cazuri alarma originala).....    aceasta alarma este vreo  4 mil din cite ami amintesc eu si are si pager pe care se poate observa temperatura din habitaclu cit si  mersul motorului  atit vizual cit si sonor(cind porneste    avertizeaza cu un BEEP  si se vede pe afisaj cum scoate masina fum.... <ma refer la masina desenata pe afisaj evident>  :)   

 

 

    eu o sa mi pun si pe bmw(in 1 luna 2 si va invit sa vedeti) si o sa fac  "ceva" pe el de webasto' ....ca pina acum trag concluzia ca e PRAFFFF'

      BAFTA TUTUROR!!......  pt detalii mai vorbim  ciao' :blink:

121406[/snapback]

 

Nu mi se pare solutia ideala.

Link to comment
Share on other sites

Nu mi se pare solutia ideala.

121407[/snapback]

 

 

daca tot nu ti se pare solutia ideala ...ma rog ....care este solutia ideala pt tine din moment ce ti am dat si argumente destul de puternice ???!!!..... :blink:

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

daca tot nu ti se pare solutia ideala ...ma rog ....care este solutia ideala pt tine  din moment ce ti am dat  si argumente destul de puternice ???!!!.....    :blink:

121413[/snapback]

 

 

Argumente puternice? :) Sa vedem.

Motorul va functiona la relanti(15-20min) la -10C sau mai jos.O fi bine? :)

Alarma originala va fi deconectata.Masinile vor avea imobilizatorul anulat.....

Link to comment
Share on other sites

Argumente puternice? :) Sa vedem.

Motorul va functiona la relanti(15-20min) la -10C sau mai jos.O fi bine? :blink:

Alarma originala va fi deconectata.Masinile vor avea imobilizatorul anulat.....

121415[/snapback]

 

 

adica si daca va functiona la relanti care e buba??...fratilor?.... ce are una ' cu alta?...

Link to comment
Share on other sites

de fapt eu v am dat o solutie pe care eu o sa o folosesc ...daca vrei bine daca nu ...... nu i bai... :blink:

 

 

iar legat de alarma originala hmm...credeam ca ai citit deja ce am spus si anume ca nu e nevoie sa scoatem ALARMA ORIGINALA (pentru ca o sa folosim alarma cu pornire doar pt a porni motorul ,,,, nu o vom folosi ca alarma )

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

de fapt  eu v am dat o solutie pe care eu o sa o folosesc ...daca vrei bine daca nu ......  nu i bai...  :)

121419[/snapback]

 

Exact asta am zis si eu.Eu nu ma opun :D

 

Mi-am dat si eu cu parerea. :)

Si da,ai dreptate, nu are nimic daca merge motorul la relanti timp de 15-20 min,mai ales cand crapa pietrele. :D

 

    iar legat de alarma originala  hmm...credeam ca ai citit deja  ce am spus    si anume ca nu e nevoie sa scoatem ALARMA ORIGINALA  (pentru ca o sa folosim alarma cu pornire doar pt a porni motorul    ,,,, nu o vom folosi ca alarma )

121419[/snapback]

 

Eu am citit ce ai spus.Tu esti un pic dezinformat :)

Sa imi arati si mie un BMW cu alarma activata si cu motorul pornit. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Exact asta am zis si eu.Eu nu ma opun :)

 

Mi-am dat si eu cu parerea. :)

Si da,ai dreptate, nu are nimic daca merge motorul la relanti timp de 15-20 min,mai ales cand crapa pietrele. :)

121421[/snapback]

 

 

in felul asta motorul ajunge linistit la temperatura optima de functionare.......dupa cum bine stim cu totii...nu e recomandat sa pleci cu motorul rece si sa l turezi MAI ALES IARNA CIND PIESELE DIN MOTOR SE DILATA... :blink:

Link to comment
Share on other sites

in felul asta  motorul ajunge linistit la temperatura optima de functionare.......dupa cum bine stim cu totii...nu e recomandat sa pleci cu motorul rece si sa l turezi  MAI ALES IARNA CIND PIESELE DIN MOTOR SE DILATA... :blink:

121425[/snapback]

 

 

Ai dreptate,m-am inselat eu :)

Link to comment
Share on other sites

sefu....se pare ca tu vrei sa intram in super detalii si sa stam aici pina dimineata .....deci se POATE ati spun eu .... si ati garantez in acelasi timp .... este posibil ...nu spun "nu" ca daca ramine alarma originala ....sa nu se poata(inca nu am studiat problema) ....cert este ca oriicum alarma pe pager este net superioara alarmei standard de pe bmw ...(spun asta pt ca avind pager esti avertizat sonor si luminos si in casa chiar daca nu ai vizibilitate asupra masinii...iar eu cred ca aceasta alarma este mai buna ....corecteaza ma daca gresesc ) asta pe linga faptul ca porneste masina si ati indica si temperatura in interior....... las la aprecierea voastra :blink: Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

Nu sesizezi ideea deloc mai Padrino. :)

 

Ai vazut tu masina pornita si in acelasi timp cu alarma activata?

121440[/snapback]

 

 

sefu....aceasta alarma de care vorbesc eu asi anuleaza doar senzorul de soc in momentul pornirii...in rest alarma este activata pe tot parcursul functionarii motorului ,,,iar daca usa este fortata si deschisa aceasta opreste motorul si apoi incepe sa sune' ....deci....eu nu fac misto pe acest topic .. deci se poate cu alarma activata si motorul pornit :blink:

 

pe linga asta am observat ca telecomanda de pe cheia masinii nu bate mai mult de 30---50 metri ceea ce pentru mine e un dezavantaj... pagerul respectiv merge pina la 100 ---200 metri ... deci un alt avantaj ....in fine....om' vedea ce si cum

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

sefu....aceasta alarma de care vorbesc eu asi anuleaza doar senzorul de soc  in momentul pornirii...in rest  alarma este activata pe tot parcursul functionarii motorului ,,,iar daca usa este fortata si deschisa aceasta opreste motorul si apoi incepe sa sune'  ....deci....eu nu fac misto pe acest topic ..  deci  se poate cu alarma activata si motorul pornit  :blink:

121449[/snapback]

 

Aici era vorba de alarma originala.Normal ca o alarma aftermarket,cu pornire automata,functioneaza cum ai descris tu.

Link to comment
Share on other sites

io iarna ii arunc cheile pe geam lu unu care vinde ziare sa o porneasca sa faca cald si sa stea sa o pazeasca 15 min pana vin :)))

 

ma rog, sa fim seriosi... 15 min la relanti???  tu chiar crezi ca e bine???

121452[/snapback]

 

 

nu vreau sa fiu rautacios dar se pare ca lumea intra aici sa faca misto'...ok .... PROBABIL CA LA TINE IN MANUALUL DE UTILIZARE AL MASINII ESTE UN PARAGRAF CU : "ATENTIE!.... DACA MASINA FUNTIONEAZA CU MOTORUL LA RELANTI 5 SAU 10 MIN ACESTA POATE EXPLODA ...." si MAI ARE UN PARAGRAF UNDE SCRIE " NU LASATI MASINA LA INDEMINA ORICUI CU EXCEPTIA TIPULUI DE LA ZIARE...in unele cazuri " :blink:

 

 

daca ai venit pus pe misto' te rog lasa neee''' lasa ne''''

Link to comment
Share on other sites

ai rog pe cei ce intra doar pentru mistouri si pentru " a da in cap " ideii mele fara sa priveasca "treaba" la modul serios .......SA SE ABTINA!.....daca e chiar asa de ilara ideea mea rog un admin sau moderator (cum s'o numi el ...) sa inchida topicul .....

 

 

....................... BAFTA !....... :blink:

Link to comment
Share on other sites

ai rog pe cei  ce intra doar pentru mistouri si pentru " a da in cap " ideii mele  fara sa priveasca "treaba" la modul serios .......SA SE ABTINA!.....daca e chiar asa de ilara ideea mea    rog un admin sau moderator  (cum s'o numi el  ...)  sa inchida topicul  .....

.......................  BAFTA !....... :blink:

121457[/snapback]

 

 

Nu te enerva :)

 

Mersul la relanti(timp indelungat) este foarte daunator pentru motor,mai ales cand este foarte frig.

Nu trebuie sa ma crezi pe cuvant,asta este parerea mea :)

Link to comment
Share on other sites

Nu te enerva :)

 

Mersul la relanti(timp indelungat) este foarte daunator pentru motor,mai ales cand este foarte frig.

Nu trebuie sa ma crezi pe cuvant,asta este parerea mea :blink:

121459[/snapback]

 

pt voi 5 sau 1o min e un timp indelungat?....... pe linga asta eu stiam exact invers ca nu are nimic sa mearga motorul la relanti ..... iar chestia cu frigul care este?....??..... incearca sa mi explici si mie de ce crezi sau cine ti a spus asta ...?

 

nu de alta dar ar insemna sa se strice 80% din masini pt ca iarna toti stam pe la semafoare cite 30 min 1 ora .... ungerea motorului se face bine ...nu vad problema....deci repet daca stii ceva sau banuiesti ceva macar spune sa discutam nu ?

Link to comment
Share on other sites

pt voi 5 sau 1o min  e un timp indelungat?.......  pe linga asta  eu stiam exact invers    ca nu are nimic sa mearga motorul la relanti .....  iar chestia cu  frigul  care este?....??.....  incearca sa mi explici si mie  de ce crezi sau cine ti a spus asta ...?

 

121463[/snapback]

 

Cand motorul este rece,amestecul este foarte bogat.Uzura motorului la relanti este foarte mare.Daca se tine motorul pornit 15-20 min in mod regulat,iarna,va intra in ulei benzina.

BMW-ul recomanda ca dupa pornirea la rece,motorul sa nu fie lasat la relanti mai mult de 30 sec.Se conduce masina schimband la turatii mici,pana se incalzeste.

Link to comment
Share on other sites

bine, ma scuzi pentru faza cu zierele... prerea mea care pot sa o confirme si altii: o foarte mare parte din uzura motorului se realizeaza in primele minute de functionare, cand e rece. cel mai bine pentru viata motorului e sa il lasi 10-20 de secunde la relanti daca e frig, dupa care sa pleci si sa mergi usor pana ajunge la temperatura normala.

 

inca o data sorry daca te-am deranjat

Link to comment
Share on other sites

bine, ma scuzi pentru faza cu zierele... prerea mea care pot sa o confirme si altii: o foarte mare parte din uzura motorului se realizeaza in primele minute de functionare, cand e rece. cel mai bine pentru viata motorului e sa il lasi 10-20 de secunde la relanti daca e frig, dupa care sa pleci si sa mergi usor pana ajunge la temperatura normala.

 

inca o data sorry daca te-am deranjat

121466[/snapback]

 

nu m ai deranjat ... :blink: ..mai daca voi ziceti atunci .... eu o sa mi pun aceasta alarma si o sa l las sa mearga la relanti 5 min .... sint masini de prin '85 cu pornire pe telecomanda si nu au nimic la motor datorita relantiului... NU STIU CE SA ZIC VREAU SA VERIFIC LA BMW TELEFONIC si sa vad daca e asa sau nu ... deci ami vine fooarte greu sa cred ca se uzeaza motorul la relanti... daca la relanti amestecul este foarte bogat ...atunci la 2000 rot /min cum e ?...... mai slab?....hmmm..... e un subiect care ramine deschis pe tema relantiului

Link to comment
Share on other sites

atunci la 2000 rot /min cum e ?......  mai slab?....hmmm.....    e un subiect care ramine deschis  pe tema relantiului

121472[/snapback]

 

3 minute de mers la relanti consuma benzina echivalenta cu parcurgerea 1km.

 

...    NU STIU  CE SA ZIC    VREAU SA VERIFIC LA BMW  TELEFONIC 

121472[/snapback]

 

 

Sa ne spui unde ai sunat,si ce ti-au zis :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.