Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/11/12 in all areas
-
eu nu mai stiu daca sunt sau daca nu mai sunt. merg aproape exclusiv cu bmw- uri din 1990. nu mai stiu cate am avut, toate modelele. imi era clar de ce le cumpar. tepene pe roti, feedback in volan ca niciuna, precizie la directie..frane..tot. modelele s-au schimbat, acum am un 525 si un x3 din astea noi, diesel. frate parca sunt ceva intre mercedes si audi nu bmw. mi-e rusine sa spun dar imi plac asa cum sunt acum. volanul mai fleasca, nu mai tragi de el, suspensia clar mai rafinata dar cumva mai moale, ma rog, masini mai de pensionari. parca as fi imbatranit eu pe langa bmw si bmw-ul pe langa mine. voi cei mai tinerei cum va impacati cu modelele noi? cei care le stiti si pe cele vechi si pe cele noi cum gasiti schimbarea? mie imi plac cum sunt acum dar parca nu mai sunt bmw.1 point
-
Ăncerc sĂŁ ĂŽmi dau seama dacĂŁ eu am simĂžit aÂşa diferenĂže mari intre generaĂžii, dpdv al senzaĂžiei la volan, dacĂŁ la asta te refereai când ai pornit topicul. Primul bmw pe care l-am avut a fost un e12 525 din '79. 2500 cc, 6 ĂŽn linie, 150 cp, cutie automata cu 3 trepte. Ăntr-adevĂŁr, maÂşina aia pĂŁrea, se simĂžea Âşi suna ca un tanc. Nu avea absolut niciun sistem de siguranÞã, ĂŽn afarĂŁ de centuri. Ăn schimb avea frâne pe disc faĂža-spate, servofrânĂŁ Âşi oglinzi reglabile electric. Va zic sincer ca ĂŽmi era frica de maÂşina aia. Sincer. Aveam parcĂŁ un fel de respect pentru ea Âşi tot timpul o conduceam cu gândul ca la cea mai mica bruscare a comenzilor ĂŽmi va aratĂŁ ea mie. Feelingul pe care ĂŽl aveam dupĂŁ aceea, dupĂŁ ce ne-am ĂŽmprietenit, de a accelera ĂŽntr-a doua pânĂŁ aproape la 110 pe orĂŁ este ceva ce la alte maÂşini nu am mai ĂŽntâlnit. A urmat o noua erĂŁ, ĂŽn care am ajuns pânĂŁ la un e39, 525d, 163 cp, destul de dotatĂŁ. Este clar ca mĂŁ simĂžeam mult mai ĂŽn siguranÞã. Dsc, servo de amândouĂŁ, asistenta la frânare, senzori la senzori, etc. Dar trebuie sĂŁ recunosc, senzaĂžia la volanul acesteia era mult mai fadĂŁ. Sincer. E12-le mi-a plĂŁcut IMENS de mult. Era legĂŁtura aia nemijlocitĂŁ om-maÂşinĂŁ. De aici Âşi reticenĂža cu care o conduceam la ĂŽnceput, chiar dupĂŁ ce am luat-o. Era clar cĂŁ nu ĂŽmi va ierta nimic Âşi cĂŁ dacĂŁ eu nu-s ĂŽn stare s-o Ăžin pe drum, nimic nu va face asta ĂŽn locul meu. Poate sunĂŁ stupid, dar mi-a pĂŁrut foarte rĂŁu când am vândut-o Âşi, trebuie sĂŁ recunosc, mult mai rĂŁu ca Âşi dupĂŁ e39. Din câte maÂşini am condus dupĂŁ acel e12, ĂŽn niciuna nu m-am mai simĂžit la fel, cu niciuna nu am mai avut acea legĂŁtura. Scuze dacĂŁ am luat-o puĂžin pe ulei, dar am considerat ca ceea ce am de spus are legĂŁtura atât cu topicul, cât Âşi cu pasiunea de care au menĂžionat alĂžii ĂŽnaintea mea. O seara plĂŁcutĂŁ la toatĂŁ lumea. Pax vobiscum.1 point
-
1 point
-
e de cand era burebista chestia asta cu consumul, niciodata n-am inteles care-i smecheria sa declari consumuri d-astea imposibil de mici. e ca si cum te-ai lauda ca ai pwla mica :laugh:1 point
-
+1 daca nu ai bani de combustibil vinzi masina si iei una pe care iti permiti sa o intretii1 point
-
Prima rupe uleiul,a 2-a de pornire...citisem ca e chiar recomandat asa pe temperaturile astea..1 point
-
1 point
-
Asta cu tabla mai tine la E34 , dar la E30 era tabla mai proasta ca la Dacia.1 point
-
Raportul de multiplicare este dat de pinion si coroana, nu este cum spui tu pentru ca sistemul de ambreiaje din interior nu multiplica nimic, doar imparte cuplul. Iar rapoartele in cazul BMW-urilor sunt de 25% sau 40% (sau variabil 0-100% E46M). Eu nu am auzit pana acum de LSD 20% cum spui tu pe niciun BMW1 point
-
Am facut un filmulet pentru a exemplifica cum se face pornirea in 2 trepte. (prima cheie putea sa fie si mai scurta, abia cand am vazut filmuletul mi-am dat seama ca am tinut prea mult). Dupa cum se observa la a 2-a cheie o ia la sfert. Cu aceasta metoda timpul insumat in care dai la demaror in cele 2 etape este mult mai mic decat daca s-ar face din prima. http://www.youtube.com/watch?v=o14l-QPtnQI1 point
-
Problema cu masinile de pe BG este ca e metoda cea mai eficienta de a pierde urma unei masini furate mai de prin orice alta tara , la fel ca si Italia Spania, Ucraina, Moldova si asa mai departe. Au fost nenumarate cazuri in care cel lovit i-a fost lasat un RCA expirat sau mai stiu eu ce, iar asiguratorul nu a acceptat acel RCA, pagubitul fiind nevoit sa-si plateasca dauna din propriul buzunar. Feriti-va de cei cu BG ca de dracu ,unui vecin i-au facut masina intr-o seara praf,erau cu o pisicuta , au ras vreo 3 masini de pe marginea drumului si au fugit.1 point
-
1 point
-
Inteleg ca nu ai inmatriculat masina pe RO, desi iti permiteai, poate ai preferat si taxele de acolo, avand in vedere ca masina tot asa circula, nu e cu nimic mai castigata cu numere de ro, dimpotriva, dar am si eu o intrebare; de ce nu ai pus cauciucuri de iarna? Mai ales pe zapezile de acum.1 point
-
Problema este ca nu mai rezista masinile in timp, cat rezistau odata demult. Dar asta e valabil la toate marcile, nu doar BMW. Puteti sa spuneti voi ce vreti, dar lampa de lumina interioara la E38-39 este mult mai calitativ executata decat cea de E60. Am inteles...materiale reciclabile...dar sincer asta nu e treaba mea...Sa o mai dea in maica-sa de combatere a poluarii, pentru ca o vaca polueaza prin excremente mai mult decat 5 masini euro3. Toata stima pentru tehnologie, conduita de drum, stabilitate, si tot...in comparatie cu modelele vechi. Dar toata ne-stima pentru fiabilitate mult mai proasta datorita a foarte multa electronica, si pentru costul extrem de ridicat al tuturor modulelor electrice si electronice care cad extrem de des. Nu cred ca murea nimeni daca verificai tu joja in continuare, si la F01, F10 sau F30. Nu cred ca ii cadea mana nimanui daca scotea joja si o verifica, in loc de acel senzor.1 point
-
Nu mai sunt ce au fost ... Sincer sa fiu E46 din seria 3 e ultimul care imi mai place cat de cat (de aceea am achizitionat unul acum cativa ani). Pretul la care l-am achizitionat puteam sa cumpar cu 1-2 mii euro in plus un E90 dar nici nu mi-am dorit asa ceva. E36 si E46 (coupe nFL) sunt cele mai aproapiate modele de un BMW sa zic clasic. Design-ul s-a schimbat mult E90 deja nu mai pastra trasaturile puternice de BMW si recunosc chiar si FL la E46 nu e prea grozav. Cand spun BMW ma gandesc la seria 3 in principal fiind cele mai vandute modele. M3-ul E36 si E46 e deosebit ultimul mohican fiind E46 M3 CSL (dupa mine ultimul BMW adevarat - motor aspirat 6 cilindrii - inginerie in forma cea mai pura). Asta e parerea mea altii cred ce vor ! Voie buna !1 point
-
Raspuns: DA! Bmw a ramas la fel de placut de condus mai putin fiabilitatea.Daca la un E34 incepea sa pice cate ceva dupa 2-300 de mii de km la astea noi deja pe la 60-80 de mii incep problemele. Bmw-ul ideal dupa parerea mea e ala care inglobeaza tot ce a avut mai bun aceasta marca de-a lungul timpului si imbunatatit insa din pacate nu ma impac prea bine cu schimbarile radicale pe care le face bmw asupra noilor modele.1 point
-
Are si BMW 4x4 , Xdrive , SUV , SAV tot ce vrei...toate sunt cam la fel de fiabile , nu e Audi mai cu motz si nici Mercedes, la unele se strica ceva la altele altceva.1 point
-
Prostule O2 dupa ardere se cheama CO2 sau dioxid de carbon...te-ai trezit si tu acum cretinoidule?dormi in pace!1 point
-
am mai zis si repet pe la E30/E34/E32 s-a cam terminat treaba,ma rog oamenii au facut masinile pe ceea ce se vinde,lumea vrea dizel bme a dat dizel,lumea vrea suv si 4x4 s-a dat si asta.La fel am repetat si repet(poate unii ma cred nebun) as da oricand E46-ele meu pe un E30 cu motorizare si dotari similare.1 point
-
KIP - blitzu are dreptate in mare parte, doar ca asa cum stim pasiunea costa bani....cred ca a avea un E30 ca singura masina nu inseamna neaparat ca esti pasionat asa cum nici a avea un E90 sau F10 ca singura masina nu inseamna ca esti pasionat, eu vad pasiunea atunci cand ai de exemplu un E90 ca daily driver si mai ai acasa in garaj un E30 in curs de restaurare....cam asa vad eu esenta pasiunii pentru o marca de masina...apoi motivul pentru care in ziua de azi multi isi cumpara un BMW este emblema, ca poate ulterior pe unii chiar ii prinde flagelul este posibil, insa cine nu a avut anterior microbul asta pentru masini ma indoiesc ca i se va activa din cauza BMW-ului care pentru el e doar masina a carei emblema spune ceva celor din jur despre el, acum fiecare isi inchipuie in felul lui ce gandesc cei din jur cand il vad in BMW, sunt putini cred cei care au habar de ce un BMW a ajuns un BMW in ziua de azi....si asta se aplica si altor marci premium! Ceea este clar, asa cum sustine si cel ce a inceput topicul, masinile au inceput sa devina cam asemanatoare, din pacate atat intre modelele unui brand cat si intre branduri, si-au pierdut din personalitate si asta parca e mult mai evident la BMW din cauza caracterului lor pur-sange pe care il aveau inainte...1 point
-
Trist este ca 80% din cei ce au masini noi, o fac doar pentru a epata. Ceea ce nu duce deloc la pasiune. E exact cum a spus Matt LeBlanc in ultimul episod din TopGear, ''daca esti pasionat, iti iei si-ti modifici masina, nu ai vrea ca un ''neavizat'' sa conduca exact ceea ce conduci tu doar fiindca are bani, nu e corect'' De aia in America se mai cumpara cate un m3, m6 dar mai fac vizite si la g-power si la alti tuneri, din pura pasiune, nu ca are cineva nevoie de asta. Cam asta e definitia pasiunii, nu e deloc pasiune daca ai bani sa-ti iei un e92...1 point
-
Am mers cu noua serie1. Chiar daca directia e electrica, e dura, ca la vechile modele. Sa zic dura sau sportiva? Am citit un interviu cu un boss de la bmw si spunea si el ca fiecare model e diferit, e setat in fctie de majoritatea cumparatorilor acelei game. D-aia seria 1 e mai tineresc si de la 5 in sus mai pentru bosorogi.1 point
-
Asta face diferenta intre consumatori si pasionati, tu esti doar consumator, la fel si WLF...Sa nu confundam pasiunea cu a fi in pas cu evolutia tehnologiei. Traim alte vremuri, vremuri de consum , e greu sa compari. Vreau si modelul dar vreau si unul de acum 30 de ani, cu aceiasi apreciere si placere le-as conduce pe amandoua si cred ca in fiecare dimineata as pierde 10 min in garaj cu mana-n barba, incercand sa ma decid cu care sa merg. Nu-mi place E60 si E90, au fost copiii nedoriti1 point
-
Eu am si E30 si E46....am mers in ultimul timp si cu 730d 2010...X5 2009...530D 2009....in fine....nu se pot compara modelele noi cu cele mai vechi de BMW....diferentele sunt uriase,electronica face foarte multe incat soferii BMW-urilor noi aproape ca in afara sa invarta de covrig nu prea mai au altceva de facut In ceea ce ma priveste atunci cand merg cu E30-ul din 1989 ma simt extraordinar....fara electronica...fara directie asistata...fara toate nebuniile de pe masinile de astazi pur si simplu ma bucur de masina....eu sunt cel care face totul iar ursul imi da senzatia ca sunt exact ca un pilot de curse si nu un simplu sofer care merge din punctul a in punctul b.1 point
-
Chestia cu masinile noi e ca , pentru fiecare interventie este necesara interventia servisului BMW, ceea ce mie nu-mi convine. Dc sa platesc exemplu : manopera cateva ore pentru 1 bec pe care pot sa al schimb eu insumi. Sau dc sa nu pot verifica nivelul uleiului prin metoda traditionala verificat nivelul jojei, completat sau nu , dc sa las un senzor ( care poate periclita oricand motorul) sa decida ce e mai bine pentru masina. Si sunt "n" exemple de operatiuni pe care masinile precum e46, e39, e90,e53, se pot efectua si in afara unui service autorizat BMW. Un alt exemplu din lumea curselor si nu numai , EVO 9 vs EVO X, turbina pozitionata in fata motorului fix sub galeria de evacuare. evo X turbina situata in spatele motorului , lucru ce denota ca pentru fiecare interventie trebuie demontata jumatate de masina si incasat ore de manopera in consecinta mai multe. Nu zic ca o masina noua nu este ceva misto, e chiar ideal, si nici nu sustin vreo epava de acum 10 ani , dar poate unele lucruri ar trebui lasate asa cum au fost multi zeci de ani.1 point
-
nu mai sunt ce au fost odata din foarte multe puncte de vedere ultima serie de la BMW pe care as vrea s-o detin este e391 point
-
Dar cum faci pentru a plati taxele? Te duci personal sau cum? In ce perioada? Intreb si eu pentru ca momentan sunt in pom cu chestiile astea, insa mi se pare foarte avantajos.1 point
-
salut, Masina este din 1999 luna 8 , 148000Km proiectoare clima automata suspensie sport de fabrica covorase originale de vara volan piele si schimbator M xenon retrofit cu proiectoare FX-r deci bixenon cum este la modelele noi angel eyes SMD sticle far cumparate noi noute (au cam o luna) le am si pe ale ei stopuri led jante aliaj pe 17 originale cu cauciucuri eagle F1 pe care le-am luat noi vreo 20mil bara fata M folie pe geamuri omologata fete de usi Jenhert cu 2 difuzoare pe usa de bas usile fata antifonate si insonorizate cu STP porbagaj insonorizat tot cu STP masina am luato la 90000km ... pe la vreo 100.000km am derapat cu ea si am ajuns pe camp dupa ce am trecut de un gard improvizat . ca daune a avut aripa din dreapta spate indoita,aripa stanga si a fost zgaraiata prin multe parti si asa am ajuns sa o si revopsesc ... aripa spate este indreptata nu taiata si sudata . ce am mai schimbat eu in timp pe la ea sunt :valva recirculare gaze plus furtune, radiator , alternator , caseta directie , bucse , telescoape spate ... si mai sunt ... in poze este cu rotile pe 18 si din pacate am dat 1000E pe ele din vara de la cineva de aici de pe forum si deci nu se dau cu masina ... o sa le dau separat . Tel 0752511397 pretul 4000E masina este a unui batranel de 54 de ani care a derapat cu ea pentru ca sta in provincie si schimbatoru a fost schimbat pentru ca avea verigheta ... asta daca vrea cineva vrajala de samsari . evident glumesc masina este pe numele lu tata care are 54 de ani si eu am umblat mai mult cu ea .1 point
-
Cand apesi pedala de frana e ok ca impinge lichidul afara pe aerisitor dar cand retragi piciorul intra aer in etrier, rolul pompei cu presiune este acela de a forta lichidul sa iasa in permanenta prin aerisitor. In concluzie tot nu este bine. hmmmm....mi-ai amintit un detaliu pe care l-am neglijat. inainte sa strige lasa cel de sub masina....astupa orificiul furtunasului cu degetul deci...nu avea cum sa intre aer...in concluzie posibil sa fie ok....1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00