Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/10/13 in all areas

  1. a citit cineva comentariile lasate de popor la primul link din thread , doamne doamne , zice unu acolo "Tractiunea pe spate este cel mai mare pericol pentru siguranta circulatiei" , sa vezi senzatii majore cand intrii in curba mai tare cu tractiunea fata si supravireaza , volanul virat masina merge drept - acolo adrenalina pura
    5 points
  2. Si cand te gandesti ce mai sarise lumea cu gura pe bietul om: ca e fraier, ca da in balti cu masina.....si dupa doua zile ii merge si masina, a castigat si respectul pe forum....si cand te gandesti ca sunt unii care lingusesc pe forum si se baga in seama cu lunile si nu ajung la asa notorietate; pana la urma se adevereste ca cine are scoala vietii ajunge departe, adica Respect a ajuns si in Japonia, a vazut femei gen asian la greu, e tare si pe forum, si-a luat bmw din proprie initiativa, nu a stat cu lunile pe topicuri gen sfaturi de achizitie de parca iti trebuie sa faci studii inainte sa cumperi masina....... ce mai ...viata bate filmul.
    5 points
  3. colegi zici? tu ai intrat aici doar din dorinta de a-ti vinde cazanul. Nimic mai mult. Esti doar un oportunist.
    4 points
  4. Nu are nici un kit, bara fata e mtech 2, spate mtech 1 (cred) si pragurile stock, per total o adunatura de piese. Din moment ce ai pus poze nu vad care e problema daca niste utilizatori comenteaza despre diferentele dintre descrierea optimista pe care tu ai scris-o si ce se vede in ele; doar ai postat pe un forum nu pe autovit.
    4 points
  5. Salutare! Dupa lungi cautari, investigatii si teste, m-am hotarat sa parasesc familia VAG (al carei membru am fost ani buni) si sa trec la BMW. Astfel, de saptamana trecuta sunt posesorul unui seria 3 E90 facelift (2009), 330xD. Esentialele sunt : este manuala - o placere in combinatie cu 3.0d, BMW Profesional Navi + Logic 7, Bi-Xenon, pachet M all-around. Primele impresii? Incredibil Masina este senzationala din toate punctele de vedere. Suspensia de M in combinatie cu tractiunea integrala fac minuni. Cei 245 CP si 520 nM isi fac treaba foarte bine. Logic 7 - nu ma asteptam la performanta asta din punct de vedere al sunetului (cu setari corecte nu distorsioneaza indiferent de volum). M-am bucurat ca are scaunele sport cu memorie si mai ales de faptul ca sunt Alcantara + Stofa si nu piele. In rest ce pot zice? Stiti cu totii aici ce inseamna placerea de a conduce un BMW...de aceea am si ales seria 3 in fata "concurentilor". Si acum, cateva poze... Drive safe everyone!
    3 points
  6. esti raket, smardoi, sau doar cu muia?
    3 points
  7. iti sun eu ce kit are; pe fata bara M techik2, praguri standard, bara spate o combinatie de bara M3 fabricata in china cu un difuzor ciudat, eleron lipsa. deciprobabil are kit wxr.. mi se pare penibil sa afirmi pe un forum dedicat bmw ca cele descrise de mai sus (de volan nu mai zic) sunt pachet m exterior.
    3 points
  8. Oo, Calin, bine ai venit pe la noi! Iti mai spun inca o data si aici: e piesa, sa o plimbi sanatos!
    3 points
  9. si eu inclin sa-i dau dreptate lui Roland; interiorul e facut din 3 bucati, pielea arata mult mai rau decat a mea la 240tkm; masina nu are pachet m exterior si nici volan m asa cum se specifica in anunt. dupa ce vezi toate astea la prima vedere e foarte greu de crezut restul..
    3 points
  10. Macar asta e prima lui afirmatie sincera de pe topic !
    2 points
  11. BMW sau nu, personal m'am saturat de toate mizeriile de jurnalisti si de titluri de genul. Incompetenta ucide, nu masina.
    2 points
  12. pregatesti masina pt aratura de toamna, dupa mine e foarte ridicata si acum, chiar si spatele
    2 points
  13. au fost si masini prezentate frumos, pret bun care toata lumea le-a laudat si urat bafta la vanzare. a ta insa nu intra la categoria asta, defectele sunt mai mult decat evidente sunt sigur ca la o eventuala proba se vor gasi mult mai multe daca estetic arata asa.
    2 points
  14. Ca si cum nu eram destul fan BMW am mai adaugat recent un exemplar in parcul meu auto. Este un 330d x-drive automat,245 CP si 520Nm, fabricatie 2010. Avand doar 38.000 de km se prezinta foarte bine si ruleaza excelent. Comparativ cu celalalt 330dA E90 (231 CP si 500Nm) se simte clar superioritatea motorului si impresioneaza prin stabilitatea in virajele stranse abordate in mare viteza. La toate astea contribuie sistemul X-drive care ajuta la plecarea in forta de pe loc si lipeste masina de sosea in curbe, acolo unde tractiunea spate si-ar fi vazut limitele. O alta surpriza a fost consumul. M-as fi asteptat sa am un consum putin mai mare avand in vedere puterea usor crescuta si tractiunea x-drive insa este chiar invers. Se pare totusi ca sistemul Efficient Dynamics nu este doar o strategie de marketing, ci chiar functioneaza. Urmeaza un upgrade la pachetul exterior M in viitorul apropiat.
    1 point
  15. cei mai periculosi soferi intalniti de mine in Romania au fost soferii de Logan sau Skoda ( Octavia - Fabia ) , atat in oras cat si in afara orasului
    1 point
  16. Pot sa patesc ceva daca-i zic astuia cu masina ca e cam prostanac?
    1 point
  17. ar trebui facut un nou 'grup' pt anumiti membri..
    1 point
  18. bai voi chiar sunteti nesimtiti tare...nu am avut nimic de obiectat la cei care au comentat pertinent de masina mea...daca a ti fi profesionisti voi astia din comitet nu v ati adresa cu, cuv gen cotet si tot felul...si legat de tarata mi as dori mult sa mi spui asta in fata tu si tot comitetul tau dar cat timp doar sa tastati si sa mancati rahat stiti atunci cu scuzele de rigoare acelor persoane care chiar stiu sa vb frumos asa ca o sa sug p.la comitetului.
    1 point
  19. daca se lasa in continuare in ritmu asta, in cateva luni o sa ajunga asa http://i1114.photobucket.com/albums/k540/jay_bmw/DSC00677.jpg
    1 point
  20. Aici vad ca esti tare in gura si raspunzi imediat !
    1 point
  21. eu cu 760 am impresia ca nu pot sa ma tin dupa ala. fara gluma
    1 point
  22. si totusi de ce resoftare ...din moment ce te declari multumit . Mie-mi pare ca masina asta are cam tot ce trebuie sa faca un sofer multumit . Sa o stapanesti sanatos .
    1 point
  23. Tu ai pus motor diesel (ca sa nu mai schimbi arcurile) si nu vrei sa ne zici
    1 point
  24. Ce panarama de om, cand isi cauta BMW erau ok posesorii, acum sunt tigani si cocalari.
    1 point
  25. mi se pare ca alea cu schimbator pe volan au cutia 7gtronic.
    1 point
  26. Foto shooting, de vara. http://s1.postimg.org/q2lxg6vvf/IMG_1220.jpghttp://s14.postimg.org/tbftd5s3x/IMG_1208.jpghttp://s14.postimg.org/7u95jjq8d/IMG_1206.jpg http://s23.postimg.org/9zd4kyrtz/IMG_1254.jpghttp://s2.postimg.org/5gorz70yd/IMG_1259.jpghttp://s23.postimg.org/8xuyw8y93/IMG_1118.jpg http://s17.postimg.org/3xprcr9jv/IMG_1126.jpghttp://s1.postimg.org/6asy8dz2z/IMG_1130.jpghttp://s22.postimg.org/m0cpzh34d/IMG_1150.jpg
    1 point
  27. lol eterna intrebare cat consuma un bmw indif de motorizare....cred ca multi au un prag psihologic la consum daca aud 11.13 instant au palpitatii
    1 point
  28. Avem aici colegi care locuiesc singuri, la bloc de lux, cu lift exterior, fara geam la bucatarie, pe sistem open plan sau american kitchen (adica hol intrare, bucatarie si living, toate gramada) si si-au luat pisica pentru a alunga plictiseala / singuratatea... deci se poate.
    1 point
  29. am cautat miss fire si am gasit http://www.youtube.com/watch?v=DoAEouJTdWY cu ce e relevant, vizavi de chestiile spuse de tine?
    1 point
  30. da-mi voie sa te corectez din nou. Impozit in Cluj e 9700 lei cel putin era in 2012 Amplifurile h/k l7 pica rar? ai scos o mare prostie pe gura, am avut 4 e65-uri si am schimbat vreo 5 amplifuri. Nu se strica efectiv, si moare ori canalul de bass pe partea dreapta ori stanga, ori inaltele, ceva se duce. Piese pe producator nu ma intereseaza preturile eu am cumparat originale bmw. Stiu povestea pescareasca cum ca de pe producator vine aceeasi calitate insa din experienta mea nu este asa. Ah si la preturi ai gresit foarte mult, 350 lei e o bara stabilizatoare fara dynamic drive. La fel ai gresit pretul si la caseta, ai pus fara dynamic drive. E de la cer la pamant diferenta daca o sa insisti iti fac si copie dupa o parte din facturi ca le am. Eu 760Li il intretin numai la reprezentanta ca imi place sa faca aia japca cu mine. Am avut o problema cu ac-ul si pana nu am ajus la reprezentanta NIMENI nu i-a dat de cap. Am umblat si pe la service-uri "profi" cu ea insa de exemplu si opratiunea de schimbat bujii si bobine a esuat initial.
    1 point
  31. asa am zis si eu cu 760Li si da-mi voie sa iti fac o lista impozit 9700 lei amplif vreo 4800 lei caseta directie 9500 lei amortizoare fata ca nu mai erau in parametri vreo 7000 lei bara stabilizatoare vreo 5000 lei parca compresor ac 5000 lei modul video 7500 lei ca-i cu fond modulul ala de navi din spate vreo 10.000 lei beleaua aia cu soft close la portbagaj specifica e65 m-a costat vreo 3000 lei parca ziceai de motor ca-i fiabil si n-ai treaba? schimbat bujii si bobine vreo 5000 lei. 12 bucati din fiecare cauciucuri la puterea aia pe spate cel putin 2 seturi per sezon, vreo 3000 lei spatele Consum 30 oras 15 afara, si nu am pus costurile la manopere, diverse interventii minime gen clapete de acceleratie sau schimb ulei cutie, nici la revizii mai ales ca puneam motul 300v ca era singurul care nu-l papa 1l la 1000 km. Preturile sunt estimative asa din cap si majoritatea de la grozadan sa mai reduc din costuri sau reprezentanta unde era nevoie de garantie. Si am vandut-o pe 15 mii! La audi la fel crede-ma si poate sunt mai mari costurile la quattro ca au multe belele specifice gen sunet metalic pe sub masina cand virezi maxim si tot asa.
    1 point
  32. Apropos de performanta, au venit jantele 313 si au plecat cele vechi spre un E90 LCI 330d.
    1 point
  33. Daaa, suntem terminati. Kristal lucreaza la un service face receptia masinilor se le ia si le duce la spalat si se plima si el o tura cu ele... Pole e samsar de legume in piata Obor... terminat si el de-atata munca si soare si discutii cu toti taranii... Io lucrez la Luxten, schimb becuri si spal semafoare. Am avantajul ca ma chiorasc pe geam la gajici cand ma ridica nea Costel cu macaraua... Hitman... ba, in cazul astuia nu pot sa-ti spun cu ce se ocupa ca daca afli, trebuie sa te ucidem... inaintea lui... Similea e sef la circ. E un circ care circula din oras in oras si se numeste Circus Comitetus... Umbrella e ceva ceo la o corporatie de medicamente care face experiente pe oameni si pe copii de la orfelinate. Sa te feresti de el ca e pericolul cel mai mare. Cred ca Krebs e sef la o Avicola pe centura pe undeva, e responsabil cu reproducerea de noi specii, cu puicutele... Si daca mai vrei, iti mai spun si de altii... Sa nu-l uitam pe VUV. El e seful galeriei lui petrolu, el le procura alora pungi in care se pipi suporterii si arunca cu ele in galeria adversa...
    1 point
  34. Nu se vede nasol, e rezistent autocolantul, cel mai bun e din folie pe interior.
    1 point
  35. Eu sincer incep sa-l plac pe Respect, e calm, a raspuns cu rabdare la fiecare comment rautacios si sincer n-a sarit calul. Eu in locul lui ma crizam demult. Nu e un om rau
    1 point
  36. Ce mecla are mascariciul ! Zici ca e o incrucisare intre Broasca Dilie si Perversu de pe Targu Ocna, alaptat de Fernando de la Caransebes !
    1 point
  37. Pey uite ca ptn scoala tear fii ajutat satzi rezolvi problema. Da' ai si tu dreptate, la c pwla mea ai nevoie d scoala cnd ai $$$ si ai BMW SH kr mergen 3 cilindrii. Cu un lucru ai dreptate: de asta ajuns tara asta unde e
    1 point
  38. din cati suntem pe forum nu cred ca as fi primu cu aceasta problema...cineva a zis sa o las putin asa pornita ca a intrat apa la bobine ? motorul este pe benzina nu imi patineaza ambreajul ok ms mult, am sa incerc.
    1 point
  39. Nu il mananca, il pierde. Problema cunoscuta la m54. 1. Garnitura de la capacul valvelor 2. Garnitura de la corpul filtrului de ulei. 3. Valva PCV+furtune, sunt coapte. Piesele costa in jur de 800 lei iar manopera vreo 400. Sa ai o zi buna
    1 point
  40. Au trecut un pic mai mult de doi... la cabrio s-a tot muncit in timpul asta. Din pacate nu am mai apucat sa va tin la curent cu evolutia proiectului dar incerc sa o fac de acum inainte. Va atasez niste poze cu stadiul ei in prezent.
    1 point
  41. am avut si eu textil in berlina si sincer..mi se parea jegoasa masina in interior..praful ala care se imprima imediat in tesatura...cum pica ceva pe scaun asa ramane ..patat.. ma gandesc ca decapotat si la cat praf detine tara noastra nu este util sa fie textil din acest punct de vedere dar este numai parerea mea a si pielea sa fie clar neagra sau rosu/maroniu inchis iar vis a vis de acoperis..pai, pe langa faptul da ca nuca in perete asa alb, mai este si ingalbenit.. iar pe tine te stiu perfectionist ..ce zici il faci negru !?
    1 point
  42. Am spalat mai demult un motor tot asa cu mari depuneri pe pereti. Eu am facut in felul urmator: -dat jos capacul de la culbutori si baia de ulei. Spalat cu pensula cu benzina tot ce se putea (peretii baii, culbutori, came, manetoane, biele etc) -montat tot inapoi -scos bujiile afara -amestecat benzina cu ulei (ceva ieftin)50/50 si bagat in motor cam cu 2l peste limita maxima de pe joja. Am dat la automat de mai multe ori ca sa plimbe amestecul peste tot. -am bagat de vreo 4 ori acelasi amestec pana cand pe busonul baii a curs solutia curata. -desfacut din nou capacul culbutori si baia si spalat inca odata cu pensula dupa care uscat bine cu jet de aer de la compresor. Am pus garnituri noi la baie si capac si am pus ulei curat. Dupa 5000km l-am schimbat (si filtru) si asa am scapat de sludge-ul din motor. Ce-i drept la acel motor inca nu bateau tachetii dar avea problema cu presiunea uleiului, sorbul pompei era total infundat. Motorul in cauza era un 1.7 Isuzu de pe o Astra.
    1 point
  43. Salutare, Motorul acesta (325i - N52) are probleme de ungere si se supraincinge. Masina unui prieten - 325xi E92 fabr 2007 cu 74000 km la bord, o are de noua, am gasit acelasi lucru in ea. Depuneri de ulei, mal efectiv, iar tot sistemul valvetronic era plin de impuritati. Asta se intampla in momntul in care se ajunge la temperaturi prea mari in chiulasa si nu numai, coroborat cu intervalul extins de service (schimburi de ulei la peste 20000km) si utilizarea uleiului BMW LL04 5W30, care dupa parerea mea NU are ce cauta in aceste masini. Eu am pus o solutie de spalat motorul inainte de a-i schimba uleiul, i-am pus in masina 0W40, iar dupa 3000 km am facut din nou acelasi lucru. In prezent motorul este curat, curat. Dspre tacanitul de culbutori aici este o treaba mai delicata. Masinile astea mai capata uzura in palierul axei cu came de admisie si de aici apar tot felul de probleme. Presiune de ulei insuficienta, probleme cu sist vanos etc. Incearca in primul rand sa faci 2 schimburi de ulei la intervale de 2-3 mii de km si pune si un aditiv de spalare motor inainte de a da uleiul "vechi" jos. Sper sa mearga dupa toate astea iar dc nu ne mai auzim..... Oricum, eu la masina prietenului meu am fost nevoit sa schimb m multe: variatoarele de pe axe, solenoizii, si toate astea din cauza uleiului schimbat de reprezentanta la intervale prea mari. Succes!
    1 point
  44. nu "vede levierul" ? cum vine asta ? banuiesc totusi ca ar trebui sa mergi la un service care face si cutii automate. intreaba si aici pe topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/page__st__780
    0 points
  45. Eu zic sa mergi pe Castrol sau OE...
    -1 points
  46. Ai incercat sa mergi mai sportiv cu masina?Adica schimbat pe la 6000rpm si mers constant cativa km cu acul peste 4000rpm. Eu zic sa renunti la 5W30... Ai incercat si "bleeding procedure"?
    -1 points
  47. Ba frate si perfectilor care sunteti....daca m-am grabit sa scriu rpd trb sa criticati atat poate sunt repetent dar nu sunt si muritor de foame ca uni dintre voi...dc p*m nu va'ti facut profesori de romana sa ii criticati pe scolari si viitori fomisti din tara:- Eu stiu ca viata e o rutina de kkt cand esti sarac dar vedeti'va in p*m de trb k ati disperat.Ma doare pe mn undeva de faptul cum scriu atat timp cat sunt ok si scoala nu ma ajuta cu nimic in viatza:- Traitiva viatza linistiti in 10 mil si lasati pe alti linistiti...daia e tara asta unde e ca toti va credeti mari profesori si va uitati in curtea vecinului sa criticati si muriti de foame cu cartile in mana
    -1 points
  48. Salutare am si eu o problema a plouat raw in oras si cand veneam de la sala cu masina intr`o intersectie sa strans ceva apa cred k imi ajungea pana la usa din cauza suspensilor sport....am trecut bine sanatos dupa cand am oprit la semafor si am bagat in viteza sa plec pleca foarte greu ziceai ca plec cu a 5`a asa tremura ......?si asa imi face in orice viteza abia am mai aduso in parcare cu 20 si ambreaju la jumate ridicat....
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.