Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/10/13 in all areas

  1. Sunt sigur ca " * KM REALI 158650 -CARTE SERVICE LA ZI ACCEPT ORICE TESTARE AUTORIZATĂ ROG SERIOZITATE!!" este o afirmatie partial reala, a avut candva 158,650km dar acum are ceva mai mult. Daca in Nov 3, 2011 avea 148,749 km iar ultima citire de pe cheie arata 175,560 km inseamna ca undeva cineva minte, iar eu ma gandesc ca asta este secretul nick-ului tau. In cartea magina ce service pe care o detii, ce zice despre Martie si Aprilie 2010 ? A stat in service cat 10 masini in 10 ani.
    9 points
  2. chiar daca am spalat masina imediat dupa ce am venit de pe Transalpina tot au ramas ceva semne / pete de la sutele de gaze , muste si alte vietati decedate pe capota / bara / aripi , asa ca astazi dupa ce am spalat masina cu ONR - 2BM , am curatat si protejat zonele afectate ( capota , bara fata , aripi fata ) - Autoglym SRP aplicat manual cu un aplicator de microfibra , buffing manual , 1 strat de jetseal , 1 strat de ceara Autoglym din pacate pana am terminat s-a facut noapte afara http://img7.imageshack.us/img7/5243/qy9v.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8411/6z2s.jpg http://img687.imageshack.us/img687/6249/4sye.jpg http://img832.imageshack.us/img832/2300/8n63.jpg http://img132.imageshack.us/img132/7889/uljn.jpg http://img829.imageshack.us/img829/7643/t8fo.jpg http://img833.imageshack.us/img833/6263/3hlw.jpg
    3 points
  3. @c6t9, eu imi facusem o regula in viata in ceea ce priveste masinile. Sunt la a 14-a masina noua in ultimii 15-20 de ani. Cand am cumparat X3 3.0d am zis ca nu voi mai da niciodata atatia bani pe o masina, fie ea si premium. Dupa cateva luni de zile am inceput sa inteleg de ce costa atat si ce o diferentiaza de altele care sunt mai ieftine. In acelasi timp, am inteles ce diferentiaza BMW de Audi si Mercedes, singurele competitoare reale. Mercedesul e confortabil dar oarecum lent si nu stiu cum sa spun ca e lenes dar nu neaparat ca e puturoasa ci modul cum se manifesta. Audi e undeva intre BMW si Mercedes incercand sa para ceva high-tech. A incercat sa fie si Mercedes si BMW dar nu i-a iesit niciuna clar si inca mai orbecaie dupa o identitate clara. BMW in schimb, de departe isi arata caracterul. De la modul cum sunt etajate treptele, chiar si la o automata, feedback-ul si actiunea, raspunsul pedalei de frana si a sistemului de franare, acceleratia motorului si modul in sine cum urca in ture, sunt clar orientate catre sofer oferind un feedback care te face sa spui ca masina e o prelungire a corpului uman. BMW are suspensia mai rigida. Daca mergi incet, e o vesnica topaiala, daca-i dai talpa, masina devine chiar confortabila si foarte foarte stabila comparativ cu altele, cel putin ca feedback, iti da foarte mare incredere in ea si de ce nu, in tine. Ziceam ca am o regula. Nu cumpar de doua ori aceeasi marca. BMW a fost exceptia si probabil o sa devina regula. Depinde si de buzunar Cand am luat primul BMW un amic mi-a zis ca deocamdata am bagat seringa cu virusul BMW in vena. Trebuie doar sa astept putin ca el sa-mi invadeze fiinta. Asa a fost. Am luat al doilea BMW fara sa am de ce sa stau prea mult pe ganduri. A fost "simply irresistible"! A fost si reintoarcerea la sloganul "The Ultimate Driving Machine". Nu sunt un habotnic sau unul d-ala cu ochelari de cal dar pur si simplu imi place BMW ca masina, imi place BMW ca lume, ca univers auto si ma caracterizeaza. Cei care nu se identifica cu asta, nicio problema, inseamna ca nu e de ei. Stiti care a fost primul lucru cand am pasit la BMW Welt? Am simtit la propriu ca ma kk pe mine. Primul lucru care l-am facut a fost sa merg la toaleta. Poate e de ras dar pur si simplu asta am simtit. Iar dupa aia... parca eram la mine acasa, vorba aia, facusem deja o legatura naturala Daca e ceva ce urasc la BMW? Da, cu siguranta da, categoric si indiscutabil. Urasc cocalarii si coclitii care si-au luat BMW dintr-un trend de prost gust si nu au cumparat marca asta cunoscandu-i calitatile si virtutile. Fara suparare, unii dintre astia au ideile cum ca un BMW nu e bun din cauza ca e... scump sau mai degraba nu si-l permit ei (nu zic asta in sens rautacios sau arogant) si ajungem la proverbul ala cu vulpea si strugurii acri. Pentru mine BMW e si o stare de spirit iar cei ce nu o inteleg, la randul meu ii inteleg ca nu au ce cauta in lumea asta. Poate candva o sa cumpar alta marca dar un lucru e clar. BMW a lasat urme adanci in sufletul meu de automobilist. Aici apare socul cel mare. Cel mai mult imi doresc de la BMW sa lucrez in aceasta lume, sa-mi pot desfasura activitatea profesionala in cadrul acestei marci, din pacate, reprezentantele auto intra pe mana multora care nu vad in ele decat o afacere si e putin aiurea... in fine. Poate, o data si-o data, o sa fie asa cum imi doresc eu.
    2 points
  4. BMW E46 NFL Acest tutorial va invata cum sa montati o mufa AUX pe radiocasetofoanele BMW Reverse PH5950, fabricate Philips. care nu au prevazuta functia MODE. Instrumente necesare: 1. Pistol de lipit 2.Cablu audio cu mufa jack 3.5 3. Surubelnita pentru a demonta radiocasetofonul Timp de lucru 30-40 minute http://e.a.d-cd.net/b127a8s-960.jpg A.Demontati casetofonul, demontati suportul de caseta pentru ca nu vom mai avea nevoie de el si identificati pe placa de circuite partea electronica cu inscriptia TEA0676T http://e.a.d-cd.net/2b127a8s-960.jpg http://b.a.d-cd.net/ab127a8s-960.jpg B. Pe pinul 1-right 16- left 12- ground ( ex in imagine- albastru-1-right, rosu-16-left, galben-ground-16) http://digilander.libero.it/vecchiabessi/Circuiti/Connettori/AudioJack.gif Lipim cu atentie firele pe pinii respectivi, fara a uni mai multi pini.Este o munca destul de fina si nerecomandata celor care nu au pic de indemanare. Dupa ce am terminat de lipit scoatem firul printr-un orificiu al casetofonului catre exterior. http://a.a.d-cd.net/6b127a8s-960.jpg C. Acum vor rezolva problema casetei, al carui suport l-am eliminat. Trebuie sa inchidem circuitul astfel incat casetofonul sa creada ca are o caseta introdusa in el. De altfelacesta este si principiul de functionare, semnalul audio de la caseta fiind inlocuit de cel de la cablul audio montat de noi. Identificam mufa urmatoare: http://f.a.d-cd.net/eb127a8s-960.jpg Unim pinii din mufa conform imaginii cu ajutorul unor fire lipite cu pistolul de lipit. http://h.a.d-cd.net/7b127a8s-960.jpg In final ar trebui sa arate astfel toata lucrarea http://d.a.d-cd.net/3b127a8s-960.jpg Montam la loc casetofonul si totul ar trebui sa fie OK, Pentru a proba cablul audio trebuie sa apasam butonul TAPE si conectam un MP3 sau un telefon mobil. Cam asta e. Mult succes
    1 point
  5. combinatia perfecta seria 6 cu volan pe dreapta,pe gaz si cu numere de bulgaria visul oricarui fomist
    1 point
  6. ce ai vazut tu pe gaz sunt aia rupti in c*r de foame dar au seria 6 daca nu imi permit o masina nu o cumpar mai ales cu volan pe partea gresita mai bine lasa asa
    1 point
  7. ideea e in felul urmator , cel putin asa o vad eu , nu prea cumpara nimeni diesel ca sa mearga 10.000km pe an , de obicei se merge 20-25.000 sau mai mult , automat la numarul asta de km anual trebuie si o intretinere adecvata , care in Ro nu prea se intampla sau se intampla foarte rar , si de acolo incep problemele specifice diesel - DPF , turbo , EGR , furtune de vacuum , probleme la cutie datorate cuplului mai mare sunt si masini intretinute , pot sa dau exemplu 525d E39 a lui Brandex care are 320.000km si merge impecabil , dar astea sunt cazuri izolate , totusi sunt si multe plusuri la diesel , range mai mare , cuplu mai mare , acceleratie mai violenta
    1 point
  8. Faptul ca smuceste nu inseamna ca patineaza. Smucitul poate fi cauzat si de flansa de cardan. Faptul ca smuceste putin doar pe DS sau pe manual nu inseamna ca va pica in scurt timp cutia. ZF recomanda schimbul de ulei la 160 000 km sau 10 ani, nu la 80 000 km. Daca o cutie patineaza intr-adevar nu mai merita sa bagi bani in ea, dar un mic soc nu inseamna neaparat o problema grava.
    1 point
  9. Vazut B-XXX-MYX putin mai devreme spre Domnesti.M-am uitat in mod special la suspensie si masina se aseaza foarte bine cu noile arcuri.Am avut si eu Eibach Pro Kit pe E46 si singura mea problema era iarna cand imi atingea pe dedesubt.Masina arata foarte bine!Felicitari!
    1 point
  10. iti recomand sa inlocuiesti electrovalva de la egr cu una noua ( aprx 320 lei pierburg oem) , nu prea este indicat sa mergi cu egr anulat.consuma ceva mai mult si spun unii ca ar afecta turbina in timp...nu stiu cat de adevarat este
    1 point
  11. Mai greu,dar probabil se putea...eu am 5,8 sec de la 0-100 :console:
    1 point
  12. bafta la vanzare, dar macar scoate porcaria aia cu 6.5 oras 4 afara
    1 point
  13. In cazul asta cel de 163 e tot N47, doar ca e varianta efficient dynamics, in rest e acelasi motor. Distributia se aude la majoritatea, mai mult sau mai putin. E greu de zis cand anume si daca trebuie schimbata in momentul in care se aude intr-un anumit fel. Multi o schimba preventiv desi n-au zgomote serioase sau deloc.
    1 point
  14. Revin cu niste poze noi, dupa cateva mici modificari:D!
    1 point
  15. Propun ca toti tovarasii care posteaza ca cel de mai sus si care arunca fraze de genul "tipic...ca si forumul de altfel", sa fie salvati de a suporta ce nu le place si sa fie ejectati de pe forum fara nici un fel de alte discutii sau justificari. Ban direct, fara resentimente. Nu-ti place, nu intri si gata, dar nu veni cu texte de mironosita. Zici ca parca-i obliga cineva sa stea pe forum si ei nu au incotro.
    1 point
  16. d-rive, imi place cum ai descris ceea ce reprezinta BMW pt tine. Conduc un e39 de mai bine de 5 ani. De prea multe ori mi s-a intamplat sa ma trezesc razand si vorbind cu el Nebun? Da, si ma tratez! ... cu BMW.
    1 point
  17. "Chiar si cel mai banal BMW de serie e orientat catre conducator. Conduceti o Toyota Avensis, fie si o echipare si o motorizare foarte buna si veti intelege cat de mare e diferenta dintre masinile astea, ce abordare diferita" CORECT! sunt total de acord... asta mi se pare definitia perfecta pentru BMW..pentru senzatiile oferite de tehnologia BMW..nu de marca BMW..marca e doar un nume..BMW nu face masini bune.. BMW nu face masini perfecte.. asta ne retine sa spunem la unison ca nu exista si alte marci pe piata..asta "permite" posesorilor de alte masini sa gaseasca "defecte" BMW-urilor..pt ca BMW-urile chiar au defecte.. ca deh.. orice mecanism se defecteaza..orice fier se indoaie.. dar senzatiile... abordarea constructorului pentru orientarea catre sofer, manevrabilitate..feeling..etc.. tinuta de drum, si mai ales.. PROMPTITUDINEA in reactii.. FEEDBACK-UL masinii.. sunt efectiv ceva ce NU GASESTI LA NICIO ALTA MARCA! Aici e diferenta! Aici vezi diferenta colosala de abordare intre o Avensis si un BMW.. Avensis poate e o masina mai buna..Avensis e o masina care se strica mai greu..Avensis e mai confortabila decat o seria 3..Avensis pluteste pe un nor de puf..si nu simti mai nimic cand o conduci.. nu te solicita.. nu te"streseaza"... dar.. tocmai aici e "problema" unii vrem mult mai mult de atat.. UNII VREM FEELING DE LA MASINA... VREM FEEDBACK.. VREM NERVI.. cu alte cuvinte.. vrei sa te bati cu cineva gadilandu-l cu o pana de puf.. sau cu o manusa de box? asta e diferenta.. vrei ceva sa te faca sa simti ca traiesti?ceva real? sau o cutie cu patru roti? o sufragerie mobila? cam asta e diferenta! P.S. cand am zis Avensis..ma refeream la orice alta masina.. care e buna.. "loiala" ... fiabila.. serioasa.. te duce din A in B.. dar sa n-o intrebi altceva...ca nu stie sa-ti raspunda..nu stie sa te surprinda placut..
    1 point
  18. eu abia astept sa il pornesc si e doar un diesel de 2l. Majoritatea zilelor imi doresc sa lucrez la 100 km de casa...doar ca sa-l conduc. Fun poti avea si la 30 la ora. Totul se transpune prin ceea ce simti.
    1 point
  19. Hai sa scutim niste posturi, sa ajungem direct la consumuri ,sau diesel vs. benzina si sa ne tiganim ca la usa cortului ca sa nu stricam trendu asta la care se ajunge pe orice topic la orice sectiune.
    1 point
  20. Stai in banca ta daca vrei sa-ti fie bn ;) te pup !!!
    -1 points
  21. sigur este idividual, omu' cand a luat-o de noua a vrut sa aiba dublu-gdm , e unicat
    -1 points
  22. inca ma mai pot urca si cobora din masini cu acces mai greu decat E92 nu cred ca e valabil pentru E92 treaba cu 3000cmc. mesi de sugestii, mai ales cea cu clima.
    -1 points
  23. Lol..serios? Dauna totala mai Mihai? Pai mai bine o vindeai naibii inainte s-o faci praf.
    -1 points
  24. salut cred ca erai cu gandul in alta parte, deoarece Nu m-am referit la Piesa cu Tepi ci la acea piesa care vine prinsa in 4 suruburi pe Ventilator in fata motorului, dar DE, asa sunt unii care doresc sa fie ceea ce nu pot fi! stima
    -2 points
  25. Prima inmatriculare in Germania 07/2009 Inmatriculat RO 28/06/2013 VIN: WBAUX31OOOA703912 DOTARI: * FACE LIFT-TOURING-EFFICIENT DYNAMICS * MOTORIZARE EURO 5 * TRANSMISIE MANUALA 6+1 TREPTE * PUTERE 163 CP * C0NSUM 5,5 litri/100 km * BiXenon Adaptiv+Daylight, STOPURI LED * Auto Start/Stop(Opreste/Porneste Automat la Semafor) * CD,AUX IN, 2 woofere sub scaunele fata * BLUETOOTH TELEFON ,COMENZI VOCALE * 4 geamuri electrice * OGLINZI ELECTRICE * INCALZIRE IN SCAUNE * SENZORI PARCARE SPATE * SPALATOR FARURI * SENZORI PLOAIE,ANTIORBIRE, SENZORI LUMINA * volan multifunctional * torpedou frigorific * COTIERA FATA/SPATE * pilot automat * SUPORTURI PAHARE FATA/SPATE * JANTE BMW 16`` * proiectoare de ceata * Dublu Climatronic * Inmatruculat recent * STARE IMPECABILA * KM REALI 158650 -CARTE SERVICE LA ZI ACCEPT ORICE TESTARE AUTORIZATĂ ROG SERIOZITATE!! Pret 10990 E neg. Telefon: 0751871170
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.