Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/13/14 in all areas

  1. Eu zic mai bine te lasi daca nu vrei sa arate ca si cum a fost vopsita la trafalet. Nu trebuie sa indepartezi nimica, arpia vine gata pregatita pentru vopsit. Si e foarte posibil sa cada ca dracu pentru ca nu e pe original. Completeaza la profil locatia. Daca poti veni in Ploiesti te rezolv cu 200 de lei vopsita in service si cuptor.
    6 points
  2. doar daca aduci si cd-ul ala cu manele,sa rupem gura targului la bioblioteca .
    3 points
  3. Eu totusi vreau sa cred ca asta e o gluma.
    2 points
  4. Ies azi dimineata din bloc si peste ce dau? Doua BMW-uri M5 noi noute parcate chiar in fata, langa care asteptau 2 tipi imbracati la costum. Cred ca erau ceva masini de test...diseara cred ca fac o vizita la BMW Welt sa ma programez si eu
    2 points
  5. Eu cred ca este un consum normal ptr aceste motoare.Am motorizarea m47 de 163cp din 2006 si am un consum de ulei de 1200-1300ml la 10.000km,in functie de cat o calc.Precizez ca masina are 220.000km,iar la 180k am schimbat turbina si filtrul de plastic,fara nici un rezultat in privinta asta.Nu cred ca exista motoare care sa nu consume,doar proprietari care nu recunosc.
    2 points
  6. Ca are piele si e 2009 care de fapt e sensatec si 2008
    2 points
  7. Berbec in trafic, berbec si pe forum, nu ai ce sa ii ceri...
    2 points
  8. Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.
    1 point
  9. Buna ! Am sa imi prezint si eu (din nou ) masinuta. E vorba de un E60 520Da, fabricatie 2009, m-pack de fabrica (interior si exterior), suspensie sport de fabrica, navi mare, tapiterie plafon - negru, etc. O am de un an jumate si pana acum s-a comportat foarte bine . Momentan are 193k, din care eu am facut aprox 25k .
    1 point
  10. Ms. Oricum trapa am vazut la unii colegi de forum ca se poate pune si ulterior
    1 point
  11. Si eu cred ca am ascultat de 3-4 ori si tot nu am inteles...
    1 point
  12. Se pot mai multe poze si cu interiorul?
    1 point
  13. care dintre ele?! ala de la tine????
    1 point
  14. Nici 300 nu era mult. Iti trebuie pistol (si nu orice chinezarie), abrazive de mai multe duritati, eventual chit daca ai unele neuniformitati, spritz chit... si imediat treci de pretul cerut. Sa nu mai spun de o mana experimentata si mediul perfect curat si la o temperatura controlata.
    1 point
  15. Mai bine cautai una de la dezmembrari pe culoare, OEM.
    1 point
  16. Pretul pe care tu l-ai gasit este unul foarte bun daca ai si garantie la lucrare. Nu te zgarcii la 300 de lei, e imposibil sa o poti vopsi tu acasa!
    1 point
  17. Ce becuri ai cumparat si cat au costat?
    1 point
  18. Salut , ĂŽmi place mașina sincer aratĂŁ bine care ar fi un preț ultim de vânzare ? Multumesc
    1 point
  19. Mai micutule analfabet, sintagma "i-a ai tu grija" nu exista in limba romana. Nu vrei tu mai bine sa te duci inapoi la scoala generala ? Inveti putina gramatica si apoi te intorci sa vorbesti cu noi.
    1 point
  20. Niste grasi fomisti )))))
    1 point
  21. Plus ca dupa te suna tot pe tine si se milogeste la 50 lei reducere ca si-a luat teapa, nu mai punem si banii pierduti pe manopera. Multi inca nu au inteles ca ieftin inseamna si bun
    1 point
  22. A adus unu un Polo cu 90 de mii reali,nu se apropia nimeni,ca era "facuta", a trebuit s-o avanseze la 120,ca s-o vanda. Clientu roman,te doare mintea...
    1 point
  23. Kilometrii se dau inapoi din cauza cumparatorului si nu a samsarului... Cumparatorul face piata, nu samsarul. Singurele masini de care poti fi sigur sunt cele de dealer cu garantie, bineneteles nu din Romania. Insa alea sunt "scumpe". De fapt, este un fel de a spune cand nu-ti permiti ...
    1 point
  24. Cu oameni ca tine se imbogatesc samsarii...keep up the good work Corect, nu este asa important numarul de km, insa faptul ca minte cu nerusinare si iti ascunde poate unele defecte ale masinii, eu cred ca e destul de important. Gandeste-te numai la revanzare cat ai de pierdut tu, daca potentialii cumparatori verifica si ei km masinii. Aici si romanii sunt de vina, vor masini "tzipla" fara o zgarietura, cu cat mai putini km, cat mai multe dotari si pret minim 20-30% sub pretul pietei...samsarii doar se adapteaza cererii
    1 point
  25. Eu nu gandesc asa,daca masina are 220 reali s-o lase asa si s-o dea cu 10 k (sau cu cat se vinde) plus la 220 k sunt alte costuri ,o turbina, ambreiaj,injectoare,dpf...costuri care la 150 nu prea le iei in calcul,poate doar sa ai ghinion...nu inteleg de ce mai dau oamenii codul vin daca masina nu are km reali..
    1 point
  26. ar fi doua variante la noi: -nu este compatibil bordu cu oglinzile (nu da comanda de anulare a oglinzilor dupa 20km/h) -firul acela trebuie legat in alta parte sau adaptat inca ceva la el
    1 point
  27. E46 318Ci Viteza medie 15 km/h consum 17% Viteza medie 25 km/h consum 11 - 12 % Doar extern consum 6.8 - 9 % depinde de viteza medie, de obicei la extern media e undeva la 8%, dar au fost si cazuri, rare, cand am reusit sa cobor sub 7. De curiozitate o sa verific si sonda lambda data viitoare cand ma duc la service.
    1 point
  28. Am fost si am vazut masina anul trecut. Are linie, interiorul are urme de uzura, dar Liviu a pozat sa se vada clar, nu am vazut semne de accidente sau alte chestii grave (doar bara fata parca fusese reparata pe sub, cva minor oricum). Principala problema pentru mine atunci a fost motorul: porneste bine, merge rotund (disa tacane si niste role) dar nu tragea deloc bine. Tragea maxim ca un 2.0. Si inca o problema la navigatie: modulul de sunet mort, nu se auzea nimic. In rest masina e destul de ok, cu semne de uzura specifice varstei. Dar la pretul asta si dotarile astea, tot merita investitia necesara sa fie totul ok.
    1 point
  29. da chiar asa ce mare teravura sa spui ce probleme avea? daca era ceva banal nu te mai erai asa de evaziv. spor la vanzare
    1 point
  30. Alex a semnalat o problema , e normal ca lumea a cerut explicatii . Mai bine esti fairplay ca nu te spanzura nimeni
    1 point
  31. Pai si atunci cum s-a rezolvat problema daca n-a avut nimic ?
    1 point
  32. Da, mie mi s-a parut interesat de pus pe geamul lateral. Ma mai gandeam sa-l pun pe luneta, desupra stopului.
    1 point
  33. Aia e joasa ? Cred ca glumesti !
    1 point
  34. Superbe...dar pe E46 nu cred sa mearga la ET ala !
    1 point
  35. E46 316i, '99, oras Bucuresti, s-a circulat doar in week-end cu masina, inclusiv atunci cand a nins naspa. Am facut 175km cu 27litri de benzina(calculat la pompa).De mentionat ca nu folosesc racleta pt a curata geamurile, deci la fiecare plecare masina trebuie sa se incalzeasca pe loc pentru a le dezgheta. BC-ul este ceva mai optimist imi indica 13,5l/100km .
    1 point
  36. Si din punctul meu de vedere merita sa o ai instalata. Si la ce zici tu e ca si cum ai zice ca ai licenta pentru Windows cumparata
    1 point
  37. Cat a fost pretul de catalog? Bafta la vanzare ca e foarte frumoasa!
    1 point
  38. Masina nu mai este la vanzare. Am dat prea multi bani pe masina si am mers mult prea putin cu ea ...se fac 6 ani de cand e la mine in care am facut 60000 de km. "Motivul" pentru care am decis initial sa vand masina a crescut acum si la 6 anisori cat are fii-mea nu mai am nevoie de scaun pentru copil si alte acareturi...intra singura in spate fara probleme si ne-am obisnuit cu 2 usi In plus de cand am masina, in afara reviizilor anuale nu am schimbat un singur surub la masina asa ca ma voi bucura in continuare de ea
    1 point
  39. Folosind un cuter se va indeparta micuta bucata din plastic care se poate observa si in poze si care este impiedica switch-ul sa comute pe treapta a doua. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/850/k0wi.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/43/euo8.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/202/zom7.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/28/x8a4.jpg Se monteaza totul in ordine inversa. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/854/svzu.jpg 2.CODAREA FUNCTIEI Aceasta operatiune necesita o interfata BMW, programul de codare NCSEXPERT si experienta de lucru cu acesta. In modului GM5 trebuiesc modificate urmatoarele linii de coduri: FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_AUF - aktiv (daca este necesar) FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_ZU - aktiv Rezultatul final si dorit! Sper ca pot fi de ajutor comunitatii BMW si in special posesorilor de E46 coupe prin acest tutorial. Pentru informatii suplimentare va stau la dispozitie pe acest topic.
    1 point
  40. Sunt curios la cati km se rupe lantul de distributie,daca mai ti masina pana atunci. Am schimbat lant la un 318d 2008, si dupa un an nu s-a mai rupt lantul ca s-au rupt 14 curbutori, i-am schimbat si aia acm sunt curios sa vad cat mai merge. Am auzit pe mai multi cu problema asta la N47, sunt curios sa aflu care e cauza.
    1 point
  41. la e60 trebuie concomitent cu cele 10 secunde cat tii acceleratia apasata, sa iti faci cruce cu limba-n cerul gurii, insa de la stanga la dreapta, foarte important.
    1 point
  42. e ceva absolut deosebit la acest volan de este la pret dublu fata de ofertele de pe piata ? Sau e de M si nu inteleg eu
    0 points
  43. Completeaza locatia la profil,este obligatorie conform regulamentului,mi se pare cea mai mare tiganie posibila sa montezi gaz pe masina,am vazut citeva si numai fire si improvizatii pe la motor si ditamai gauroaiele prin caroserie pt conducte si rezervorul de gaz si tot timpul numai prin service sint sa regleze kk ala de instalatie de gaz.
    0 points
  44. Kilometrii se dau inapoi din cauza cumparatorului si nu a samsarului... Asta sigur este samsar, altfel nu ar fi scris o asemenea ineptie...
    0 points
  45. Salutare! In primul rand, uleiul pe care il folosesti e cam subtire, posibil de aici o pierdere mai accentuata. sfat: floseste 5w40! In legatura cu pierdutul uleiului, e o problema generala la tipul asta de motor. al meu e spalat in ulei(surprinzator, nu scade nivelul pe joja, ulei 5w40 castrol). Poti sa te apuci sa schimbi, daca tii neaparat, toate garniturile de la distributie, garnitura corp filtru ulei, garnitura capac culbutori(asta zici ca a fost schimbata). Sfat: daca nu pierde ulei semnificativ le poti lasa asa. Daca totusi vrei sa le schimbi verifica foarte bine suruburile de prindere a capacelor! E posibil ca unele suruburi sa nu mai stranga si sa nu etanseze capacul peste garnitura(eu am problema asta la capacul de la culbutori). Stima
    0 points
  46. Din punctul meu de vedere "the truth is in the eye of the beholder" in sensul ca murdaria se vede pe orice masina, orice culoare, depinde doar de cel care se uita. La masina asta nu cred ca se pune problema de cate ori o speli pe saptamana - de cate ori e nevoie. Acum vezi ca se si zgarie repede in Ro
    -1 points
  47. Nu inteleg pentru ce se mai cere seria sasiu cand masina este 10700 euro ... Pe mine m-ar interesa sa nu lase 4 urme pe sosea si sa aiba airbag-uri in loc de rezistente. La pretul care se vinde masina, numarul km. nu este o prioritate. Scrie chiar in anunt, insa nu toata lumea are ochi sa vada ...
    -1 points
  48. http://www.youtube.com/watch?v=hbYomQ-np6o
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.