Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/16/14 in all areas

  1. cateva poze dupa spalarea saptamanala + QD Sonax BS + Dressing gume Sonax http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000168Medium_zpscefd4764.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000183Medium_zps2eff6419.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000169Medium_zpsf01f3671.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000170Medium_zpsa5e473d6.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000179Medium_zps035f864d.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000172Medium_zpsb1611a3e.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000177Medium_zps1e1c2535.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000174Medium_zpsca79469a.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000178Medium_zps9a7befe4.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000173Medium_zps680ded5e.jpg
    4 points
  2. acum toata lumea se pricepe la masini fara sa fi desfacut o roata toata viata, in rest stiu preturile si defectele la masina ta fara sa o vada
    4 points
  3. Dotat e60-ul dar si foarte scump. Cu 18k se gaseste 530xd foarte bun si dotari gramada. Nu as fi dat atat in 2014 pe un seria 5 e60 si cu motor de 2 litri. Oricum, sper ca esti constient ca te-a facut amicul ca la carte.
    3 points
  4. tu crezi ca masinile cand sunt noi, le plimba cineva prin fabrica sa le "pasuie" ? mergi la mecanic ca nu e bine.
    2 points
  5. Gata si cu asta. M-am chinuit putin sa ajung la firul aferent sigurantei nr 49 din panou, dar am reusit pana la urma. http://thumbnails110.imagebam.com/31473/2eef8b314728609.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/31473/702144314728616.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31473/ef8852314728626.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/31473/477a83314728637.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31473/e90f51314728644.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/31473/c39903314728653.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/31473/09b7d1314728659.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/31473/8d50e1314728665.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31473/5241d8314728671.jpg
    2 points
  6. Difera axa cu came, evident difera softul si am inteles ca 318i are o valva (disa) in plus fata de 316. 316i intr-adevar este undeva la limita decentei (sau poate chiar putin sub) , ma refer la modul cum se comporta. 318i are un comportament normal, nici vorba de sportivitate dar pt o masina normala este mai mult decat decenta. Acum fiecare are pretentiile sale, unii vor ca un 316 sau 318 sa zboare sau sa fie mai puternice ca alte masini doar pt ca sunt bmw. se comporta ca niste masini de caii lor cu mentiunea ca fiind 1.9 au avantaj de cuplu bun si disponibil f jos pt niste benzinare aspirate, spre exemplu la 316 ai cuplu maxim la 2500rpm. Oricum este clar ca 316 este o masina pt acea categorie de soferi care si daca au 316 si daca au 330 pt ei e acelasi lucru. Exista si astfel de oameni . @pt initiatorul topicului; pai care e bugetul tau pt masina? ca ieri ne aratai masini de ~3000 acum ai sarit la una de 4500
    2 points
  7. Am reușit sĂŁ upgradez sistemul de frânare de pe mașina mea un E46 320 150cp cu discuri Zimmerman sport perforate și plĂŁcuțe ATE ceramice (dimesiunile de 325 mm pe fațĂŁ și 320 mm pe spate) ambele repere cumpĂŁrate de la CĂŁtĂŁlin (cataxxl), ocazie cu care ĂŽi mulțumesc din nou pentru ajutorul oferit, și suporți de etrieri și etrieri proveniți de la un 330 cumpĂŁrate de la Nicu (roscatu). Etrierii și suporții de etrieri au fost sablați și vopsiți c vopsea termorezistentĂŁ. Am fĂŁcut un drum de Cluj cca 100 km, eu locuiesc ĂŽn Tg. Mureș. La dus am apĂŁsat pedala de frânĂŁ usor ca sĂŁ se curețe discurile de vopseaua de protecție de pe ele. La ĂŽntoarcere al acționat frâna puțin mai tare și pot sĂŁ vĂŁ spun cĂŁ la viteze de 150 km senzația de reducere a vitezei este excelentĂŁ, nici nu vreau sĂŁ mĂŁ gândesc cum se va comporta mașina la frânĂŁri energice (discurile nu s-au curĂŁțat de tot ĂŽncĂŁ mai existĂŁ urme de vopsea pe ele). P.S. nu se potrivește ”frâna de mânĂŁ” dar am cumpĂŁrat și tablele pe care se monteazĂŁ saboții frânei de mânĂŁ, ĂŽnsĂŁ gĂŁurile nu se potrivesc cu cele de pe fuzeta mea, dar sĂŁptĂŁmâna viitoare sper sĂŁ rezolv și aceastĂŁ problemĂŁ.
    2 points
  8. Eu am 318 i M43, 118 cp, sfatul meu i ati cel de 143 cp N42,schimbi lantul si patina ,eventual si simering supape si gata.
    2 points
  9. Vand un set de jante Styling 156 pe 16' cu ET34 (E90), toate sunt echipate cu anvelope Michelin Energy Saver 205/55R16. Sunt echilibrate, le-am folosit pe un E46 si inlocuit cu unele de 17'. Am 4 bucati in stare buna + una care a luat o bordura ceva mai in forta dar ruleaza uniform chiar si la viteze mari, a fost folosita ca rezerva incepand de anul trecut. Pret 1500ron pentru toate 5 cu anvelope Le vand si separat: 800ron - 5xJante (4 OK + una nu chiar OK, gratis) 500ron - 2xCauciucuri aproape noi, DOT2013 rulate maxim 1500 de km (folosesc masina rar, au costat 900ron acum un an) 300ron - 3xCauciucuri cu DOT2010, eu zic ca se mai pot folosi 1 sau 2 ani Pentru detalii PM sau aici pe forum Ofer transport in jurul Sibiului si montaj gratis in Sibiu
    1 point
  10. Vand sistem audio Harman Kardon complet: - 2 tweetere - 4 difuzoare de medii - 4 difuzoare de joase - 2 subwoofere - statie HK - buton HK - 4 grile difuzoare cu HK - cablaj complet - scos intreg! Se da si pe bucati daca se strang mai multi doriori. 1200 ron. 0764 211 251 http://s11.postimg.org/ofr48v6pf/IMG_0912.jpg
    1 point
  11. Vand E46 318D Break, 2004, VIN PR32004 Motor diesel M47TU 85kw, cutie manuala in 5 trepte, Facelift - Exclusive edition, Oriental Blau, 168.000Km reali, clima digitala, pachet M + chrome, volan M cu comenzi, pilot automat, Dinamic stability control DSC, asistenta la parcare PDC, scaune fata incalzite, xenon cu spalare, proiectoare ceata, senzor ploaie, computer de bord, CD player original BMW C43 geamuri electrice fata, oglinzi electrice incalzite, oglinda centrala anti-orbire, webasto electric, tapiterie piele, inchidere centralizata, cotiera, 2 x chei originale covorase originale + inca un set dedicat din cauciuc pentru iarna, jante aliaj cu anvelope inalte de iarna Goodyear 205/60R16, jante aliaj cu anvelope vara Vredestein 215/55R16. Poate fi vazuta in Bucuresti, zona Militari, telefon: 0724 282 748 Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=zJbhIpAGO5A Pret: 5500 Euro
    1 point
  12. eu nu am gasit in 700 E , se mai adauga si clima, rame , codare , transport .Asa din 3 vorbe pare ieftin . Eu sunt multumit de schimbare . Si business e chiar penibil asa ca merita oricand macar un CCC .
    1 point
  13. Am pus pozele si la mine pe topic, le pun si aici pt cei curiosi.
    1 point
  14. Masina din topic a incaput pe maini bune, am fost personal si am cumparat-o cu un amic si va aparea prezentata in scurt timp. Cea din link este alta masina si se poate vedea cu ochiul liber.
    1 point
  15. Plafoniera din fata are 3 butoane. Butonul din mijloc functioneaza ca si la plafoniera normala: deschizi usa, se pornesc luminile. Apesi butonul, se opresc luminile. Dar, butonul ala controleaza doar becul din mijloc de la plafoniera din fata si doar becurile de jos de la cele din spate. Butoanele de pe margini, aprind separat doar becul de pe stanga sau dreapta fata. Iar butonul de pe cele din spate, aprinde individual becul de sus de la acea plafoniera, independent de cum sunt luminile din interior.
    1 point
  16. poate 12k max , la 10 k e cel mai sigur , nu e chiar o cheltuiala mare .
    1 point
  17. Cum se mai misca 2.0d cu 285?
    1 point
  18. ala da MUCIFICATOR..a pus la BMW debitmetru de SEAT:))) sa tot cumperi masini de la oameni de genu asta..
    1 point
  19. rezultatul final, daca ai rabdare si esti indemanatic il faci ca nou, eu nu ma incadrez la nici una :sorcerer:
    1 point
  20. Ai vrut sa testezi piata ? Crezi ca o sa iei mai mult pe el?Chesti de acest gen nu se fac....o zi bunĂŁ.
    1 point
  21. Jante Oz Ultraleggera. Fata 8jx18 ET34. Spate 9jx18 ET40. Jantele sunt impecabile. Tel. 0768.420.785 Pret negociabil 700euro
    1 point
  22. Eu zic sa fim realisti,e un 330d din 2006 cu capota si bari de m3, de ce costa 24 de k? la banii astia iti pot cumpara un m3 veritabil!
    1 point
  23. la 200k nu necesita investitii... lol cat de imbecili pot fi unii..
    1 point
  24. Pacat de limba romana...in fine. Cica ne-am obisnuit. Dar eu unul nu m-am obisnuit si n-o voi face.
    1 point
  25. imi place de tine, ca nu exagerezi deloc tu-ti cumperi un 318i de 10+ ani sa faci liniute la semafor? hai sa fim seriosi.... M43 nu e o racheta, dar e putin mai fiabil decat N42, dar depinde foarte mult de starea lor, daca prinzi o masina proasta fie NFL sau FL o sa investesti o caruta de bani s-o faci...
    1 point
  26. si e60.ul cati km are? ai facut o prostie ca te-ai intors la el, cine stie ce bataie de joc a luat masina inainte, sa verifici masina bine ca sa nu ai surprize
    1 point
  27. Mda, ai dreptate aici. Si eu daca am 1 Euro si mai fac rost de inca 1E, deja ma apropii de 65,000E cat e un F10 nou, dar mai e mult pana acolo
    1 point
  28. F10 la 17k? Poate unul chel, rulat de i s-au incins rulmentii si dat peste cap o data. Vrabia malai viseaza ..
    1 point
  29. http://www.autovit.ro/bmw-320-C32529859.html arata mult mai bine ca cele date de tine si are si cv dotari ( nu am nicio treaba cu anuntul )
    1 point
  30. Depinde cati km faci lunar zic eu... Inainte sa imi iau BMW oscilam si eu intre benzina sau diesel... La inceput ma gandeam 'cati km pot face eu pe luna...nu multi' insa observ ca fac lunar lejer peste 1000km... Deci tragi tu concluziile....majoritatea km sunt facuti in mediul urban...iar ca si consum, nu am incercat metoda plin-plin insa imi arata 8l/100km cu jantele de 15 si 8.2l/100km cu cele de 17...in ambele cazuri clima pornita mereu. La 316i nu ma pronunt la consum...nu stiu. Insa sfatul meu, daca nu faci km multi, e sa iei 320i de 150cp E cu totul alta treaba Consumul va fi apropiat de 316i Legat de cele 2 masini....sunt frumoase ambele, 316i e cam slabut insa.... Iar 320d-ul pare prea 'pregatit' sigur are si km dati inapoi.. Vad ca si culoarea mahoului de pe nuca e diferita de cea de pe trimuri (sau mi se pare)... In fine, in final alegi ce iti place si ce ti se potriveste.. Bafta!
    1 point
  31. copile, esti retardat sau doar nu ai fost la scoala?
    1 point
  32. apropo 275/35/19 este o dimensiune gresita pentru E60 , corect era 275/30/19
    1 point
  33. Multumesc frumos! Nu prea mai am timp sa mai merg si cu ea, acesta este motivul. Sunt convins ca din ziua in care o s-o dau o sa mi se fac dor de ea si o sa caut alta Sper sa mai gasesc una la fel ...
    1 point
  34. @adymateo: Din pacate pentru tine, n-are cum sa-mi salte autorizatia provizorie de circulatie
    1 point
  35. Daca stii ce cauti si in ce te bagi, ai cunostinte si experienta in domeniu poti sa te duci in Vitan linistit. Dar fara sa te superi nu cred ca stii la ce sa te uiti si ce sa verifici daca nu ti-ai dat seama ca masina aia nu are senzori. O sa auzi aici tot felul de opinii, ca in vitan sunt numai rable lovite, ca au km dati inapoi, ca toti sunt samsari, ca gasesti masini rasturnate etc. Eu iti spun din experienta mea personala, am luat masina din Vitan dupa ce am vazut alte 15-20 de masini inainte, ba la proprietari ba in diverse targuri. Am luat masina de la un samsar pentru ca ce vindea el era peste ce am gasit in alta parte chiar si la proprietari care au luat masina de noua. Nu m-am uitat la km si nu mi-a pasat pentru ca am verificat masina personal. Am pierdut intr-o zi doua ore si in ziua urmatoare alte doua ore langa ea. Am reusit sa gasesc o janta sudata si atat. Nu a avut cine stie ce optiuni dar ce am vrut neaparat mi-am pus eu. Rezultatul e ca la aproape doi ani de la achizitionare am bagat in ea placute ulei si motorina si am mers cam 40000km. Concluzia e sa verifici masina si sa o iei dupa ce esti sigur ca e ok. Nu te uita la km ca nu sunt relevanti mereu. Daca nu te pricepi ia pe cineva care se pricepe, si nu asculta tot ce iti zice vanzatorul, fiecare vrea sa isi vanda marfa.
    1 point
  36. Iata si pozele promie Eu, personal sunt foarte incantat de rezultat. Maine revin si cu poze cu jantele montate
    1 point
  37. Vrei s-o vinzi sau doar te lauzi?
    1 point
  38. Cumpar un volan cu lemn/mahon/. Nu ma intereseaza foarte mult starea lui, doar lemnul sa arate bine. De e36,e34,e39,e38,e46 ce o fi. Astept oferte.
    1 point
  39. La multi ani ! prima postare aici in 2014 , sper ca anul pentru voi a inceput mai bine decat pentru mine , eu am primit o veste "superba" in prima zi de lucru , foarte posibil sa fiu nevoit sa vand masina in perioada apropiata daca nu gasesc o solutie financiara cat de curand , sper totusi sa nu se ajunga acolo . Dar trecem peste , cateva poze facute in seara asta , dupa o stergere rapide cu QD Briliant Shine Detailer de la Sonax http://imageshack.com/a/img707/7772/v92j.jpg http://imageshack.com/a/img545/2720/6yag.jpg http://imageshack.com/a/img38/339/yxaf.jpg http://imageshack.com/a/img34/8315/sjno.jpg http://imageshack.com/a/img827/5958/4qnv.jpg
    1 point
  40. Te confrunti cu o problema,daca vrei sa schimbi motorul cu unul de 330d sau 330i va trebui sa schimbi si sistemul de frinare cel putin pe puntea spate vei fi obligat,cind vei schimba motorul vei inlocui cutie de viteze,cardan,grup+planetare,planetarele la 330 sint mai groase si automat vei fi obligat sa schimbi si fuzetele spate,pe fuzetele spate nu vei putea monta frinele de 320 si numai de 330,am frine complete de 330,etrieri,suporti etrieri,discuri+placute+saboti de la frina de mina,tot sistemul de frinare de 330 costa 600 lei...0725691059
    1 point
  41. Si ultimele achizitii pentru pregatirea masinii in sezonul rece... http://img713.imageshack.us/img713/3223/vamv.jpg
    1 point
  42. HGT, sper ca intelegi faptul ca, in cazul problemei descrise de tine, orice diagnostic primesti aici pe forum are cel mult valoare de parere, iar probabilitatea de a fi eronat este foarte mare. Lucru valabil si pentru parerea care urmeaza. Nu este exclus sa ai o bataie de cuzinet de biela, sau - mai putin probabil - cuzinet de arbore cotit. Dar, indiferent de tipul cuzinetului uzat, bataia ar trebui sa fie mai intensa in accelerare sau decelerare - nu la turatie constanta. Ceea ce in cazul tau nu se intampla. De obicei, cuzinetii de arbore se uzeaza foarte rar, in special dupa rulaje mari (peste 250.000 Km) si/sau daca schimburile de ulei au fost efectuate incorect, adica prea rar si cu ulei necorespunzator. Daca ai vreun istoric de service al masinii, ai putea verifica aceste lucruri. Cuzinetii de biela se uzeaza insa mult mai usor. Inca un indiciu: uzura cuzinetilor (in special) de arbore este insotita de o scadere a presiunii uleiului. Ar trebui sa mergi la un service care stie sa masoare presiunea uleiului la motorul tau. Daca presiunea este sub specificatii, atunci poti suspecta cuzinetii. Este foarte relevant faptul ca s-au gasit bucatele de metal in filtrul de ulei. Daca le mai ai, incearca sa identifici daca sunt din cupru sau cositor, respectiv din fier sau aluminiu. Un magnet te poate ajuta la indentificare. In primul caz se indica uzura a cuzinetilor. In al doilea caz, uzura la distributie / axa cu came. Daca ai timp, mai fa urmatorul test: - incalzeste motorul pana la temperatura de la care incepe sa se auda bataia; - trage zdravan frana de mana, accelereaza pana la cca. 2000 rpm (nu 2.800!) si tine turatia in acel punct, apoi cupleaza treapta intai si elibereaza foarte usor ambreiajul pana cand turatia motorului incepe sa scada (si se simte cum incearca sa invinga rezistenta franei de mana); - opreste-te cu ambreiajul in acel punct si tine turatia constanta cateva secunde. Daca bataia se aude, atunci foarte probabil ai cuzineti uzati. Daca nu, cauza este mai degraba in alta parte. Incearca sa aloci mai mult timp diagnosticarii. Cauta pe forumuri cazuri similare cu al tau, la acelasi tip de motor. Consulta cativa mecanici cu experienta in acest tip de motor. Desi nu trebuie exclusa o problema de cuzineti, verifica mai serios daca sursa batatii nu este in alta parte (in special distributie, cu tot ce inseamna asta: came uzate, lant / intinzator, VANOS, Valevetronic). Altfel, te poti trezi in situatia de a inlocui o groaza de piese, cu costuri semnificative - iar problema sa persiste.
    1 point
  43. Da, teroria conspiratiei. Tu de fapt ce vrei? E normal sa nu mai ai configurator din moment ce nu se mai produce masina.
    1 point
  44. Dorinta ti-a fost indeplinita.(Prima).Vezi atasament. pumap_m.pdf
    1 point
  45. te contrazic un pic,am desfacut si vazut ca aceste clapete lucreaza simultan!presiunea in admisie creste sau coboara in functie de turatia motorului!deci cand obtureaza aerul,il face pt toate supapele!supapele se deschid cate doua pt fiecare piston nu cate patru!fiecare piston are punctul lui de admisie...!
    1 point
  46. Cablu de alimentare de 20mm? vrei sa si sudezi cu el?
    1 point
  47. in primele zile cand am luat masina (e90) am crezut ca e stricata cutia ) si nu zic la un semafor de nervi am dat mai tare si a intrat in marsalier !!! ala din spatele meu dadea claxoane ca disperatu ! acum face din ce in ce mai rar...
    1 point
  48. Da, sunt frustrat ca n-am luat eu F10-le ala, dar nu-mi fac griji, e autovit-ul plin de masini la fel de impecabile, km reali etc. Vezi chiar exemplul cu E90-ul din topic-ul asta, cum a intinerit subit, abia asteapta unul din asta ca tine sa vina sa cumpere un bmw cu 116.000km la bani putini Over and out.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.