Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/16/14 in all areas

  1. dar ma depaseste modul de gandire al samsarului, de ce ar da inapoi 20k km? ce importanta mai are ca are 192k sau 172k...? tind sa cred ca are de fapt mult mai multi km... recitind acum postul lui little man asta suna mai mult a reclama... :getlost:
    5 points
  2. Poate mai negociaza , le ia cu 50 euro
    5 points
  3. Tot la pitesti se eliberau si permise de conducere false.
    4 points
  4. Pana la urma am ajuns la ceva OEM. mai exact style 332
    3 points
  5. si vrei sa iei alea 2 gume opincarite? unul cu talonul rupt si unul cu lipituri?
    2 points
  6. Eu am un E90 330xd lci...cel cu efficient dynamics. Pot spune ca motorul e senzatie, fac 40000 km pe an din care 30000 in Bucuresti, si nu sare de 11 consumul in oras. Afara, tine mult de stilul de mers...am reusit si 5.5, dar si 7.4 :frantics: Prefer diesel-ul nu numai pentru numarul de km pe care il fac...dar dupa soft masina are 295hp si 700+nm. Nu stiu cum poate o benzina sa bata asa ceva. Am avut 2.0T benzina inainte, pe un GTI, dus tot in jur de 290 hp si chiar nu se compara
    2 points
  7. nu ma mira, neamtul nu gandeste out of the box, el face ce scrie in manual, daca scrie sa inlocuiasca aia face, daca nu piesa aia era de vina ci altceva si nu mai scrie in carte, s-a blocat, e o masina care lucreaza in functie de un algoritm scris, daca ala a fost scris gresit pa,pa..., pe cat de mult imi place tara si sistemul lor sunt destule ocazii in care pur si simplu te socheaza lipsa lor de gandire periferica. Dar si tu acum, chiar sunt o problema alea 5C +/- ? te-ai germanizat si tu daca te deranjeaza asa tare...
    2 points
  8. Noi, romanii, avem o imagine foarte deformata a realitatii...nu este totul perfect in alte tari si dezastru total in ro
    2 points
  9. Vinde-o, cumpara alta..nu ai ce sa ii mai faci, e distrusa moral
    2 points
  10. Asa este,din fata cel putin,de cand i-am schimbat grilele OEM cu cele Performance,arata foarte " suparata " . Este prima oara cand merg in masina cu inca 4 adulti,portbagajul full de bagaje iar concluzia este ca masina " trage de rupe " si in aceste conditii. Nota 10 pentru ansamblul motor/cutie ,inca ma surprinde,chiar si dupa un an si 27k km.
    2 points
  11. ce film urat nu te-ai simtit din nou in Romania ?
    1 point
  12. So, intr-un final am rezolvat...insa partial sa zic asa Ma suna consultantul de service pe la ora 4 si incepe sa turuie, ca domne si senzorul meu initial era defect...si al doilea inlocuit pesemne la fel, de asta au trebuit sa inlocuiasca din nou senzorul si vezi doamne doar ala e pe garantie, ca l-am platit odata. Daaaaar au descoperit ei ca si cablul este oxidat, iar pentru asta trebuie musai sa platesc cei 200 euro. I-am explicat inca odata si lui toata povestea spusa celui de la receptie, precizand ca nu mi se pare corect sa platesc pentru ca mecanicul a facut o greseala...nu atat pentru suma in sine, cat din principiu. Dupa vreo 15 minute in care el imi tot repeta aceeasi placa si eu ii spuneam ca nu platesc, imi zice ca revine cu un telefon in 10 minute, ca trebuie sa discute cu managerul de service. Astept...astept...suna dupa vreo ora si ceva, nu am putut raspunde in acel moment (eram oricum deja in drum spre ei). Ajung la service, consultantul evident sparsese usa deja...si l-a lasat tot pe amaratul de la receptie sa discute cu mine. M-a luat ala ca au discutat...si s-au sfatuit...si pentru a ma multumi, imi fac reducere 50% la factura (adica sa platesc totusi 100 euro). Bineinteles ca mi s-a parut de kko (cum spuneam mai mult din principiu, pentru ca oferind aceasta reducere oricum si-au recunoscut greseala), asadar a inceput scandalul. Dupa inca aproximativ 10 minute de spectacol in showroom, cu toti clientii uitandu-se ca la teatru...se enerveaza ala si imi zice ca el a facut tot posibilul si ma duce la seful cel mare. Sefu de service incepe sa-mi explice moartea caprioarei, ca de fapt si senzorul era defect (avea ceva urme de coroziune pe un contact), dar si cablul...si ca musai trebuiau schimbate ambele. Ii zic, pai uite ca senzorul asta vechi, original, functioneaza foarte bine...de ce sa-l schimb daca merge? Raspunsul de 1000 puncte...pai poate functioneaza astazi, dar peste 2 sau 3 zile, daca ploua si intra apa acolo, nu o sa mai mearga... :-S Am ramas blocat la faza asta...in fine, am tot incercat sa-i explic de asumarea unei greseli bla bla, el imi tot repeta aceeasi placa (efectiv aceleasi fraze), asta timp de vreo 30 minute cred. Intrucat era deja tarziu si mi-era si foame, am vrut doar sa-mi iau masina sa plec odata acasa. Deci am platit cei 100 euro si acum macar imi indica temperatura corect
    1 point
  13. spala jantele pe dinauntru.
    1 point
  14. Update player 2010 player-ul nou are funcite usb,stie cineva de ce am nevoie pentru a putea folosi usb-ul?
    1 point
  15. Stati asa ca vine unu acum si zice ca de banii aia iti iei F10
    1 point
  16. Am avut aceeași problemĂŁ. Tulumba respectiva este expusa la apa care se scurge de pe caroserie pe lângĂŁ suportul filtrului de polen. Acel spațiu este prevazut ĂŽntr-un colț cu o gaura de scurgere care se ĂŽnfundĂŁ frecvent(mai ales dacĂŁ parcați sub copaci). Apa bĂŁltește, iar o buna parte a tulumbei este scufundata la propriu. Ăn interiorul tulumbei(am avut curiozitatea de-a o desface pe cea ĂŽnlocuitĂŁ) sunt niște membrane de cauciuc care fac un vacuum ajutând șoferul la acționarea pedalei de frânare. Carcasa metalicĂŁ a tulumbei ruginește și gripeazĂŁ tot mecanismul din interior. Recomand sa demontați piesa de pe mașinĂŁ, luați codul și cĂŁutați una dupĂŁ acest cod. Aparent este la fel pentru toate e39, dar va asigur ca nu este așa. Tija care se prinde efectiv de pedala de frânare poate fi lungĂŁ, scurtĂŁ sau diferĂŁ sistemul de prindere. Acum 2 ani am luat una second-hand și e ok și acum.Initial, cumpĂŁrasem suna tot de un e39 și avea tija mai lungĂŁ și alt sistem de prindere. Sper cĂŁ am fost de folos. App, nu e cine știe ce de munca,dar recomand service-ul.
    1 point
  17. Nu poti omologa un motor cu 40% mai puternic decat cel cu care a venit masina din fabrica. In privinta costurilor, te duce mai mult decat valoreaza masina, trebuie schimbat motor+cutie+cardan+punte spate+ceasuri bord etc. Probabil peste 1200-1300E cu montaj, de omologare nu poate fi vorba.
    1 point
  18. Nu am deocamdata poze. Nu are niciun defect. E inca pe masina. Nu e cu navi. O dau pt ca mi-am comandat una noua cu navi.
    1 point
  19. Si cam ce explica ? Ca esti tu incet si nu pricepi ce scriu ? Doresti sa iti silabisesc ? Motoarele porsche 30d sunt generatie mai noua. Si la bmw generatia noua de motoare consuma mai putin
    1 point
  20. In loc sa vin cu vesti de genu... interior recaro sau packet M completat.. -Kit ambreiaj Sachs schimbat si 196073 km facuti:P
    1 point
  21. f frumoasa culoarea si potrivita pt un coupe. Merita sa investesti in ea m-as orienta spre scaune sport si packet M cu jante 18 . Trimurile sunt din alt peisaj si alea ar trebui sa plece .Sa o stapanesti sanatos
    1 point
  22. mie la RS imi arata oricum, mai ales in trafic de oras, cu cel putin 5C in plus din cauza caldurii enorme emanata de motor. Initial am zis ca e normal ca un motor mare si supraalimentat sa genereze o asemenea caldura, e logic, incalzesti lejer o casa iarna cu cata caldura degaja , dar apoi am observat ca orice V8, indiferent ca e NA sau SA degaja multa caldura, ceva mai putina un NA dar nu-i mare diferenta, deci sincer nu stiu daca e vreodata 100% citirea exacta in afara de drumurile pe autostrada unde fluxul de aer permite directionarea aerului cald departe de senzorul de temperatura exterioara. Pe de alta parte in DE nu e cuptorul de aici si citirea ar trebui sa fie mai putin influentata de caldura emanata de motor, dar chiar si acolo in trafic si sezon cald cred ca va avea o eroare de cateva grade. aaa, si legat de service-urile din DE, prin 2006 mi-am adus masina la o reprezentanta Audi in Dusseldorf sa ii faca distributia si ce mai era conform cartii service, tot eram prin DE, si le-am zis sa verifice tot si le-am atras atentia ca mi se pare ca suspensia e putin cam zgomotoasa si ca probabil vreo bucsa ceva are uzura. Ma duc sa iau masina si intreb ce au facut in legatura cu suspensia, iar ei imi zic ca da, pare un pic mai zgomotoasa decat ar fi normal, doooh, dar ca ei nu pot sa isi dea seama de unde vine zgomotul si ca doar daca schimba tot pot elimina cauza, hopefully... , evident ca am nu am urmat sfatul lor . Am intalnit aici indieni si pakistanezi care sunt cu mult mai isteti si nu te fac sa schimbi tot ca sa elimini un zgomot.
    1 point
  23. X6 E71 - Style 259 10jx20 Front 275/40R20 ET 40 18,40kg 11jx20 Rear 315/35R20 ET 37 18,70kg asa vin echipate OEM
    1 point
  24. Super decizie! Un E65 la 9000E iti poate oferi, intr-adevar, niste senzatii de neuitat
    1 point
  25. plus ca tocmai poza cu DOT-ul e neclara, oricum pare a se citi 2008 sau poate 2006, chiar daca au 5mm sunt prea vechi, de aia si sunt 100Eur..., mai bine iei un Dunlop sau Kumho, Nexen, dar le iei noi cel putin...sau cauta sale-uri pe la retaileri mari de anvelope care scot loturi 2012 la lichidare si le iei la super pret si noi, un prieten a luat anul trecut 4 x Michelin PS3 255/35/19 DOT 4311 cu 600Eur toate, in timp ce eu am dat 1000Eur pe ele si pe 18.
    1 point
  26. cu siguranta o va cumpere cineva care iubeste marca si isi permite " luxul " de a scoate din buzunar vreo 3k euro in plus pt km si faptul ca a fost ingrijita. un astfel de model se invarte in jurul sumei de 11k . dar evident nu in starea asta .
    1 point
  27. Azi mi-a instalat si mie cablul aux pe E60. Sunt foarte multumit si merge perfect. Recomand.
    1 point
  28. Dublura nu are baterie.
    1 point
  29. http://i1268.photobucket.com/albums/jj578/EdyCT/IMG_0117.jpeg
    1 point
  30. lol, lasa ca inveti tu cu timpul, de ex. va-ti se scrie v-ati.....rosi=rosii.... asta e munca in folosul comunitatii din partea noastra, nu te supara pe noi, lectiile sunt gratis
    1 point
  31. Mai ai de lucrat, nu doar la virgule...
    1 point
  32. Carte service + ultima citire de cheie la BMW. Oricum am mers pe incredere. In caz de ceva stiu la ce casa sa dau foc.
    1 point
  33. si in RO e apreciat rulajul mic, cu orice pret chiar , toate au km putini pe autovit si nu numai
    1 point
  34. 1 point
  35. dupa <> de pe , din.
    1 point
  36. Da e normal sa se auda oarecum asemanator motorului diesel la relanti. Dar se aude mult mai incet decat un diesel... atunci cand motorul N42 e "in temperatura". Eu am N42B20 143 CP si sunt f multumit de el :twoup: N42B18 a castigat titlul de motorul anului in 2001 la categoria 1.4 -1.8 litri :) http://en.wikipedia.org/wiki/International...ine_of_the_Year
    1 point
  37. Eu zic ca ai luat o decizie corecta
    0 points
  38. ok.Deci.. La RAR am confirmat programarea la gardianul de acolo,l-am intrebat daca merge cu 'o mica atentie' a zis ca da,in jur de 50 de lei a vazut el ca dau altii. BUN...Am dat dosarul domnului de la RAR in dosar se afla actele masini,cererea pt rar si 100 de lei evident am bagat masina mi-a facut ITP 5 min a durat ) a duso la fum,totu a iesit perfect in 20 de min aveam toate actele de la rar si emisile exact ca in carte 152. Acte necesare: -Fiscalul(cel mai important) sa scrie acolo seria masini -Contract vanzare/cumparare intre neamt si cel care ti-o vinde -Contract intre tine si el -Carte masina si chestiile alea galbene -Chitante primarie -RAR(ITP,Autentificare) -Traduceri&Legalizari -Taxa anaf -Politie,pentru numere si talon. si cel mai important...Multi bani si nervi de otel ca ai de umblat.
    0 points
  39. Iti vinzi jantele care sunt speciale pt e60 sa pui de seria 7 , nu mi se pare o ideea prea buna.
    0 points
  40. Reprezentanta de la care am luat-o era aceeasi care a vandut-o initial si unde isi facea service-ul fostul proprietar. In momentul in care am luat-o mi-a printat tot istoricul masinii, toate facturile de la schimbat ulei pana la schimbatul cauciucurilor si la cati KM s-a facut asta si, DA, iese la calcule din facturi si nu din vorbele mele. Daca ma apuc acum sa spun ce poveste mi-a spus respectivul cand l-am intrebat despre km ......ma busheste rasul si nu vreau sa va mai spun o poveste pe care deja o stiti ....cu mosul.....daca ma incordez un pic as putea sa ii iau numele din facturi sau din cartea de identitate si sa il caut un pic sa vad cat de mos e......oricum eu unu stiu ce am luat la mom respectiv si DA avea 15600 de km mai exact
    0 points
  41. merci frate acum cred ca toata lumea a inteles despre ce era vorba.
    -1 points
  42. http://imageshack.us/a/img812/6320/3neh.jpg
    -1 points
  43. -1 points
  44. Lui nenea ala politistu' de ti-a luat foliile fata trebuie sa-i dam o bere. I-am fi dat un Jack daca te salta de talon dar initiativa conteaza.
    -1 points
  45. Man o merit si asa Nu ma incalzeste(ajuta) cu nimic 2-3 virgule care le pun sau nu pe forum..
    -1 points
  46. ala nu imi place deloc....de obicei tin albastru dar daca tot mi-au venit cu odorizantul am zis sa le folosesc si pe cele rosi.
    -1 points
  47. Vad ca postul meu initial are deja un minus, deci probabil ca proprietarul s-a "atacat" Am fost si am vazut masina, am dus-o la test: la 173 de mii s-a facut ultima revizie, iar kilometrii au crescut liniar de-alungul timpului, parca cu ceva pauze acum un an, cand probabil a avut o avarie pe dreapta: proprietarul spune ca i se parea ceva revopsit pe aripa dreapta spate, cei din service au zis de aripa dreapta fata, mie mi s-au parut plasticele din interior prinse cam aiurea...in fine. Chiar daca a avut ceva, este reparata corect, suna totul a tabla peste tot, fara kit, lufturile sunt ok. Deci acum masina are acum 192 de mii, si are nevoie de o revizie, si de anvelope. Altfel, interior arata foarte bine (ok, exista cate ceva zgarieturi pe plastice pe ici-colo, dar e normal la nr asta de km, si mai ales ca este culoare deschisa, si se vad imediat). Pielea chiar arata foarte bine, si este ingrijita. Masina ruleaza bine, trage ok, ambreiajul pare ok, general mie mi s-a parut bine inchegata, si in nici un caz de 200de mii; la BMW i-au facut si test de drum, deci au mers cei de acolo, care cunosc mai bine masinile, si au zis acelasi lucru, ca este surprinzator cat de bine se tine. Chiar si la 140-150 este liniste si pace. Conform caietului de service, in tot acest interval a avut schimbate placutele de frana fata doar de 2 ori; deci practic cei 200k km facuti acolo echivaleaza cam cu 80k facuti in RO; pe spate au fost schimbate la 173 de mii si discuri si placute. Lantul nu se aude, motorul este linistit si cuminte. Diferentialul nu se aude. Devizul din service: Necesar revizie; schimbate 2 simeringuri la cutia de viteze; schimbat un simering la diferentialul spate; inlocuit ulei cutie de viteze si ulei diferential cu acesta ocazie; si cumparat anvelope noi. Exista un usor dezechilibru pe compresia cilindrilor 1 si 4, dar nimic alarmant. Parca asta era tot... Prin urmare, daca cineva este interesat de ea, are deja testul facut la BMW Brasov, puteti doar merge si intreba de el. Este un 316d bine echipat, luminos, si care arata extrem de bine. Pe mine nu ma mai coafeaza datorita TVA-ului; deci daca vreti o masina despre care nu esti mintit (cel putin nu la stilul in care patesti la restul), care momentan este in parametrii, go for it.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.