Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/20/14 in Posts

  1. wrxcoupe - uite, eu sunt din constanta si locuiesc in bucuresti...am facut si fac drumul asta, mentionat de tine, destul de des. Ai idee cat de placut este sa mergi, in mijlocul unei zile de vara, cu 140 km/h, cu masina deschisa? Ca sa vorbesc in "golaneasca" - ai avut decapotabila? ai facut drumul indicat de tine de cel putin 10 ori ca sa te afli realmente in cunostinta de cauza si nu sa ai o parere bazata doar pe presupuneri? Nu cred! Eu am avut un Rover decapotabil, din 1995, din prima ei zi de viata, pana prin 2010, soft top, cum am spus mai sus. Am mers cu masina asta iarna, vara, pe uscat, zapada,in oras, afara, pe autostrada, pe nationala, in Romania si in afara... Modelul detinut, inchis facea galagie de la 160Km/h in sus, si decapotat de la 140km/h simteai curent (dar nu avea acea panza de protectie in spate). Un hardtop, cu tehnologie din 2010 este altceva. cu ea inchisa poti sa mergi si cu peste 200, fara problem. in ceea ce priveste traficul din oras, masina iti permite deschiderea si inchidea din buton in timp ce masina ruleaza... (a mea, daca nu avea frana de mana trasa, nu functiona decapotarea...). Cu alte cuvinte, expunand problema intr-un mod cat mai simplist posibil: Cabrio il faci coupe, dar coupe-ul cabrio, nu!
    7 points
  2. Mondragon, modul de producere al accidentului este plauzibil asa cum a fost prezentat in ultimile fotografii de catre Joey. Faptul ca nu a ramas sa constate accidentul la fata locului, nu reprezinta nici macar o banala contraventie. Daca este un accident minor pleci si ai alte obligatii dupa aceea. Faptul ca nu a mers la politie in 24 de ore de la producerea evenimentului reprezinta contraventie, deci amenda + suspendarea dreptului de a conduce. Faptul ca si-a reparat singur masina este infractiune , deci daca nimerea un politist mai suparat , avea si dosar. Justificarile tale referitoare la mandria mosului, la masina inmatriculata in bulgaria, la reparatiile facute cu sprayul sunt ridicole. Nu am 20 de ani si nici masina inmatriculata in bulgaria , dar nu cred ca aceste categorii ar trebui discriminate . Da, unii pusti sunt teribilisti si unii cu masini pe bulgaria se cred zei , nu au asigurare etc, dar nu trebuie sa ne permitem sa incalcam legea in acest mod fata de ei. Din punctul meu de vedere este clar, mosu a taiat 3 benzi si nu a dat prioritate.
    2 points
  3. Decizia este: Ce vrei tu pentru tine...si ce vrea lumea pentru tine. toti au rude la tara, toti au porc de carat, sacose de rafie de pus pe bancheta din spate. Hmmm E92 are portbagajul cu "3 litri mai mare", mai bagi acolo o bagheta de paine, mai insesi o sacosa cu oua. Coupe are toata lumea care cu greu a renuntat la 4 usi, Cabrio este exclusivista. Te plimbi cu masina, nu faci transport de personae si nici nu iti castigi painea din asta, nu? Masinile sunt identice, pentru ceea ce cred ca poti simti tu, dar cabrio este ceva in plus fata de coupe. Eu am avut soft top, si de la 160 in sus facea galagie, dar ca parere personala, de la 160 in sus nu mai este placere, ci alergi la un praznic sau ceva... Hard top este coupe, nu auzi nimic. Probabil cand o sa implineasca 15-20 de ani o sa scartaie la gropi garniturile de etansare, dar alea se intretin, sau se schimba. Coupe se devalorizeaza mult mai repede decat un cabrio. In cazul in care si elementul asta este important, in 2 ani, coupe ajunge de la 20 la 13-14 mii iar cabrio poate 15 - 16. in cazul in care totusi te convinge careva sa iei coupe, pentru ca asa are lumea, ia macar cu trapa, o sa ai un sentiment extraordinar de lumina si libertate. Eu am 2 usi, cu trapa, dar si acum mi-as lua un HardTop. Se depune praful in Cabrio..? Si daca ai coupe cu geamurile deschise, nu o mai speli? Daca pe drumurile din Romania ne legam de raportul aerodinamica/consum....iti spun ca 2.0-ul meu a consumat medie de 5.4 litri de la Sibiu la Bucuresti tot cu o medie de 60 km /h, ca mai mult n-am avut unde. Este importanta aerodinamica cand mergi constant, ore in sir, cu 200/h, dar cand ai doar varfuri de 5 minute de viteze superioare.... Iti garantez ca intr-un an, coupe-ul, ai sa-l simti ca pe o masina oarecare, te obisnuiesti cu ea, dar cabrio si dupa 10 ani, cand o decapotezi, iti da un fior pe sira spinarii. Poti costum si cravata, ai inchis masina, mergi ca un domn. Ai terminat programul, pui camasa inflorata si ochelarii de soare, deschizi masina si te plimbi, simti cum abia iti adie vantul pe la urechi la 140/H. Succes!
    2 points
  4. Totul incepe in octombrie 2011 cand fostul meu sef ma duce la un amic de-al lui sa vad un BMW pe care acesta il detinea de 10 ani dar nu mai circula cu el; masina era nepornita de ceva luni si nerulata de vreo 3 ani, dar totusi m-am incumetat si am luat-o cam ca pe un dar, fara prea multe verificari, tinand cont ca am achitat-o ulterior in rate cand s-a putut. Masina este un 520i din 03.1992 (national version Germany), non-vanos dar cu electronica SIEMENS, avea atunci 138.000KM, fiind inscrisa in '93 in Romania, avand vreo 3 proprietari trecuti de 45 de ani fiecare; cel de la care am luat-o a rulat doar 10k din 2001 pana in 2011, avea alte masini. Ca si dotari avea cam NIMIC, exceptand trapa manuala si alarma aftermarket, restul cred ca sunt la serie (ABS, clima duala fara AC..). Asa arata in prima zi, dupa o spalare a pamantului de pe ea La vreo luna, dupa ce am reusit sa o inmatriculez pe numele meu. Dupa ce am rezolvat cu actele, au inceput lucrarile de restaurare, depre care o sa incerc sa imi amintesc in totalitate, au fost efectuate in decursul a vreo 2 luni: Din pct. de vedere tehnic: -schimb ulei, filtre (revizia normala si foarte necesara); -debitmetru (SH) -sonda lambda (noua) -senzor temp apa -termostat apa -bascule fata -bielete directie -bielete antiruliu fata -tampoane esapament + cutie viteza -simering arbore cotit -disc ambreaj -flansa cardan -discuri frana spate(placutele erau noi) -curea accesorii + role -reconditionat alternator (rulmenti + regulator cu perii) -curatat injectoare la ultrasunete -garnitura capac chiulasa (vesnica problema la M50) -bujii -inlocuit furtune benzina -inlocuit lichid de frana -inlocuit antigel -rectificat chiulasa Se poate vedea si topicul http://www.bmwclub.ro/forums/topic/107531-e-34-520i-ceva-probleme/ pentru decursul unor lucrari de restaurare; As mai avea nevoie de regulatorul de ralanti pentru ca cel pe care il am acum nu e prea grozav, mai are momente cand nu merge rotund la ralanti, dar urmeaza si acela in curand, trebuie sa il iau nou. Am avut ambitia de a nu face nimic estetic/retrofit pana nu am rezolvat problemele tehnice. Anul acesta a primit urmatoarele: -volan M-tech 2 -nuca schimbator (cea veche a fost un subiect TABU, o imitatie de lemn cu o emblema "bemeve" lipita) -kit xenon -proiectoare -semnalizari albe -geamuri electrice fata -oglinzi incalzite Acum arata asa (petele sunt de la zapada): Sper sa primeasca in curand o pereche de style 37 geamuri fumurii, eventual niste stopuri cu semnale albe pe spate si, dupa ce se intreapta vremea, o vopsire integrala pentru ca vopseaua este patata si zgariata, precum si AC. Vreau sa precizez ca tot ceea ce s-a facut a fost cu ajutorul forumului si al catorva oameni de aici care merita toata aprecierea: -doru98nic : tot ce a tinut de mecanica, inclusiv rectificat chiulasa -alex_mnk si brandex : geamuri el. + oglinzi incalzite -ROBERT_TAU: inlocuit lichid frana cu pompa presiune + inlocuit furtune carburant -MAS pt. tester -FlorineluXXL pt. teste de compresie si presiune pompa benzina -DOMI pt. izvorul lui nesecat de cunostinte(si rabdare) (daca am omis pe cineva nu a fost cu intentie ) In speranta ca nu v-am plictisit prea rau, o sa revin cu noutati pe masura ce va fi cazul. Orice sfat/critica este binevenita
    1 point
  5. Salut, Dupa 2 ani in care m-am bucurat de aceasta masina ma vad nevoit sa o vand.Motivul se mareste familia cu al doilea bebe.Si trebuie sa trecem la ceva mai mare. Masina de nefumator, tinuta in garaj, e in stare ireprosabila. Bixenon+Angel Eyes Navigatie Inele Cromate ceasuri bord Folie Omologata llumar Cotiera fata+spate(sac pt schiuri) Cablu Conectare IPOD,IPHONE,IPHONE 4/4s Senzori Parcare Spate Senzori Ploaie+Lumini Geamuri Electrice Oglinzi Heliomate, Climatronic, Pilot Automat Computer Bord Jante Aliaj 17' M Paket 12 Airbag ABS + DSC Comenzi Volan Interior Balck Edition Scaune Alcantara+Textil Paket M Tech2 Carte service Istoric Bmw Merge si arata impecabil Unic Proprietar Taxa platita si nerecuperata detin adeverinta Anaf. Accept orice test. Pret 5850 euro negociabil. Am sa postez niste poze care fac cat o mie de cuvinte:
    1 point
  6. Mondragon pare tipul de om care crede ca le stie pe toate si ca logica lui indubitabila este perfecta. Nu m-as deranja sa raspund unui astfel de individ, o va tine pe a lui in coninuu.
    1 point
  7. Poate s-a ars becul de frana. Daca se arde becul de frana, calculatorul foloseste becul de pozitie pentru frana. Am patit si eu, trebuie sa te uiti atent.
    1 point
  8. Inceput de sfarsit al convertizorului. Acelasi simptom l am avut si eu.
    1 point
  9. Stim chiar foarte multe http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147914-vand-bmw-e46-318ci-m-paket/
    1 point
  10. Ace,este masina unei amice din Germania,femeia e super incantata,cica o ”arde ” ECO ,la cat costa I3 as polua planeta cu ceva serios.
    1 point
  11. Salut! Ai un benzinar in 6 cilindri, ceea ce inseamna ca iti trebuie un ulei care sa-l faca sa toarca extrem de frumos! 10W40-ul e un ulei 100% mineral cam in orice combinatie l-ai gasi, nu are rost sa pui asa ceva in motor. Decat daca acel motor are peste 150.000 de km la bord si-a inceput sa consume ulei. Altfel, 5W40-ul Liqui Moly pus de altcineva mai sus e bun. De fapt, normele si aprobarile lui iti sunt ghid sfant in a gasi un ulei de top pentru un benzinar de top: Bmw LL-01, Mb 229.5, API SN, A3/B4. Orice ulei cu normele si aprobarile (atentie, nu recomandari cum au RedLine, Amsoil, Renewable)astea este unul de top. Din pacate acel 5W40 al celor de la Liqui Moly are baza de ulei minerala, aditivii fiind unii sintetici in el doar. Parerea mea personala este sa mergi pe ceva american. Mobil 1 0W-40 European Car Formula este uleiul cel mai bun pentru motoarele pe benzina si diesel-urile fara filtru de particule. Se gaseste destul de usor si pe la noi in Romania (un galon -4,7 litri - costa 200 de lei). Varianta produsa in Europa se numeste Mobil 1 New Life 0W-40, teoretic in bidon se gaseste acelasi lucru, dar parca as merge mai mult pe mana americanilor. Daca Liqui Moly-ul de mai sus e ulei de sinteza, asta este ulei sintetic, grupa III+, GTL, cu bazele Mobil VISOM si aditivii no.1 la ora actuala Infineum. GTL-urile ofera aceleasi performante ca uleiurile PAO, grupa IV (mai putin punctul de curgere). Ele sunt viitorul. Uleiurile 0W-40 sunt, fara exceptie, cele mai bune pentru benzinare. Liqui Moly-ul, daca il gasesti mai ieftin decat Mobil-ul de care ti-am zis, merita cumparat, altfel nu. Nu fiindca acel Mobil 1 are in compozitie si 30% esteri, ceea ce-l face la ani lumina de orice ulei de producator european. Uleiurile BMW sunt praf in ochi. Imi pare rau ca spun asta, dar nu stim ce se afla in bidon, nu avem o fisa cu date din care sa citim compozitia lor. Tare-mi e ca inauntru se afla Castrol Magnatec. E adevarat, s-ar putea sa fie Magnatec Professional dar ... tot ulei pentru diesel-urile cu filtru de particule C3 este. Ca merge pus si-n benzinare e partea a doua.
    1 point
  12. Mai posteaza sau nu, trebuie sa raspund. De capacel te-am sunat la 10 minute dupa ce-am luat masina de la tine, ca oprisem la benzinarie si atunci l-am si observat. Si chiar daca imi scapa inainte (dar stiu sigur ca era) masina a fost completa la predare si a fost lovita in bara fata, n-avea cum sa sara capacelul unei roti din spate. Si chiar daca masina are 7 ani, clemele sunt inca tapene, nu ies decat daca bagi surubelnita. Piesele pentru E36 le-am luat cu mult inainte sa vina sotia cu masina la reparat. Le-am luat dupa o revizie, nu dupa reparatie. Ne-am intalnit intr-adevar la o saptamana de la reparat ca a trebuit sa-ti aduc diferenta de bani, nu pentru alt motiv. La acel moment nu am stiut de restul indoiturilor si zgarieturilor pentru ca nu eu le-am detectat si nevasta-mea mi-a spus dupa (din nefericire nu stam impreuna). Iar cu piesa defecta am ajuns abia dupa 2-3 saptamani la service. Asa cum ti-am spus de capacel ti-as fi spus si de celelalte probleme, nu aveam de ce sa ascund. Cum am zis si in topicul anterior, a fost mai mult dezamagire, pentru ca imi lasasei chiar o impresie buna. Din pacate, cum a reiterat si alt coleg, oamenii pe care ii ai acolo strica tot. Niciodata nu iese nimic bun cand faci in scarba. Ca si in alte parti, iti trebuie dedicatie si/sau pasiune ca sa iasa arta. Daca nu pentru BMW, macar pentru masini in general, fie ele si Mercedes. In concluzie, nu am nicio pretentie. Nici acum, nici atunci. Si cum nici n-am mai vorbit si aici au fost sterse/inchise topicurile, nu am mai avut ce sa spun. Pot insa sa-mi dau cu parerea atunci cand un coleg cere o recomandare. Si nu sunt absurd si toata lumea intelege ca se mai fac si greseli, ca e omeneste si sunt niste fiare pana la urma. Dar cand vezi ca se tot intampla belele, eu cred ca e cazul sa-ti pui niste semne de intrebare si sa iei masuri. Pentru tine in primul rand, nu pentru noi. Multumesc.
    1 point
  13. 1 point
  14. M-am tras in poza cu maimuta,acum 5 minute..... :LMAO:
    1 point
  15. daca are taxa platita probabil ca poti spera la aprox 4500. daca nu are taxa platita...........
    1 point
  16. Vand bmw 320D 5+1 trepte 150cp an fabricatie: 2002 220000km Packet M de fabrica ce include: Jante 18" Style 135 Pachet exterior M(bara fata+bara spate+praguri+eleron portbagaj+shadowline) Pachet interior M(scaune recaro alcantara+volan M+pedalier M+nuca M+plafon negru+trimuri carbon) Suspensie sport M(Amortizoare+arcuri+brate) Geamuri electrice fata Oglinzi rabatabile electric Comenzi pe volan+tempomat Senzori de ploaie+lumini Cd player original Masina este importata din belgia, este euro 3 iar taxa de inmatriculare este 980E Masina nu are nici o problema si nu a fost lovita Pret:4900E Contact:0754 856 189
    1 point
  17. Il doare mana sa apese 1 buton cand are chef?
    1 point
  18. Buna asta cu 160 kmh 2 ore pe autostrada )))) ,de unde si atata autostrada in Romanica noastra. fiecare alege ce ii place si atunci cand ii place ceva nu mai sta pe ganduri.daca nu te poti decide intre coupe sau cabrio mai bine ia berlina,ai si 4 usi si portbagaj si nici zgomot nu face,sper ca ai inteles ce vreau sa spun si nu consideri ca te iau in baza.
    1 point
  19. Tu ai multe probleme, dar rezolvarea este simpla, adica un service bun; daca pe tester( ceva bun, nu ceva general care indica tot felul de erori greu de interpretat) nu ai nimic evident(si majoritatea parametrilor pot fi urmariti pe tester, atat ca erori stocate, cat si live), atunci poti trece la pasul urmator, si anume investigarea problemelor de ordin mecanic(ex. disttributie sarita, etc). cel mai bine e sa nu te arunci sa schimbi piese aiurea......dar cel mai bun sfat pe care il vei primi pe forum va fi sa gasesti un service competent!
    1 point
  20. Corect gramatical ar fi "prietenii" cu 2 i. Daca suferi de mania persecutiei, nu ti-ai ales bine meseria, pentru ca vei fi in permanenta in contact cu oameni care daca nu te ridica in slavi "au ceva cu tine". In rest, este treaba ta cum iti administrezi business-ul. Eu cred ca interesul celor de pe forum este sa gaseasca un atelier unde sa isi poata lasa masina cu incredere. Pentru carcotasi poti sa faci o fisa de intrare in service cu poze atasate, ca sa eviti orice discutie. Nu este nici scump, nici greu sa faci asta, si nici nu necesita reinventarea rotii. Trebuie doar sa vrei. Bafta!
    1 point
  21. Salut. Eu aveam 177 cp inainte de resoftare. Posed un Bmw E90 din 2008, 320d. Trebuia eliminat Dpf, asa ca am profitat de ocazie si am facut si chip-tuning. Diferenta : masina trage mai bine, consumul scade. Pana la remapare aveam sa spunem 8-8.5 litri consum in oras, respectiv 4.9-5.5 litri extra-urban. Acum am 7.5-8 litri in oras si 4.5-5.5 consum extra-urban. Probleme nu au aparut, cu toate ca volanta o sa imi faca figuri in viitor (nu se putea estima concret nr de km). Poate consumul mai mic i se datoreaza in primul rand eliminarii Dpf si nu remaparii. Teoretic am undeva la 210 cp in loc se 177 cp. Pe unele site-uri de specialitate se precizeaza faptul ca este foarte indicat eliminarea Dpf inainte de remapare. Nu regret cei 150 de euro dati pentru eliminare dpf + chip-tuning!
    1 point
  22. Daca ti s-a pus pe cabrio mergi pe cabrio,nici macar un coupe cu trapa panormaica nu poate reda 100% din senzatia unui cabrio.Daca ar exista cabrio de talia lui 6er,awd,amortizoare reglabile si cu hardtop maine l-as cumpara. In rest, din punctul meu de vedere nu conteaza ca se murdareste mai repede tapiseria (pana la urma este o masina),ca are portbagaj mai mic (doar nu iti iei coupe/cabrio ca sa scoti scorii la plimbare,ca este mai zgomotoasa,ca.....Daca ai posibilitatea bucura-te de un cabrio,macar cat esti tanar :flowers: Din punctul meu de vdere singurul benzinar care merita luat in seama este 335i-ul,in rest mai bine diesel la e9x.
    1 point
  23. Ia 3.0d.2.0d,chiar si ultima versiune de motorizare de acest fel,este criticata prin presa de specialitate ca are un zgomot aspru si neplacut in ture.Mai ales la un cabrio,acest lucru va fi si mai sesizabil.
    1 point
  24. Rezolvat, Treaba a fost destul de simpla -2 arcuri ambreaj si putina ploaie:)
    1 point
  25. Salonul Auto-Moto Bucuresti, Piata Constitutiei.
    1 point
  26. Cam asa arata acum ...
    1 point
  27. sunt si alte modalitati decat cu tiganii....
    1 point
  28. intreaba l de cate ori a schimbat uleiul in aia 13.000km..ca masina are 5-6 ani deja e trecuta de prima tinerete, l a schimbat de 5 ori?....masinile care stau sufera cel mai mult...aia la 150k era uzata normal
    1 point
  29. E aiurea sa ACUZI pe cineva de preturile practicate . Si nici sa incerci sa-i faci socotelile nu e relevant. Service-ul prezentat pe acest topic are cu totul alt target de clienti fata de un service de cartier. De fapt unele service-uri de cartier nici nu sunt de fapt service-uri, ci mai degraba garaje cu groapa. Comparatiile nu au sens. Sa fim seriosi, nu poti sustine costurile unui service adevarat practicand aceleasi preturi ca un service fara dotari si care lucreaza 90% la negru. Clientii sunt liberi sa aleaga, nu e nici o pacaleala, totul e transparent.
    1 point
  30. 1 point
  31. dispun de 4700 euro cash daca esti interesat adrian 0743173281
    -1 points
  32. Daca ai posibilitatea testeaza un cabrio decapotat pe autostrada la 150-160km/ora un drum de o ora doua sa te bata vantul si mai ales soarele in cap sau dupa ce pleci de la spalatorie cu iubitul tau bmw cabrio mergi prin Bucuresti din Dristor pana in Militari la ora 17:00 intr-o zi cu soare si 35 de grade alaturi de tramvaie sau fel de fel de troace cu numere de Bulgaria care produc si fum si zgomot si dupa ce ajungi la destinatie cu camasa si accesorizatul tau bord pline de praf o sa faci un dus cu gandul la un coupe. Daca mergi cu un cabrio 90% din timp capotat datorita conditiilor de trafic si meteo nu ii vad utilitatea. Eu am ales intre cabrio si coupe (e46) cu ceva timp in urma si nu regret ca am ales coupe nici o clipa. Daca folosesti masina doar ocazional si ai posibilitatea sa-ti alegi orele si zonele de trafic mai libere si curate si vrei neaparat cabrio achizitioneaza unul daca nu mai bine coupe. Este doar parerea mea si sper sa-ti fie de folos. PS: trebuie sa te gandesti si la motor, benzina, diesel, motor mai mare sau mai mic? Doar este un bmw.
    -1 points
  33. Neagra: http://www.autovit.ro/show/preview/C33431830 Rosie: http://www.autovit.ro/show/preview/C33478968
    -1 points
  34. 5-6000..in cel mai bun caz..
    -1 points
  35. da da desigur m3 cabrio e o porcarie, nici nu ar trebui sa existe iar e92 coupe este pentru adevaratii cunoscatori. eu sunt mai taran si mi-a placut foarte mult m3 cabrio. oricum fiecare cumpara pentru sine, nu e niciun concurs. http://avermedia.ro/m/10.jpg http://avermedia.ro/m/11.jpg http://avermedia.ro/m/2.jpg http://avermedia.ro/m/5.jpg http://avermedia.ro/m/6.jpg http://avermedia.ro/m/7-18-2008%204-50-45%20PM_0002.JPG http://avermedia.ro/m/7-18-2008%204-51-20%20PM_0003.JPG http://avermedia.ro/m/7-18-2008%204-53-18%20PM_0010.JPG
    -1 points
  36. Scuze pentru exprimare, ma refeream la un drum de exemplu Bucuresti -Mamaia cu masina decapotata si la ideea ca nu poti sa mergi doar regulamentar, cu 130 kmh.
    -1 points
  37. Ocazie? http://olx.ro/oferta/vand-bmw-320d-automat-taxa-0-ID1UfHt.html
    -1 points
  38. Poate pe la bulgari mai merge ca sunt in UE si stiu si ei de numere rosii germane dar in Turcia nu vad cum ai putea intra...
    -1 points
  39. Inca nu stiu ce sa fac am intrebat baietii care detin service uri pt bmw de pe forum iar ei imi spun sa folosesc 10w 40 pt k are multi km masina cred k am sa dau cu banu pana la urma:)
    -1 points
  40. BMW 116i de vanzare. E81, hatchback (Sportshatch) 3 usi. O am de un an, a stat in garaj. Are 1550 km la bord. Este luata de la Automobile Bavaria din Bucuresti. Este impecabila. Nou nouta. 2 usi fara cadru. 2 carduri cu Profil Personal DSC, ABS, CBC si DTC; Roti runflat, indica roata flat; Stergator luneta; Auto Start/Stop, Brake Energy Regeneration, VANOS dublu, Injectie de inalta precizie, Afisare treapta viteza BMW basic service 5 ani. Aer Conditionat. Oglinzi electrice. Inmatriculata 17300 Euro Carte service Jante obisnuite, cu capace.
    -1 points
  41. salut, ce zici de 7700 si vin dupa ea saptamana asta? si un nr de tel nu strica
    -2 points
  42. Se vede ca esti mic la ani, si nu intelegi ce este aia o opinie.. Din categria Sherlock: O dunga alba discontinua..are 1.5 metri, de aici intelegem ca urma ta de franare are cel putin 6 metri. IN cartea de legistatie rutiera spune ca "Omului ii ia 1 secunda, de cand constientizeaza pericolul si pana acctioneaza frana". PP ca a trecut o secunda de cand ai constientizat pericolul si pana a inceput urma de franare efectiva, lungime de franare care ne arata ca aveai 80KM/h, ai fi putut evita accidentul linistit daca ai fi condus intr-un mod legal si preventiv. De ce a fugit mosul...probabil nu a fugit, ci a plecat linistit, ca nu-l fugarea nimeni. De ce a reparat masina..ca a vazut ca ai numere de Bulgaria, si decat sa stea sa umble pe la aisgurai si sa afle ce firma acopera dauna asigurarii din Bg...mai bine o face singur... De ce nu a acceptat sa vb cu tine...pt ca mosul are o varsta, are mandrie si principii, fata de un copil de 20 de ani. De ce a venit la politie dupa o saptamana...pentru ca o citaie nu il obliga...doar il informeaza si invita.... In momentul in care ai facut aceasta poveste publica, poveste este publica si deschisa pentru toata lumea, sa isi dea cu parerea. Nu toate parerile iti pot fi favorabile. Vrei parere favorabila? ok..asteptai termenul legal indicat de politist, faceai plangere pentru distrugere, il actionai in judecata pentru daune...la politie nu acceptai miloaga si il rupeai pe genunchi pe mos, ii suspenda permisul, ii facea dosar penal, ii dadea amenda. Ti-am dat si un sfat, sa stergi pozele astea de aici, ca daca eu as fi lucrat la carpatica...nu ti-ai mai fireparat masina pe asigurare in veci. Povestea este interpretabila, si asa cum am vazut-o eu, un tip de la asigurare poate foarte usor sa sustina povestea si sa nu acorde despagubirea, nici macar in instanta. Incearca sa fii SMART, nu ranchiunos, copile! + ca tu ai venit pe frana continua de pe banda 2 pe 1, ceea ce arata si un defect la sistemul de franare. tu ai vazut pericolul de inainte de trecerea de pietoni, dar ai reactionat tarziu. Pe mos l-ai lovit in treptul curbei pe banda 1...repet..orcine, un pic mai ager la minte, te facea "in sange"...isi repara si masina si iti cerea si daune morale.
    -2 points
  43. Am vazut ca s-a mai discutat odata despre aceasta masina dar eu sincer nu am inteles mare lucru asa ca imi cer mai intai scuze pt repost.M-ar interesa acest model cu motorizare 2.0.Poate cineva sa imi faca o descriere mai clara despre aceasta masina si eventualele probleme care apar?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.