Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/25/14 in all areas
-
4 points
-
Cateva piese schimbate, consumabile si nu numai. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/piesebmwoe.jpg - Curea transmisie Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie INA - Rola ghidare curea transmisie INA - Placi metalice protectie praf role - Sita vas spalator - Senzor nivel vas spalator - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - Piston actionare spalator far dr. - Senzor pedala frana - Simering cutie vieze spre cardan OE - Capac centrua siguranta - Capacele ornamentale acoperire suruburi interior (la bord) - Garnitura vas lichid servodirectie - Cleme pentru fetele de usi http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/ngkix.jpg Bujii NGK Iridium IX Am mai luat si un filtru K&N Panel (in carcasa originala) insa n-am poza facuta cu el. Led-uri pentru iluminare numere spate cat si toate becurile de la interior doar ca la interior n-am facute poze. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/2011-10-25134827.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/2011-10-25135808.jpg S-au schimbat la plafoniera, la parasolare, pe stalpii C si in torpedou. Trusa de scule completata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/S4010673.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/S4010671.jpg Si putin detailing in portbagaj. Am inceput cu roata de rezerva si loacsul rotii dupa care mi-am croit drumul in sus. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/S4010657.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/S4010664.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/S4010669.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/trunk/trunk6.jpg4 points
-
3 points
-
am fost la Cta , am luat jantele , exact cum ma asteptam nu erau asa cum le prezenta nenea turc care le vindea , nici nu aveau cum la 6100 ron jante pe 21 OEM cu gume RFT , jantele sunt foarte bune , sunt drepte , nu sunt strambe / crapate / sudate etc , gumele el le prezenta ca fiind IMPECABILE , 3 din ele sunt oke 2 de spate si 1 de fata ( dot 3811 ), una de fata este DOT 0608 si are 2 fisuri frumoase foc de vreo 2cm lungime pe partea interioara a talonului exterior numa buna de aruncat la gunoi ( desi au profil de 6.8mm masurat de mine ) , tine presiune nu fasaie nu pasaie dar nu ai ce sa mai faci cu ea . acum imi arde buza rau de tot sa le vad sus pe masina asadar vreau sa cumpar una sau doua gume de fata - 245/35/21 - stie cineva vreun magazin din Bucuresti care sa le aiba pe stocul fizic , nu imaginar de genul IN STOC - da iti ajunge in 10 zile - http://s26.postimg.org/l8tut0eop/IMAG0076.jpg2 points
-
desi are aproape 1 an povestea asta, sper totusi ca nu initiatorul topicului a fost cel care a vandut-o dupa ce a facut-o varza, nu de alta dar chiar aveam o parere buna despre el , desi toate pozele photoshopate erau poate un semnal de alarma...poate vede toate replicile noi si face ceva lumina pe aici...2 points
-
Salutare, Vand E92 325i din 2008 Masina arata foarte bine, este destul de bine dotata (zic eu): - navigatie - cutie viteze automata - senzori parcare fata/spate - tapiterie piele - xenon adaptiv - scaune electrice - trapa -etc Istoric service, ultimele revizii s-au facut la BMW Efficient Service la Alex Dinoiu Pret: 12300eur Pentru alte intrebari ma gasiti la 0722.344.283 Alte foto1 point
-
...de azi http://thumbnails111.imagebam.com/33519/728517335183862.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/33519/06638f335183936.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/33519/6605b5335184000.jpg1 point
-
am schimbat volanul de pe dreapta pe stanga la un e 60 din 2004,3000 diesel si imi merge ventilatorul continuu,pleaca odat cu pornirea motorului,cred ca am gresit ceva la schimbarea instalatiei electrice la motor. ma poate ajuta cineva?1 point
-
1 point
-
a aparut un set de style 238 pe 21" la Constanta pareri ? http://www.bmw.com/com/en/owners/accessories/downloads/_shared/img/accessories_wallpaper_7series_sedan.jpg. http://www.luxurylaunches.com/entry_images/1111/10/BMW-7-Series-UAE-40th-Anniversary-Limited-Edition-2.jpg1 point
-
daca ai erorile de care zici, inseamna ca nu ti s-a scos bine DPF-ul din soft si cu siguranta ai postinjectii ... si de aici si fumul de care vorbesti cei care aveti E90 si probleme cu fumul, verificati inainte ca turbina face boost suficient (de obicei E90 NFL are probleme cu turbinele si cu furtunul gros ce intra in EGR), si ca injectoarele nu au valorile corectiilor peste 1. E90 si E60 cam scot fum cand corectiile injectoarelor trec de acea valoare.1 point
-
In locul tau nu mi-as bate capul...cel putin din filmare nu reiese nimic deosebit. Daca avea alta culoare fumul, erau semne de intrebare...asa cum apare in film, e de la motorina nearsa, lucru relativ normal pt o masina cu ceva km si fara filtru de particule. Daca ai si ceva crestere de putere, e perfect normal sa scoata un pic de fum...1 point
-
Aparitia fumului negru e o chestie de logica simpla. Fumul negru in cazul unui diesel rezulta in urma arderii incomplete. Contine hidracarburi nearse, dioxid si monoxid de carbon etc. DPF-ul a fost inventat tocmai pentru a micsora aceste emisii. Fumul negru e constituit din Diesel Particulate Matter, iar DPF-ul este tocmai filtrul care se ocupa de aceste particule. Ar fi culmea ca eliminandu-l sa nu existe nici un dezavantaj, ba chiar masina sa mearga mai bine, sa traga mai tare si, in cazul unui chiptuning facut de profesionisti, sa si "consume mai putin", dar sa "aiba performante mai bune". Aici ai dreptate.1 point
-
Fost eu sa vad masina. 1. Estetic este ireprosabila, rar am vazut o masina asa. DAR 2. Check engine nu se aprinde la contact, greu de crezut ca s-a ars becul din bord 3. masina are in bord acum 228 000 km 4. este euro3 ceea ce pana pe data de 7 iulie taxa este de 1300e+ , dupa aia undeva la 1000e 5. este 2002 si nu 2003 6. scurgeri ulei telescop stanga spate / grup spate Toate astea fara sa o pun pe un tester sau sa o urcam pe un elevator. azi nimeni nu lucra, zi de sarbatoare religioasa...1 point
-
1 point
-
ms cristi. aia neagra e frumoasa dar eutomata si ma ajunge prea mult cu taxa... mai astept oferte. up1 point
-
Eu cer ca utilizatorul flavius.paul sa fie banat pe acest forum !!! nu se face asa ceva ....1 point
-
Pe youtubeĂż(toate comentariile) spune ca a vandut-o in octombrie 2013 Sunt curios cine a cumparat-o si nu a vazut defectele.1 point
-
1 point
-
Pun eu cateva poze sa vedeti cum arata masina asta impecabila: http://static.monitorulbt.ro/poze-articol/2013/04/08/173415maxim.jpg http://static.monitorulbt.ro/poze-articol/2013/04/08/173417maxim.jpg http://static.monitorulbt.ro/poze-articol/2013/04/08/173413maxim.jpg http://static.monitorulbt.ro/poze-articol/2013/04/08/173409maxim.jpg http://static.monitorulbt.ro/poze-articol/2013/04/08/173407maxim.jpg1 point
-
Iesi pe autostrada, pandesti vreun 330d, 335d, te pui langa el, ii faci semn si ii dai in gura ))1 point
-
Intr-adevar, teoretic iti poti lua multe masini interesante de 10k, masini care au avut pretul de catalog 50-60k. Ce uita romanul este partea cu intretinerea! Eu am preferat sa imi iau o masina cat mai simpla mecanic, motoarele aspirate uzandu-se mai greu! Si tot a fost nevoie sa investesc ceva bani in masina pt o face sa functioneze corect - o investitie corecta intr-o masina ca asta se ridica la 1-1,5k euro (si e una din cele mai ieftine masini de intretinut). Dar romanul viseaza la masini din 2007-2009, eventual la 10-11k, cu un kilometraj de 300k, dar nu conteaza, nu se strica la el, strange 2 luni sa faca revizia (dar noroc ca se face DOAR o data pe an, daca se face si atunci), nu conteaza ca troncane, nu conteaza ca zgaltaie cand schimba, nu conteaza ca volanul vibreaza la viraj, nu conteaza ca are anvelope cu galme cu un DOT de cand a fost fabricata masina, nu conteaza ca nu are putere in demaraj sau ca scoate fum negru, la el conteaza ca e cat mai mare si ca modelul a fost cat mai scump, ca xenonul aftermarket albantru-mov da bina dar lumineaza pomii, ca tunul de bass se aude dupa curba si mai ales ca are un consum afisat in BC de 5 - 5,5! Nu conteaza ca franele il opresc cu greu, el e sofer de BeeMWeu, are voie sa mearga cu 200+, fara a se gandi o secunda la epava de sub el sau, mai bine, la siguranta altora! In fine, fiecare cu parerea lui, dar din experienta mea, nu foarte vasta, pot spune ca mirajul masinilor de lux ieftine trebue evitat pt ca investitia ulterioara va fi colosala...asta daca vrei sa te bucuri intr-adevar de bolidul pe care l-ai achizitionat!1 point
-
Iti arat cate seturi vrei la 250-300 lei. (la jante de tabla ma refer).1 point
-
M5 e39 la 6000E....n-are sens sa mai discutam dc tu imi dai exemple de ultimele cazaturi. Ca idee conteaza mult starea masinii in evaluarea pretului. La acest moment, pe net nu exista la vanzare e39 540i sub 4000E. Si eu as fi vrut s-o iau pe 2000E dar nu am gasit, deci cine vrea 540i plateste pretul pietei.1 point
-
1.Pretul este negociabil 2.e60 de 5000E nu am vazut, dupa mintea ta iei f10 cu 10000E? 3. Arata-mi un 540i manual la un pret mai mic si scad si eu. Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk1 point
-
cred ca voi puneti la misto masinile de vanzare ! cine crezi tu ca va da vreodata 4000e pe o masina inscrisa pe BG si cu motor de 4.4?! trebuie sa acceptam realitatea , acum iti ei e60 cu 5000e si crezi ca mai plateste cineva pe un e39 4000e?! sa fim seriosi ... fara suparare dar masina nu face peste 3000e MAXIM, asta sa fie in stare prea buna , si oricum nu o sa dea vreodata cineva cash pe ea , asta e clar ...1 point
-
1 point
-
1 point
-
uite un baiat care se pricepe (rbu_tuninq)...ghinionul meu ca nu am vazut si eu aspectele astea in poze decat la fata locului...iti spun eu ce e revopsit la masina...TOATA este revopsita si extrem de prost nici macar lac nu are...a fost lovita foarte urat in bot pentru ca lonjeronul dupa partea dreapta e stramb...e plina de chit si nici o usa nu are linie toate usile si aripile au lufturi...jantele sunt si ele zgariate si lovite, gumele sunt cur de bebelus cu sarmele iesite si nici un element care a fost pus pe masina nu este original toate sunt fake-uri de 2 bani...masina asta valoreaza MAXIM 3000 euro si asta datorita interiorului care ala e intr-adevar ok, nu ca in poze dar ok...in rest omul un MARE TEPAR 1000 km am batut drumul de la Bucuresti pentru cotetul asta de gaini mi-a spus la telefon ca masina nici nu a fost atinsa...capota pe interior de ex nu numai ca nu are acea pasla dar este alba ) la cotra-aripi este bagat 2 kg de kit daca ii dai un picior cade tot si ramane mare gaura...1 point
-
1 point
-
combinatia perfecta seria 6 cu volan pe dreapta,pe gaz si cu numere de bulgaria visul oricarui fomist1 point
-
pai o inmatriculeaza la bulgari oricum subscriu seria 6 nu e pentru tine. gume sh la 330cp nu e prea ok1 point
-
ce ai vazut tu pe gaz sunt aia rupti in c*r de foame dar au seria 6 daca nu imi permit o masina nu o cumpar mai ales cu volan pe partea gresita mai bine lasa asa1 point
-
1 point
-
nu-ti face griji, asa se intampla cand ai 30-40 ltr combustibil, el este pompat in dreapta, plus bateria. Fa masuratoarea cand ai rezervorul plin1 point
-
Pai cum sa functioneze, cand iti baga unu faza lunga din spate, se ridica suportul de la numar si lanseaza 2 misile balistice de tip R-36M2 Voevoda / SS-18 Satan catre nesimtit. Modelele mai noi au asemenea misile si in fata, pentru aia care circula cu xenon aftermarket si proiectoarele aprinse, dar se poate face update si din soft, doar se activeaza functia.1 point
-
Bmw f 650 st din 94, puțin rulat,33.000 km, schimbat kit lanț nou ,amortizoare servisate, rulmenti jug noi,ambreiaj de pornire nou, pompĂŁ frânĂŁ spate nouĂŁ si plĂŁcuțe, șa ĂŽmbrĂŁcatĂŁ,cablu ambreiaj schimbat, topcase givi, alarmĂŁ,cauciucuri bune de un an,baterie nou nouțĂŁ varta, prezintĂŁ mici zgârieturi conform foto. 1300 Euro, MeritĂŁ vĂŁzutĂŁ ĂŽn București 07223828630 points
-
Da, sunt expert in asa ceva si nu dau sfaturi decat la fata locului, plus ca nu sunt gratis. Multi au invatat de la mine si apoi si-au facut scoli de drift si burnout. Pai ce-s io? Caritas? Ei dracia dracului.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu e rea ideea, din ce am vazut pe net cel mai ieftin 540i e 4500E si nu are pachet M.-1 points
-
eu ti am spus mai sus ca masina este o raritate! Tu Batman! daca aveam 3000 de euro sa mor de ezitam sa ti-o cumpar! o faceam masina de week-end!-1 points
-
NU! Nu este nici un filtru acolo, este alt principiu de separare al uleiului "Cyclonic separation" http://www.auto-innovations.com/site/images8/BMW_N47_37b.jpg http://www.auto-innovations.com/site/images8b/BMW_N47_Cyclone-.jpg-1 points
-
imi pare rau pentru colegul care a facut 1000km sa vada masina...asta chiar e tepar de bmw-uri, a mai vandut un e46 pe forum tot la pret exorbitant si tot masluit, minutul 3,20 sec...pune contactul si nici nu se aprinde martorul airbag http://www.youtube.com/watch?v=kS6y2Aefk6o-1 points
-
exact asta am zis si eu, ca nu e quattro... sunt multe detalii care tradeaza ca e fwd printre care si faptul ca e multitronic asa cum ai spus si tu. 1.8t exista in 4variante, 150cp (cel mai slab) 163cp, 180cp si 190cp.... orice motor ce vine din fabrica echipat cu turbo e relativ usor sa urci puterea, nu despre asta e vorba. eu as sta departe de asa o masina plus descriere-1 points
-
Daca vrei, mai putem discuta la pret, mai dam jos niste jante etc.-1 points
-
Diesel nu? Ceva deosebit: 1. Imola Red, M Pack, NFL: http://olx.ro/oferta/bmw-e46-320d-2001-ID1XJyP.html 2. Schwarz 2, automata, FL: http://olx.ro/oferta/bmw-e46-320d-2002-IDSU9w.html-1 points
-
Pai are gepelé, deci partea de consum e rezolvata. Nu ma stresez prea tare cu pretul celorlalte masini cu motor de 2.5 pentru ca nu stiu cate 325xi-uri mai sunt prin tara si din acelea nu stiu daca e vreo una la vanzare ,deci nu e o piata formata pe modelul acesta. O sa ma uit peste vreo 2 ani pe mobile.de si vad acolo cat se cere pe un model similar. Ideea e ca e o masina f. buna si nu imi da nici un motiv sa o schimb, cel putin pana apar F30-uri la 15.000 eur. Apropo, pe mobile.de , preturile sunt intre 5000 si 9000 si asta fara instalatie gpl care a fost si aia o mie si ceva si ma scuteste de 1000 de euro pe an in benzina.-1 points
-
http://www.autovit.ro/bmw-330-C33089356.html sau http://www.autovit.ro/bmw-325-C33566857.html La ce preturi au ajuns!Caut un benzinar, nu neaparat astea, de la 318 am ajuns 330 Una peste alta, cat ar fi unu 325-330 in mintile lui?Vad ca toate sunt ieftine..!-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00