Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/29/14 in all areas
-
8 points
-
postare de pe bmwclub mai bartro . Zilnic am 2-3 motoristi care imi dau oglinda peste cap , unu a reusit sa o zgarie de am revopsit capac , se mai sprijina de masina cand trec la milimetru pe langa ea si tot asa . Inteleg ca e pe principiul mai mic si mai rapid , fuck u conserva si tot asa . Tot ce spun e ca daca nu ai fost acolo sa vezi cu ochianul tau , eventual cu ochelarii pusi ...e doar o poveste prin ochii cuiva .5 points
-
ha ha,bai baieti fix pe Bart l-ati gasit ?motoarele lui au 30 cai adunati @poope aia cu toti motocilisti is bagabonzi e cam deplasata,e ca si cum am zice toti posesorii de BMW e cocalari.4 points
-
Pentru ca daca ai circula in traficul urban la fel ca si celalalte autovehicule, motocicleta nu si-ar mai dovedi utilitatea, asa ca voi va strcurati in trafic, deci sfidati apoi vreti respect, e aproape utopic, aveti viziere fumurii si numere indoite, motociclisti ordonati in trafic am vazut doar cand circula in grup organizat, cand sunteti singuri sau cu vreo pitipoanca in spate sunteti zmei4 points
-
Povestea asta pare putin "imbogatita", din poze se vede cum are prinse numerele cu banda dublu adeziva sau silicon. I-ar fi fost foarte greu sa puna numere rosii ulterior.4 points
-
Prezint si eu aici masina mea, un E34 520i din 1995, in a carui posesie sunt de 3 ani. Multi o stiu, multi nu... Masina am cumparat-o intr-o stare imaculata, cum este si acum, insa stock, cum nu mai este acum Masina a avut de fabrica geamuri electrice fata, AC automat, senzori parcare spate si interior M din piele. Am incercat sa ii pun toate optiunile OEM din anii ei, si, cred ca am reusit, in afara de frigider in cotiera spate... Printre upgrade-uri/ dotari aduse, se numara: -telefon -scaune fata electrice cu memorii, incalzire + reglaj lombar electric -volan reglabil electric -perdeluta spate electrica -incalzire banchete -volan M5 E39 cu comenzi (sunet+pilot automat) -schimbator M iluminat -perdelute usi spate -cotiere fata/ spate -parasolare cu oglinzi iluminate -inele crom ceasuri de bord -reglaj electric faruri -radiocass + 6cd changer -soft close torpedou (cu amortizor gen e39) -oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire -geamuri electrice spate -incalzire yala sofer + duze spalatoare parbriz tot incalzite -spalatoare faruri+proiectoare -oglinzi M5 oem -kit exterior M5 (ex bara fata care e de V8) -eleron luneta -jante BBS RC 8j fata cu 9j spate -stopuri M5 -suport numar fata/ spate model SUA -bandouri OEM laterale fata/ spate SUA - cu lumini pozitie -faruri clare cu lupa si Bi-xenon+angel eyes -proiectoare clare cu lupa -suspensie M-tech -evacuare dubla M50B25 -strut-bar Wiechers fata ...cred ca nu am scapat nimic, va las cu cateva poze..3 points
-
3 points
-
Salutare tuturor !! Sa va prezint din nou , noua achizitie: Daten fĂźr die Fahrgestellnummer: WBAUY31090A931470 Modellbezeichnung: 320xd AusfĂźhrung: Europa TypschlĂźssel: UY31 E-Code: E91 (MUE) Karosserie: touring Lenkung: links TĂźren: 5 Motor: N47D20O1 - 2,00l (135kW) Antrieb: Allrad Getriebe: automatisch AuĂenfarbe: Black Sapphire Metallic (475) Innenraum: Leder Dakota/schwarz (LCSW) Produktionsdatum: 03.11.2010 Werk: MĂźnchen Code Serienausstattung Standard Equipment S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel S249A Multifunktion fĂźr Lenkrad Multifunction f steering wheel S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S203A Allradantrieb 4-wheel drive S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality S2BZA BMW LM Rad Doppelspeiche 161 BMW alloy wheel, double spoke 161 S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S464A Skisack Ski bag S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S4B9A Interieurleisten Alu Feinschliff Interieurleisten Alu Feinschliff S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S507A Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S563A Lichtpaket Light package S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S698A Area-Code 2 fĂźr DVD Area-Code 2 for DVD S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface S6UHA Traffic Information Traffic Information S6VCA Steuerung Combox Control for Combox P7RSA Paket Comfort Package Comfort S845A Akustische Gurtwarnung Acoustic belt warning S855A Sprachversion italienisch Language version Italian S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian S8S3A Automatische Verriegelung beim Anfahren Automatic locking when driving off S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S8TLA Tagfahrlicht Front und Hech aktiv S8TNA Tagfahrlicht Ăźber LichtmenĂź Ulterior masina a mai primit Bluetoth Folie geamuri Cauciucuri noi http://img.tapatalk.com/d/14/07/29/7u2yjygy.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/29/aba5eha2.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/29/zyrujupu.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/29/hepaqy3u.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/29/gyvy5yta.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/29/yhyqana7.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/29/u4ebaga6.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/29/y5avuny5.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/29/jemu2any.jpg2 points
-
Aveam piesele dar nu a mai vrut propietarul sa o mute din cauza calului si cotierei, piesele care le-a cumparau nu erau in stare foarte buna. Nu il deranjeaza deloc, ba chiar este mai confortabila cotiera. Am lucrat doar eu la masina si uneori mai ma ajuta si el la anumite chestii unde aveam nevoie de inca o mana )2 points
-
Am re-echilibrat toate rotile, 2 erau bine 2 aveau nevoie de re-echilibrare. Acum nu mai am nici o vibratie, ma pot bucura de masina. :shifty:2 points
-
Este o problema bine cunoscuta a acestor motoare n42,respetiv n46.Consumul exagerat de ulei si fumul albastru dupa cateva minute de relanti are ca si cauza simeringurile de supape.Zgomotul de lant pe care il face dimineatza la prima pornire timp de cateva secunde se trage de la intinzatorul de lant,care a fost proiectat umpic prea scurt(este necesara inlocuirea lui cu noul model revizuit,in cazul in care nu este prea tarziu fiind necesara inlocuirea lantului pinionului de la vibrochen si poate chiar si a patinelor de lant).tremuratul la relantiu insotit de un zgomot tip bataie(dar cu un sunet umpic mai gros)care se aude mult mai bine daca se desface busonul de ulei cu motorul pornit,iar masina da senzatia ca se opreste are ca si cauza supapa CCV care se gaseste sub galeria de admisie.referitor la garnitura de capac de culbutori,odata desfacuta necesita schimbata pentru a evita scurgerile de ulei pe galeria de evacuare din care rezulta un miros urat de ulei ars in masina.la intreaga operatiune mai trebuie adaugata si garnitura de pompa de vaacum.costuri: simeringuri supape originale 250 ron(febi sau alte marci aftermarket undeva la 150ron) garnitura pompa vaacum in jur de 30 ron. garnitura capac culbutori victor rainz aprox 230 ron. suruburi de la vanosuri 40 ron,care producatorul recomanda inlocuirea lor odata ce sunt desfacute.manopera 600 ron.Cam acestea sunt costurile daca nu trebuie schimbat si chitul de distributie.Lucrarea o pot face si eu(locuiesc in arad).Multa bafta1 point
-
Bart e o persoana deosebita si sunt sigur ca e bine intentionat. Nu se incadreaza nici macar 1% in portretul robot al motociclistului tipic. Pe de alta parte, nu prea sunt de acord cu ideea de a posta poze cu masina si numarul cuiva. Ma rog, aici nu prea conteaza, dar pe motociclism.ro ies adevarate tragedii online. Apar toti justitiarii, toti smardoii de buzunar care ii promit celui pozat flegme si suturi in masina. Si chiar ma mir ca textul ala pare atat de nevinovat. In mod normal erau incurajari spre violenta si intimidare. E adevarat ca motociclistii devin mult mai usor victime pe sosele, dar multi dintre ei nu au in nici un caz mentalitatea potrivita. Cand pleci la drum cu numarul ascuns si mergi cu 180 km/h in oras si la semafor iti turezi toba la maxim fara sa astepti ca masinile sa-ti faca loc (eu le fac intotdeauna loc daca nu-si tureaza motorul la maxim), e cam greu sa astepti in schimb civilizatie si respect.1 point
-
Indiferent de viteza, toti conducatorii au obligatia sa se asigure inainte de a schimba banda, etc..1 point
-
A iesit bine,doar ca era mai bine daca schimba si consola , se "imbina" urat cu bordul1 point
-
Ajung in treapta a 3-a sau a 4-a. Momentan merg pe un Simson din 1961 cu 15cp.1 point
-
Daca ai sti cati prieteni buni si foarte buni am cu motoare...(crazybike SB) si recunosc tacit lucrurile astea, si sunt oameni in toata firea trecuti de prima tinerete, astea sunt avantajele si dezavantajele mersului cu motocicleta.1 point
-
Povestea e colorata, evident nu e scrisa de mine. Am postat aici pentru ca, in caz ca chiar s-a intamplat ceva, eu consider ca soferul trebuie sa stie ce se discuta / anunta in public. Acuma o sa scriu ceva personal, eu fac parte din ambele categoriile, merg si cu masina, si cu motor, si impresia mea este ca pe motor patesc mai mai multe lucruri nasoale din partea soferilor de masina decat invers. Dar si asa, rar mi se intample ceva neplacut, nu pot sa zic ca recunosc frustrariile postate pe forumuri dedicate nici de masini, nici de motocilcisti. Acuma 3 saptmani oglinda de la motocicleta a fost zgriata cand un sofer nu mi-a acordat prioritate. Pe langa oglinda zgriata am si roata indoita, furca lovita, carene sparte, aripa rupta, dar ma bucur ca sunt intreg. Daca de 3-4 ori pe zi ti le dau oglinda peste cap fie ca ai dusmani, fie ca pozitia masinii nu este in linie cu celalte masini (banuiesc ca nu toate masini in sirul tau de mers patesc la fel). Dar nici asta nu ar justifica sa-ti atinge oglinda. La ambele tarabe se aplica proverbul cu padurea si copaci uscati, eu insa nu vad de ce nu putem impartim soselele fara sa facem probleme inutile.1 point
-
mai conteaza?din pacate fara o filmare motociclistul nu prea are ce face,chiar si cu filmare se ajunge la proces .1 point
-
Cel mai probabil nu e senzorul de temperatura bun ... sau ai un fir intrerupt catre senzor. Din cauza aia nici nu mai regenereaza filtrul si iti da eroare. Trebuie reparata problema urgent pentru ca mergand asa vei infunda filtrul din ce in ce mai tare, iar la un moment dat chiar daca rezolvi problema nu va mai putea sa se regenereze singur. Valorile pe care le-ai pus referitor la presiunea in rampa sunt o gluma. Pentru a vedea ceva si a trage o concluzie trebuie sa faci un live log serios in care sa se vada daca presiunea in rampa urmareste presiunea ceruta de ECU de la valoarea minima ... 200-220 bari pana la maxim 1600bar. Apoi compari si vezi daca e o problema sau nu. Ce ai pus tu acolo nu are nici o valoare. Este ca si cum eu ti-as spune ca azi la ora 12 nu am spart seminte, iar concluzia ta este ca eu nu am spart seminte niciodata1 point
-
Merita sa-ti cumperi o masina pe care ti-o permiti...din toate punctele de vedere1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
mai bine iti retapitai nuca de la schimbator decat sa schimbi mansoanele...parerea mea1 point
-
Foarte frumos Ci-ul! Arata foarte bine asa clean. Referitor la mansoanele de la frana de mana si schimbator, cred ca erau mai ok cele OEM. Oricum, tie conteaza sa iti placa.1 point
-
Masina a fost la vanzare acum ceva timp, primele 4 poze le stiu de luni de zile. Dar poate sunt pozele de la vechiul proprietar ...1 point
-
Nu monteaza si navigatie,este cam scumpa. Nu prea are cum sa se intample asta. Nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva )) Este ceva de munca si la E46, am facut cateva, se schimba pedala de acceleratie cu tot cu cablu, ambele incuietoare de la capota si cu manerul de la interior, iar frana se muta langa calculatoarele de motor, ai sa vezi ca ai acolo semne unde tre sa dai gaurile. Dar o sa trebuiasca sa muti si suportul de coloana de volan de pe dreapta pe stanga si ai nevoie de ceva suduri acolo, nu este chiar simplu. Astazi am fost la Craiova si am cumparat bordul si caseta de directie, am gasit la pret foarte bun fata de ce gasisem in Bucuresti, de exemplu pe caseta de directie electrica in Bucuresti sub 400 euro nu am gasit si pe bord vroiau 350 euro chel, fara nimic pe el si fara torpedou, la Craiova am dat 250 euro pe bord cu tot ce trebuie pe el si pe caseta 230 euro. Foarte ok baieti de acolo si vreau sa spun ca aveau un Super Birou.1 point
-
1 point
-
ba da am incercat.dar cand vinzi nu fac doi bani,si cand cumperi dai bani de parca sunt de aur.asa ca prefer schimb.am dat 400 e numai pe gumele de pe spate si montaju.nu au 2000 de km1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iar tu esti fix genul de om de la care as cumpara un M . Bine, nici cu mmneg nu mi-e rusine. Oricum, nu cred ca aveti voi in plan sa vindeti masinile alea vreodata.1 point
-
1 point
-
daca iti iei un M, respecta-l! tu cauti unul nealergat ca sa ii dai tu "cox" si fuga si drift; uite asa se imputineaza masinile care ar trebui sa faca istorie si sa valoreze triplu peste 20 de ani. daca m-as hotari sa vand vreodata M-ul, tu ai fi cumparatorul ai carui bani nu i-as lua.1 point
-
Salutare. Detin un BMW X5 2006 3.0 benzina automat 155000km si am o mica problema:). La plecarea de pe loc in treapta 1 in jur de 1600-1700 de t/min apare un mic soc. Socul este mai evident daca plecarea este lenta, daca se pleaca mai brusc socul este aprope insesizabil. Totul se intampla dupa ce masina este calda, la rece nu se simte nimic. De asemenea socul nu se simte daca masina descrie o curba indiferent daca este rece sau calda. Tin sa mentionez ca socul nu apare la schimbarea treptelor de viteza. Care ar putea sa fie problema? Multumesc!0 points
-
0 points
-
Masina s-a vandut. Va multumesc frumos pentru gazduire, si va rog, daca se poate, sa stergeti definitiv topicul.0 points
-
Mie unu nu mi-ar convenii sa se posteze poze cu masina mea si cu numerele la vedere pe orice forum asa...mai ales cand nu stim povestea adevarata, hai sa nu promovam tiganii dastea si mai bine sa stergem pozele sau thread-ul. Cum a mai spus cineva sus se vede clar ca numerele sunt lipite nici daca avea guta la el si banda dublu adeziva nu cred ca reusea sa schimbe numerele in timp util, motociclistii inainte sa posteze asta pe forum nu si-au dat si ei seama? Mi se pare penibila povestea si pun pariu ca adevarul este undeva la mijloc sau chiar spre favoarea soferului cu E60 si nu are rost sa existe aici. Nici eu nu inghit anumiti motocliclisti care se apropie de masina ta la semafor si accelereaza si parca iti spun prin asta: "ba, fa-mi loc ca altfel sunt sanse sa iti ating oglinda"; sunt multi civilizati care asteapta sa vada daca ii faci loc daca nu asteapta sa se puna verde pana sa ajunga primu in coada, nu zic nu si n-am bagat niciodata in aceasi oala pe toti dar totusi...se stie cum se circula cu motoarele prin Bucuresti cel putin. Ah, apropo, inca o curiozitate, de unde ma rog au poze cu masina? Mai ales ca au spus ca si-a schimbat numerele cu unele rosii si eu vad numerele de TR pe masina. Nu cumva motociclistu asta poate s-au luat in trafic si a spus sa se razbune cumva pe propietaru masinii, exista si posibilitatea asta si voi nu faceti decat sa promovati asta.0 points
-
Noaptea mai ies cocalari cu vitezane, unele in bermude si slapi. cotti, nu ti se pare ca ai cam generalizat? Eu am masini BMW si motociclete, in ce tabara ma pui? Ca sa mai polarizam un pic.. Serios acuma, am deschis topic pentru informare. Nu ma trageti in discutiile inutile de a vs b.0 points
-
0 points
-
inca cred ca este un topic la vrajeala... dar: 1: daca o bagi pe bulgaria, sincer nu se stie cat va mai tine. de ceva ani se incearca blocarea autoturismelor cu nr de bg, si din cate am auzit, doar inmatricularea a ramas ieftina la bulgari. asigurarea a crescut destul de mult. 2: sa stii ca e60 au foarte multe erori, nu exista zii sa nu pui tester pe ea si sa nu iti dea eroare la ceva, baterie, faruri, becuri, centuri etc. asa ca daca o pui pe tester inainte sa o cumperi sa nu te sperii de ce vezi acolo. majoritatea erorilor apar asa, ca sa nu se plictiseasca proprietarul!0 points
-
-1 points
-
A mea a ajuns la 5000... http://olx.ro/oferta/bmw-e46-320d-2002-IDSU9w.html-1 points
-
pe proiectoare ce recomandati? 3000k sau sa merg tot pe 4300-5000k? astept experientele voastre-1 points
-
-1 points
-
Salut, ofer 7000 pe masina pe data de 17 iulie cand ajung in tara, multumesc si spor la vanzare. nu vreau sa te simti luat la misto, e o oferta. 0747224822-2 points
-
nu are nimeni xenon pe proiectoare??? cred ca o sa le experimentez eu pe cele de 4300k 35W, la faza o sa folosesc 5000k de 55W comandate prin releu-2 points
-
-2 points
-
imi retrag cuvintele atunci.... stiu doar ca in aproape toate cazurile soferii nici nu apuca sa vada nici un motociclist... plus ca din cauza vitezei la orice frana mai violenta cu masina motociclistu se duce... pe .p..aa.... tot din cauza vitezei...-2 points
-
VIND UN BMW E34 CARE A FOST 530 V8 BENZINA DIN1996.MASINA A FOST MODIFICATA ARE UN MOTOR V12 DINTRUN E38 1999 ARE CUTIA DE VITEZE SCHIMBATA ARE O CUTIE MANUALA DE 6 VITEZE FRINE BREMBO EVACUARE MODIFICATA GRUP LSD SUSPENSI SPORT jante 17 BORBET SPOILERE SI E VOPSITA PROASPAT DIN PACATE SINT NEVOIT SA VIND.MAI MULTE DETALI LA TEL 0749122419.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00