Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/18/14 in Posts
-
Poze noi http://i59.tinypic.com/301ij41.jpg[/img]"]http://i59.tinypic.com/301ij41.jpg http://i60.tinypic.com/awpz61.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/awpz61.jpg http://i60.tinypic.com/i6zc6r.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/i6zc6r.jpg http://i60.tinypic.com/2s9vlw4.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/2s9vlw4.jpg http://i61.tinypic.com/2ltk56q.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/2ltk56q.jpg2 points
-
dupa parerea mea e mai frumos bordul de la e46, mai ales ca la e90 au bagat doua ceasuri de logan.. http://ipadtragop.com/wp-content/uploads/2014/06/m3-bmw-interior-wallpaper-bmw-m3-e46-csl-interior-rpw31x40---car-wallpaper-gallery--photos.jpg http://heartlandoug.com/wp-content/uploads/2014/06/bmw-e46-custom-interior-wallpaper-bmw-e46-interior---bmw-e462c-body-cabrio-top-car-guide-yukon-gifts-pictures.jpg vs http://www.reveuro.com/inventory/10141/e90-m3-bmw-33.JPG2 points
-
BMW e o boala crunta. Iti cumperi numai cand ti s-a urat cu viata buna hai ca mai si glumim. dar tine cont de sfaturile colegilor, ca nu iti vrea nimeni raul din experienta mea iti spun ca e ok sa iti iei un BMW cand iti permiti unul cu KM putini si cat mai nou, sau sa ai 2000 - 3000 Euro in plus, pe care sa nu te deranjeze sa ii bagi in reparatii.2 points
-
1. verificarea ti-o recomand DOAR la reprezentanta, sau un service autorizat BMW ! 2. KM aia nu sunt reali. 3. Ramai cu Astra. Aceeasi greseala am facut-o si eu ca tine. Am avut o Mazda 3 luata de noua, si dupa 4 ani si 100 k km, am dat-o pe 6000. masina impecabila. Am luat un E91 din 2008 , cu km reali 167 000 si am bagat 3000 Euro intr-un an jumate in ea. Eu am facut 60 000 km in 1,5 ani, deci cumva se justifica. Masina e mult,mult peste Mazda, Opel, VW , si mie imi trebuia pentru drumuri lungi. La tine nu vad la ce se justifica schimbarea asta. Eu unul nu mi-as lua 2.0 Diesel sa il plimb in Bucuresti. La mine au cazut in jur de 200 000 km : distributie ( la motorul 2.0 D dupa 2007, cu cod N47 ), volanta + ambreiaj, EGR , filtru particule, discuri frana ( astea is consumabile dar trebuie avute in vedere ). Bafta2 points
-
@AleexRo Salut! Si eu sunt intr-o situatie similara cu a ta. Fost proprietar de VW, buget 8500 E (+/-), hotarat sa achizitionez un E90 (diesel). De ceva timp ma documentez despre modelul in cauza si am vizionat vreo 12 pana acum, sa imi fac o idee de ansamblu asupra lor (fiecare vizionare = informatii in plus care te vor ajuta sa iei decizia cea mai buna). Am batut palma cu cineva pentru un 320d si acum astept sa rezolve proprietarul partea de documente ca sa o pot lua. Referitor la motorizarile pe benzina, nu te pot ajuta, insa daca esti interesat de achizitionarea unui "tractoras", as fi bucuros sa impartasesc cu tine tot ce cred eu ca e relevant despre achizitionare, si sa iti impartasesc masinile din shortlist-ul meu. Imi poti da un mesaj privat si putem discuta pe e-mail. Oricum, ca pentru orice automobil second-hand, fii pregatit sa dai de: samsari, airbaguri sarite, erori in bord, caiete de service falsificate, etc. Numai bine tuturor!2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
O pompa de apa cu joc un fulie e o piesa defecta. Majoritatea clientilor sunt multumiti cand li se recomanda schimbarea unei piese pentru a preintampina o problema. Sa ramai cu masina in drum in tara sau in strainatate si sa fii nevoit sa platesti cateva miloane sau cateva sute de euro pe o platforma nu este chiar un lucru placut. Nu inteleg de ce pui ideea asta sub semnul intrebarii ca sa arunci o umbra de rea credinta asupra mea. Niciodata nu am avut o reclamatie din partea cuiva care sa spuna ca i-am schimbat vreo piesa degeaba. Am multi clienti cu N47 carora nu le recomand sa schimbe kit-ul de distributie daca nu este nevoie desi as putea castiga destul de usor sume destul de mari. Asa ca nu e nevoie sa ma lacomesc la o manopera de pompa de apa. Asta in situatia in care cele mai multe service-uri te iau cu povestile alea tipice: "aaa, asta e motorul ala cu probleme. Iti facem o oferta de piese, altfel daca se rupe lantul te costa vreo 3000 euro reparatia sau alt motor. Ai grija cum mergi ca e foarte periculos."2 points
-
Salut, Dupa aproape 7 ani frumosi petrecuti cu un Renault Megane 1.5 dci din 2007 am decis ca este timpul sa trec la ceva mai puternic, cautarea a fost una lunga si anevoiasa si cu multe peripetii dar nu m-am dat batut, am gasit o masina care imi satisface 90% din pretentii. (as mai fi vrut scaune sport si culoare neagra/argintie, dar nu le poti avea pe toate ) Sa trecem la subiect: 320D automat,210130 km reali, fabricat in 1/2007 163 cai adus din Germania in 2010 la 105 k km de tipul de la care l-am cumparat. Pentru mine a contat foarte mult ca avea masina de de 4 ani si a fost intretinuta, istoric complet (atat aici cat si in Germania). La 95 k km au fost schimbate discurile, 134 k km a fost schimbata turbina, uleiul in cutie la 143 k km + multe alte intrari pentru alte interventii minore. Ca dotari (cele mai importante) ar fi urmatoarele: -xenon -trapa (mi-a placut la masina lui miken,ii multumesc cu ocazia asta) -piele neagra -navi profesional -sunet hi fi -senzori fata spate Am facut o verificare la Contempo Brasov si au iesit urmatoarele de schimbat/verificat: 1.oring:garnituri furtun intercooler (era ulei pe scut) 2.bielete antiruliu fata 3.discuri frana fata & spate (la urmatorul schimb de placute -peste 20-30 k km) 4.flansa cardan spre diferential (prezenta urme de uzura, mi s-a spus ca se poate schimba lejer peste 20-30 km) 5.de verificat aliniere curele, role ( prima curea de sus nu statea bine, probabil ca nu a fost montata corespunzator, a fost schimbata de curand) 6.pompa auxiliara apa (a aparut nefunctionala la diagnoza) 7.deflector fata dreapta/deflector scut prag dreapta (erau deteriorate) 8.injector cilindru 2 prezenta compensare prea mare si mi-au spus mai intai sa incerc o inversare, mai jos valorile: Cilindru 1: 0.7 / Cilindru 3: 0.2 / Cilindru 4: 1.4 / Cilndru 2: 2.4 (OK -5 to 4/ Critical <-5 or > 4) - filtru de particule este inca in stare buna, are urmatoarele valori: RPM IDLE:0.0 Bar (max 35) / RPM 2000: 15.9 bar (max 75) / Cutoff speed: 56.9 Bar (max 200 ) V-as ruga sa ma ajutati cu pareri despre ce este urgent din lista de piese de mai sus, eu ma gandeam la punctele 1,2,5 si 8 ? Ma bucur foarte mult ca dupa aproape 4 ani de cand sunt membru al acestui forum pot sa-mi prezint masina aici, primul contact cu un bmw a fost cand am facut un test drive cu un e60 520 lci prin 2010, de atunci am ramas cu gandul la aceasta marca, am petrecut zeci de ore pe forum admirand masinile altor useri si citind despre problemele cu care se confrunta. Din 2010 am mai condus nenumerata modele(imi faceam sange rau) printe care : ,e90,F30(318d si 320d), X3, X5 (3.0 d si X5 M 5.d la Xdrive tour 2014), 328i GT & 435 i (pe amcakart@xD tour 2014) si ultima ar fi 740d 2014, practic nu am ratat nici o ocazie prin care puteam sa fiu mai aproape de visul meu. Mai jos poze(imi cer scuze pentru calitate) si lista completa de dotari: http://s27.postimg.org/4cn8ujpmn/IMG_0422.jpg http://s27.postimg.org/z84flox33/IMG_0425.jpg http://s27.postimg.org/q7zu1i0zj/IMG_0426.jpg http://s27.postimg.org/v2y4dioov/IMG_0427.jpg http://s27.postimg.org/txzguecu7/IMG_0430.jpg http://s27.postimg.org/elkbe4327/IMG_0434.jpg http://s27.postimg.org/807lecn7j/IMG_0436.jpg http://s27.postimg.org/y78sab5hb/IMG_0437.jpg ] VIN:WBAVC31040PS42338 Model description 320D OL Market Europa Type VC31 E-CodeE90 Chassis Limousine Engine M47/T2 - 2,00l (120kW) Transmission :automatisch Body color :Sparkling Graphite Metallic (A22) Upholstery :Leder Dakota/schwarz (LCSW) Production date :13.01.2007 Assembled in :Regensburg Optional Equipment Selection of COP relevant vehicles Diesel particle filter Automatic transmission Multifunction f steering wheel Sports leather steering wheel Fold-in outside mirror Glass roof, electrical Floor mats, velours Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit Interior mirror with automatic-dip Smoker package Through-loading system Seat heating driver/passenger Armrest front, retractable Headlight cleaning system Park Distance Control (PDC) Fog lights Rain sensor Xenon Light Automatic air conditioning Cruise control Light package Navigation system Professional Voice control Preparation, mobile phone, Business CD changer for 6 CDs HiFi speaker system BMW TeleServices Package Comfort National Version Germany Planurile de viitor nu sunt marete ,doar sa am masina impecabila tehnic si optic + sa cumpar niste jante originale (16/17 inca nu m-am decis), cele din poze le-am lasat propietarului si cred ca sunt la vanzare.1 point
-
Am deschis portbagajul si verificat bateria, in dreptul stopului din dreapta, si am vazut un fir verde care indica ca are legătura cu supapa de alimentare, curios fiind am vrut sa vad ce se întâmpla daca tragi de ea( logic ca ma așteptăm sa fie o alternativa la deschiderea clapetei de alimentare in cazul in care nu mergea închiderea centralizată), dar spre surprinderea mea nimic, oricum nu a ieșit cu totul se aude cum se atinge de tabla, dar cand am închis si blocat masina am observat ca puteam desface clapa de alimentare cu masina blocată. Ce am facut? Ce s-a întâmplat? E greoaie reparatia? Ce trebuie sa schimb daca am rupt/stricat etc.? Se poate face si la alt service, nu reprezentanta bmw? Multumesc E vorba de e90 3181 point
-
in cel mai rau caz infunzi ceva pe acolo,altfel la iarna nu cred ca o sa faca prea repede presiune,nu stiu exact care sunt tolerantele motorului,posibil sa influenteze in timp si alte componente.chiar nu m-am gandit niciodata sa caut exact efectele.in principiu 1 L la 10.000 km e acceptat ca si consum.ce ai folosit Castrol sau BMW OEM? http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=761124 ai o poveste cu 10w40 aici,pare intradevar sa rezolve consumul de ulei Hi Everyone! A little history (you can skip this and go to the solution if you want): I own an E39 with M54B30 engine since ~3 years. When I bought the car I've replaced the whole CVV system and every gasket in the engine housing (except the cylinder head gasket) because oil was everywhere in the engine bay. So after this there was no leak at all. I thought that's it but NO…. It has just begun. This car has always been eating oil but recently I felt it has gone wild. Consumption went up to 1qt per 3-500 miles or better to say 1qt per week. It seemed to that not just the miles I drive but the time, the occasions I drive are count for oil consumption. By the way since I own the car I've done engine flushes with various products and I've replaced the oil at every ~6500 miles. I've tried various oil types (0W30-5W30-5W40-10W40 and even 15W40 once) and brands (BMW, Castrol, OMV, GM, Eneos, Mobil1, etc.) – the problem was still there. Sort overview and service history: The car has now 245.000 miles in the clock. It's in mint condition otherwise – I'm a preventive maintainer and DIY guy. No blue smoke during use (never). I've even replaced the valve stem seals and "just for fun" I've replaced the CVV again – nothing changed. I've also tried to connect the CVV empty port with the intake blinded port but this was also usless in my case... Otherwise the engine running strong and well. After 60.000 miles of driving this engine I've nearly gave up. I recently started to look after a used "new" block. The solution: I did a standard oil change (the details don't count I think but here they are: engine flush, 10W40 OMV full-synthetic oil, BMW filter). I've added a Liqui Moly oil treatment additive (not the MoS2 one – there is another one it just looks like plain engine oil, called "Engine Protect"). After a few days I have to do an oil top up. This time I have bought a bottle of oil and an STP Fuel injector cleaner at the gas station (don't ask why). I've used the whole STP additive with only a half tank of petrol. And basically since that I've got ZERO oil loss…. (I can't notice any during this period it's still holding the maximum level) This was two weeks ago and I've done 350 miles since that. I always measured the oil level at the same parking place, at the end of the day (hot engine, waiting 5 minutes before check). Conclusion? What's this solution? To be honest I don't really know…. I've talked about this with my friends and with three mechanics (they know me, my car). Well, maybe the best idea WE have is that the piston rings are getting clogged around the piston in one specific position. They can't adapt to the bore wear and to other changing conditions any more. The petrol additive cleaned the carbon deposits from the cylinders, the rings and the clean oil, and maybe the oil treatment, lubrication was enough to make the rings move again. I'll give you a feedback after more miles. I know it's not too much (~350 miles) since the "solution" but for me it was enough to do this write up – because "normally" my car should eat more than 1qt by now…. desi nu doar uleiul e aici.1 point
-
pai cartea zice 0W40/5W40 0W30/5W30 astea ar fi combinatiile din ce am vazut.10W40 am mai vazut pe forumurile de afara de cateva ori sa s-a mai bagat dar in general pt flush sau daca motorul avea pierderi/consum mare de ulei1 point
-
nu te inseli : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/125063-poze-cu-masini-rare/page__view__findpost__p__21579901 point
-
Eu am bagat 10W40 original BMW in al meu M54 pret de 200-300 de KM doar pentru a spala motorul. Nu mi-a placut deloc cum se auzea motorul si nici cum tragea. Dupa ce am pus Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40, motorul era mult mai silentios si tragea mult mai bine decat cu precedentul ulei. Nici eu nu stiu pe nimeni sa bage 10w40 in E46.1 point
-
10W40 nu e recomandat nici de fabrica nici de configuratorul Motul ma rog daca zici ca asa ai fost sfatuit banuiesc ca au stiut de ce au recomandat asta.1 point
-
Deci am nimerit, 2 din 8 enumerate de mine, suficient pentru vreo 3000 de euro. Masina din 2008, mai dai 2-3 ani innapoi si mai vedem cum incep si pica si altele. AleexRo, mai vrei BMW sau te-ai lecuit ? Intr-un fel te inteleg, ti-a intrat microbul si pana nu-l scoti din sistem e PANICA. Cateodata e bine, totusi, sa asculti si de altii ca poate au trecut si ei prin asta si poate or stii ei mai bine ce zic. PS: Avem in familie BMW si sunt pro BMW( pentru a nu se intelege altceva) dar strict in situatia ta ti-o cam cauti.1 point
-
1 point
-
Alex, cere-i respectivului o dovada cu km si factura daca a cumparat-o din parc. E posibil sa nu mai aiba istoric de la un anumit nr de km si sa nu fie vizibil in reprez BMW. Si eu am verificat niste masini mai demult si ultima revizie conicidea cu nr de km din bord , doar ca revizia aia era cu 2,3 ani in urma.1 point
-
Eu n-am decat un sfat, daca vrei masina de pe Autovit, casca bine ochii, kilometrii BMW-urilor sunt masluiti in proportie de 99,99999%. Ceva mai corecti (dar nu 100%) sunt vanzatorii de pe mobile.de sau autoscout24.de.1 point
-
Nu chiar,cauta un E90 cu 200 si ceva de mii km nfl si care sa aiba in cartea de service schimbate -turbo -filtru particule mai tine aproape macar 1000 eur pt diverse alte treburi a deci E90 NFL atunci sa fie fara filtru de particule .1 point
-
dieselul dupa cum vezi au km multi, eu zic ca al 2-lea link, daca km sunt reali( aici sunt in dubiu) e super ok. depinde mult cum a fost intretinuta, la km multi e adevarat e riscul mai mare sa mai pice piese, dar asta nu inseamna ca e un ''harb'', bmw, in general, daca nu au defecte din fabricatie, sunt facute sa ruleze multi multi km daca e intretinuta.1 point
-
64118369805 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BL31&mospid=47610&btnr=64_0822&hg=64&fg=18 piesa 41 point
-
adaug si restul de poze: http://s27.postimg.org/5dh3u44xr/17082014748.jpg http://s27.postimg.org/ohafaghrz/DSC_0139.jpg http://s27.postimg.org/x23r1mry7/DSC_0142.jpg http://s27.postimg.org/lr13d9l33/DSC_0159.jpg http://s27.postimg.org/lw4umxse7/DSC_0165.jpg http://s27.postimg.org/3rx8ok5bz/DSC_0168.jpg http://s27.postimg.org/sudk6mfwf/DSC_0176.jpg http://s27.postimg.org/7lvabgc1r/DSC_0206.jpg http://s27.postimg.org/6kv1mbv27/DSC_0227.jpg http://s27.postimg.org/71g98ritb/DSC_0231.jpg1 point
-
Tocmai m-am intors dintr-un sejur de o saptamana si 900 de km prin tara:Bucuresti- Curtea de Arges- Transgarasan- Sibiu-Paltinis-Sighisoara-Brasov-Poiana Brasov-Bucuresti, Masinuta s-a comportat exemplar,m-am bucurat foarte mult de ea pe serpentine si de modul sport al cutiei, dar si consumul a fost ceva mai mare . Consumul a fost 7.1 km/100 dar asta pentru ca am mers cam 150 de km prin oras in Sibiu si Brasov + la intoarcere am prins super aglomeratie pe DN1, voiam initial s-o iau pe Dn1A o(Cheia) dar a plouat destul de rau si am renuntat. Am avut ceva emotii ca nu aveam roata de rezerva si anvelopele nu erau RFT, am avut doar un spray la mine pentru pana, pe viitor o sa cumpar si o roata de rezerva pentru ca nu ma impac cu RFT-urile, pe Transfagarasan am supravegheat si temperatura lichidului de racire si nu a trecut de 98 de grade.( citisem pe aici ca poate sa fiarba). Atasez si cateva poze + traseul initial. Am fost foarte incantat de ce am vazut si cred ca anul viitor voi mai face un traseu si mai lung, poate ajung prin Maramures. http://s27.postimg.org/pjp76qpz3/IMG_20140811_00099.jpg http://s27.postimg.org/wo70frx8f/IMG_20140811_00100.jpg http://s27.postimg.org/b31xs60hr/IMG_20140811_00101.jpg http://s27.postimg.org/70awt36db/IMG_20140811_00102.jpg http://s27.postimg.org/kfxxijev3/IMG_20140815_00129.jpg http://s27.postimg.org/fsrvgrri7/IMG_20140815_00130.jpg1 point
-
sa fim seriosi 6% nu are masina ta de fabrica http://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/4941/BMW-E46-3-Series-330i.html 6,9% la 90km/h PS:10W40 in M54 nu am auzit pana acum poate 0W40? de fapt Motul LL04 specific e 5W401 point
-
1 point
-
correct, daca stai in oras si nu esti distribuitor de medicamente/altceva, glumesc, nu prea ai cum sa faci mai mult de 15-20k pe an. Dieselul e ca sabia lui damocles, castigi la consum, dar te poate rupe la piese, bine nu vreau sa intru in polemici, majoritatea pe care ii cunosc( poate si pe forumul acesta) au dieseluri care sunt bune si nu au treaba cu ele..your choice..i've made mine.1 point
-
Conteaza f mult cum a fost intretinuta masina, fie diesel, fie benzina. E90 2006 diesel sa il cumperi acum, va fi cu sute de mii de km (daca nu-s dati inapoi), iar probleme sunt destule. Dintre proprietarii care le-au cumparat de noi, aproape 50% au declarat ca le-a picat turbina (erau f proaste). Iar la succesorul lui M47 au fost probleme si mai mari - cu distributia. Pe benzina sunt si acolo probleme, dar parca nu asa costisitoare. De dotari... numai de bine, cat te tine bugetul Eu as merge pe 320d e46/2004-2005 (oricum asta e echivalentul in bani la astra H), ai si bani de eventuale reparatii, poti sa iei ceva frumos si dotat.1 point
-
sal ,pentru AX 03762 un pret la valva PCV,(motor m43 1,9 benzina nfl)1 point
-
1 point
-
Doar benzinar. Daca ar fi sa mai aleg inca o data, as merge pe benzina. Este parerea mea. Consider ca BMW a facut un compromis dictat de cererea pietii pentru introducerea motorului diesel. Cand spui BMW spui sportivitate si rafinament. BMW inseamna peste 4500 turatii. Restul e compromis.1 point
-
Sunshine... P.S: pozele sunt facute cu telefonul. http://s23.postimg.org/4dni19p9n/image.jpg [/url] http://s23.postimg.org/hbfdav86j/image.jpg http://s7.postimg.org/c6zknqkgr/image.jpg http://s27.postimg.org/ne1vpp0nn/image.jpg image host1 point
-
Nu te inteleg ce atata bataie de cap, pune antigel albastru g11 si end of story.1 point
-
Bine ca s-a terminat , eram ĂŽngrijorat , ce tragedie pentru un cacat de garnitura1 point
-
In mod evident nu ai schimbat-o degeaba. Piesa inca o am, nu am aruncat-o. Poti s-o iei maine sa o duci la un alt service daca vrei sa te convingi. O pompa de apa cu joc in rola se schimba pentru ca asta inseamna ca in scurt timp va incepe sa piarda lichid de racire sau chiar sa arunce cureaua si sa te lase in drum. Avand in vedere ca e vara si oamenii isi folosesc masina pentru a pleca in concediu, mi se pare normal ca la service sa ti se spuna ca ai putea sa schimbi pompa inainte de a te trezi ca te lasa in drum si mai trebuie sa platesti si platforma.1 point
-
Si eu recunosc si partile mai putin reusite ale Bmw-urilor,chiar am fost criticat aici pe forum,dar parca tu dai prea rau cu pietre. Ce legatura are ca tu compari M3 cabrio dotat cu un porsche coupe in echiparea de baza ? Si cu Carrera Cabrio daca iti pui mintea o faci imediat si fara efort sa coste peste 140k euro,optiunile sunt mai scumpe decat la BMW. Si nu inteleg de ce trebuie sa compari M4 cu Carrera S,Porsche-ul este mai scump cu aprox 45% iar in linie dreapta nu este la fel de rapid si cred ca nici la fel de practic,fiecare se adreseaza unui altfel de public. In fond nici cu M4 nu te faci de ras,pe circuit cat si la testul de slalom bate Carrera GTS modelul anterior (1.12.80 vs 1.12.90 / 70.8km/h vs 69.7km/h) si multe alte masini mai cu pretentii,mai ales la slalom (R8 5.2,GT-R,SLS AMG,fumeaza Rs5-ul,Ferrari California)1 point
-
atunci cand am luat eu m e93, a costat 82 sau 84,000 + tva. Carrera s ne cabrio era cam 105 tva. este diferenta de pret dar nu enorma. diferenta de performanta se simte si la inghesuiala in trafic, nu numai in blana. prefer oricand un Porsche 2-nd hand putin rulat unui m nou la acelasi pret. foarte bine facute sunt Porsche si tin mecanic, rezista in nestire desi sunt masini sport. la m-uri se rup toate in ele. la m3-ul e 46 imi batea motorul de nou. cica "they all do that". fugiti bai de-aici!1 point
-
de cand niste baieti au pus pe el un girofar si o statie iar ulterior l-au vandut statului roman cu 70 000 euro1 point
-
1 point
-
Multumesc tuturor pentru urari si va doresc asemeni ...cat despre culoarea scaunelor asa cum bine a intuit un coleg e vorba despre niste simple huse. Oricum aveti imaginatie ce-i drept ...la faza cu Rapidul nici ca m-am gandit :purple: :hyper: de 5 min rad incontinuu. Nu ma asteptam sa faca asa "furori" tocmai husele. Culoarea originala a interiorului e negru si e stofa. Cum eu am 3 fete dintre care cea mai mica e innebunita cu Kitty rezultatul zic eu ca e de la sine inteles Sincer eu zic ca, combinatia nu e asa grava tinand cont si de culoare exterioara. Sunt convins ca oricare dintre voi cand e in spatele volanului nu se mai gandeste la culoare ci la cat de frumos toarce motorul, cat de rapid ia virajele si cat de in scurt depaseste gresesc ? @ VUV Masina e adusa din Cehia, dar dupa cum spuneam husele sunt puse in tara. In timp as vrea sa-i adaug tweet-ere in portiere (multumesc Neo pt. tot ajutorul dat, super baiat ) ca sa intregesc partea de sunet. Mi-ar fi placut si suspensia adaptiva. Sper sa fac un test vreodata cu una , asta a mea mi se pare cam saltareata ori nu sunt eu obisnuit cu SAV ?1 point
-
Masina dotata cu motor pe masura dar nu imi place faptul ca interiorul e "versiune Hello-Kitty" :shifty: PS: Important e sa iti placa tie.1 point
-
1 point
-
Fiind si putin offtopic, nu prea inteleg consumurile date de unii de pe aici, mi se par ca se cam bat cap in cap! Spre exemplu: 1. Afara: zic ei, 7 - 7,5% sincer mi se pare cam mare si la fel cum spune cel dinaintea mea, asta la 140KM/h ceea ce nu-i cine stie ce viteza care sa inghita o cant f mare de motorina 2. Pe de alta parte in oras ei spun ca le consuma doar 10% ce ce mi se pare cam putin raportat la consumul extraurban! Nu mi se par prea balansate aceste consumuri, e o diferenta prea mare intre cele doua consumuri! Si fac referire aici la motoare de generatie mai nou, N47 spre exemplu! Am observat de mai multe ori astfel de "declaratii" care din punctul meu de vedere mi se par mincinoase! Eu as zice ca daca in afara ai un consum de 7% asta la un mers cu varfuri nu prea mari(200km/h ori pe acolo) si fara accelerari bruste, daca in mare iti pastrezi stilul de condus, evident raportat acum la conditiile unui Bucuresti, atunci consumul ar trebui sa fie in oras de 13%! Eu spre exemplu cu M47 de 163CP, la un drum in ext pe care-l fac de multe ori de ~230KM lungime, cu o viteza medie de 85 -90km/h, evident cu multe localitati, dealuri, cateva depasiri cu acceleratia la podea si cate un varf de 200Km/h ori 190, cel mai putin am atins 5.5%, dar sa zicem 6 de cele mai multe ori! In oras, Timisoara, am consum si de 12% poate! Spre exemplu acum imi arata 10.5 doar in oras cu ultimii 100Km facuti doar in oras! Evident ca si consumul asta depinde de conditii de trafic, de anotimp, cauciucuri, vreme, distanta parcursa, cate opriri si reporniri faci, semafoare, dar estimez ca acum pe timp de iarna o sa am 12% in oras!1 point
-
2000km?cu ce masina? fac maxin 600-700 de placere dupa care nu se mai intelege nimeni cu mine...1 point
-
ee... am recunoscut... da mai voalat. sincer sa fiu dupa 3 zile in Nemtia as fi ascultat si manele, numa sa aud romana. Rebull functioneaza perfect la mine. si apa. si AC. si tutun. toate impreuna1 point
-
Da, la asta ma refeream...oricum, masina arata intr-un mare fel, nu cred ca merita s-o dai pe un M3. Dar merita cu siguranta sa ai si un M3 pe langa asta...0 points
-
LoL, Vad ca deja ti-ai luat un "minus" la postarea cu pretul. Aici pe forum este considerat blasfemie sa dai pe un F10 mai mult de 19-20,000E Masina e foarte frumoasa, si motorizarea e inspirata. S-o folosesti cu placere.0 points
-
In ziua de azi detectorul de radar nu prea mai are sens, mai bine renunti la el, in rest e clar ca ai un consumator ce nu intra in "sleep mode" dupa ce inchizi masina (parca 16 minute)0 points
-
si eu recomand OMV, dar sa fie o pompa cu fluenta mare de masini mi s-a mai intamplat sa bag de la staii tot OMV care nu prea au clienti si mi-a mers masina prost de la motorina statuta ai putea sa faci niste plinuri cu motorina scumpa pentru ca are mai mult aditiv si poate se mai curata injectoarele poti incerca si niste aditivi pentru curatat injectoare ca nu are ce sa dauneze0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00