Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/12/14 in all areas
-
Fugi cit poti de motorul asta,este cel mai prost motor de pe e464 points
-
http://www.autovit.ro/bmw-520-C34463654.html Dauna si reparata. Erau sarite airbag urile fata,ambele.3 points
-
F10 doar automat . Lasand la o parte avantajele , cutia asta consuma si f putin . La F10 e nevoie de 3.0 nu are rost sa asumi nici un risc cu N47 . Cu packet M e mai frumos ca orice bmw , in schimb arata f bine si normal , mai bine iei o masina cu optiuni bune ca packet se poate adauga . Neaparat EDC , e tot barca daca are suspensia normala .3 points
-
3 points
-
3 points
-
Si sigur un șofer normal, la mers normal, simte asta. Tu nu simti nici direcția mai buna, nici tractiunea spate decat daca ajungi la limitele masinii. Mai e putin si zicem ca un golf 7 e sub e36.2 points
-
Mik, ai +1 din partea mea cu o singura exceptie. Mi se pare un pic exagerat prietenul sa spuna ca trece de pe Golf 7 pe un e46 de 3000eur, si ca e un pas inainte. Eu sincer ma indoiesc de chestia asta si cred ca e doar un efect placebo, ca te-ai suit din vw in bmw. Apropo, mai rigida suspensia ca la Astra nu are cum sa fie (puntea spate fixa, bucsi pline etc).2 points
-
Eu am avut 4 jante tabla le am dat cu 250 lei, abia le am vandut... Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
2 points
-
2 points
-
SIMILĂR, similari, -e, adj. De aceeași naturĂŁ, de același fel; asemĂŁnĂŁtor, analog. – Din fr. similaire. Sursa: DEX '09 (2009)1 point
-
Si parerea mea e ca tot electromotorul e buba...si da,boaska are dreptate cu batutul in electromotor ..eu foloseam metoda la prima masina (opel rekord 78') si chiar functiona1 point
-
@Cristianro ne poti spune si noua cati ani ai? asta daca nu este cu suparare. Din ce am vazut...toate posturile tale sunt numai la misto. La topicul meu cu racitorul de gaze ai zis ca am motor prototip ca locomotiva pe aburi. Aici zici ca boaska isi bate masina sa porneasca...Serios acum, Mai bine nu mai postezi decat sa scrii numai prostii. Ia asta ca pe un sfat. O zi buna1 point
-
1 point
-
Citeste mai bine, spune ca taxa e platita. Varza a devenit site-ul asta, cum posteaza cineva ceva, cum sar ca ulii pe el.1 point
-
normele de poluare sunt foarte stricte in germania, aici nu trece nimeni tüv-ul pe blat, si nemtii si occidentalii in general nu concep sa dea 50k pe o masina care sa nu fie umweltfreundlich egr pentru economie de carburant si protejarea motorului , consuma mai putin si se incalzeste mai repede motorul, 0.5ltr-1ltr% scade consumul si cu cat ajunge mai repede motorul in temperatura de lucru cu atat se uzeaza mai putin anularea egr scade puterea pe turatii pana in 2000 si creste de 3-4 ori NOx care sunt mult mai daunatoare decat CO2-ul produs cu egr activ, si cancerul la plamani este in floare gazele racite si reintroduse in admisie vor scadea temperatura din camera de ardere,creste randamentul, si cand faci remap si dai afr 100 o sa coxezi pistoanele daca nu tii cont de anumiti parametrii cum ar fi de ex. temperatura de lucru din camera de ardere, si nu lucreaza decat foarte putin in sarcina, ele actioneaza mai mult la relanti, si diferenta este de cativa litri economisiti eu am curatat egr-ul acum 60-70k km si pana la ora actuala in afara de o pelicula subtire de negreala nu s-a depus aproape deloc funingine turbina se incalzeste mai repede si nu mai face depuneri de carbon care blocheza vanele nu scoate fum negru si nu are lag sub 2000rpm avantajele sunt mai mari decat dezavantajele dupa mine1 point
-
1 point
-
1 point
-
@devil - asa m-am saturat de oamenii ca tine. Cauti numai cearta. Eu sunt chiar curios cum ii va iesi evacuarea. Poate e foarte priceput omul, nu ai de unde sa stii. Si apropos de oameni care lucreaza cu fibra, eu stiu pe cineva langa Cluj care repara elementele de fibra de carbon pt masini de curse in Germania. Deci nu sunt doar 2 oameni in RO. Esti foarte penibil in afirmatii. Daca nu ai nimic de spus, mai bine e sa taci. Nimeni nu te-a intrebat ce iti place tie.1 point
-
1 point
-
si care e varianta neeconomica a lui 525E39 din '97? top top...minitop1 point
-
si in acest caz cele 2 masini trebuie sa se indrepte una spre cealalta, soferul cu experienta vireaza ultimul1 point
-
1 point
-
<joke> cristianro, daca astia pot, si cineva cu testerul poate sa se tina dupa tine. http://www.aerospaceweb.org/aircraft/transport-m/kc10/kc10_07.jpg </joke>1 point
-
DOT-ul e format din 4 cifre. http://www.pedrosgarage.com/Site_5/Reading_our_Tires_files/Tires1.jpg1 point
-
1 point
-
Consumul ala de 10% a fost in regim de autostrada prin Germania cu o viteza medie de 140kmh, au fost varfuri de pana la 210kmh, dar in mare parte am incercat sa stam la 160kmh, din pacate insa sunt multe zone acum unde se lucreaza acolo la largirea autostrazilor. In tara, de la AR la Pitesti a scos 6.5%, dar era noapte si eram obositi, nu am mers repede si foarte putine depasiri, acum are o medie de 7.5% in extra-urban. noi le-am luat pe amandoua de la un dealer foarte aproape de Hanover gasit pe mobile.de, le rezervasem cu 1 saptamana inainte, a fost greu cu negociatul cu ei, foarte rigizi in privinta asta, in final insa am scos BMW-ul la 3300 de la 3600 si i-au refacut TUV-ul pentru ca expirase de vreo 2-3 saptamani parca. I-am facut si un service acolo de ulei si filtre care a costat 70Eur. N42-ul este doar Euro4, de asta poti fi sigur 100%, nu o sa ai surprize la RAR. BC au toate, sistemul stock audio e slab, asta avea versiunea cu CD player si volan sport cu comenzi pe el deci si cruise control, nu stiu insa daca merge si MP3, o sa ii zic sa incerce. Prietenul cu care am fost e la primul lui BMW, dupa ce vreo 7 ani a condus doar VW Golf(5,6 si 7) toate 3 luate de noi, masini de serviciu, si a luat benzinarul asta la sugestia mea, de fapt eu m-am ocupat de tot , el doar a platit si a mers pe mana mea care pana acum s-a dovedit a fi buna . Dupa ce l-a condus pana in RO si pe aici mi-a zis ca masina se conduce mult mai bine decat celelalte pe care le-a avut pana acum, mult mai bine se simte acum in 3ar decat in Golf 7, desi cea din urma e aproape noua . Eu i-am recomandat benzina pentru ca nu parcurge mai mult de 15-20k km, si nu avea rost sa dea si mai multi bani pe un diesel, taxa mai mare, probleme mai mari ulterior de rezolvat daca se intampla sa cada ceva major, gen o turbina, sau galerie, etc..plus faptul ca la 3300Eur nu iei un diesel din 2003-04 cu optiunile si km astia, decat poate una cu cel putin 300k km.1 point
-
Consumul de 11.5 - 12% in oras il scot la un mers, zic eu, normal. Nu merg nici ca un bosorog, dar nici nu consider mers sportiv. Conteaza foarte mult orasul, traseul, orele in care mergi, talpa, viteza medie(eu am vreo 21-22km/h daca tin bine minte) etc. N42B20 este euro 4. Sistemul audio stock mi se pare slab.1 point
-
Ok. Dar eu vorbeam de darius. Stiu pe cineva al carui tata are 3 masini pe numele lui, cu motor inclusiv de 3000. No problem there. In fine mie mi se pare un motiv f slabut sa vinzi o masina, mai ales cand exista solutii.1 point
-
1 point
-
Eu zic ca merita. Iti asumi riscul unei schimbari de turbine (in ideea ca a circulat doar in oras), curatat nu stiu ce, in rest masina va merge bine.1 point
-
Omul a mai vandut aici, nu e prima data. Dar pe autovit/olx pune ce se cere, adica un numar frumos. Nu stiu daca e vina lui sau a tuturor care formeaza aceasta piata, ori a cumparatorilor naivi care nu stiu sa verifice o masina/ nr de km.1 point
-
Sincer acum, nu am nimic personal cu tine, dar ne crezi prosti? Si pe noi si pe toti cei care isi cauta o masina pe autovit? Adica tu ceri 19700 euro pe o masina si te cramponezi sa dai 2 euro pentru ca ai gresit anuntul? (vina ta)...asta presupunand prin absurd ca e o greseala de tipar, ceea ce eu personal nu cred. Uite, iti dau eu 2 euro sa corectezi anuntul si sa pui si o poza cu kilometrajul si cu cartea de service1 point
-
raspunsul tau este penibil !!! ti-ai facut cont pe acest forum pentru a-ti vinde masina. atat si nimic mai mult. nu uita scopul tau... vinde-ti masina si du-te de unde ai venit ! dar pentru asta trebuie sa fii corect ! ma repet ! vorbe, vorbe si iar vorbe !!! nimic concret ! eu am adus dovezi. tu, ce dovezi ai ca taxa este cat spui ??? pana una alta taxele si inmatricularea masinii se fac cu acte doveditoare ! ai carte rar care sa ateste ce co2 are masina ? daca vrei sa vinzi masina si esti corect, pui la dispozitie acte doveditoare. potentialii cumparatori trebuie sa stie exact ce au de facut si platit.1 point
-
Nu te supĂŁra dar eu cred cĂŁ greșești fundamental atunci când consideri ĂŽntoarcerea pe linia continuĂŁ o simplĂŁ neglijențĂŁ. NiciodatĂŁ nu am sĂŁ ĂŽnțeleg cum se poate gândii cineva la o așa manevrĂŁ. Nu merg chiar așa des la București dar traficul pe DN1 e mare și din pĂŁcate o asemenea prostie nu poatĂŁ sĂŁ rĂŁmânĂŁ fĂŁrĂŁ urmĂŁri. Chiar nu-mi pasĂŁ de mașina lui, mĂŁ gândesc doar la oamenii pe care i-a nenorocit.1 point
-
Nu ma intelegi pare-se! Ce-am vrut sa evidentiez este, nu ca vei gasi la 20k un F10 cu tot ce are acest E90, adica motor de 3000 si xdrive(printre cele mai importante), ci doar ca in 20k gasesti un F10 chiar si cu motor de 2000, desi sunt si cu 3000, sa zicem ca fara xDrive, dar totusi este seria 5 si este F10. Este o generatie noua care din punctul meu de vedere compenseaza sa spunem acel xDrive, acest F10 fie el si cu motor mai mic ori fara xdrive este cu cel putin o treapta mai sus intr-un benchmark unde punem si E90! Uite totusi mai jos cateva exemple: 520D, F10 http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/520/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:520,frn:2010-01,prx:25001,ful:diesel,mlx:200000,dmg:false,vcg:limousine,nvs:true/pg:vipcar/190351658.html http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/520/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:520,frn:2010-01,prx:25001,ful:diesel,mlx:200000,dmg:false,vcg:limousine,nvs:true/pg:vipcar/186254213.html http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/520/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:520,frn:2010-01,prx:25001,ful:diesel,mlx:200000,dmg:false,vcg:limousine,nvs:true/pg:vipcar/192225744.html ......... 530D, F10 http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/530/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:530,frn:2010-01,prx:25001,ful:diesel,mlx:200000,dmg:false,vcg:limousine,nvs:true/pg:vipcar/192218011.html http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/530/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:530,frn:2010-01,prx:25001,ful:diesel,mlx:200000,dmg:false,vcg:limousine,nvs:true/pg:vipcar/192219799.html http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/530/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:530,frn:2010-01,prx:25001,ful:diesel,mlx:200000,dmg:false,vcg:limousine,nvs:true/pg:vipcar/184621980.html ........ Acum sa sti ca n-am stat intr-adevar sa le fac 1:1 in ceea ce priveste toate optionalele, la fel cum comparatia seria 3, E90 cu seria 5 F10 nu-si prea are relevanta desi am incercat sa-ti explic! Te las pe tine totusi sa gasesti un F10 similar dpdv al optionalelor cu acest E90 de aici, ca doar esti mai perfectionist!1 point
-
Pai n am zis acum ca tot cu motor de 3000, dar de 2000 gasesti. Chiar m am uitat sapt trecuta pe mobile. Zic asta, la fel cum comparam si seria 3 cu seria 5, daca ma-ntelegi ce vreau sa zic. Si sa nu uitam ca la categ sh, cele mai cautate sunt cele cu motor de 2000 din cauza taxelor/impozit mai mic la noi in comparatie cu un 3000. Am zis, depinde cati km "reali" are masina, n am zis acum ca nu merita, dar observ in acelasi timp si o ezitare, desi mai multi s au aratat interesati de acestia(km) Sent from mobile device!1 point
-
Eu cand am vandut 330-ul meu am cerut tot 19 mii si avea 120km, si atunci s-a spus ca e scump desi dincolo erau 20-21 de mii, in final am luat sub 19 mii dar nu cu mult, masina asta are cam 180000km, dar aici iarasi e asa, ori iei unu la km astia reali ,ori te amagesti ca ai luat una la 99mii ,cand colo are 250 sau mai mult, si aici iei ceva ce a fost schimbat tot la ea si e in stare tehnica cu uzura mica piesele fiind schimbate cand trebuie (discuri frana etc)1 point
-
Scoate mufa si vezi daca e vreun papuc incalzit puternic. E o greseala de proiectare la stopurile de E60 si se incinge papucul de masa pana arde tot in jur.1 point
-
Mergi pe 530D cu 231 CP si nu o sa-ti para rau. Nu te mai uita la cat dai la impozit la asa o masina. Eu am optat pentru 530XD, dar e diferenta simtitoare la banuti, oricum merita toti banii masina! A mea este din 11/2005 si in cartea de identitate anul masinii este 2005, nu 2006, la fel si talonul.1 point
-
Vand BMW 523i motor 2500cc 170cai putere (este varianta economica a modelului 525) , an fabricatie 1997, Inmatriculata in Romania in 2008 (taxa platita), sunt proprietar pot oferii fiscal. Masina este in stare buna atat estetic cat si functional, motorul in stare buna. Masina are ca dotari: -abs, asc (controlul tractiunii), 4 airbaguri, servodirectie, geamuri electrice, oglinzi electrice heliomate, xenon din fabrica, proiectoare, senzori ploaie, inchidere centralizata, perdelute geamuri spate, perdeluta electrica geam spate (luneta), dublu climatronic functional, parbriz incalzit (fara fisuri) , interior piele, scaune incalzite, volan Ac Schnitzer, insertii mahon, jante aliaj modulare 17" BMW M6 E24 in valoare de 500euro. Pret: 2300euro Nu doresc schimb decat daca se ofera o diferenta de minim 1500euro. Cu mai multe detalii va pot sta la dispozitie la telefon 0768683039 BUCURESTI POZE CU MASINA LA LINK-UL DE MAI JOS: http://postimg.org/gallery/1g33bbx04/5755718c/0 points
-
Deci cum, un sofer simte daca uleiul e vechi? Si e36 coupe e peste golf 7? Ce mai pot sa zic la asta? Esti o enciclopedie auto.0 points
-
prietene postcomitat, nu ma baga in supa voastra, nu ma priveste i-am recomandat sa-si monteze electromotor nou cu garantie ca sa descopere in 2 timpi si 3 miscari daca este bobina de soc sau reductorul blocat de la pilitura, praf de ambreiaj sau rugina trebuie sa lovesti usor cu ciocanul in timp ce tii pe automat.....nu costa nimic sa incerce, e un sfat gratis, la service ca sa demontezi electromotorul si sa faci constatare costa 100-200lei plus verificari si alte alea.... postarile tale sunt inutile, si nu cred ca ai diagnosticat vreodata o masina cu electromotorul stricat, cand ai eroare electronische wegfahrsperre nu mai porneste deloc impinsa sau aruncata de pe deal...... si nici nu ai eroare in dde cand nu mai invarte electromotorul pentru ca este vorba de o componenta strict mecanica0 points
-
Nu am sarit pe el! Ce inseamna la tine ca taxa e platita ca eu nu inteleg!0 points
-
Si taxa e recuperata sau e nerecuperata! E a major detail pe care tre sa I'll spui!0 points
-
Mentalitate de roman care vorbeste mult,prost si fara rost.daca vrei sa comentezi pe seama a ce vreau eu sa fac exista rubrica speciala taranisme daca asta consideri ca este,nu aici!!! Inoxul ala o sa arate mult mai bine decat crezi tu !!! Vad ca locuiesti in ita,probabil ai auzit de antano ,inoxul o sa fie de la ei(pretul inoxului este de producator),evacuarea o sa fie construita de ei (e vorba de o evacuare care o sa fie conectata la finala masinii,nu vreau sunet sport,galagie.......nu se intervine la traseul masinii. daca tu crezi ca e mai ok sa dau 4.5sute de euro pe o finala cu nspe mii de coturi si curbe care sa ocoleasca roata de rezerva e problema ta,mie mi se pare absurda ideea. am o masina care este construita total din fibra ,are fix 20 de ani si pot sa jur ca arata mai bine decat multe masini din tabla sau plastic abs. In fine ....mersi oricum de sfaturi0 points
-
wow ce nasol ! a luat-o cu cash ? ca altfel cum sa nu aiba casco ? si de 2 luni nu a "apucat" sa isi faca casco ? pai aia e neglijenta. la fel cu intoarcerea pe linie continua. eu nu porneam motorul fara sa am casco ! pacat si de oamenii aia. probabil o sa il dea si in judecata.-1 points
-
Mi se pare prea de tot rahatul pretul,prea mic...in aceeasi situatie sunt si eu,dar a mea e automata,si taxa e 1500..dupa ce ai bagat atatia bani in ea,eu nu as da o asa pe nimic...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00