Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/20/14 in all areas

  1. Pai nu ai facut nimic daca ai pus arcuri de diesel, sunt cotate pentru greutate mai mare. Asta e si motivul pentru care masina a ramas inaltata.
    3 points
  2. jalnice anvelopele astea..... vechi si foarte uzate.... mai ales pe tractiune spate, esti pericol public cu ele. ai 2 masini in semnatura, dar iti cumperi niste pocnitori de anvelope. esti un exemplu ma !
    3 points
  3. In sfarsit am reusit si un upgrade de mult dorit si necesar:D Interior recaro incalzit si lombar electric:D
    2 points
  4. Nu vezi nimic noaptea,sunt doar de dizain.
    2 points
  5. Ca si "samsar" am schimbat in ultimul an urmatoarele: - ulei cutie integral, nu doar 6 litri, - ulei cutie transfer, - termostate, antigel, - galerie admisie, - discuri frana si placute fata si spate, - anvelope, - lichid frana. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  6. Buna ziua, M-am decis sa imi pun masina la vanzare ptr a trece la ceva mai puternic. Este un E46 316i facelift,motor de 1.8 benzina, 116 cp. VIN-ul: kp03204 Masina are taxa platita si nerecuperata.Are 195.000 km in bord,dar 245.000 km reali.(50.000 km au fost dati inapoi,asa am luat-o). Dotari din fabrica: -xenon,spalatoare faruri -senzori lumina,ploaie,parcare -comenzi volan,pilot automat -clima -scaune electric lombar -scaune incalzite -piele crem -cotiera fata spate -oglinzi electrice -geamuri electrice fata Adaugari: -volan m3 -schimbator short m3 -angel eyes smd galben -tips-uri chrome oem de 330i -folie Suntek 80 % -inele ceasuri chrome -cd business cu functia Mode + cablu auxiliar etc.. La masina s-au schimbat piese cumparate de la dan groza in mare parte si inlocuite majoritatea la Florin din Chitila. (ptr cine e interesat ce piese s-au schimbat,ii pot scrie lista) Masina este prezentata si pe forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145432-primul-meu-bmw-e46-fl/ Poze recente si mai putin recente: http://s2.postimg.org/k674gmja1/10656449_506436399492558_1564868003_n.jpg http://s2.postimg.org/uiy0gg26x/10615743_506436406159224_410709669_n.jpg http://s15.postimg.org/5l9asir0r/10660805_506436402825891_1708589528_n.jpg http://s30.postimg.org/hoewcypmp/image.jpg http://s27.postimg.org/ai8clu5ub/image2.jpg Poze interior: http://s27.postimg.org/kvlafm9sj/DSC_0930.jpg http://s23.postimg.org/4k0p3p6tn/DSC_0944.jpg http://s30.postimg.org/5ynh8wytd/DSC_0936.jpg http://s23.postimg.org/88uzgx68b/DSC_0943.jpg http://s1.postimg.org/54qe11pdb/DSC_0926.jpg Masina se poate vedea in Bucuresti si temporar in Alexandria. Pretul este: 4.900 E negociabil Tel contact: 0769.764.709 - Daniel Sper ca n-am omis nimic.
    1 point
  7. Pregateste dovada achizitiei (factura, bon fiscal etc) si fuga la OPC. Daca reusesti sa obtii de la OPC o penalizare a furnizorului, pe baza documentelor te poti adresa justitiei si sa ceri acolo despagubiri materiale pentru avarierea motorului. Asta e doar teorie, cazul practic ar trebui sa-l discuti cu un avocat.
    1 point
  8. Salut, seria de sasiu este: WBAGA710X0DA73713 Intr-adevar masina a fost cumparata din Campina. Sunt al doilea proprietar in acte, iar primul proprietar, cel din Austria a detinut-o de noua, din 1990. De la momentul cumpararii, masina a fost revopsita. Caroseria a fost demontata complet de catre mine (ornamente, geamuri, usi, aripi, faruri stopuri etc - a ramas tabla goala) la servisul pe care il detin. Nu a fost nevoie de nicio interventie de tinichigerie, deoarece masina NU A FOST LOVITA si NU ARE RUGINA. Dupa vopsire caroseria a primit o protectie anticoroziva foarte genoasa. Masina are 6 straturi de lac in 2 faze, la o perioada de o saptamana. La ea au fost inlocuite amortizoarele fata/spate, toate semeringurile si garniturile la motor, motorul de spalare a farurilor si a proiectoarelor. Restul elementelor de suspensie si directie nu necesita interventie. Motorul este foarte curat pe interior si functioneaza impecabil. Tinand cont ca masina are toate ornamentele perfecte, toate chederele intregi, tapiseria in stare buna, toata mecanica suspensie, directie, frane, motor/transmisie verificata si in stare foarte buna, si detin cartea servis completa, nu consider ca pretul cerut este unul mare. Nu sunt prea multe e32 in conditie asemanatoarea in Romania. Pentru cine este cu adevarat interesat, sunt disponibil telefonic. Va pot pune la dispozitie filmari, care prezinta masina interior, exterior. Duminica placuta tuturor! taxa este de 1250 EUR
    1 point
  9. La cat au ajuns impozitele in tara asta, chiar merita sa ai o astfel de masina. Bafta la vanzare!
    1 point
  10. Doamne cat de subtiri oameni......sb25gaz, eu iti vand un vis la 5400 euro, o masina cu impozit de nici 150 ron pe care tu o poti face chiar si cu un frumos motor de m3, daca acest 3.0 nu i suficient, desi trage de rupe....deci, ca sa pricepi si tu:ai un 330ci, cu taxe de 320ci....chiar ti se pare ceva rau in asta? Colegii care stiu ce inseamna munca pentru o asemenea transformare,precum colegul ryky, apreciaza....restul.....sunteti multi..... S au bagat peste 8000euro in masina, iar legat de "tupeu", in afara de posibilitatea masurarii capacitatii cilindrice, totul este legal, sau aproape:)
    1 point
  11. sunt "batrane" nu mai au aderenta, asa sunt si ale mele din 2009 si iarna trecuta nu prea mai erau la capacitate maxima desi au "Carne" pe ele, la iarna..altele.
    1 point
  12. Daca au floarea sub 5 mm nu e deloc afacere buna, adica nu prea mai sunt eficiente.
    1 point
  13. n-au importanta minusurile cu o parere personala e drept ca nu se discuta gusturile , insa folia a facut progrese uriase , obti acelasi rezultat fara probleme, cert e ca mie imi displace , end of story. :flowers: sunt convis ca este o vopsea pretentioasa desi are lac in compozitie sigur trebuie mereu lustruita masina ca sa arate "okis"
    1 point
  14. Un ulei de calitate ramane pe mecanismele motorului zile intregi, poate chiar saptamani. Daca uleiul se scurge prea repede in baia de ulei, la pornirea motorului, pana ajunge uleiul prin toate "colturile" motorului, va freca metal pe metal. Iti dai seama ce inseamna asta ... La toate masinile pe care le-am avut (si au fost multe, de la Oltcit la Jaguar cu motor de 4000 pe benzina), intotdeauna am folosit numai uleiul recomandat de producator. Nimic altceva.
    1 point
  15. mie imi lasa impresia de folie ieftina
    1 point
  16. Asa se aude la rece. Uleiul ala e blestem mai ales iarna.
    1 point
  17. 1400 EUR, cu condiția sĂŁ se radieze mașina de pe numele meu.
    1 point
  18. Adevarul e ca el sutine ca a masina fost cumparata in martie 2009, nu ca atunci a fost produsa...
    1 point
  19. nu ai de ce...eu le am de 3 ani si un pic si acum a inceput sa troncane unu din ei pe partea dreapta...sunt foarte bine facute si Doru este un baiat de milioane...foarte meserias;)
    1 point
  20. Salut jorjcristian ,am inlocuit eu acest racitor,din pacate la mine a fost turbina aveam ulei in el si nu apa cum a zis mecanicu, se verifica foarte usor,se desface conducta care duce la egr(aia prinsa in capul racitorului) cu 2 suruburi imbus si in cealalta parte are clema. dupa ce inlaturi tubulatura din capul lui se poate vedea umezeala in el daca e spart.
    1 point
  21. Am incercat eu cu arcuri de supape...nu merge.
    1 point
  22. In loc sa vin cu vesti de genu... interior recaro sau packet M completat.. -Kit ambreiaj Sachs schimbat si 196073 km facuti:P
    1 point
  23. foarte bine te ai gandit....doar ca masina asta o sa ramana pe tine in acte pana ajunge la "cimitir", nu mai are cum sa treaca de omologarea RAR, care este necesara in cazul schimbarii proprietarului!
    0 points
  24. Colegu' samsar, vezi ca scrie clar pe hartiile alea ca e 06.08.2008
    -1 points
  25. Ieri am luat si niste gume de iarna de la un coleg de forum. Sincer am avut noroc la banii astia. Anvelopele se prezinta destul de bine la 400 lei setul desi numai unul nou (Dunlop) e vreo 700 lei. Nu par uzate cine stie ce avand in vedere DOT 33.09, nici crapate sau cu galme si nici ovalizate sau tocite neuniform. In sfarsit. Iernile trecute nici n-am avut de iarna , am mers asa doar cand era uscat cu cele de vara. Si ce-i drept au mai si crapat un pic pe margini din cauza frigului. Colegul le avea pe un X1. Am vrut neaparat aceeasi dimensiune care o am acum la cele de vara , adica 225/50 R17. Se simte cel mai bine masina cu dimensiunea asta pe 17". http://i58.tinypic.com/2s1q6x3.jpg[/img]"]http://i58.tinypic.com/2s1q6x3.jpg http://i60.tinypic.com/ohtidl.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/ohtidl.jpg
    -1 points
  26. Aderenta normal ca scade, doar n-or mai fi ca noi. Eu le-am luat mai mult pt a nu le uza pe cele de vara. Oricum nu folosesc cine stie ce ca si asa ninge destul de rar in zona noastra iar cand ninge e nasol si doar cu 4x4 mai reusesti sa scapi, cel putin asa a fost in ultimele ierni.
    -1 points
  27. Nu imi pot da seama cum poti sa ai tupeul sa circuli stiind ca in acte ai un motor iar sub capota cu totul altceva...iar de vandut la fel...
    -1 points
  28. Castrol Edge 5W30 Direct Castrol, nu BMW
    -1 points
  29. daca la un seria 3 teoretic cea mai buna dimensiune m+s este 205 55 r15 cum poti sa pui la un 5-ar cu 300kg mai greu 185 65 r16 eu unul as pune minim 225 45 r17 pe seria 5
    -1 points
  30. pai cat se de de obicei ? nu stiu,6 luni,1 an. cat e de obicei. stai linistit,ti-am zis sincer ,pompa nu are nici o problema. functioneaza fara pb.
    -1 points
  31. -1 points
  32. Cauta sa scrie pe el LL04...ACEA C3 Dar eu n-as pune castrol, mai degraba motul, liqui moly...
    -1 points
  33. BMW 320D FL hidramat piele neagra cu scaune incazite fata plafon negru cotiera fata-spate mare si suporti pahare suporti pahare fata navi mare cd europa sistem hi-fi cu magazie de cd (6cd) perdeluta electrica luneta clima volan sport cu comenzi(cruise control +) volanul, schimbatorul, frana de mana piele 4x geamuri electrice oglinda interioara helioamata oglinzi exterioare full electric rabatabil xenon si spalatori din fabrica proiectoare 3 chei ( 2 diamant telecomanda functionale+ 1 gri) senzori parcare (PDC) jante '17 iarna-vara exteriorul-aripa stanga spate lovita(infundata 10cm patrati de picior- genunchi etc) capota sarit lac + onduieturi, mici valuri, bara spate sarit lacul o bucata 5 cm sub stop stanga exterior .......!!!!!!necesita mici- mari reparatii interior totul functional NU ARE TAXA PLATITA UN SINGUR PROPRIETAR SE OFERA PROCURA 0755151719 3900 EURO WBAAS71060FX69179
    -1 points
  34. erai foarte mandru de ea cand ti-ai cumparat-o in martie 2014... de ce o vinzi ? te-ai plictisit cam repede de ea. o masina de genul asta se pastreaza forever !!! binenteles, daca esti fan bmw.
    -2 points
  35. Pai eibach am vrut initial, dar am gasit acestea convenabil. Dupa ce vad eu pe net diferenta la greutate este aproximativ 5kg:) Arucurile sunt de pe 320D nfl 1375kg si 320i nfl 1370kg. Am citit pe un forum ca flansele fata de pe E36 merg puse pe E46 acestea ar fi mai mici de inaltime. Stie cineva daca se poate asa ceva?
    -2 points
  36. Arata belea belea interiorul tau frate,mortal rau de tot,bafta la vanzare
    -3 points
  37. am spus... daca esti fan bmw ! "o masina de genul asta se pastreaza forever !!! binenteles, daca esti fan bmw." iar masina este o raritate. primul cabrio cu hardtop de la bmw. ca in romania, masinile de genul asta sunt conduse de pitipoance sau fotbalisti... asta-i alta discutie. dupa 15-20 ani vei intoarce capul pe strada dupa o masina ca asta. cum faci acum cand vezi vreun ursulet cabrio. bafta !
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.