Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/14 in Posts

  1. nu am mai postat de ceva timp ... cateva updateuri : Din punct de vedere tehnic : - noiembrie 2014 am inlocuit pe garantie perna de aer de pe partea stanga spate ( perna schimbata la BMW Arad in aprilie 2014 ) , a avut un defect de fabricatie la supapa . Acum ambele perne sunt noi si au garantie 2 ani incepand din 11/2014 http://s26.postimg.org/qajy4276h/IMAG0164_Custom.jpg - am aflat ca neamtul a facut revizia la cutia de viteze la aprox 149.000 km ( am gasit factura in teancul de acte pe care le-am primit cand am cumparat masina - ZF Services Bremen - ) - noiembrie 2014 am cumparat roata de rezerva slim OEM Din punct de vedere estetic : Am pregatit masina de iarna putin mai diferit fata de anul trecut , am optat pentru ceva mai durabil : - decontaminarea a fost facuta folosind orbitala Flex + Nanoskin Autoscrub 6" Medium Grade + Nano Shock Spray Lubricant Sealant ( http://www.nanoskinusa.com/products/autoscrub-system/as-001.html ) - rezultatul este cu mult peste orice baton de argila existent , suprafata ramane foarte curata si foarte slick - stergere cu IPA sa indepartez excesul de lubricant - protectie Nanoskin Mega Trend Inorganic Coating System ( http://www.nanoskinusa.com/products/waxes/na-ics.html ) - am fost uimit de produs , nu isi face efectul imediat ca un nano-coat clasic are nevoie de un curing time , dar dupa 3-5 zile efectul este superb , culoarea parca se schimba de la zi la zi devenea mai inchisa si mai pronuntata . Protectia dupa 3 saptamani de jeg si ploaie continua , am spalat masina aseara la Petrom Selfwash cu 3 jetoane fara nici un fel de atingere doar cu jetul de sampon si clatirea cu apa , a iesit absolut impecabila fara sa ramana o urma de murdarie pe prosoapele de uscare desi era sub orice critica de murdara . http://s26.postimg.org/47f4muvh5/20141013_220557.jpg Si cateva poze facute azi + 1 video slab calitativ : http://s26.postimg.org/g8561bs9l/P1000811_Custom.jpg http://s26.postimg.org/4hr8jxzh5/P1000810_Custom.jpg http://s26.postimg.org/fg2i24o2h/P1000809_Custom.jpg http://s26.postimg.org/670bs0f6h/P1000807_Custom.jpg http://s26.postimg.org/eb8fwr1ll/P1000805_Custom.jpg http://s26.postimg.org/5p56c5pll/P1000801_Custom.jpg http://s26.postimg.org/7w9f02uvt/P1000797_Custom.jpg http://s26.postimg.org/qxe9fueop/P1000795_Custom.jpg
    4 points
  2. nu e chiar asa , ajuta si reviewurile astea , cu ce ma ajuta ca imi face o lucrare buna daca ma duc la alta si iese balamuc ? E un fel de ..cum ti-e norocul ? Pai in stilul asta ajungi sa stai in service sa verifici operatiuni de duzina la care e aproape imposibil sa se intample ceva . Apoi esti catalogat ca si client dificil si tipicar .
    4 points
  3. Salut Scuzati-ma ca intervin , dar chestia cu stransul bujiei in loc sa fie desfacuta, mi se pare o tampenie extraordinara !! Orice mecanic fie el cat de slab pregatit , stie ca un filet normal se strange cu rotire pe dreapa si se desface spre stanga , Poate gresesc cu<< STIE >> mai bine spus o are in reflex . Refuz totusi sa cred, ca unul dintre acesti mecanici a pus cheia pe bujie si sa apucat sa o rasucesca la intamplare e totusi o bujie, nu o butelie de butan cu filet pe invers
    3 points
  4. Deci s-a stricat chiulasa la robert la service sau nu ?
    2 points
  5. @CKH Te anunt cum a iesit cand e gata masina. @Keth De vandut nu o vand ca am bagat prea multi bani in ea, ori ramane in familie ori o "vand" tatalui meu (adica ma ajuta el sa iau altceva) dar asta va fi mai incolo pt ca ma gandesc serios ca inafara de F30 sau F10 nu merita nimic. PS: Turbo a ajuns, motorul + injectoarele sunt pe drum, la fel si cateva piese oem noi + filtre + ulei.
    2 points
  6. Cand spui de Haplea eu ma gandesc la Seat Ibiza "1.9 TDi" La motorul de pe e46 common-rail, WPP a scos cifre realiste si masina se tine bine @George - depinde in ce domeniu lucrezi, balancing tester sunt de diverse forme si modalitati de citire . In partea dreapta sunt corectiile de executat, in principiu unitatile de masura sunt grame si rotatii pe minut (intr-un alt domeniu masuratoarea se face la numar de rotatii constant).
    2 points
  7. La revedere e46 316i. Bun venit e90 325i. Astazi am luat masina asta : http://s23.postimg.org/id5anie63/image.jpg Are topic si pe forum.(este cumnatul meu) http://www.bmwclub.ro/forums/topic/106854-my-e90-325ia/page__pid__2144917__st__120#entry2144917
    1 point
  8. Singurul lucru neechilbrat cred ca este motorul in raport cu aspectul!!!!!
    1 point
  9. Poate ai vreun furtun de vacum care actioneaza clapetele crapat,da galeria jos si verifica furtunele de vacum,nu cred ca trebuie schimbata galeria.
    1 point
  10. Eu am condus un N47 cam 170 km pentru un test saptamana trecuta. Realitatea este ca e un motor foarte bun si foarte performant. Felul in care creste in turatii in primele 2 trepte e surprinzator pentru un motor diesel. Cuplu bun si putere destul de mare. Pana la 100 km/h nu-ti dai seama ca are doar 2 litri. Asa ca nu e un capat de tara ca exista problema asta.
    1 point
  11. Nu am fost niciodata la acest service Bimmer Service si cu siguranta nu as dori asta. Atitudinea patronului Robert este incalificabila. Spun asta dupa ce am citit mai mult pe acest forum. La toate reclamatiile primite pozitia lui este EU NU! Un asemena service intr-o lume normala ar exista ca 3-4 luni....apoi ar disparea....din lipsa de clienti!
    1 point
  12. E bujie originala BMW, deci mai greu cu defect de fabricatie. Daca era pe producator, poate da.
    1 point
  13. Crede-ma,daca cineva aici pe forum,ar pune la vanzare o bara de M,ar da-o imediat.Daca nu ai gasit in primele pagini la sectiunea de vanzare,inseamna ca nu e nici o,oferta ptr asa ceva.
    1 point
  14. Nu lua porcariile alea. Ia Hella, diferenta de pret nu e la fel de mare ca diferenta de calitate.
    1 point
  15. In general nu exista riscuri daca sistemele sunt ON. Desigur exista niste limite, adica daca vezi ca e ud sau e mazga si tragi de volan si accelerzi, poti sa ai ghinionul ca o secunda sa ai tractiune buna (masina se lanseaza) si apoi s-o pierzi instant si sa te trezesti de-a latul. Mi s-a intamplat la sub 300cp dar nu aveam viteza mare si am scapat. Despre AWD, intradevar poti sa-i dai mai tare in curbe dar cand pierzi aderenta, senzatia de necontrol este mai nasoala decat la RWD. Adica m-am speriat destul de tare.
    1 point
  16. Da, am trecut si de rar... identificarea facuta, azi i-am luat si covorase originale de e46 de la dezmembrari
    1 point
  17. Am aflat ce e cu graficul respectiv: reprezinta vibratiile in functie de turatii. Cica turbina mea montata pe motor ajunge la maxim 65 000rpm si a testat-o pana la 120 000rpm.
    1 point
  18. E dreptul meu sa comentez oriunde am chef atata timp cat respect regulamentul. Nu e intact deloc. Diferenta e ca nu e plin de aluminiu. Dar e distrus si ala. Felul in care vezi lucrurile e gresit pentru ca scoti din ecuatie greseala posibila a angajatilor tai. Practic nu vrei sa concepi ca poate cineva de la tine a gresit, dar arunci vina in alta parte. Ma rog, o mentalitate foarte des intalnita. Si eu gresesc, la fel ca tine sau orice alt mecanic. Nu exista oameni perfecti. Ceea ce face diferenta este asumarea sau neasumarea responsabilitatii.
    1 point
  19. Exact, la masina mea, vechiul proprietar a platit 900 si ceva de euro in 2008 taxa, daca o recupera, eu trebuia sa platesc in ianuarie 2013 (cand am cumparat-o) vreo 2500 de euro.
    1 point
  20. Adica s-au inscris inainte de 2013 masini la care taxa ar fi fost 1000 euro fara taxa, prin hotarare judecatoreasca. Aceste masini au ajuns acum sa aiba taxa de +2000eur deoarece e in functie de CO2. CO2 care creste odata cu masa masinii, daca masina e 4x4 sau automata sau are cilindree mare.
    1 point
  21. Si ce au licitatiile?? Important e sa verifici masina, tu ca si cumparator inteligent, si daca iti place, din toate pdv, sa o iei! Bft la vanzare! Cars sa traiasca!
    1 point
  22. E horror, dar se rezolva relativ usor, cu cateva sute de euro vopseste jantele si face hidrotransfer la trimuri. Dar cum spuneai si tu, parca e putin cam mult pentur un E60.
    1 point
  23. Am rezolvat problema. Pana la urma era din distribuție. Era dereglata si masina dĂŁdea scânteie pe evacuare din motor Nu la compresie. Multumesc pentru ajutorul acordat tuturor. In legatura cu senzor de temperatura aer admisie se afla in debitmetru si se poate masura daca merge intre pinii 1 si 3 ai debitmetrului.
    1 point
  24. Acuma ca a venit sezonul rece cum zici,ar merge perfect un 5w40... tot cu un 10w40 dar de la alta firma de uleiuri nu cred ca o sa vezi vreo schimbare
    1 point
  25. Am inteles ce ai vrut sa spui, dar am preferat sa corectez ca sa nu-i induca pe altii in eroare.
    1 point
  26. Ai idee cat este taxa de prima inmatriculare?
    1 point
  27. Nu exista masina SH perfecta, it's a gamble , nu regret, este masina pe care mi-am dorit-o.
    1 point
  28. 1. Nu e de la ALD 2. Am zis de 535 ca nu e luat de la licitatii. 3. Conteaza de unde e luat, sau conteaza masina, dotari, km ?
    1 point
  29. Luna trecuta am facut un an de cand ne-am "cunoscut".Asa arata anul trecut pe vremea asta: http://s12.postimg.org/ufs20a0j1/poze_iphone_277.jpg
    1 point
  30. Buna ziua! Postez acest anunt pentru un prieten, care vinde un Bmw e60 530dA cu urmatoarele specificatii: - M packet interior-exterior. - fabricatie 2005. - 218 cp stock, momentan 280cp ( 600nm ), resoftata la Revo + dpf off. - 240.000 km. - jante originale style 128 19" cu cauciucuri de vara noi, 245/35/19 fata, 275/30/19 spate. - jante 16" de aliaj originale seria 5 cu cauciucuri de iarna. - evacuare Remus. - taxa achitata si nerecuperata. - masina se poate vedea in Tg. Mures. Pentru detalii suplimentare sunati la nr. de telefon 0747030037 - Attila Erdo ( proprietarul ). PRET 8500 EURO
    1 point
  31. Se poate inchide,masina s-a vandut. Cu 600 nm cu tot.
    1 point
  32. 600nm are 535d stock si cutia de viteze este identica ( 530d are 500 sau 520nm stock )
    1 point
  33. masina a fost 24.000e in mai 2014 , gumele au fost cele mai ieftine gasite ( 245/35/21 + 285/30/21 Conti Sport Contact 5 ) alte modele de la Michelin sau Pirelli sareau de 7000 ron setul , foarte sincer nu planuiam sa cumpar anvelope noi dar dupa 2-3 saptamani de cautari nu am avut de ales , dimensiunea asta nu exista SH pe la noi , sau daca exista sunt niste gunoaie bune de aruncat . Macar asa nu mai stau cu stresul anvelopelor , am de vara noi DOT 1414 si de iarna 90% noi dot 3513
    1 point
  34. pentru ca am carte de service + istoric in format digital pana la 174.000 km , nu a schimbat nimeni bujiile , si reviziile au fost facute la 22-25.000 uneori chiar si 30.000 km la intervale de 14-16 luni , probabil mergea cand ii tipa in bord sa schimbe uleiul ( de acolo depunerile masive din admisie ) filtrul de particule este in regula , turbina este in stare perfecta , dupa curatarea admisiei + motoras clapete + egr se simte mult "curata" , urca mai usor in ture si consumul a inceput sa mai scada chiar si cu rotile pe 21 masina am de gand sa o tin cel putin 3 ani ( in cazul in care nu apare ceva neprevazut ) asadar nu imi pare rau de nici un leu investit in ea jantele au fost cea mai mare "gaura" pana acum - 6200 ron jantele + 850 ron reconditionarea + 250 ron roluire + 5900 ron anvelopele ( si vreo 250 ron montat - echilibrat etc )
    1 point
  35. eu cred ca s-a bagat ulei prost sau schimburile s-au facut la mai multi km.
    1 point
  36. Cred ca nu ma insel cand spun ca lucrarile au fost facute la user-ul IF63BMW de pe forum, in Ciolpani.
    1 point
  37. Cam ciudata servisarea in reprezentanta bmw, multi bani investiti pt o masina din 2009. Cu bujiiile rupte cum ai facut sa le scoti, ai dat _chiulasa_ jos?
    1 point
  38. masina a trecut de 190.000 km , saptamana asta am efectuat urmatoarele lucrari : - placute fata ( ATE ) - placute spate ( ATE ) - discuri spate ( ATE ) - saboti frana de mana ( OEM ) - garnitura baie ulei + suruburi ( OEM ) - garnitura corp filtru ulei + O-ring ( OEM ) - 6 bujii ( Bosch ) - schimbat curea accesorii ( Conti ) - schimbat antigel ( OEM ) - curatare admisie + motoras - curatare EGR + Revizie Completa : - ulei Castrol Edge FST 5W-30 - filtru aer ( OEM ) - filtre polen ( MANN ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru combustibil ( MANN ) + Perna aer dreapta spate ( OEM ) Totalul distractiei undeva la ~ 9200 ron Masina a fost intretinuta pana recent doar in Germania ( in Romania a primit decat o revizie la BMW Arad + inlocuire perna de aer stanga spate ) , nu stiu de unde sa incep , 3 din 4 etrieri aveau filetul distrus din cauza strangerii strambe ( a fost nevoie de refacerea filetelor ) , 3 din 6 bujii s-au rupt cand am incercat sa le scoatem ( nu fusesera schimbate niciodata - ele trebuie schimbate la 60.000km indiferent daca se ard sau nu ) , filetul busonului de la baia de ulei era si el stricat , admisia era sub orice critica de murdara , probabil nu mai fusese curatata niciodata . Poze cu admisia inainte de curatare : http://s26.postimg.org/ff8s1f4k9/image.jpg http://s26.postimg.org/vxwiu8s0p/image_1.jpg http://s26.postimg.org/51cjlx97d/image_2.jpg http://s26.postimg.org/kpdqspot5/image_3.jpg http://s26.postimg.org/hu0nlukt5/image_4.jpg Admisia dupa curatare : http://s26.postimg.org/krxmfjsgp/image.jpg http://s26.postimg.org/7p1zwa28p/image_1.jpg
    1 point
  39. Ti se pare Krebs, pietonii s-au asigurat ca nu vine nimic din stanga, idiotul cu BMW era totusi departe si avea timp sa opreasca. Se vede clar cum baietelul grabeste pasul, observand ca nu franeaza boul, dar mai bine se oprea pe loc, in loc sa vrea sa treaca mai repede. Din alte surse se aude ca se aplecase dupa telefon, care ii cazuse pe sub scaune sau ceva.
    1 point
  40. Problema pietonilor idioti e peste tot insa in cazul de fata, soferul visa stele pe cer. Se vede clar ca au inceput traversarea de pe celalalt sens de mers. Preventiv, puteau casca ochii la masinile din jur si poate se evita accidentul, insa nu e vina lor.
    1 point
  41. bine si pietonii sunt idioti , au impresia ca daca sunt pe trecere sunt paziti de orice..se vede clar ca nici ei nu se asigurasera si treceau nepasatori , in Bucuresti cel putin este haos pe capitolul asta. dar tot atat de clar este ca si cel cu masina nu a schitat nimic si ca este vinovat 100% , putea sa-i evite destul de usor sau putea sa opreasca daca era cu ochii la drum.. on: http://www.4tuning.ro/accidente/primul-accident-cu-noul-bmw-m4-masina-este-dauna-totala-22956.html
    1 point
  42. Multumesc de raspuns.Pur si simplu eram curios,suma spusa de tine nu am mai auzit-o la nimeni,din ce tin minte nici macar mecanicii de la reprezentanta nu au asemenea salariu.Posibil sa ma insel dar asta era situatia acum cativa ani.Oricum daca poti plati 800 eur/mecanic + taxe te felicit.
    1 point
  43. @Robert asa ca idee,ca tot zici de taxe,aia 800 eur de mecanic sunt trecuti banuiesc in cartea de munca?
    1 point
  44. Pai daca dintre Ilie si bimmer service ti s-a parut mai ok bimmer, da-mi voie sa nu am incredere in nicio recomandare de-a ta.
    1 point
  45. Cauta si tu din urma, cum am facut si eu. Pe scurt, in 2010 intreba cum se schimba becul de la plafoniera.
    1 point
  46. Detaliaza te rog, ca eu nu am prins motivele care au dus la banarea lui .
    1 point
  47. nebunaticule, zii mai bine ca ai pastrat un set de chei si te-ai gandit sa-l "deprimi" pe "fraierul" actual...
    1 point
  48. Daca vorbim de fiabilitate,Mercedes-ul nu este mai fiabil decat BMW-ul.Au foarte multe probleme si ele. Despre design nu are sens sa discutam,este chestie de gust.Eu imi mentin parerea ,Mercedes-ul este pentru oameni in varsta. ps Imaginea BMW-ului se strica datorita problemelor after-sales,service-ul lasa foarte mult de dorit.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.