Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/05/15 in all areas
-
in asteptarea unor zile mai calduroase ( si uscate ) cateva poze : http://s29.postimg.org/9wxhxfhnb/P1000594_Medium.jpg http://s29.postimg.org/uv89996vr/P1000600_Medium.jpg http://s29.postimg.org/4bfo746c7/P1000602_001_Medium.jpg Dar pana atunci am ganduri negre , oare merita efortul financiar un 550i ( impozit , consum - la cati KM fac nu cred ca e asa de rau - , RCA ) Ce parere aveti ? http://www.autovit.ro/bmw-5gt-f07-C35800835.html Lista de optiuni aici : bmwarchive.org/vin/c204087.pdf5 points
-
nu am mai postat de ceva timp ... cateva updateuri : Din punct de vedere tehnic : - noiembrie 2014 am inlocuit pe garantie perna de aer de pe partea stanga spate ( perna schimbata la BMW Arad in aprilie 2014 ) , a avut un defect de fabricatie la supapa . Acum ambele perne sunt noi si au garantie 2 ani incepand din 11/2014 http://s26.postimg.org/qajy4276h/IMAG0164_Custom.jpg - am aflat ca neamtul a facut revizia la cutia de viteze la aprox 149.000 km ( am gasit factura in teancul de acte pe care le-am primit cand am cumparat masina - ZF Services Bremen - ) - noiembrie 2014 am cumparat roata de rezerva slim OEM Din punct de vedere estetic : Am pregatit masina de iarna putin mai diferit fata de anul trecut , am optat pentru ceva mai durabil : - decontaminarea a fost facuta folosind orbitala Flex + Nanoskin Autoscrub 6" Medium Grade + Nano Shock Spray Lubricant Sealant ( http://www.nanoskinusa.com/products/autoscrub-system/as-001.html ) - rezultatul este cu mult peste orice baton de argila existent , suprafata ramane foarte curata si foarte slick - stergere cu IPA sa indepartez excesul de lubricant - protectie Nanoskin Mega Trend Inorganic Coating System ( http://www.nanoskinusa.com/products/waxes/na-ics.html ) - am fost uimit de produs , nu isi face efectul imediat ca un nano-coat clasic are nevoie de un curing time , dar dupa 3-5 zile efectul este superb , culoarea parca se schimba de la zi la zi devenea mai inchisa si mai pronuntata . Protectia dupa 3 saptamani de jeg si ploaie continua , am spalat masina aseara la Petrom Selfwash cu 3 jetoane fara nici un fel de atingere doar cu jetul de sampon si clatirea cu apa , a iesit absolut impecabila fara sa ramana o urma de murdarie pe prosoapele de uscare desi era sub orice critica de murdara . http://s26.postimg.org/47f4muvh5/20141013_220557.jpg Si cateva poze facute azi + 1 video slab calitativ : http://s26.postimg.org/g8561bs9l/P1000811_Custom.jpg http://s26.postimg.org/4hr8jxzh5/P1000810_Custom.jpg http://s26.postimg.org/fg2i24o2h/P1000809_Custom.jpg http://s26.postimg.org/670bs0f6h/P1000807_Custom.jpg http://s26.postimg.org/eb8fwr1ll/P1000805_Custom.jpg http://s26.postimg.org/5p56c5pll/P1000801_Custom.jpg http://s26.postimg.org/7w9f02uvt/P1000797_Custom.jpg http://s26.postimg.org/qxe9fueop/P1000795_Custom.jpg4 points
-
3 points
-
Sa ne fereasca Dumnezeu de asemenea idioti si de modul in care politia romana isi face treaba.3 points
-
Nu inteleg de ce sari atat de repede de cur prietene. Eu am intrebat pentru ca am 2014 deja si nu vreau sa il fac neaparat pe 2015 pentru ca pana acum nu mi s-a intamplat sa nu gaseasca ceva pe DVD 2014, am intrebat daca este cineva care a trecut de la 2014 la 2015 si simte vreo diferenta sau a avut vreun motiv pentru care a facut asta... Te-ai bagat exact ca musca.3 points
-
))))) esti penibil daca te iei de mmneg care a avut un m3 si stie ce vorbeste, fata de tine. i-a dat un sfat, cum tu ii dai sa isi ia manuala....numai ca el are argumente...tu vii de pe un 2.0d..3 points
-
Daca un 520d ajunge la puterea unui 525d printr-un soft asta nu inseamna ca are si aceleasi performante sau ca ofera acelasi comportament pe sosea. Excludem din discutie posibilitatea soft-ului la 525d bineinteles, caz in care discutia nu ar avea sens. Mai nou se poate lua si 518d, peste 3-4 ani ala va fi tinta pe piata de la noi in materie de F10 sh. Sa iei un 520d si sa te gandesti ca printr-un soft devine vreun fel de bolid..nimic mai fals.2 points
-
Si eu caut un m3 e92 de ceva timp dar eu l-as lua exclusiv manual si cu cat mai putine optiuni cu atat mai bine Singura oferta tentanta de pe piata acum este una din bg avantajul este ca nu o mai inscrii si mergi cu ea asa Am mai luat eu un m3 e36 din bg si a foast ok dar vorbim de cu totul alta suma de bani acum si e putin riscant http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11386075375856600&slink=8ri84w2 points
-
DA deci daca erai fratiorul meu mai mic,ce cafteala naibii vedeai pentru ca vrei sa vinzi frumusetea asta de masina!!! :frantics:2 points
-
Colegul a cerut pareri despre M3 E92. Masina este disponibila cu doua transmisii: manuala si automata/secventiala. Este normal sa ii spunem si rele si bune. Conceptia ca manuala te ajuta "sa mai simti si tu ca,conduci un ///M" este gresita din punctul meu de vedere. Nu incerc sa ti-o schimb dar incerc sa iti ofer o alternativa care in mod sigur iti va schimba punctul de vedere. Iti recomand sa mergi sa le conduci pe amandoua. La urma urmei pe tine trebuie sa te multumeasca. De aceea suntem individuali.2 points
-
vuv stie ca toate automatele sunt la fel , acum i-am dat peste cap teoria.... @vuv - chiar glumesc, nu trebuie sa o iei in serios.2 points
-
Am gresit putin la scriere: este DKG sau DCT Conduceti un SMG sau un DKG si apoi va astept cu pareri. Sa va vad care mai vreti manuala. SMG SMG-ul ofera niste senzatii peste manuala. SMG-ul este la baza o cutie manuala care are actionare electrica. Schimbarile sunt mult mai rapide mai ales ca este combinat cu padele. Toate pierderile cauzate de factorul uman sunt eliminate. Inchipuie-ti ca esti pe Cheia: cum e mai usor sa mesteci in mamaliga sau sa dai din padele? Iti spun ca esti mult mai rapid cu o cutie de tipul asta. La SMG ai 6 programe care dicteaza timpii de schimbare a vitezelor. Programele pot fi folosite atat in mod manual cat si in automat Cu cat e cifra programului mai mare cu atata schimba mai rapid. Programul 6 este pentru track si poate fi accesat doar daca renunti la DSC. Pe langa asta in functie de programul selectat limita la care schimba in modul automat creste gradual. De ex: Programul 1 pleaca cu a doua - e folosit iarna pe zapada Programul 2 schimba la 2000 de ture 3 la 2500 etc Feelingul oferit de SMG este foarte asemanator cu manuala, la schimbarea treptelor tetiera "iti rupe capu'". DKG DKG este alta tehnologie, este o cutie cu doua ambreiaje, gen DSG de la VAG. Schimbarile sunt ceva mai spre "gen troleibuz" dar pe langa SMG este si mai rapida. Plus ca are 7 trepte, ceea ce o face relativ economica. Are acelasi tip de programe. Singurul incovenient: daca se strica... auch! Masinile cu astfel de cutii sunt facute cu cap. Sunt daily drivers. Puterea oferita difera in functie de setari si bocanc. Am scris pe undeva parerea mea despre M3 E46. Sunt facute sa file linistite (chiar lesinate) pentru oras cu posibilitatea de a se transforma in bestii. De aia au si butonul "sport", modifica instant comportamentul. M-ul il am si acum. Dar este masina de suflet. Nu pot sa car catelul, nu are portbagaj ca sa incapa carutul dar are altele...2 points
-
Imi doream de ani de zile acest model si dupa mai multe cautari m-am hotarat in sfarsit sa-mi iau ca masina de familie un 728i full Puteam de aceeasi bani sa-mi iau un E60 dar nu m-a atras niciodata acest design. Masina e in clipa de fata pe drum spre casa asa ca va arat doar cateva poze de acolo http://s25.postimg.org/ww6jtx0jz/728_1.jpg image hosting 10mb limit http://s25.postimg.org/7rfjgi13j/728_2.jpg image hosting 12mb http://s25.postimg.org/l9mfssd8v/728_3.jpg screen cap http://s25.postimg.org/n1kgkt2xb/728_5.jpg 20mb image hosting http://s25.postimg.org/6ruahws9b/728_6.jpg image hosting more than 5mb1 point
-
Salut ! Dupa multe si multe cautari, in sfarsit am reusit sa adaug mufa AUX radiocasetofonului BMW Reverse RDS, modelului urmator: http://www.ertasvc.ru/upload/bd/ru/20080227102522_img.jpg Singurul dezavantaj, momentan, este acela ca functioneaza doar cu caseta in el, neafectand sunetul decat intre melodii cand se aude caseta citita in fundal foarte incet. Dar puteti baga o caseta blank... De ce avem nevoie: -surubelnita plata -pistol de lipit cu cele necesare -cablu cu jack 3.5 1. Dupa ce scoateti casetofonul din bord, desfaceti partea superioara si inferioara a acestuia. Nu aveti nici un surub, desfaceti foarte usor cu surubelnita plata. http://i1358.photobucket.com/albums/q766/tibitm93/Picture015_zps0ddeb72d.jpg 2. Dupa ce l-ati desfacut, puteti introduce cablul prin orificiul apropiat zonei unde vom lipi. Ele se lipesc asa: http://i1358.photobucket.com/albums/q766/tibitm93/Picture022_zpsebe9f83b.jpg http://i1358.photobucket.com/albums/q766/tibitm93/Picture016_zps12db5364.jpg Si o poza mai clara gasita: http://e30-talk.com/attachments/e30-wikipedia/96096d1297458535-aux-anschluss-klinkenstecker-line-out-originalen-bmw-radios-nachruesten-reverse-rds-neue-version.jpg 3. Scoateti cablul pe unde va e mai comod, eu l-am scos prin lateral, apoi l-am bagat prin bord prin spatele obc-ului. http://i1358.photobucket.com/albums/q766/tibitm93/Picture014_zps110bc4df.jpg http://i1358.photobucket.com/albums/q766/tibitm93/Picture013_zpsbb4c196a.jpg?t=1382885137 4. Eu am conectat PSP-ul, si-asa nu-l mai foloseam, dar merge sa conectati si telefonul/mp3-ul/laptop-ul etc. La final arata cam asa: http://i1358.photobucket.com/albums/q766/tibitm93/c5877983-96ff-4917-b26d-42fc83c203de_zpsf03a081f.jpg?t=1382971907 Eu sunt foarte multumit de calitatea sunetului, avand si mai multe optiuni la un PSP insa si pe telefon se aude foarte bine. Multumiri si lui MariusKpM pentru raspunsuri.1 point
-
Imi pare rau de ce-ai patit, sincer nu prea cred ca mai recuperezi banii vreodata ! Asteptam pozele :hmm: !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Exista oem camera montata pe CCC. Sa iti dau detalii nu ma pricep, dar iti confirm ca se poate.1 point
-
colegu a luat 3700euro si masina pe o lovitura mult mult mai usoara....chiar sunt nesimtiti de tot!1 point
-
1 point
-
Frumoasa masina, dar interiorul ala nu e original 99%. Fetele de usi fara cusaturi, linii putin strambe peste tot, cotiera samd. Dar nu arata rau deloc, pentru cine e adeptul culorilor mai vii la interior, rosu/portocaliu etc.1 point
-
Nu stiu cum sunteti voi dar eu daca vroiam sa imi iau m3 e92, stiam si piulitele din ce aliaj sunt... intrebarile astea chiar nu cred ca le pune cineva care chiar isi achizitioneaza asa ceva1 point
-
Salut suna la numarul asta de telefon si spunele problema ta ei te vor ajuta ASF Relatii 0800825627 Eu am avut tot dauna totala si nu a fost asa de rau , am primit 3200 e plus masina Dupa ce am facut reclamatie scrisa la ASF B=bani am primit in mai putin de 6 zile Incearca si vorbeste cu ei (ASF)1 point
-
Lol, pai la ce iti mai iei M3 daca e automata? Ce, ti-e lene sa apesi ambreiajul? Asta nu e masina de mers zi de zi ce naiba. Alt sfat nu putea sa primeasca omul, doar cutia sa fie automata )1 point
-
DKT e ca o cutie automata normala? El vrea sa faca drumuri de regim extraurban deci manuala e solutia. Plus ca M3 se simte cel mai bine cu o cutie manuala clar. Pentru asta e si facuta ca doar de aia e M. Aviz pentru cunoscatori sau...necunoscatori de ce inseamna un M benzinar.1 point
-
Mi-am comandat singur(lucrez in domeniu)...toate piesele vor fi OEM BMW Am definitivat lista...cel putin eu imi tin masinile in cea mai buna stare..asa ca am comandat: - garnituri carcasa filtru ulei - o-ring joja ulei - bucsi brate fata mari - bucsi bara stab. fata - bieleta dr caseta directie - bara conexiune directie - capete bara stg/dr - bucsi hidrolagar punte spate Nu erau toate de schimbat dar daca tot schimb pe o parte prefer sa le schimb in pereche asa incat masina sa fie in perfecta stare de functionare.1 point
-
Cristian.O da-mi voie sa-ti spun ca numai prostii debitezi...mereu. Parerea ta nu e buna, tre sa ti-o schimbi. Dar faza e ca-s foarte multi ce debiteaza tot felul de prostii, asa ca e ok. Miile alea in + ptr 525d nu sunt degeaba. SCUZE DE IMENSUL OFFTOPIC. Zic asa: am condus f10 520d , 525d - cel cu n47 si 530d. Fara sa cer vreun sfat, in general f putin avizat aici pe forum de multi utilizatori cu e3x ce doar viseaza noaptea la un f10, am cumparat un 525d biturbo. De ce ? Pai cuplu f bun, mai bun ca 525d cel de 2998cmc fabricat pana in 2012, impozit 180lei. Mai vreti detalii ? Dotarile nu fac difernentza intre niciuna din masini. Vorbesc doar de ce poate face motorasul asta.1 point
-
Exact...si motorul mai ales. Intre timp E60 a primit o revizie, fix 1 an de la ultima (doar 7000km). Un refresh de iarna. http://i62.tinypic.com/2pzzh3s.jpg[/img]"]http://i62.tinypic.com/2pzzh3s.jpg http://i60.tinypic.com/16bdbwg.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/16bdbwg.jpg1 point
-
Va multumesc frumos tuturor pentru urari si cuvintele frumoase! kathalin, pana la strech maxim mai este cale lunga. Am preferat anvelope cat mai late insa care sa intre totusi sub aripi (motiv pentru care sunt atat de umflate aripile pe spate). Aici se poate vedea masina in configuratia de iarna, se observa foarte bine cum sunt aripile pe spate cand are un set de jante "normale". Aproximativ 90% din timpul in care conduc masina nu urca nimeni in spate, motiv pentru care este atat de lasata de spate in configuratia de vara. Daca am mai mult de jumatate de rezervor plin si urca doi oameni mai "bine facuti" atunci atinge anvelopa in bara (nu in aripa) insa doar la denivelari. Anul trecut am facut un drum de ~1500km prin tara cu rezervorul plin, in portbagaj subwooferul si umplut cu bagaje pe langa el plus locurile din spate pline de bagaje (pe bancheta plus la picioare) si n-am avut treaba cu frecatul. Diferenta a fost ca n-au fost foarte grele bagajele. Totul se rezuma la greutate. Daca as umbla intr-un alt regim in care as avea nevoie de o garda la sol mai elevata as putea s-o ridic in 30min de spate cu cativa milimetri/centimetri ca sa-mi satisfaca nevoile. Si daca tot am reusit sa postez, mai atasez cateva imagini din diferinte unghiuri care evidentiaza jantele pe masina. http://i.imgur.com/3Ef8ChW.jpg http://i.imgur.com/jfsPtzs.jpg http://i.imgur.com/5tcp45n.jpg Adevarul este ca masinile facute intr-un asemenea mod nu sunt pe placul tuturor insa ideea e ca nici nu s-a urmarit acest lucru, multumirea publicului/multimii. Totul a fost pentru realizarea viziunii personale asupra proiectului final. Cand depui atat efort (din toate punctele de vedere) vrei ca tu sa fii multumit de ceea ce a iesit iar atunci cand mai vin si altii si-ti valideaza viziunea, poate doar sa fie un lucru care duce spre bine. Indiferent, pana la urma orice tip de comentariu/parere/critica este binevenita atat timp cat este spusa pe sleau cu franchete; intodeauna m-au ajutat sa vad lucrurile din cat mai multe perspective diferite si intr-un final au dus spre ceva mai bun (exemplele negative la modul general traite pe propria piele le-am exprimat in postul #207 de mai sus). Vor mai urma si alte cadre din diferite locatii, sa-mi permita timpul doar ca sa actualizez topicul. Numai bine!1 point
-
Nu ma intelege gresit insa calculeaza f bine daca merita sau nu. Ideea este ca multa lume nu mai pune la socoteala si consumul pe benzina. Daca pornesti masina de 3 ori pe zi si mergi aprox. cate 2 km cu motorul rece pe benzina (exact atunci cand consuma cel mai mult) o sa iti dai seama ca intr-o saptamana V8-ul poate inghiti chiar si 10L benzina,iar intr-o saptamana geroasa mult peste. Sincer,nu cred ca vei amortiza investitia instalatiei (de ce a arcurilor nici nu mai zic) mai devreme de un an si jumatate si ca sa poti sa spui ca a fost profitabila ar trebui sa mai mergi in ac ritm cel putin trei ani. Fereasca sfantul ca in acest timp sa ai pb cu ralanti-ul,cu balbaieli,oprit in mers,injectoare,etc, mai ales ca masina ta este destul de veche. Orium te bucuri la o economie minima cand platesti impozit 6400ron. Sa nu mai zic ca acei 45L ai buteliei iti vor oferi o autonomie f. sczuta.1 point
-
@ken, nu cred ca e cazul sa le anuleze la E90, pentru ca nue problema ca la E46. @andrei, daca vrei sa imbunatatesti sistemul audio, nu face improvizatii...o sa fie mai rau decat acum.singurul lucru in plus ar fi subwofferul din portbagaj care te face sa crezi ca e totul bine. sfatul meu este sa treci la HI-FI, L7 sau individual1 point
-
Ok! Mi-au alungat temerile colegii care te cunosc mai bine. Recunosc ca la un moment dat am avut impresia ca esti unul din cei de la topcars, gasind cateva coincidente precum numele tau(adi), masina este 520d, este adusa din belgia si are nr ul de km preferat de jmecherii aia de la topcars. Daca aveam bani ma bagam si eu! Chiar e ok pretul la ce ofera masinuta, plus km! Bafta si scuzele de rigoare pentru suspiciuni!1 point
-
Pentru curiosi : Ultima citire cheie - 92.312 km Ultima interventie in service cu data in 12.2013 la 81.353 km S-a schimbat cutia de viteze cod piesa 23007635764 Model pentru piata Olandeza cu power reduction (pentru firma leasing operational utilizator multinationala)1 point
-
Multumesc frumos, enis28i! Va multumesc si celorlalti care ati apreciat! In continuare, am curatat fata/spate butucii cu o perie de sarma care se monteaza pe bormasina dupa care am aplicat la toti butucii, in zona de contact cu janta, pasta ceramica de la sonax care sa previna coroziunea cat sa si reziste la temperaturile inalte. Cateva cadre cu masina dupa ce a fost totul pus la locul lui. http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/BPNu2EP.jpg http://i.imgur.com/agMkp7p.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg1 point
-
Pentru ca in ultima vreme mediul online este impanzit de reclame agresive ale unor firme, case de avocatura , consultant etc. ce promit obtinerea de despagubiri grase de la firmele de asigurari in urma accidentelor de circulatie si nu numai , pentru ca si eu am fost invitat sa intru cu siteul meu intr-o structura ce se ocupa cu acest lucru, vazand astfel realitatea din spatele reclamelor am considerat ca este cazul sa afle mai multa lume adevarul. In primul rand, ca sa va faceti o idee , “agentului” care “pescuieste cazul” ii poate reveni un comision chiar mai mare de 50 % din cuantumul despagubirilor obtinute. Asta inseamna ca din totalul despagubirilor stabilite de instante pagubitului ii va reveni doar o mica parte. Si asta bineinteles dupa o lunga perioada de timp , pentru ca un proces poate dura si 3 ani de zile. Asta fara sa socotim ca poate dura mult si pana se termina cercetarile efectuate de Politie pentru a se putea inainta dosarul catre instante. Situatia asta se intalneste mai ales in cazul accidentelor cu vatamari corporale grave sau cu decese, pentru ca asta este tinta acestor “rechini” . De reprezentarea pagubitiolor in urma accidentelor usoare soldate doar cu pagube materiale intereseaza pe prea putini. La cazurile de daune totale calculate gresit , la intarzierile de plata a despagubirilor sau la alte abuzuri sau neglijente venite din partea asiguratorilor nu prea se baga nimeni fara sa implice financiar pagubitul odata cu inceperea actiunii . Plus de asta nici nu prea exista avocati sau consultanti specializati in asa ceva. Acum, cand a murit piata imobiliara si s-a cam terminat cu retrocedarile au inceput si casele de avocatura sa isi indrepte atentia spre alte surse generatoare de despagubiri. Si impreuna cu acestia si o parte dintre judecatori , posibil beneficiind si ei pe ascuns la o felie din “prajitura” , acorda sume nejustificate ca despagubire . Dar din aceste sume fiti siguri ca doar o mica parte ajunge la victima. Revenind ,de cele mai multe ori pagubitii au nevoie de ajutor financiar cat mai rapid , cand sunt in spital, cand sunt sub tratament de recuperare sau in perioada in care se chinuie sa isi aduca viata pe linia de dinaintea nenorocitului de accident . In unele cazuri primirea unor sume de bani dupa cativa ani ar putea sa nu mai aduca nicio satisfactie sau beneficiu pagubitului . De aceea nu putine sunt cazurile in care casele de avocatura ofera pagubitilor sume foarte mici in comparatie cu despagubirile meritate cumparand astfel drepturile de despagubire. Pentru aceste firme nu conteaza ca primesc banii in cativa ani pentru ca profitul in urma unei astfel de actiuni este considerabil ! La fel, de multe ori aceste sume cu care se cumpara drepturile de despagubire sunt mult mai mici decat sumele pe care asigurartorul le-ar fi oferit mai repede pentru despagubirea pe cale amiabila. Pagubitul nu are cum sa stie asta pentru ca acesti avocati, consultanti sau ce or fi ei , cu buna stiinta fac greoaie comunicarea cu departamentele juridice ale firmelor de asigurari si de multe ori chiar refuza sa colaboreze cu asiguratorul. Nu mai vorbim de faptul ca una din cauzele principale a scumpirii asigurarilor o constituie chiar sumele mari care au inceput sa se obtina in instante pentru despagubiri, sume din care doar o mica parte ajung unde trebuie si unde este nevoie, adica ..la pagubiti. Atentie mare deci pe cine va bazati sa va obtina despagubiri pentru ca puteti fi pus sub incidenta unui contract de exclusivitate si nu mai puteti actiona dupa propria vointa. Exista cazuri cand firma de asigurari vine cu oferte de despagubire in intampinarea pagubitului iar acesta fortat sa le refuze din cauza unor clauze abusive din contractile de reprezentare. De aceea eu recomand ca inainte sa alegeti calea instantei sa faceti toate demersurile legale posibile sa obtineti o comunicare buna cu departamentele juridice ale asiguratorilor, trecand chiar si peste departamentele de daune unde se stie ca lucreaza mai mult ingineri, persoane tehnice si logice care au insa de multe ori carente in ce priveste comunicarea , interpretarea legilor si nu au o viziune larga asupra daunelor din punct de vedere al despagubirii daunelor morale si a vatamarilor corporale. De aceea recomand ca in cazul in care intampinati orice problema sa faci reclamatii bine concepute si la obiect catre conducerea societatilor de asigurare sau catre ASF . Chiar de curand, mi s-a intamplat sa fiu trimis de o firma de asigurari cu care colaborez, sa iau legatura in vederea constatarii daunelor si a pretentiilor de despagubire ale unui pagubit dintr-un accident de circulatie produs de un asigurat care si-a respectat obligatia de “a-si instiinta asiguratorul cu privire la producerea riscului asigurat”. Astfel s-a aflat de caz si de faptul ca pe langa o masina dauna totala mai exista si vatamarea corporala usoara a soferului pagubit. In prima instanta, pagubitul a refuzat ca firma de asigurari sa vina pentru constatre si cercetare a accidentului, “pentru ca asa ii recomandase avocatul” . In cele din urma am ajuns sa efectuez constatarea daunelor si sa ma intalnesc cu pagubitul si asta in prezenta avocatului pagubitului. Nu mica mi-a fost mirarea cand in urma unei discutii cu acesta sa constat faptul ca nu avea nici cunostinte elementare in ce priveste legislatia asigurarilor . Pe langa asta , desi accidentul se petrecuse in urma cu doua luni nu exista la dispozitia pagubitului , copie dupa asigurarea vinovatului, nici copie a vreunui act al soferului vinovat si al masinii acestuia . Nu exista nici macar o anexa, adresa sau orice altceva emis de Politie care sa arate circumstantele producerii accidentului . Nimic in afara simplei autorizatii de reparatie . De fata cu avocatul i-am spus pagubitului ca acesta nu ii reprezinta cu profesionalism interesul si ca din cauza acestuia are numai de pierdut. Daca ar fi deschis dosarul de daune dupa producerea accidentului in timpul pierdut aiurea firma de asigurari ar fi trimis o adresa catre Politie si aceasta ar fi trimis deja raspunsul si toate documentele necesare despagubirii dosarului de daune. Calculul in ce priveste despagubirea masinii l-am facut pe loc si i-am comunicat omului suma ce trebuie sa o primesca. Aceasta era mult mai mare decat isi daduse cu parerea avocatul si pagubitul a decis sa rupa colaborarea cu acesta pentru ca in schimb acesta ii promisese o suma colosala de zeci de mii de euro pentru despagubirea unei entorse usoare pe care o suferise si pentru care pagubitul nu avea pretentii de despagubire prea mari. Probabil ca in urma a ce am relatat in acest post vor exista voci care vor striga ca prin aceasta interventie apar interesele asiguratorilor dar sa stiti ca nu este deloc asa, iar asta o pot confirma multi dintre colegii de forum pe care i-am ajuta neconditionat atunci cand au considerat ca sunt supusi la nedreptati din partea asiguratorilor sau cand pur si simplu nu stiau cum sa procedeze corect pentru a primi despagubirile cuvenite in urma evenimentelor rutiere neplacute.1 point
-
Adaug si 2 poze cu vecinul de bloc si o poza pusa de BMW RO pe farcebook de la Xdrive 2014, chiar eu conduceam masina Sper sa ma invite si anul acesta! http://s14.postimg.org/ir2oksxrh/10873370_818004824902846_5737050005946910574_o.jpg http://s14.postimg.org/k4ubg3x0t/10934695_10153066870994122_75904470_n.jpg http://s14.postimg.org/k3kdmov71/10947572_10153066871039122_2091289779_n.jpg Inca mai visez la un volan de M, chiar imi pare rau ca nu l-am cumparat pe cel de la Inside Am primit si o oferta pentru reparat & vopsit bara de la Changing: 500 de ron, data viitoare o sa belesc ochii! PS: am stabilit cu Andrei ca o sa iau becurile de la el cand le va schimba de pe e60, ii multumesc pe aceasta cale. PPS: Scriam in urma cu ceva timp ca am atins viteza maxima data de constructori in urma unei urgente medicale, din pacate nu a fost de ajuns si tatal meu s-a stins cateva zile mai tarziu. Am ramas cu regretul ca nu am acceptat sa mearga cu mine la Brasov cand am cumparat masina si ca nu a condus-o niciodata, desi eu am insistat de cateva ori. Stiu insa ca era mandru ca mi-am implinit acest vis. Poate ca acolo unde este imi urmareste topicul...1 point
-
1 point
-
cred ca mai degraba "mai pui 2 mii si iei F10" Frumoasa masina....un "up" si de la mine1 point
-
Revitalizez acest topic in speranta ca tot mai putini vor face greseala sa comande de la aceasta firma de 2 lei. Am comandat luna trecuta un reper ce nu a corespuns cerintelor mele. Conform O.G. 130/2000 si chiar regulilor mentionate pe bavauto.ro am decis sa returnez produsul urmand a primi banii platiti pe el minus transport. Tot conform conditiilor de pe site i-am notificat pe e-mail in privinta deciziei de retur, ei raspunzand destul de prompt ca trebuie sa le las datele de contact si un interval orar in care sa stabileasca preluarea coletului de catre curierul cu care au parteneriat. Dupa furnizarea datelor, in ciuda a inca 2 email-uri trimise nu am mai primit nici un raspuns. Presupun ca o suma colosala de circa 200 RON i-ar fi bagat in insolventa sau ceva ... Lipsa totala de bun simt elementar. Am sesizat OPC si astept decizia/solutia acestora. In cazul unei decizii nesatisfacatoare(putin probabil in opinia mea) ma gandesc serios sa apelez si alte cai de atac poate isi inchid buticul si ne lasa.1 point
-
Cred ca daca s-ar putea lasa comentarii pe autovit...nu ar mai vinde nici dracu masini acolo...1 point
-
masina a trecut de 190.000 km , saptamana asta am efectuat urmatoarele lucrari : - placute fata ( ATE ) - placute spate ( ATE ) - discuri spate ( ATE ) - saboti frana de mana ( OEM ) - garnitura baie ulei + suruburi ( OEM ) - garnitura corp filtru ulei + O-ring ( OEM ) - 6 bujii ( Bosch ) - schimbat curea accesorii ( Conti ) - schimbat antigel ( OEM ) - curatare admisie + motoras - curatare EGR + Revizie Completa : - ulei Castrol Edge FST 5W-30 - filtru aer ( OEM ) - filtre polen ( MANN ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru combustibil ( MANN ) + Perna aer dreapta spate ( OEM ) Totalul distractiei undeva la ~ 9200 ron Masina a fost intretinuta pana recent doar in Germania ( in Romania a primit decat o revizie la BMW Arad + inlocuire perna de aer stanga spate ) , nu stiu de unde sa incep , 3 din 4 etrieri aveau filetul distrus din cauza strangerii strambe ( a fost nevoie de refacerea filetelor ) , 3 din 6 bujii s-au rupt cand am incercat sa le scoatem ( nu fusesera schimbate niciodata - ele trebuie schimbate la 60.000km indiferent daca se ard sau nu ) , filetul busonului de la baia de ulei era si el stricat , admisia era sub orice critica de murdara , probabil nu mai fusese curatata niciodata . Poze cu admisia inainte de curatare : http://s26.postimg.org/ff8s1f4k9/image.jpg http://s26.postimg.org/vxwiu8s0p/image_1.jpg http://s26.postimg.org/51cjlx97d/image_2.jpg http://s26.postimg.org/kpdqspot5/image_3.jpg http://s26.postimg.org/hu0nlukt5/image_4.jpg Admisia dupa curatare : http://s26.postimg.org/krxmfjsgp/image.jpg http://s26.postimg.org/7p1zwa28p/image_1.jpg1 point
-
imi pare rau pentru cele intamplate,dar,ca iubitor de animale...fara ironie intreb,caLul este ok?0 points
-
Am condus masina lui dorinacke azi. Excelent motorul si cutia, jos palaria. Incomparabil cu orice ai gasi pe E60 spre ex. Motorul intradevar are un cuplu pe masura si e f silentios, parca zici ca e benzina sincer. Mult mai bine izolat fonic. E prima data cand conduc un F10.....masina e vis Am testat si modurile eco pro,comfort si sport. Pe eco pro am inteles ca ar fi folosita o singura turbina, cea mica ...sau ma insel ? Se simte oricum la demaraj....cand esti pe eco pro cutia schimba mult mai des si sub 1500rpm iar acul la consum sta numai sub 10% in oras. Pe sport nu mai zic....e diferenta de la cer la pamant legat de demaraj si comportamentul masinii.0 points
-
0 points
-
Dupa ce ca ti am dat link urile sa ti descarci gratis hartile 2015, te mai dai si rotund! De asta nu va raspunde nimeni si va plangeti pe diverse topicuri ca "nimic nu e MOCA" aici pe forum! Cand e moca faceti pe desteptii, drept exemplut tau! Chiar era asa greu sa descarci hartile sa ti faci un dvd pe care sa l testestezi? Ma intreb oare ce te costa mai mult, timpul alocat pentru aceasta operatiune sau 2 lei dati pe un DVD blank. Esti patetic! Sent from my iPhone using Tapatalk Acum am observat si prima ta interventie pe acest topic! Probabil esti prea comod sa ti faci un DVD cu harti sau poate ca ai prea multi bani si nu te pretezi la munca asta de jos, caz in care te rog sa ne scuzi pe noi astia care ne facem singuri dvd uri si le testam pentru a le raspunde mai apoi pe forum unora ca tine la intrebari puerile!!! Sau mai exista si o a 3 a varianta pe care nu ti ar placea sa o auzi..... Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
0 points
-
@:Darius: Da-mi prin pm printscreen cu pretul ala. Altfel nu cred asa ceva. Si eu am contract cu mai multi importatori, dar nimeni nu vinde atat de jos. Pai lucrezi in domeniu sau nu? Ceea ce faci tu se numeste dezinformare pana la proba contrarie. Ii faci pe multi sa creada ca altii se imbogatesc pe spinarea lor. Cele mai mici preturi din piata sunt la Autokarma si epiesa. Aia vand cu adaos de sub 10%. Ai acces la programul de piese incat sa vezi chiar tu preturile sau vorbim vorbe?0 points
-
42% e maxim...si au o gramada, cel putin in cluj, si am precizat ca discount e mediu si ca nu toate piesele au acelasi discount! Bratul ala il iau la 192 ron daca vreau cu factura!....vrei sa scot maine o factura cu piesa respectiva sa te convingi? Si nu mi face mie comenzi, ca nu e firma mea si eu doar am spus cu cat pot sa l iau eu personal..pentru mine, nu ma intereseaza sa fac comisioane, pe prieteni ii mai ajut0 points
-
Ii bagi magnatec? Asta e cel mai prost ulei de la castrol si contrafacut ca painea calda.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00