Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/11/15 in Posts
-
ce oameni si pe aici.. unu vindea o baterie moarta acu vreo 2 luni, acum bujii.. data viitoare ma astept sa vad un filtru de aer reciclat eco (suflat) de f10 sau niste ulei mers putin si numai in afara de f30/e903 points
-
Eram usor ironic, dar ideea de baza ramane aceeasi. Evident ca bujiile originale sunt cea mai buna alegere, dar nu alea de pe masinile de la dezmembrari care sunt in general deja terminate. Asta e vrajeala tipica de dezmembrari. Discurile originale sunt mai bune, alea sunt mai bune si tot asa. Adica ia de la mine, nu lua piesa noua. Sau de ce e piesa sh cat aia noua, dar pe producator? Pai pentru ca e mai buna.2 points
-
2 points
-
Am fost ieri la o vizionare a GT-ului 5.0i - http://www.autovit.ro/bmw-5gt-f07-C35800835.html Mai bine nu mergeam , nu cred ca am dormit 3 ore toata noaptea , masina este senzationala din toate punctele de vedere , la interior fara nici o exagerare nu exista uzura , arata ca o masina noua , km sunt 100% reali ( masina a fost cumparata dintr-o reprezentanta din Germania la 4000km ) , omul este un fan impatimit al acestei marci ( are in colectie un Z4M , un X6 5.0i , GTul 5.0i , 325ti E46 etc ) . Am facut o plimbare de vreo 20-25km pe DN1 , masina accelereaza fenomenal , are o liniaritate a cuplului excelenta . Dar am vazut cateva lucruri pe forumurile americane care ma cam pun pe ganduri , se pare ca motorul asta ( N63 ) nu este foarte fiabil si unele din ele sufera de cateva defecte foarte grave cu distributia , au fost deja cateva recalluri , cel mai recent fiind din dec 2014 - http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1074012 Masina deja a beneficiat de un recall mai vechi , in feb 2014 au fost inlocuite post garantie toate injectoarele ( total de 130 de mil din care el a platit doar manopera ) . Cateva observatii : - la pornire cu capota deschisa motorul are un sunet mai dur / zumzait / zornait de tacheti similar cu motoarele valvetronic pe benzina - dupa plimbarea pe DN1 acul care indica temperatura motorului nu a ajuns niciodata pe mijloc , statea constant cam la 3sferturi spre mijloc , el a spus ca este normal , temperatura ajunge la mijloc doar daca este condusa mai agresiv ( am cautat pe forumurile americane si acolo sunt la fel de impartite parerile , constanta fiind ca acest motor are o temperatura de functionare mult mai ridicata fata de altele ) Stiu ca sunt pe forum cateva persoane care au folosit acest motor si sunt curios daca pot sa imi ofere cateva informatii / opinii sau probleme uzuale2 points
-
Salut , am cautat ceva legat de problema mea pe celelalte topicuri dar nu am gasit nimic , am un BMW 320d e 46 `99 clima automata , cand dau drumul la incalzire functioneaza normal , masina se incalzeste fara nici o problema , cand merg cu masina in oras la fel merge fara nici o problema , dar cand ma pornesc la un drum mai lung in afara orasului si merg cu viteza ma mare caldura se opreste si vine aer rece , daca pornesc dezaburirea in timpul mersului da caldura iar daca o opresc da din nou aer rece , tin sa precizez ca termostatul a fost schimbat1 point
-
salutare... as avea nevoie de un sfat legat de faruri ... mi-am schimbat acum ceva timp halogenul cu xenon aftermarket .. iar acum as vrea sa-l schimb inapoi cu halogen deoarece bat foarte aiurea iar noaptea sunt semnalat periodic de catre ceilalti crezand ca am faza lunga sa nu mai zic ca am fost tras si pe dreapta si era sa raman fara certificat, farurile sunt fara lupa ...am si angel eyes alb montat ... cu ce credeti ca e mai bine sa schimb xenonul aftermarket ca sa nu mai am probleme...1 point
-
aham am inteles maine de dimineata o sa verific, se desface greu ? are vreo mufa sau vreo chestie de care ar trebui sa stiu ?1 point
-
Multumesc, asa sa fie. O poza de azi dimineata, cand o asteptam pe prietena mea. Ii fac mai multe in weekend, mai ales la interior. Pana ii schimb jantele, ala e mai interesant http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/IMG_4110_zps9364319d.jpg1 point
-
in linkul pus de mine nu cred ca se puneau foliile la colt de bloc. fiecare pune cum vrea, daca iti e frica sa nu iti rupa vreo clema, atunci nu le da jos. dar nici fara ele date jos nu vrei. stii cum e aia cu sufletul?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am urcat clipul pe youtube cu e46 ele. Asa aveam la e46,dar deja incepuse sa se slabeasca arcurile sau telescoapele. @krebs rade,dar e chiar ok,o improvizatie simpla si benefica. Mi-a luat 10 min sa scot amortizoarele si sa pun arcurile. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147280-autodeschidere-portbagaj-bmw-e-46-sedan/page__pid__2196535__st__80#entry2196535 Aici mai multe detalii.1 point
-
Nu stiu daca e de la cheie (desi e posibil), insa selectorul de oglinda (de la reglajul de oglinzi) trebuie sa fie catre partea dreapta. Poate ai umblat pe acolo1 point
-
1 point
-
Trist... Asteptam cu nerĂŁbdare dubite Bmw. S a dus orice urma de traditie. Sunt curios daca si la acest Bmw mai aplica filozofia :"ultimate driving machine" ))))1 point
-
da alex , astia cred ca sunt buni doar trebuie polizati am gaurit statorul in dreptul carbunilor cu in burghiu de 6 si asa i-am putut trage inapoi pana a intrat pe pozitie rotorul1 point
-
Si eu sunt de parere ca astea nu sunt probleme,apar odata cu trecerea timpului si in functie de uzura masinii.Le poti trece la capitolul intretinere nu la probleme. Oricum se vede clar calitatea din ce in ce mai slaba a componentelor,asta este,le luam ca atare.1 point
-
1 point
-
Nu pot confirma sau infirma ceea ce spui,doar am intrebat cateva detalii,mi s-a parut foarte amabil...oricum,maine e posibil sa primesc plansa de bord de la un parc de dezmembrari.Inca sunt in dubii cu privire la CIC sau NBT..Practic NBT-ul are in plus rezolutia mai ridicata,meniul putin mai futurist si acel touch care nu stiu cat de practic e in folosirea de zi cu zi,iar pretul este aprox de 400-500 euro in plus. Astazi am schimbat bujiile +curea si role intinzatoare iar spre surprinderea mea masina a devenit foarte,foarte silentioasa.La relantiu se aude doar toba1 point
-
Cum ai terminat cu masina veche de rezolvat din probleme.. ai luat-o de la capat cu asta... mult noroc sa le rezolvi ca altfel iti mananca zilele:))1 point
-
1 point
-
cum spuneam ai 2 erori relative la problema cu cheia: hall sensor key lock (trebuie schimbat slotul de cheie cat mai curand, nu mai vede cheia introdusa in slot) si elv fault...aici probabil o sa ai din ce in ce mai multe probleme... l.e. pe fzd ai erori deoarece ai pus led-uri in plafoniera, la alarma ai bateria din sirena descarcata,1 point
-
Posibil sa necesite reglaj. Eu si Kenbobo le-am reglat dupa ce am montat lupele. Nu e greu deloc sa faci reglajul.1 point
-
Mai bine ti-ai monta si lupele daca tot vrei sa te bucuri de xenon si nici nu mai orbesti pe nimeni.(din cate am citit si eu pe aici am dedus ca nu este indicat montajul xenonului fara lupele aferente) PS:si eu sunt in aceeasi situatie ca a ta,doar ca le-am reglat mai jos ca sa nu mai deranjeze,dar bineinteles urmeaza sa-mi montez si lupele1 point
-
E una dintre cele mai frumoase masini prezente pe acest forum si cel mai frumos e32 care l-am vazut in Romania...Parerea mea...Am vorbit cu proprietarul, nu mai vrea sa il vanda! Bv lui pt cum arata masina!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mda...pt unii V8 e un statut pt altii pasiune...nu vad de ce ai conduce un V8 intr-un oras aglomerat cot la cot cu un Matiz in loc sa te bucuri de el pe o autostrada fara limite sau stiu eu...poate pe un circuit...aici nu vorbim de Maybachuri si alea alea...unde e clar vorba de statut...la ce bun sa ai sute de cai la 5-6k rpm daca nu sa-i folosesti?1 point
-
Eu nu inteleg de ce va bucura asa de mult spalarea aia gratis. Pentru ca e gratis ? E normal sa te intrebe daca vrei sa schimbi airbag-ul, daca vrei sa iti spele masina, etc. Pentru ca nu e a lor, trebuie sa ceara permisiunea. Si poate ca tu esti atasat de noroiul de pe ea si nu vrei sa fie spalata. Eu niciodata nu am fost multumit de cum mi-au spalat-o. Masina mea e inca in service pentru ca este avariata si i-am rugat sa o impinga in spalatorie sa o spele pentru ca sta cu sarea pe ea de aproape o luna. Nu au vrut, chiar daca am zis ca platesc cat costa. Ca sa vezi.1 point
-
+1 CKH In configuratia spusa de tine ar fi aratat superb masina...folia aia de carbon arata ieftin...1 point
-
Eu unul puneam splittere in culoarea masinii, performance nu clubsport, ii vopseam grilele negru lucios, renuntam la dungile M de pe grile, incercam un black quad xenon cum a facut Kenbobo pentru ca masina este neagra si ar fi dat demential, ii puneam jantele pe 18 135M care s-au pus de fabrica pe pachetul M (sau ramaneam la style 68 ca si ele s-au pus), o finala de 330i si era game over... Asteptam poze cu ea curata1 point
-
multi vad/ putini cunosc cel mai probabil unii care critica pe aici sunt veniti de pe dacia nova supernova cel mult logan..nu dau nume asa ca cei ce se simt sunt invitati sa comenteze in continuare aiurea pe topicul omului...sa zicem ca 4000e este mult...dar undeva spre acea suma bate pretul corect pe masina...1 point
-
Style 136 este o janta de greutate medie 9.2kg cu o anvelopa de 225/50/16 care cantareste in jur de 10-11kg se ajunge lejer la 20kg per roata, daca anvelopa este "intarita" s-a dus naibi atat confortul cat si consumul. Vestitele style 135 ce iau ochii la multa lume sunt printre cele mai grele jante pe 18, mai exact 11.2-11.9 kg. Eu am pe e36 style 32 de 18 cu 8J fata(9.4kg)si 8.5J spate(9.7kg), gume dot 2013 continental 225/40 fata(9.5kg) si 245/35 spate(9.9kg). Pentru mine atat consumul cat si confortul sunt ok, iar la un stil ciobanesc nici jantele pe 16 nu sunt bune in RO.1 point
-
OK !!!NU ESTE O RARITATE. ESTE O MASINA CARE O GASESTI PE TOATE DRUMURILE ,LA TOATE COLUTRILE GASESTI E32 V12 ,SUNT PLINE SITEURILE DE ELE.Multumiti!?!? Daca sunt intr-o stare foarte buna sunt si alea raritati....in fine...VA ROG terminati cu offtopic-urile.1 point
-
nu dar saptamana viitoare s ar putea sa fac rost de oglinda completa(150 euro-second)1 point
-
Fabricatie: 11.2002 Inmatriculare: 01.2003 KM: 250000 Pachet M-technik: suspensie M,bara fata/spate, eleron protbagaj M Climatizare: Dublu climatronic Airbaguri: 6 Geamuri electrice Oglinzi electrice Inchidere centralizata ABS ESP Sistem navigatie Proiectoare de ceata Jante de vara 18'' cu cauciucuri aproape noi Jante de iarna 16'' Xenon Servo directie Senzori parcare Fata/Spate, Senzor lumina si ploaie Webasto, Tapiserie Alcantara Perdeluta electrica spate, Oglinzi heliomate rabatabile electric , Scaune fata incalzite , Pilot automat, Volan Multifuncțional + comenzi Folie autorizata pe geamurile spate VIN: GV19283 Timbru de mediu platit tel 0727784727 pret 6400 euro negociabil http://s29.postimg.org/u4qlhyn5v/SAM_1239.jpg http://s29.postimg.org/5izmgp8sj/SAM_1250.jpg http://s29.postimg.org/pg5jpnrnn/SAM_2765.jpg http://s29.postimg.org/xo7hanjk3/SAM_2768.jpg http://s29.postimg.org/vd9f6h8sj/SAM_2774.jpg http://s29.postimg.org/sfhi9w7gj/SAM_2780.jpg http://s29.postimg.org/nab8v5o77/SAM_7220.jpg http://s29.postimg.org/tghqz0og3/SAM_9634.jpg http://s29.postimg.org/jyhzyz2rn/SAM_9648.jpg http://s29.postimg.org/epmz13kcj/SAM_9653.jpg0 points
-
0 points
-
Buna, daca se schimba distributia, mai este posibil sa apara problema in viitor?0 points
-
Poze facute astazi: http://s17.postimg.org/4y0z229jz/2015211151147.jpg http://s17.postimg.org/n3iituyfz/2015211151218.jpg http://s17.postimg.org/yel6i85b3/2015211151828.jpg http://s17.postimg.org/lkijb52hr/2015211152206.jpg http://s17.postimg.org/yamro8afz/2015211152738.jpg http://s17.postimg.org/mk8u6uhnj/2015211153402.jpg http://s17.postimg.org/i64y8qwgv/2015211153708.jpg0 points
-
Sunt de 10 ori mai bune niste bujii originale, chiar si second, decat rahaturile astea noi ce le fac astia acuma.0 points
-
Am vazut ieri un seria 2(nu stiu daca era si GT)pe DN, arata oribil, doar emblema te mai duce cu gandul la BMW. Nu vad un asa mare succesc din seria 2gt, cum nici la B class nu am vazut o asa mare explozie la vanzari(asta e doar punctul meu de vedere ca necunoscator, dar cine stie poate fi un BOOM in vanzari) Dar vorba lui mcluviu: pt femei e ideal, cocosat, tractiune fata, 7 locuri...numai bun pt cui ii este frica de tractiune spate. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk0 points
-
E pe un segment interesant. sunt multe femei care se feresc de bmw din cauza tractiunii spate. Asta pare o masina cu care sa iti lasi copiii la gradinita, sau sa pleci intr-o excursie. Pana acum, nu exista ceva in gama asta. Cred ca atata vreme cat exista si modele din care poti alege ce ti se potriveste, e nedrept sa spui ca s-a uitat de traditie. N-o sa faci liniune cu seria 2 gt, dar chiar si asa, daca vrei, motorizarile sigur nu dezamagesc, mai ales in combinatie cu tractiune integrala.0 points
-
Ca sa ramana pe piata trebuie sa vanda. E o chestie simpla de marketing, trebuie sa oferi pietei si ce are nevoie, nu doar ce doreste. Design-ul cred ca mai putea fi lucrat, chiar aduce a o mini dubita, dar sincer un 220xd chiar nu suna deloc rau.0 points
-
Chiar arata bine. Clar, intre un ford b-max si un opel zafira, as alege BMW-ul0 points
-
0 points
-
Blasfemie! Tractiune fata si 7 locuri(Logan MCV)??? Probabil au facut ceva studii de piata si au vazut ca se cer astfel de masini, doar ca-i cam ciudata orientarea catre acest segment de piata, toata lumea stiind ce inseamna pana acum BMW! Poate daca cumparau un brand de masini mai low-cost, sa-l converteasca la filozofia BMW si apoi sa faca altfel de masini prin acestia! Ceva gen Dacia pt Renault ori multe alte exemple!0 points
-
Urasc oamenii care isi pun xenon cu 80 de lei dar nu au bani de lupe si orbesc pe altii in trafic.0 points
-
Frumos maimuțoiul! Erau mai inspirate și mai relevante pozele dacĂŁ erau fĂŁcute ĂŽn luminĂŁ naturalĂŁ!-1 points
-
-1 points
-
www.autovit.ro/C35491129.html Cunoaște cineva masina asta ? Am si seria de caroserie WBAFW11010C702997-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00