Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/29/15 in all areas

  1. Deci daca iti faci schimbul de ulei in curte inseamna ca nu ai bani sa iti intretii masina ))) Doamne ce gandire au unii ! La Unii pur si simplu le face placere sa lucreze la masina lor , sunt pasionati , zilnic desfac cate un surub la ea (chiar daca nu e nevoie ) , etc .
    3 points
  2. Multumesc pt minusuri celor ingusti la minte... ))
    2 points
  3. Și uite așa favorizĂŁm furatul oglinzilor....
    2 points
  4. Iti dau dreptate cu privire la faptul ca este foarte important ca masina sa fie ok dpdv tehnic, insa nu iti dau dreptate cu privire la navi si scaune incalzite. Apropo, nu toti cei care am ramas in Romania avem cazane.
    2 points
  5. ai dreptate, sunt praf pentru am reusit sa mi fac singur masina si nu am apelat la alde neo....... defapt gascanul esti tu ca ti a luat ala o gramada de bani . bafta
    2 points
  6. Nu e nici o problema, ma bucur ca te-am putut ajuta
    2 points
  7. penibil.. si sunt posesor de benzina, dar exagerezi grav de tot.. oricum nu din cauza consumului nu vinzi tu masina.. fac pariu ca si daca o dai cu 1000e mai putin tot nu o sa o dai imediat.. poate si mai mult.. pur si simplu cine e dispus sa plateasca un impozit pt motor de 3000 are variante mult mai bune..
    2 points
  8. da, se poate. mergi cu transportul in comun sau perpedes
    2 points
  9. Ladies and gentlemen, we proudly present, interior comfort scaune active !!! Asa cum saptamanile trecute singur ma amenintam si imi faceam curaj iata ca inevitabilul s-a produs :-) din dorinta de a tot adauga mereu mereu cate ceva iata ca : Jucaria primeste interior comfort full electric suport lombar ,scaune active ,bancheta spate rabatabila ,etc etc etc dar fara ventilatie (personal nu agreeez ventilatia avand mari probleme cu spatele, poate unii vor spune nahhh e zero fara ventilatie insa eu unul nu mi-am dorit cu ventilatie ) Achizitia super ok interior super curat fara defecte, probleme ascunze, cu 99% plastice necesare montajului dar cu un singur minus si anume butonul de comanda scaun sofer lipsa . Asa ca tare si accentuat licitatii :-)) ebay.de si in mai putin de 8 zile soseste butonul .. Toate conditiile erau intrunite asa ca am purces la treaba . Masina a fost echipata cu un interior de piele semielectric asa ca problema instalatie electrice s-a rezolvat relativ rapid . 1. 12+ 12- inca un set de alimentare pentru scaunul pasagerului si 12+ pentru scaunul soferului .(BMW_WDS de mare ajutor!!!!) 2. K-line semnal ambele scaune semnal luat din bord comanda de incalzire in scaune dar exact din mufa ce alimenteaza butonul dtc .(BMW_WDS de mare ajutor!!!!) Rutare fire prin instalatia existenta a masinii este ceva de munca .. Acum trebuie avut in vedere ca pe unele forumuri (outside) se specifica adaugarea catre cele doua scaune a CAN-HI/LOW-- totusi inainte de a face asta verificati existenta lor pe instalatia masinii. La mine au fost , (in cazul in care nu sunt le gasiti fie in calul de mijloc _controler_ fie in mufa din spatele CCC sunt cele doua fire galben+negru impletite.(BMW_WDS de mare ajutor!!!!) Dar sa revenim, Demontare interior vechi ,realizare instalatie montat inetrior nou , accesare calculatoare (inpa sau dis) miscare sus jos inainte inapoi umflare etc etc etc.totul ok erori cu nemiluita :-) Fixat scaune si gresat toate sinele de circulatie parti motoare ale scaunelor etc, dupa care urmeaaza remontare tuturor plasticelor ce compun interiorul . orele se scurg deja se munceste de 4 ore . Ora 22.00 proces incheiat montaj fara codare ! dupa stergerea erorilor din inpa becul airbag s-a stins :frantics: totusi nu am sa o las asa in zilele urmatoare voi manca pe paine cele 2 trc-uri ale modulelor ))) Asa se prezinta : Senzatie superba la condus reglaje o multitudine nu ai cum sa nu fii multumit practic scaunul se aseaza cum doresti tu :goodjob: La sfarsit dar nu cel din urma toate multumirile si aprecierile merg catre prietenul meu Bebe cel care ma ajuta mereu cu toate nebuniile mele , super electronist super electrician intr-un cuvant super om. :goodjob: Multumesc ! Sill to come next week ..and next week off doamne :-)) shadow line exterior !
    2 points
  10. Apropo de probleme cu politia : azi, unui coleg, politia i-a retinut talonul pentru xenoane fara lupa + o amenda destul de piperata :frantics: + puncte :hyper: . Asadar...aveti grija....nu se stie
    2 points
  11. De acord.....ti-as da like la postare,chiar de mai multe ori....Cei cu xenon in faruri fara lupa sunt pur si simplu inconstienti. Daca as fi politist le-as lua taloanele fara discutii. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    2 points
  12. Anul 2014 incepe cu noua mea jucarie , desi poate multi vor spune ai bagat prea multi bani nu se merita mai bine faceai mai bine luai etc Povestea incepe undeva mai tarziu anul trecut cand am hotarat sa imi fac o dambla :-) adica sa reusesc sa imi "compun un e60 :-) Nebunie cu N mare Am cautat un e60 in principiu cu km putini neaparat sa fie automat( cei din bucuresti stiu ce inseamna sa conduci zi de zi prin nebunia din oras ) un an bunicel si cu un motor de 2,5d nu 3.0 pentru impozit foarte mare nejustificat pt a plati asa mari taxe pt romania dar nici 2.0 auzind de unele probleme reale sau nu ale acelui motor si totodata ,nedispunand de multi bani la achizitie si cu gandul ca evetualele surplusuri financiare vor fi absorbite cu mare repeziciune de micuta jucarie . Masina a intrat in posesia mea undeva in luna septembrie a anului trecut in urmatoarea configuratie: Bmw E60 525 an fab 2006 177cp automat km 125.000 reali km verificati suspensie sport oem interior impecabil piele neagra dar normal nu sport nu comfort :-(. Am fost foarte incantat de ea sa zicem 1 saptamana :-)) glumesc dupa care m-am gandit ca ar fi cazul unui mic upgrade :-) e nu chiar mic Asadar masina primeste un urmatoarele luni urmatoarele : 1. Pachet M exterior complet original 2. Navigatie Profesionala 3. Magazie Cd 4. Logic 7 DSP 5. Distronic 6. Aux In 7. Faruri & Stopuri Facelift 8. Ornamente interior Black piano 9. Vopsitorie integrala ( precizez ca nu s-a schimbat culoarea desi initial era interesat de un negru dar am renuntat si am ales sa vopsesc doar unele parti in negru lucios si eu zic ca arata binisor ) iata si cateva poze neprofi facute cu un tel :-(( Asadar sunt foarte incantat de ea :-) Ce pot sa va spun este ca planuri pentru ea mai sunt si pot enumera aici 1. Scaune comfort masina are scaune de piele normale culoare neagra 2. Sistemul bluetooth 3. Perdeluta electrica spate ( desi mi se pare inutil masina avand folie neagra ) 4. Volan Sport sau M 5. Pachet Shwdow line Cam asta ar fi in mici randuri ... Pentru membri acestui forum am sa postez toate DIY la toate retrofiturile facute ( cu poze cu tot am nebunia de a fotografia tot ce fac la jucarie ) Toate lucrarile ce au tinut de parte electrica si codari retrofit etc sunt facute personal dar ar trebuii sa mentionez si ajutorul unui bun prieten de al meu Bebe .
    1 point
  13. Am decis ca este momentul sa vand E60'ul pentru a face loc unei masini de generatie mai noua . O scurta prezentare : BMW E60 530i , culoare CARBONSCHWARZ METALLIC , fabricatie 05/2005 , N52B30 190kW 258cp , prima inmatriculare 06.06.2005 , are in prezent aproximativ 166.000km VIN : CF80301 Dotari pe scurt : - pachet M exterior complet ( bari , praguri , jante ) - pachet M interior complet ( volan M cu comenzi , nuca M , ornamente praguri M ) - suspensie M - jante 18 style 135M - shadowline - cutie manuala 6+1 - scaune sport electrice si incalzite - faruri xenon - senzori parcare fata/spate - oglinzi rabatabile electric cu leduri si auto-dim sensor - oglinda retrovizoare cu auto-dim sensor - perdeluta electrica luneta - senzori lumina + ploaie + presiune pneuri - pilot automat - navigatie Business - pregatire Bluetooth - clima automata analog - sistem sunet Logic7 - eleron luneta AcShnitzer La care am adaugat eu urmatoarele : - jante 19 style 128 - covorase OEM negre de vara - covorase OEM negre cauciucate de iarna - kit complet de roata de rezerva slim pe 17 ( coarba , cric , cofrag ) + rabatarea oglinzilor din telecomanda + activarea vitezei digitale pe bord + cruise control programabil Scurt istoric : Masina a fost cumparata de noua de la Autohaus HESS pe 06.06.2005 , am carte de service de Germania pana la 69.495km ( 27.01.2007 ) , masina a fost inmatriculata in Romania pe 06.08.2007 , eu am cumparat masina in noiembrie 2012 la aproximativ 156.000km , masina are 2 proprietari in tara ( eu si domnul de la care am cumparat eu masina ) . Fostul proprietar a efectuat urmatoarele interventii pentru care am facturi ( pe langa revizii care erau efectuate la 10 - 12.000 km la Bavaria Otopeni ) : - 6 bujii OEM - 6 bobine OEM - 4 discuri de frana OEM - placute OEM - baterie noua Varta - becuri D1S Istoric de cand este la mine : Decembrie 2012 la aproximativ 156.000km : - schimbate 2 garnituri de la un solenoid - OEM - schimbate 2 garnituri de la racitorul de ulei - OEM - schimbata garnitura de la baia de ulei + suruburi - OEM - schimbata 1 rola + 1 intinzator - OEM - schimbata cureaua mare - OEM - schimbat cap de bara + bieleta dreapta fata - Lemforder - schimbat ulei cutie / ulei diferential / ulei servo - schimbat ulei motor Motul LL-04 5W-40 + filtre MANN Martie 2014 la aproximativ 164.000km : - ulei Motul Specific LL-04 - filtru ulei MANN - filtru aer MANN - kit filtre de polen cu carbon activ Bosch - nuca short M - OEM Mai 2014 : - becuri D1S Osram Xenarc OEM Din punct de vedere estetic masina a primit o corectie 2 stage la nivelul lacului in aprilie 2013 , a primit protectie lac ( ceara , sealant , glaze ) cel putin o data pe luna , este spalata o data pe saptamana , interiorul este curatat o data la 3 luni . Din momentul achizitiei masina a stat doar in parcare subterana , nu a fost folosita iarna doar daca a fost absolut necesar ( iarna merg cu alta masina ) . Chiar daca din poze masina pare perfecta estetic , nu este chiar asa , capota , bara fata si parbrizul sunt destul de afectate de pietricele + mici atentii de prin parcarile mallurilor / supermaketurilor , nimic grav dar nu este in nici un caz perfecta . Sunt sigur ca am omis ceva , pentru orice informatie va stau la dispozitie . Taxa de inmatriculare a fost platita in 2007 si nu a fost recuperata . Multe poze aici : Un video scurt aici : Threadul masinii aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/126501-530i-e60/ Contact : PM / 0769752653 Pret : 10.000 euro cu rotile pe 18 de iarna 11.000 euro cu ambele seturi de roti ( style 128 vara + style 135M iarna ) http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0613Medium_zps6c356206.jpg http://img812.imageshack.us/img812/3972/vung.jpg http://img841.imageshack.us/img841/7544/d02v.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000367Medium_zps1456f2f3.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000378Medium_zps929bd85c.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000379Medium_zps50652915.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000385Medium_zps66bbb0ca.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000383Medium_zpsf609338e.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000363Medium_zps54b26464.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000179Medium_zps035f864d.jpg
    1 point
  14. vinde-l si cumpara un renault asa rezolvi problema cu ta cu,consumul
    1 point
  15. nu cred ca o sa simti ceva la consum dupa resoftare...daca nu te incanta consumul, vinde o si cumpara alceva, un prieten are 525d si tot 14-15% consuma in oras dupa resoftare
    1 point
  16. I-am dat un sfat la banii care ii are nu gaseste masina buna si cu optiuni, trebuie sa fi realist si eu aia ii explicam ca mai bine isi cumpara una buna si cheala decat una tavalita si cu optiuni. Daca chiar ai nevoie de ceva in plus iti poti pune pe parcurs dar daca ai probleme la cutie sau motor este mult mai costisitor. Mentalitatea de roman generala, optiuni multe sa fie: - navi il folosesti aproape delic in special in Romania din cauza hartilor - climatronic, ce e asa de diferit fata de clima normala ? Butoanele? - scaune incalzite , am avut 4 ani in Romania 318 e36 full si porneam diar vara incalzirea la pasager sa fac glume. Tu vezi optiunile o necesitate eu vad o necesitate sa am o masina buna sa pot merge 20.000km pe an linistit. Si totusi un e60 chel tot are dotari, nu mai suntem in '90
    1 point
  17. Pai in opinia ta ii trebuie doar volan si roti, nu tu climatronic, navi, scaune incalzite. In fine, era o recomandare. Nu inseamna ca daca tu nu ai nu este bine sa o ai.
    1 point
  18. Hai ca-i buna aia cu "e groasa pielea si nu tine rece", pai sa nu te gandesti ca stai pe gresie in fundul gol, eu vorbesc de confort. In Romania 4-5 luni pe an este o adevarata placere dimineata cand este frig sa pornesti incalzirea in scaune si sunt calde in 20 sec.
    1 point
  19. Ăsta nu poate nici un Gabor sa se prindĂŁ ca ai farurile cuxenon din fabrica sau montate ulterior..doar probleme cind vei face itp ul.becul cu xenon trebuie schimbat din cind ĂŽn cind ..gazul din interior se consuma și scade ĂŽn intensitate lumina..conteazĂŁ calitatea becului..Cele chinezești au probleme de focalizare la h4 mĂŁ refer.problema mare este pt cei ce monteazĂŁ și ori nu regleazĂŁ ĂŽnĂŁlțimea ori cind merg cu mașina ĂŽncĂŁrcatĂŁ. .uita de acel nenorocit de buton de reglaj sa l foloseascĂŁ. Sa nu mai lumineze avioanele.
    1 point
  20. http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=WD91&mospid=50361&hg=41&fg=35
    1 point
  21. CUm adica??? ti se pare mare consumul la 320d? :frantics: e foarte mic consumul pt masina aia in functie de ce ofera,intretinerea nu ti se pare scumpa?
    1 point
  22. Nu stiu ce specie e el...probabil om...dar hai sa o gandim logic. vrea la un e91 320d ed reducere de consum, chiar si cu o pierdere de putere. gaseste raspuns serios pt asta. singurul raspuns serios este sa schimbe masina. restul raspunsurilor sunt considerate mistouri, tocmai pt ca intrebarea e "misto". Alta chestie...daca se vaita de consum..probabil de 8% mediu..fara a sti unde circula si cat, pai cand o trebuie sa schimbe distributia sau turbo, sau amortizoare, sau alte piese care pot ajunge lejer la 1000 de euro, ce face? nu mananca doua luni sa repare masina? Pt ca, sa fim seriosi un e9x nu este ieftin de intretinut ca la carte.
    1 point
  23. Asta da, poate fi amuzant.. arat ca un catar care cauta un raspuns (a)normal intr-o intrebare ca din nori venita, nu? :bye: asta e chiar interesant pentru capitala noastra; ne trebuie un drum de centura ca lumea :sorcerer:
    1 point
  24. @severin : cred ca o confunzi cu aceasta.
    1 point
  25. Ce tip nokian ai? si eu tre sa-mi cumpar 225 45 17 fata si 255 40 17 spate, ma tot uit la Goodyear Eagle Asymetric 2 si Continental conti Sport 5. Am citit ca Goodyear tin mai mult dar sunt mai zgomotoase iar Contintal au aderenta mai buna, mai silentioase dar se uzeaza mai repede. Citisem tot aici pe forum ca anvelopele pe spate tin doar 20 k km, mie mi se par extrem de putin, la masina anterioara ma tineau 40-50 de k . Ma puteti ajuta cu cateva pareri?
    1 point
  26. Colegi, altceva mai puteti decat sa il luati la misto? ..ma intreb, de ce va obositi sa veniti cu ideii nedemne de voi(?) cand aveti atat de multa experienta pe forum... NU VA E RUSINE DELOC? Omu' nu are decat 3 POSTARI iar voi atotstiutiorii va luati de el doar pentru ca aveti imaginatie nu raspunsuri la intrebari. Voi "Puneti" forumul jos cu asa atitudini. A, nu uitati sa dati vot negativ. Si asta spune ce si cat ganditi.
    1 point
  27. Pdc (senzorii de parcare) iti apar pe display daca sunt de fabrica, daca sunt aftermarket doar piune. Este diferenta destul de mare intre 2.0 si 2.5 si nu caii fac diferenta ci cuplu si rafinamentu motorului, sunetul si turele in care sta si felul cum se tureaza. Gandeste-te ca nu sunt 2 cilindrii in plus si diferenta de consum e mica, in anglia nu o simti deloc. Navigatia sincer e cam de porc, io folosesc tom tom e mai practic si mai precis. Dar ca design e mai frumos cu navi mare Ps: a 3-a zice ca are ceva bube la exterior deaia e pretul mic
    1 point
  28. am inteles ca tu ai benzinar si e foarte smecher si la moda asta, dar nu mai fi asa infipt fata de cei cu motor de 2.0d, ca nici nu tremura, nici nu-i drujba. fiecare isi cumpara ce vrea, nu te ataca asa ca nu iti dai masina rapid.
    1 point
  29. Nu-i 100% adevarat, la mine o clapeta incepuse sa capete un mic joc... Eu am schimbat admisia cu una noua.
    1 point
  30. ultima e cea mai buna varianta ...daca vrei sa o revinzi sau sa o inmatriculezi pe ro, restu ar ajunge la dezmembrari
    1 point
  31. Putin mai.. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  32. un remap poate te ajuta sa optimizezi consumul
    1 point
  33. Mie chiar imi place culoarea, m-am saturat de gri si negru.
    1 point
  34. prea multe secrete , eu am facut montaj cu 150 E complet ,a inclus cablajele , eu am adus fibra optica ,a iesit impecabil ,inclusiv decupaje fata usa spate .O zi , o singura persoana .
    1 point
  35. Acelasi pret , acum cu distributie noua si imbunatatita .☺ Ca sa raspund anticipat la intrebarea "da de ce ai schimbat distributia ? Avea zgomot?". Nu avea zgomot , dar am fost invitat sa o schimb in baza unui recall BMW. Operatiunea a fost facuta la Bavaria Baneasa si a fost schimbata distributia in intregime cu ultima varianta disponibila . Soooo.... Up!
    1 point
  36. facem,facem!pai la ce montezi ai putea asigura sonorizarea la zilele orasului
    1 point
  37. Lucrurile sunt cam clare acum pentru mine acum.Shell obtine uleiul sintetic din gaz natural,adica este mai pur decat baza altora...asta face ca uleiul cu tehnologia PURE PLUS sa aiba capacitati mult mai bune de curatare decat altii...cu pana la 40% mai mult decat Castrol cu Synth technology plus o gramada de alte chestii. Tot ei detin in Sua si brandul Pennzoil .....cel mai vandut acolo ...mai multe informatii pe site lor despre tehnologie ca la americani e voie sa-si dea in cap unii la altii. Cu alte cuvinte unii mari...BMW, au semnat cu altii si mai mari...SHELL. Este ca la bautura ...care e mai bun?ala blended adica Grant"s ,J B sau single malt ? E bun si ala daca macar sti ca e original....
    1 point
  38. 1 point
  39. Am facut eu un drum tm-buc sa vad masina. Tehnic este aproape ok cu exceptia bateriei aproape moarte,ceva ineregula la filtru de particule si mici troncaneli pe fata.Nimic neasteptat la o masina SH. Lucru care m-a facut sa zic PAS a fost faptul ca masina este revopsita INTEGRAL,lucru despre care vanzatorul nu stie nimic!?Poate pe altii nu-i intereseaza aceste chestii dar pe mine unul ma intereseaza. Am scris aceste lucruri nu pentru a strica topicul de vanzare ci pentru a nu face cineva un drum lung pentru gasi altceva decat se asteapta!
    1 point
  40. Pentru a intelege semnificatia instalatiei de xenon OEM , haide-ti sa vedem cat de importanta este fiecare componenta in parte din "triungiul conjugal" lupe-spalatore faruri-autoleveling. In primul rand becul cu xenonn produce cu pana la 300% mai multa lumina decat un bec cu halogen conventional, consumand in acelasi timp aproape la jumatate current electric (35W fata de 55W). In plus durata de viata este de pana la 10 ori mai mare decat cea oferita de becurile cu halogen, in consecinta egaland durata de exploatare/viata a unui autoturism. 1. lupele sunt dispozitive complexe destinate sa capteze si sa proiecteze in mod controlat lumina emisa de un bec xenon. Altfel fara lupe fasciculii de lumina din interiorul becului xenon, vor lumina haotic, lumina nefiind focusata/stransa intr-un anume punct, iar ceilalti participanti la rafic vor avea de suferit 2. sistemul de spalare a farurilor este necesar pentru a asigura maximul de lumina oferita de faruri chiar si pe vreme rea, cand, din cauza umezelii, geamurile farurilor se acopera cu praf sau noroi. Farurile cu lupe xenon sunt mai predispuse la murdarie deoarece temperatura la care ajunge sticla (sau plexiglass-ul) farului este mai mica decat in cazul farurilor halogen cu reflector; astfel, umezeala de pe sticla farurilor se evapora mai greu si praful se lipeste usor de aceasta suprafata umeda. 3. autoleveling-ul reprezinta sistemul necesar pentru a asigura inaltimea optima a bataii farurilor in permanenta, indiferent de orice modificari ce pot influenta pozitia pe orizontala a masinii, cum ar fi greutatea cu care a fost incarcata. Majoritatea masinilor dotate cu faruri halogen nu au sistemul automat, dar bataia farurilor pe verticala se poate modifica din habitaclu, de la un buton special care are marcate, in majoritatea cazurilor, 4 pozitii: 0, 1, 2 si 3. De regula cea mai mare cifra(3) reprezinta pozitia cea mai joasa, iar cifra cea mai mica (0) reprezinta pozitia cea mai inalta a farurilor. Sper ca nu v-am plictisit dar iata de ce nu pot functiona in parametrii optimi "una fara cealalta"
    1 point
  41. Eu am Bixenon din fabrica dar atunci cand ploua nu mai vad asa bine de ce? Cand nu ploua vad perfect, am becuri noi osram 4300k Nu inteleg chestia asta cu spalatoarele la xenon, ce e asa mare importanta ca eu nu imi dau seama? La faruri cu halogen nu e ar fi la fel de importanta instalatia de spalare?
    1 point
  42. Inseamna ca tu nu mergi cu masina de spui ca este inutila instalatia de spalare a farurilor! Mai repede ai spune ca este ineficienta decat inutila...Ce faci cand se pune praf, namol, sare, PATEU pe faruri?!?? Te dai jos si o iei frumos la carpa ? Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  43. la capitolul asta se incadreaza si cei care merg cu proiectorele pornite fara a fi nevoie
    1 point
  44. Sper sa nu existe nici o metoda favorabila celor cu xenoane AM, sper sa va treziti din prostia asta cu xenoane AM fara lupe, spalator si autoleveling. Imi cer scuze ca sunt atat de rautacios dar cand e vb de xenoane AM...va doresc ce-i mai rau :* Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  45. eu zic sa mergi pe prima varianta
    1 point
  46. 1 point
  47. La E39 incalzirea nu merge permanent. Incalzirea oglinzilor difera in functie de model. La E34 de exemplu incalzirea functiona impreuna cu dezaburirea. La E46 oglinzile sunt permanent incalzite. La E39 incalzirea se schimba in functie de temperatura exterioara. Sub -10 grade incalzirea este maxima. Pe masura ce temperatura creste se reduce incalzirea. Peste 25 de grade nu mai sunt deloc incalzite. La E60 mai depinde si de functionarea stergatoarelor.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.